Geperst visafval met een krokant laagje vet, tenminste ik neem aan dat je het frituurtquote:Op maandag 9 september 2013 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er ongezond aan vissticks volgens jou?
Ik kan mij hier niks bij voorstellen. Heb je een foto?quote:Op maandag 9 september 2013 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een kruissing tussen een golden retreiver en een koningspoedel. Leuk he.
Zonder saus hier.quote:Op maandag 9 september 2013 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met een beetje chilisaus of knoflooksaus
quote:Op maandag 9 september 2013 16:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb je nu al 2 keer gevraagd om je adres nog een keer te dm-en omdat ik die kwijt ben.
Gewoon bakken in de pan.quote:Op maandag 9 september 2013 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geperst visafval met een krokant laagje vet, tenminste ik neem aan dat je het frituurt
ik dm je wel als ik op pc zitquote:Op maandag 9 september 2013 16:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan mij hier niks bij voorstellen. Heb je een foto?
Nee.quote:Op maandag 9 september 2013 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geperst visafval met een krokant laagje vet, tenminste ik neem aan dat je het frituurt
vissticks friturenquote:Op maandag 9 september 2013 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kotste ze vroeger uit. Sindsdien nooit meer gegeten.quote:Op maandag 9 september 2013 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die op vissticks haten moeten wel misbruikt zijn in hun jeugd.
Dat excuus van 'vroeger' is wat goedkoop.quote:Op maandag 9 september 2013 16:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kotste ze vroeger uit. Sindsdien nooit meer gegeten.
Jij hebt altijd al een gevoelige maag gehad.quote:Op maandag 9 september 2013 16:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kotste ze vroeger uit. Sindsdien nooit meer gegeten.
Nee. Eigenlijk bak ik ze in de pan, maar ik wil niet voor ongezond uitgemaakt worden door Tarado.quote:
Met stroop?quote:Op maandag 9 september 2013 16:49 schreef Happel het volgende:
Ik eet trouwens pannenkoeken vanavond. Alweer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |