Er kijken toch aardig wat mensen naar de dino show.quote:Op maandag 9 september 2013 17:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die gast is echt irritant. En er schijnen nog mensen te zijn die hem grappig vinden ook.
HOI RENS HOI HOE IS HET RENS ALLES GOED WAT GA JE ETEN VANAVOND HEB JE NOG NEGERS IN ELKAAR GESLAGEN BEDANKTquote:
Dino show.quote:Op maandag 9 september 2013 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er kijken toch aardig wat mensen naar de dino show.
Die zijn niet goed bij hun hoofd.quote:Op maandag 9 september 2013 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 september 2013 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HOI RENS HOI HOE IS HET RENS ALLES GOED WAT GA JE ETEN VANAVOND HEB JE NOG NEGERS IN ELKAAR GESLAGEN BEDANKT
linkje in dm aubquote:Op maandag 9 september 2013 17:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben ik net mee bezig. 22GB 720p rip
quote:Op maandag 9 september 2013 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die zijn niet goed bij hun hoofd.
quote:
quote:
Sowieso vind ik kleurlingen die op tv stereotype grappen maken over NL / andere kleurlingen een beetje jaren 90.quote:
Ik chill met die niggas ik ga ze niet in elkaar slaan.quote:Op maandag 9 september 2013 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HOI RENS HOI HOE IS HET RENS ALLES GOED WAT GA JE ETEN VANAVOND HEB JE NOG NEGERS IN ELKAAR GESLAGEN BEDANKT
Zegt genoeg over in wat voor maatschappij we leven. Zelfs naar de Lama's keken mensen.quote:Op maandag 9 september 2013 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je laatste ban heeft je goed gedaan. Wat een verstandige, ware posts ineens.quote:Op maandag 9 september 2013 17:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zegt genoeg over in wat voor maatschappij we leven. Zelfs naar de Lama's keken mensen.
De mensheid
De NPO maakt ook genoeg kutprogramma's.quote:Op maandag 9 september 2013 17:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zegt genoeg over in wat voor maatschappij we leven. Zelfs naar de Lama's keken mensen.
De mensheid
Haten op de mensheid in het algemeen is van alle tijden, heeft weinig met deze maatschappij te maken.quote:Op maandag 9 september 2013 17:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
De mensheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |