Ik maak er wel hapsie hapsie van.quote:
Echt karig dat die zaken niet gewoon doen verzenden inderdaad..quote:Op maandag 9 september 2013 16:24 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een Gamemania bon liggen van 15 euro. De dichtstbijzijnde Gamemania is alleen zo ver weg dat het me meer dan 15 euro benzine kost om er te komen.
God speelt een vies spelletje met mij.
Stik er in.quote:Op maandag 9 september 2013 16:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik maak er wel hapsie hapsie van.
Jawel, gamemania stores zijn ook nog eens van Freerecordshop btwquote:Op maandag 9 september 2013 16:25 schreef Caland het volgende:
Ik heb nog 50 euro aan freebees maar de kijkshop zal wel geen games verkopen.
Flauw om het weg te editten. Ik heb hem niet voor niks aangegeven. De ban zal nog wel komen voor Happel mag ik hopen?quote:Op maandag 9 september 2013 16:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik maak er wel hapsie hapsie van.
Die is trouwens gewoon gratis te downloaden bij Rockstar.quote:Op maandag 9 september 2013 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
De laatste GTA die ik had was GTA 2. Spannend he? Nee niet echt.
Ah relaxed. Fifa duurt ook niet al te lang meer neem ik aan kan ik die mooi nagenoeg voor niks krijgen.quote:Op maandag 9 september 2013 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jawel, gamemania stores zijn ook nog eens van Freerecordshop btw
Oei, daar gaan de inkomsten van die nieuwe gamequote:Op maandag 9 september 2013 16:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die is trouwens gewoon gratis te downloaden bij Rockstar.
Vond het wat meer bij je passen.quote:
Dat heb ik met fifa vooral. Als ik 3-4 potjes speel is daarna mijn creativiteit gewoon volledig verdwenen en win ik ook niks meerquote:Op maandag 9 september 2013 16:28 schreef Tyron het volgende:
Ik game eigenlijk amper, als ik langer dan een uur gefocust een spel speel word ik chagrijnig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je ook pijn aan je ogen van dat felgroene veld.quote:Op maandag 9 september 2013 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik met fifa vooral. Als ik 3-4 potjes speel is daarna mijn creativiteit gewoon volledig verdwenen en win ik ook niks meer
quote:Op maandag 9 september 2013 16:30 schreef xcachet het volgende:
Ik ga even in een hoekje zitten huilen. Moet helemaal opnieuw beginnen.Is het Bestil of Bastiejuh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op maandag 9 september 2013 16:30 schreef xcachet het volgende:
Ik ga even in een hoekje zitten huilen. Moet helemaal opnieuw beginnen.Auw. Gaat bij mij ook niet rap. Maar 300 miljoen cookies per secondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Je vergeet te klagen over het niveau.quote:Op maandag 9 september 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu iedereen gefixeerd zit in de cookiewereld, is dit het ideale moment om een slotje op de SC te doen.
doe eens niet stijnquote:Op maandag 9 september 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu iedereen gefixeerd zit in de cookiewereld, is dit het ideale moment om een slotje op de SC te doen.
Jouw gedrag begint trieste vormen aan te nemen.quote:Op maandag 9 september 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Hou nou eens op, johquote:Op maandag 9 september 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Woensdag demo he, http://www.onlyproevoluti(...)d&utm_medium=twitterquote:Op maandag 9 september 2013 16:33 schreef inZanity het volgende:
Beetje jammer dat de release van GTA en PES zo'n beetje gelijktijdig is...
Dacht dat tweedequote:
300 milj maar?quote:Op maandag 9 september 2013 16:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Auw. Gaat bij mij ook niet rap. Maar 300 miljoen cookies per seconde
Ho ho, ik vrees nog steeds dat JR zo weer inlogt. Op zijn kloon of op zijn normale.quote:Op maandag 9 september 2013 16:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je gedrag begint trieste vormen aan te nemen.
Je kan ook gewoon weggaan, neem een voorbeeld aan JR.
quote:Op maandag 9 september 2013 16:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dacht dat tweede
Meer als Bastilluh.
[..]
300 milj maar?
Kap nou eens met deze schijtlollig kut posts, gister liep iedereen te janken als een klein kind alsof hun favoriete speeltje afgepakt wordt.quote:Op maandag 9 september 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
En te dreigen met weglopen.quote:Op maandag 9 september 2013 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vergeet te klagen over het niveau.
Is hij echt weg?quote:Op maandag 9 september 2013 16:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jouw gedrag begint trieste vormen aan te nemen.
Je kan ook gewoon weggaan, neem een voorbeeld aan JR.
Klopt.quote:Op maandag 9 september 2013 16:37 schreef Caland het volgende:
Wat leuk weer een familiedrama.
In die topics kan je altijd zo mooi trollen dat de moeder medeschuldig is
Ik ga straks macaroni maken, het wordt vast lekker.quote:Op maandag 9 september 2013 16:37 schreef Tyron het volgende:
De pizza zit in de oven. Ik eet vanavond vroeg.
Als toetje heb ik aardbei-ijs.
Blijkbaar wel, hij zei dat de SC weer open moest en hij maar een ban moest krijgen als het allemaal aan hem lag.quote:
Die grandma's zijn bij mij echt niet zo productief.. heb er 100 maar 81miljoen per seconden. Ik blijf wel bij timemachines met 7,3 miljard per secquote:Op maandag 9 september 2013 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar zijn jouw omatjes ook zo badass.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 september 2013 16:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Woensdag demo he, http://www.onlyproevoluti(...)d&utm_medium=twitter
Deze mannen worden naar een executie geleid onder aanvoering van een Mexicaans drugskartel of iets dergelijks?quote:Op maandag 9 september 2013 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij vandaag niet inlogt, ga ik er van uit dat het waar is.
[ afbeelding ]
De naam "Stijn" zal onvermijdelijk op het zelfmoord briefje staan.quote:Op maandag 9 september 2013 16:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, hij zei dat de SC weer open moest en hij maar een ban moest krijgen als het allemaal aan hem lag.
Ik heb maar 110 omaatjesquote:Op maandag 9 september 2013 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar zijn jouw omatjes ook zo badass.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 september 2013 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die grandma's zijn bij mij echt niet zo productief.. heb er 100 maar 81miljoen per seconden. Ik blijf wel bij timemachines met 7,3 miljard per sec
Ik ook, ziet er wel 'Japanser' uit dan vorige delen vind ik. Hopelijk is die nieuwe engine goed. Ik blijf elk jaar weer hopen en hopen, maar nooit is het 't 'echt'.quote:
de upgrades moet ik even gebruiken.quote:Op maandag 9 september 2013 16:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb 128 oma's, en die produceren 3,5 miljoen.
Neequote:Op maandag 9 september 2013 16:41 schreef DonRaja het volgende:
JR is er gewoon hoor. Stelletje aanstellers...
Ik doel meer op de 13,3 miljoen die zij gezamenlijk produceren per seconde. 88500ps individueel dus.quote:Op maandag 9 september 2013 16:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb maar 110 omaatjes
Vraag me nog steeds af wat die rare-oma-updrages betekenen. Behalve dat ik soms rode koekjes krijg die me koekjes kosten
Visstiscks, spinazie en zilvervliesrijst. En jij?quote:Op maandag 9 september 2013 16:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat ga je vanavond eten mooiboy?
Hier ook Spinaziequote:Op maandag 9 september 2013 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Visstiscks, spinazie en zilvervliesrijst. En jij?
Ik weet t nog nietquote:Op maandag 9 september 2013 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rijst met sperzieboontjes, kipfilet, paprika, ui en satesaus.quote:Op maandag 9 september 2013 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die vissticks passen niet echt in het rijtjequote:Op maandag 9 september 2013 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kook jij zelf?quote:Op maandag 9 september 2013 16:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Rijst met sperzieboontjes, kipfilet, paprika, ui en satesaus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |