Dat hoofd van jou trekt volle zalen, ja.quote:Op maandag 9 september 2013 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu kunnen m'n ogen even rusten idd.
In bepaalde gaybars waarschijnlijk wel ja...quote:Op maandag 9 september 2013 17:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat hoofd van jou trekt volle zalen, ja.
BRRRRAAAAquote:Op maandag 9 september 2013 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In bepaalde gaybars waarschijnlijk wel ja...
Ik was een keer naar een cabaret voorstelling van Jan Dino die zei dat tegen een ex-collega van mij die op de 1e rij zat. Moest er ineens aan denkenquote:Op maandag 9 september 2013 17:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat heb ik nou gezegd over de combinatie jij & denken?quote:Op maandag 9 september 2013 17:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik was een keer naar een cabaret voorstelling van Jan Dino die zei dat tegen een ex-collega die op de 1e rij zat. Moest er ineens aan denken
Jan Dino. Wat is dat?quote:Op maandag 9 september 2013 17:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik was een keer naar een cabaret voorstelling van Jan Dino die zei dat tegen een ex-collega van mij die op de 1e rij zat. Moest er ineens aan denken
quote:Op maandag 9 september 2013 17:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen RonDanja?quote:Op maandag 9 september 2013 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In bepaalde gaybars waarschijnlijk wel ja...
Als jij en JR nou eens ene eigen SC beginnen en daar blijven..quote:Op maandag 9 september 2013 17:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik was een keer naar een cabaret voorstelling van Jan Dino die zei dat tegen een ex-collega van mij die op de 1e rij zat. Moest er ineens aan denken
Dat jij soms welk volle zalen kunt trekken, met o.a. jouw hoofd...quote:Op maandag 9 september 2013 17:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Wat wil je hiermee zeggen RonDanja?
quote:Op maandag 9 september 2013 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als jij en JR nou eens ene eigen SC beginnen en daar blijven..
ohja, srry.quote:Op maandag 9 september 2013 17:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat heb ik nou gezegd over de combinatie jij & denken?
Sjaak Bauer.quote:
Nou, oke.quote:Op maandag 9 september 2013 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als jij en JR nou eens ene eigen SC beginnen en daar blijven..
Klopt allemaal, behalve homo.quote:Op maandag 9 september 2013 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is toch die super irritante homo neger, kale, grote bril?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |