quote:Op maandag 9 september 2013 16:30 schreef xcachet het volgende:
Ik ga even in een hoekje zitten huilen. Moet helemaal opnieuw beginnen.Is het Bestil of Bastiejuh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op maandag 9 september 2013 16:30 schreef xcachet het volgende:
Ik ga even in een hoekje zitten huilen. Moet helemaal opnieuw beginnen.Auw. Gaat bij mij ook niet rap. Maar 300 miljoen cookies per secondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Je vergeet te klagen over het niveau.quote:Op maandag 9 september 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu iedereen gefixeerd zit in de cookiewereld, is dit het ideale moment om een slotje op de SC te doen.
doe eens niet stijnquote:Op maandag 9 september 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu iedereen gefixeerd zit in de cookiewereld, is dit het ideale moment om een slotje op de SC te doen.
Jouw gedrag begint trieste vormen aan te nemen.quote:Op maandag 9 september 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Hou nou eens op, johquote:Op maandag 9 september 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Woensdag demo he, http://www.onlyproevoluti(...)d&utm_medium=twitterquote:Op maandag 9 september 2013 16:33 schreef inZanity het volgende:
Beetje jammer dat de release van GTA en PES zo'n beetje gelijktijdig is...
Dacht dat tweedequote:
300 milj maar?quote:Op maandag 9 september 2013 16:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Auw. Gaat bij mij ook niet rap. Maar 300 miljoen cookies per seconde
Ho ho, ik vrees nog steeds dat JR zo weer inlogt. Op zijn kloon of op zijn normale.quote:Op maandag 9 september 2013 16:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je gedrag begint trieste vormen aan te nemen.
Je kan ook gewoon weggaan, neem een voorbeeld aan JR.
quote:Op maandag 9 september 2013 16:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dacht dat tweede
Meer als Bastilluh.
[..]
300 milj maar?
Kap nou eens met deze schijtlollig kut posts, gister liep iedereen te janken als een klein kind alsof hun favoriete speeltje afgepakt wordt.quote:Op maandag 9 september 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
En te dreigen met weglopen.quote:Op maandag 9 september 2013 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vergeet te klagen over het niveau.
Is hij echt weg?quote:Op maandag 9 september 2013 16:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jouw gedrag begint trieste vormen aan te nemen.
Je kan ook gewoon weggaan, neem een voorbeeld aan JR.
Klopt.quote:Op maandag 9 september 2013 16:37 schreef Caland het volgende:
Wat leuk weer een familiedrama.
In die topics kan je altijd zo mooi trollen dat de moeder medeschuldig is
Ik ga straks macaroni maken, het wordt vast lekker.quote:Op maandag 9 september 2013 16:37 schreef Tyron het volgende:
De pizza zit in de oven. Ik eet vanavond vroeg.
Als toetje heb ik aardbei-ijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |