Waarvan akte.quote:Op maandag 9 september 2013 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind pannenkoeken al jaren geen zak meer aan, of het nou gewoon of met stroop, spek, kaas, weetikhet is. Saai
Alleen met spek en extra zout.quote:Op maandag 9 september 2013 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind pannenkoeken al jaren geen zak meer aan, of het nou gewoon of met stroop, spek, kaas, weetikhet is. Saai
Ik ben autist. Laat me met rust!!quote:Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Apart bakken en er niet zo autistisch over doen dat het niet in je pannenkoek zit.
Jullie hebben een eetschema? Ik had vroeger een vriendinnetje en die aten op dinsdag standaard friet, woensdag standaard nasi en vrijdag standaard vis. En daar kon niet van afgeweken worden.quote:Op maandag 9 september 2013 16:54 schreef Geo4kant het volgende:
Huizen Geo.
Maandag: Worstjes met gekookte aardappelen + groenten
Die is op vakantie.quote:Op maandag 9 september 2013 16:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe staat het met je neukertje?
Ik flambeer ze meestal.quote:Op maandag 9 september 2013 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind pannenkoeken bakken te eentonig.
Ik eet die rotzooi niet maar als jij het wel wil eten moet je ook maar weten of het goed voor je is of niet.quote:
Je moet ze dan ook frituren. Maar hier zal Tarado wel weer z'n bezwaren bij hebben.quote:Op maandag 9 september 2013 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind pannenkoeken bakken te eentonig.
Flamberen maakt iedere klus in de keuken leuker. Soms ga ik ook gewoon even flamberen tijdens de afwas. Omdat het kan.quote:
Och. Zoveel zal de volgende niet meer voelen na die 30 cm van mijquote:Op maandag 9 september 2013 16:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kan ze eindelijk eens wat anders pakken.
Was bij een ex ookquote:Op maandag 9 september 2013 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jullie hebben een eetschema? Ik had vroeger een vriendinnetje en die aten op dinsdag standaard friet, woensdag standaard nasi en vrijdag standaard vis. En daar kon niet van afgeweken worden.
Ok dramaqueen.quote:Op maandag 9 september 2013 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik eet die rotzooi niet maar als jij het wel wil eten moet je ook maar weten of het goed voor je is of niet.
Zondag = frietdag bij onsquote:Op maandag 9 september 2013 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jullie hebben een eetschema? Ik had vroeger een vriendinnetje en die aten op dinsdag standaard friet, woensdag standaard nasi en vrijdag standaard vis. En daar kon niet van afgeweken worden.
Ze was vorige week toch aardig aan het gillen hier.quote:Op maandag 9 september 2013 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Och. Zoveel zal de volgende niet meer voelen na die 30 cm van mij
Die sta ik niet af.quote:Op maandag 9 september 2013 16:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]![]()
Uitnodiging voor een etentje staat nog steeds.
Het moet ook niet in haar oor, Sjaak.quote:Op maandag 9 september 2013 16:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze was vorige week toch aardig aan het gillen hier.
Structuur in de zin van een vast eetschema slaat natuurlijk nergens op.quote:Op maandag 9 september 2013 16:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zondag = frietdag bij ons
En ja. Structuur = goed.
Je moet er ook net genoeg GHB indoen dat ze de komende uren niet wakker worden. Amateur.quote:Op maandag 9 september 2013 16:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze was vorige week toch aardig aan het gillen hier.
quote:Op maandag 9 september 2013 16:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Het moet ook niet in haar oor, Sjaak.
Jij zou cabaretier moeten worden, Happel.quote:Op maandag 9 september 2013 16:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Het moet ook niet in haar oor, Sjaak.
quote:Op maandag 9 september 2013 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet er ook net genoeg GHB indoen dat ze de komende uren niet wakker worden. Amateur.
De podiumbouwers zouden dit toejuichen.quote:Op maandag 9 september 2013 16:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij zou cabaretier moeten worden, Happel.
Cola drinkenquote:Op maandag 9 september 2013 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
Cola met halve prik vind ik eigenlijk veel lekkerder.
Wees blij dat je de komende tijd Happel niet meer zietquote:Op maandag 9 september 2013 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De podiumbouwers zouden dit toejuichen.
hahahahaquote:Op maandag 9 september 2013 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij wast je kleren ermee of wat?
Je kan er ook roest mee los krijgen dus valide punt van Sjaak.quote:Op maandag 9 september 2013 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Roest verwijderen natuurlijkquote:Op maandag 9 september 2013 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik drink het niet, bijdehand jong. Frisdrank is vloeibare kanker.quote:Op maandag 9 september 2013 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu kunnen m'n ogen even rusten idd.quote:Op maandag 9 september 2013 17:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wees blij dat je de komende tijd Happel niet meer ziet
Mijn baas vond het ook al raar..quote:Op maandag 9 september 2013 17:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]bier en redbull is al raar, maar this is just wrong
Dat hoofd van jou trekt volle zalen, ja.quote:Op maandag 9 september 2013 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu kunnen m'n ogen even rusten idd.
In bepaalde gaybars waarschijnlijk wel ja...quote:Op maandag 9 september 2013 17:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat hoofd van jou trekt volle zalen, ja.
BRRRRAAAAquote:Op maandag 9 september 2013 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In bepaalde gaybars waarschijnlijk wel ja...
Ik was een keer naar een cabaret voorstelling van Jan Dino die zei dat tegen een ex-collega van mij die op de 1e rij zat. Moest er ineens aan denkenquote:Op maandag 9 september 2013 17:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat heb ik nou gezegd over de combinatie jij & denken?quote:Op maandag 9 september 2013 17:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik was een keer naar een cabaret voorstelling van Jan Dino die zei dat tegen een ex-collega die op de 1e rij zat. Moest er ineens aan denken
Jan Dino. Wat is dat?quote:Op maandag 9 september 2013 17:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik was een keer naar een cabaret voorstelling van Jan Dino die zei dat tegen een ex-collega van mij die op de 1e rij zat. Moest er ineens aan denken
quote:Op maandag 9 september 2013 17:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen RonDanja?quote:Op maandag 9 september 2013 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In bepaalde gaybars waarschijnlijk wel ja...
Als jij en JR nou eens ene eigen SC beginnen en daar blijven..quote:Op maandag 9 september 2013 17:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik was een keer naar een cabaret voorstelling van Jan Dino die zei dat tegen een ex-collega van mij die op de 1e rij zat. Moest er ineens aan denken
Dat jij soms welk volle zalen kunt trekken, met o.a. jouw hoofd...quote:Op maandag 9 september 2013 17:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Wat wil je hiermee zeggen RonDanja?
quote:Op maandag 9 september 2013 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als jij en JR nou eens ene eigen SC beginnen en daar blijven..
ohja, srry.quote:Op maandag 9 september 2013 17:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat heb ik nou gezegd over de combinatie jij & denken?
Sjaak Bauer.quote:
Nou, oke.quote:Op maandag 9 september 2013 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als jij en JR nou eens ene eigen SC beginnen en daar blijven..
Klopt allemaal, behalve homo.quote:Op maandag 9 september 2013 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is toch die super irritante homo neger, kale, grote bril?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |