quote:Op maandag 9 september 2013 16:50 schreef Typisch het volgende:
gewoon in een pannetje gooien die vissticks
Ik vind het niet echt bijzonder eigenlijk. Niet vies, maar heb ook niet echt het gevoel iets bijzonders te eten.quote:Op maandag 9 september 2013 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die op vissticks haten moeten wel misbruikt zijn in hun jeugd.
Dit.quote:Op maandag 9 september 2013 16:50 schreef Typisch het volgende:
gewoon in een pannetje gooien die vissticks
Moet je toch lekker zelf weten, maar ik vond de combinatie wel grappigquote:Op maandag 9 september 2013 16:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk bak ik ze in de pan, maar ik wil niet voor ongezond uitgemaakt worden door Tarado.
Fattie.quote:Op maandag 9 september 2013 16:49 schreef Happel het volgende:
Ik eet trouwens pannenkoeken vanavond. Alweer...
Wat is er zo slecht aan volgens jou dan?quote:Op maandag 9 september 2013 16:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wat minder slecht maar goed is het ook niet, tenminste in vergelijking met vis
Ik heb vorige week voor het eerst in jaren appel op mijn pannenkoeken gedaan. Het was erg lekker.quote:Op maandag 9 september 2013 16:49 schreef Happel het volgende:
Ik eet trouwens pannenkoeken vanavond. Alweer...
Dat heb ik zelden. Behalve bij je moeders kutje vannacht.quote:Op maandag 9 september 2013 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt bijzonder eigenlijk. Niet vies, maar heb ook niet echt het gevoel iets bijzonders te eten.
Spek + stroop is the way to go.quote:Op maandag 9 september 2013 16:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb vorige week voor het eerst in jaren appel op mijn pannenkoeken gedaan. Het was erg lekker.
Normaal heb ik ook spek, of soms cervelaat.quote:Op maandag 9 september 2013 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat heb ik zelden. Behalve bij je moeders kutje vannacht.
[..]
Spek + stroop is the way to go.
Ik zal het doorgeven, en bedankt voor het compliment. Het zal haar dag opfleuren.quote:Op maandag 9 september 2013 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind cervelaat een overschat vleeswaar.quote:Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Normaal heb ik ook spek, of soms cervelaat.
Niet voor niks.quote:Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Haha kapi heeft een postcode met DP als letters XD
Pannenkoeken en poffertjes eigenlijk smaken het best bij die foute moffen op het Malieveld.quote:Op maandag 9 september 2013 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Spek + stroop is the way to go.
Zoek het maar lekker opquote:Op maandag 9 september 2013 16:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er zo slecht aan volgens jou dan?
Raar hequote:Op maandag 9 september 2013 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En de volgende keer toch weer er gaan eten
Apart bakken en er niet zo autistisch over doen dat het niet in je pannenkoek zit.quote:Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Spek blijft niet goed zitten man...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |