Waarvan akte.quote:Op maandag 9 september 2013 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind pannenkoeken al jaren geen zak meer aan, of het nou gewoon of met stroop, spek, kaas, weetikhet is. Saai
Alleen met spek en extra zout.quote:Op maandag 9 september 2013 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind pannenkoeken al jaren geen zak meer aan, of het nou gewoon of met stroop, spek, kaas, weetikhet is. Saai
Ik ben autist. Laat me met rust!!quote:Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Apart bakken en er niet zo autistisch over doen dat het niet in je pannenkoek zit.
Jullie hebben een eetschema? Ik had vroeger een vriendinnetje en die aten op dinsdag standaard friet, woensdag standaard nasi en vrijdag standaard vis. En daar kon niet van afgeweken worden.quote:Op maandag 9 september 2013 16:54 schreef Geo4kant het volgende:
Huizen Geo.
Maandag: Worstjes met gekookte aardappelen + groenten
Die is op vakantie.quote:Op maandag 9 september 2013 16:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe staat het met je neukertje?
Ik flambeer ze meestal.quote:Op maandag 9 september 2013 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind pannenkoeken bakken te eentonig.
Ik eet die rotzooi niet maar als jij het wel wil eten moet je ook maar weten of het goed voor je is of niet.quote:
Je moet ze dan ook frituren. Maar hier zal Tarado wel weer z'n bezwaren bij hebben.quote:Op maandag 9 september 2013 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind pannenkoeken bakken te eentonig.
Flamberen maakt iedere klus in de keuken leuker. Soms ga ik ook gewoon even flamberen tijdens de afwas. Omdat het kan.quote:
Och. Zoveel zal de volgende niet meer voelen na die 30 cm van mijquote:Op maandag 9 september 2013 16:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kan ze eindelijk eens wat anders pakken.
Was bij een ex ookquote:Op maandag 9 september 2013 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jullie hebben een eetschema? Ik had vroeger een vriendinnetje en die aten op dinsdag standaard friet, woensdag standaard nasi en vrijdag standaard vis. En daar kon niet van afgeweken worden.
Ok dramaqueen.quote:Op maandag 9 september 2013 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik eet die rotzooi niet maar als jij het wel wil eten moet je ook maar weten of het goed voor je is of niet.
Zondag = frietdag bij onsquote:Op maandag 9 september 2013 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jullie hebben een eetschema? Ik had vroeger een vriendinnetje en die aten op dinsdag standaard friet, woensdag standaard nasi en vrijdag standaard vis. En daar kon niet van afgeweken worden.
Ze was vorige week toch aardig aan het gillen hier.quote:Op maandag 9 september 2013 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Och. Zoveel zal de volgende niet meer voelen na die 30 cm van mij
Die sta ik niet af.quote:Op maandag 9 september 2013 16:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]![]()
Uitnodiging voor een etentje staat nog steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |