Er kijken toch aardig wat mensen naar de dino show.quote:Op maandag 9 september 2013 17:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die gast is echt irritant. En er schijnen nog mensen te zijn die hem grappig vinden ook.
HOI RENS HOI HOE IS HET RENS ALLES GOED WAT GA JE ETEN VANAVOND HEB JE NOG NEGERS IN ELKAAR GESLAGEN BEDANKTquote:
Dino show.quote:Op maandag 9 september 2013 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er kijken toch aardig wat mensen naar de dino show.
Die zijn niet goed bij hun hoofd.quote:Op maandag 9 september 2013 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 september 2013 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HOI RENS HOI HOE IS HET RENS ALLES GOED WAT GA JE ETEN VANAVOND HEB JE NOG NEGERS IN ELKAAR GESLAGEN BEDANKT
linkje in dm aubquote:Op maandag 9 september 2013 17:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben ik net mee bezig. 22GB 720p rip
quote:Op maandag 9 september 2013 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die zijn niet goed bij hun hoofd.
quote:
quote:
Sowieso vind ik kleurlingen die op tv stereotype grappen maken over NL / andere kleurlingen een beetje jaren 90.quote:
Ik chill met die niggas ik ga ze niet in elkaar slaan.quote:Op maandag 9 september 2013 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HOI RENS HOI HOE IS HET RENS ALLES GOED WAT GA JE ETEN VANAVOND HEB JE NOG NEGERS IN ELKAAR GESLAGEN BEDANKT
Zegt genoeg over in wat voor maatschappij we leven. Zelfs naar de Lama's keken mensen.quote:Op maandag 9 september 2013 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je laatste ban heeft je goed gedaan. Wat een verstandige, ware posts ineens.quote:Op maandag 9 september 2013 17:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zegt genoeg over in wat voor maatschappij we leven. Zelfs naar de Lama's keken mensen.
De mensheid
De NPO maakt ook genoeg kutprogramma's.quote:Op maandag 9 september 2013 17:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zegt genoeg over in wat voor maatschappij we leven. Zelfs naar de Lama's keken mensen.
De mensheid
Haten op de mensheid in het algemeen is van alle tijden, heeft weinig met deze maatschappij te maken.quote:Op maandag 9 september 2013 17:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
De mensheid
Misselijkmakend inderdaad. Ik stel voor te beginnen met bezuinigen op de EO en joodsche omroep enzo.quote:Op maandag 9 september 2013 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De NPO maakt ook genoeg kutprogramma's.
Van belastinggeld hé!!!!!!
Hood gone love it zit er ook inquote:
Ik vond dat 1e nummer wat je hoort in die radio los santos preview dik. Van ASAP980 ofzo.quote:
quote:
In het geval van de Joodse omroep ben ik het wel met je eens.quote:Op maandag 9 september 2013 17:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misselijkmakend inderdaad. Ik stel voor te beginnen met bezuinigen op de EO en joodsche omroep enzo.
Volgens mij ben ik de enige die totaal niet snapt waarom die Kendrick Lamar zo populair is...?quote:
Dat zat toch gewoon in de eerdere GTA's?quote:Op maandag 9 september 2013 17:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
deze ook
Er moet een optie in zitten om je eigen radiozender te maken.
Ik hoor hem meestal enkel "Ah, yeeej ah yeej ah yeej" zeggen voordat ik wegzap.quote:Op maandag 9 september 2013 17:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige die totaal niet snapt waarom die Kendrick Lamar zo populair is...?
Kendrick Lamar is wel een prima rapperquote:Op maandag 9 september 2013 17:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige die totaal niet snapt waarom die Kendrick Lamar zo populair is...?
quote:Op maandag 9 september 2013 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat je wel niet kunt doen met wat kutgrapjes.
Als je het niet kent, waarom dan de 'quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je het niet kent, waarom dan de '' ? Je veroordeelt iets dus al op voorhand.
Dat is een hele slechte eigenschap, waar je wel eens aan mag gaan werken wat mij betreft.
quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vandaag ging het weer wisselend. Ene moment best blij en andere moment weer gigantisch depressief
. Stemmingswisselingen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |