Ik maak er wel hapsie hapsie van.quote:
Echt karig dat die zaken niet gewoon doen verzenden inderdaad..quote:Op maandag 9 september 2013 16:24 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een Gamemania bon liggen van 15 euro. De dichtstbijzijnde Gamemania is alleen zo ver weg dat het me meer dan 15 euro benzine kost om er te komen.
God speelt een vies spelletje met mij.
Stik er in.quote:Op maandag 9 september 2013 16:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik maak er wel hapsie hapsie van.
Jawel, gamemania stores zijn ook nog eens van Freerecordshop btwquote:Op maandag 9 september 2013 16:25 schreef Caland het volgende:
Ik heb nog 50 euro aan freebees maar de kijkshop zal wel geen games verkopen.
Flauw om het weg te editten. Ik heb hem niet voor niks aangegeven. De ban zal nog wel komen voor Happel mag ik hopen?quote:Op maandag 9 september 2013 16:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik maak er wel hapsie hapsie van.
Die is trouwens gewoon gratis te downloaden bij Rockstar.quote:Op maandag 9 september 2013 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
De laatste GTA die ik had was GTA 2. Spannend he? Nee niet echt.
Ah relaxed. Fifa duurt ook niet al te lang meer neem ik aan kan ik die mooi nagenoeg voor niks krijgen.quote:Op maandag 9 september 2013 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jawel, gamemania stores zijn ook nog eens van Freerecordshop btw
Oei, daar gaan de inkomsten van die nieuwe gamequote:Op maandag 9 september 2013 16:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die is trouwens gewoon gratis te downloaden bij Rockstar.
Vond het wat meer bij je passen.quote:
Dat heb ik met fifa vooral. Als ik 3-4 potjes speel is daarna mijn creativiteit gewoon volledig verdwenen en win ik ook niks meerquote:Op maandag 9 september 2013 16:28 schreef Tyron het volgende:
Ik game eigenlijk amper, als ik langer dan een uur gefocust een spel speel word ik chagrijnig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je ook pijn aan je ogen van dat felgroene veld.quote:Op maandag 9 september 2013 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik met fifa vooral. Als ik 3-4 potjes speel is daarna mijn creativiteit gewoon volledig verdwenen en win ik ook niks meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |