Dat hoofd van jou trekt volle zalen, ja.quote:Op maandag 9 september 2013 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu kunnen m'n ogen even rusten idd.
In bepaalde gaybars waarschijnlijk wel ja...quote:Op maandag 9 september 2013 17:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat hoofd van jou trekt volle zalen, ja.
BRRRRAAAAquote:Op maandag 9 september 2013 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In bepaalde gaybars waarschijnlijk wel ja...
Ik was een keer naar een cabaret voorstelling van Jan Dino die zei dat tegen een ex-collega van mij die op de 1e rij zat. Moest er ineens aan denkenquote:Op maandag 9 september 2013 17:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat heb ik nou gezegd over de combinatie jij & denken?quote:Op maandag 9 september 2013 17:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik was een keer naar een cabaret voorstelling van Jan Dino die zei dat tegen een ex-collega die op de 1e rij zat. Moest er ineens aan denken
Jan Dino. Wat is dat?quote:Op maandag 9 september 2013 17:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik was een keer naar een cabaret voorstelling van Jan Dino die zei dat tegen een ex-collega van mij die op de 1e rij zat. Moest er ineens aan denken
quote:Op maandag 9 september 2013 17:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen RonDanja?quote:Op maandag 9 september 2013 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In bepaalde gaybars waarschijnlijk wel ja...
Als jij en JR nou eens ene eigen SC beginnen en daar blijven..quote:Op maandag 9 september 2013 17:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik was een keer naar een cabaret voorstelling van Jan Dino die zei dat tegen een ex-collega van mij die op de 1e rij zat. Moest er ineens aan denken
Dat jij soms welk volle zalen kunt trekken, met o.a. jouw hoofd...quote:Op maandag 9 september 2013 17:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Wat wil je hiermee zeggen RonDanja?
quote:Op maandag 9 september 2013 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als jij en JR nou eens ene eigen SC beginnen en daar blijven..
ohja, srry.quote:Op maandag 9 september 2013 17:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat heb ik nou gezegd over de combinatie jij & denken?
Sjaak Bauer.quote:
Nou, oke.quote:Op maandag 9 september 2013 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als jij en JR nou eens ene eigen SC beginnen en daar blijven..
Klopt allemaal, behalve homo.quote:Op maandag 9 september 2013 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is toch die super irritante homo neger, kale, grote bril?
Je impliceert hiermee dat ik een homosensuele uitstraling hebt. Dat neem ik je niet in dank af.quote:Op maandag 9 september 2013 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat jij soms welk volle zalen kunt trekken, met o.a. jouw hoofd...
Doei.quote:Op maandag 9 september 2013 17:06 schreef Geo4kant het volgende:
Maar eens met een plichtmatig gevoel Dexter kijken, wil toch weten hoe het eindigt.
Jammer.quote:Op maandag 9 september 2013 17:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon naast FOK!. Ik ga niet weg.
quote:Op maandag 9 september 2013 17:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is wel een Antilliaan. En dat zijn allemaal homo's.
Nou ik heb dan op een avond nog nooit zo veel gelachen.quote:Op maandag 9 september 2013 17:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is wel een Antilliaan. En dat zijn allemaal homo's.
Don heeft zelfs 3 kids.quote:Op maandag 9 september 2013 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Asporaat is getrouwd met Shirley. Samen hebben ze een zoon.
Zegt niks
Dat maak jij ervan. Ik kan ook bedoelen dat je een aantrekkingskracht hebt op homosensuelen.quote:Op maandag 9 september 2013 17:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je impliceert hiermee dat ik een homosensuele uitstraling hebt. Dat neem ik je niet in dank af.
Ik vind het hoe dan ook een jammerlijke opmerking van je. Onze relatie heeft een deuk opgelopen.quote:Op maandag 9 september 2013 17:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Ik kan ook bedoelen dat je een aantrekkingskracht hebt op homosensuelen.
Eigenlijk weet ik niet wat ik bedoelde...
Ben ik net mee bezig. 22GB 720p ripquote:Op maandag 9 september 2013 17:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Serieus? Dope!
Misschien seizoen 5 nog maar even terug kijken.
Die gast is echt irritant. En er schijnen nog mensen te zijn die hem grappig vinden ook.quote:Op maandag 9 september 2013 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch wel een lekker wijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |