Oh ja, dat zei je net. Lekker man.quote:Op maandag 9 september 2013 16:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Rijst met sperzieboontjes, kipfilet, paprika, ui en satesaus.
Waarom niet?quote:Op maandag 9 september 2013 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die vissticks passen niet echt in het rijtje
Ik vind je combinatie van rijst met spinazie wel ietwat vreemd.quote:Op maandag 9 september 2013 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ja, dat zei je net. Lekker man.
quote:Op maandag 9 september 2013 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat laten we altijd onze neger aan de ketting doen.
Klopt, maar ik heb geen zin in aardappelen en het is best te verstouwen moet ik zeggen.quote:Op maandag 9 september 2013 16:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vind je combinatie van rijst met spinazie wel ietwat vreemd.
Leuk, welke hond je?quote:Op maandag 9 september 2013 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hallo cachie even met de hond lopen
Vandaar dat je kipmaaltijden ontwijkt, ik snap 'm.quote:Op maandag 9 september 2013 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
oh ha-haquote:Op maandag 9 september 2013 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wel. Ruilen voor een hemd?quote:Op maandag 9 september 2013 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb zin in zo'n kip van het spit maar wij hebben in de buurt geen goede shopi.
Een kruissing tussen een golden retreiver en een koningspoedel. Leuk he.quote:
Ben jij kapitein igloquote:Op maandag 9 september 2013 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die op vissticks haten moeten wel misbruikt zijn in hun jeugd.
Ik heb je nu al 2 keer gevraagd om je adres nog een keer te dm-en omdat ik die kwijt ben.quote:Op maandag 9 september 2013 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wel. Ruilen voor een hemd?
Wij hebben een Engelse setter, hij is braaf.quote:Op maandag 9 september 2013 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een kruissing tussen een golden retreiver en een koningspoedel. Leuk he.
Ik eet ook vrij weinig (gekookte) aardappels meer. Laatste tijd doe ik best wel vaak aardappels in de oven, met olijfolie en zeezout, is erg lekker. Alleen ik heb el cheapo olijfolie staan nu.quote:Op maandag 9 september 2013 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb geen zin in aardappelen en het is best te verstouwen moet ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |