Daar weten ze het nog niet van, en bestaat de kans dat ze het nooit te weten komen.quote:Op maandag 9 september 2013 15:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
is bij de 2 jongens uit zeist ook niet gebeurd. En terecht.
Jouw inzicht is gelukkig wel kraakhelder, zonder enige kennis van de zaak weet je immers dat die vrouw (welke? de moeder van de oudste twee of de moeder van de jongste?) "net zo fout" was.....quote:Op maandag 9 september 2013 16:11 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Wie er schuld heeft hoor je mij niet over maar die vrouw was gewoon net zo fout. De man drijft het alleen wat verder door. Bij sommige vrouwen hier is alles al duidelijk, lijkt me heerlijk als je zulk goed inzicht hebt. Jullie moeten bij de recherche gaan werken, zijn alle zaken zo opgelost.
Als hij de kinderen niet vermoord had zouden haar kinderen nog leven, zo simpel is het.quote:Op maandag 9 september 2013 16:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja. Als zij niet 5 jaar lang die man het leven zuur maakte zouden haar kinderen nog leven, zo simpel is het.
En de jongste was alleen omdat hij anders zn broer zo zou missen...quote:Op maandag 9 september 2013 16:22 schreef rever het volgende:
[..]
Als hij de kinderen niet vermoord had zouden haar kinderen nog leven, zo simpel is het.
En omdat hij een keer door de hond van z'n moeder oma gebeten was....quote:Op maandag 9 september 2013 16:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En de jongste was alleen omdat hij anders zn broer zo zou missen...
Oh ja, sorry...quote:Op maandag 9 september 2013 16:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
En omdat hij een keer door de hond van z'n moeder gebeten was....
Ja, die zijn de oorzaak van moorden in hun gezin.quote:Op maandag 9 september 2013 16:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, nieuw topic, nieuwe voorspelling: de Jeugdzorg krijgt ervan langs en neemt "stappen" om "de procedures aan te scherpen".
Er zijn altijd media en mensen die in dit soort treiste gevallen ook nog eens naar de Jeugdzorg gaan wijzen om maar een schuldige te kunnen stenigen. Zal me niks verbazen als dat nu weer gebeurt.quote:Op maandag 9 september 2013 16:36 schreef tong80 het volgende:
Ja, die zijn de oorzaak van moorden in hun gezin.
Die mensen werken niet voor niets in die branche. Ik durf te wedden dat de meesten zich oprecht inzetten in dit soort situaties.quote:Op maandag 9 september 2013 16:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Er zijn altijd media en mensen die in dit soort treiste gevallen ook nog eens naar de Jeugdzorg gaan wijzen om maar een schuldige te kunnen stenigen. Zal me niks verbazen als dat nu weer gebeurt.
Hij was ook oprichter van iLocalquote:Oprichter iLocal berooft zichzelf en drie kinderen van het leven
Tragisch nieuws uit het noorden. Bernd K B, die samen met Pieter Grasdijk de internetdienst iLocal opzette en dat verkocht aan TomTom, pleegde maandagochtend zelfmoord nadat hij eerst zijn drie kinderen ombracht.
Dat meldt Dagblad van het Noorden. De vier lichamen zijn gevonden op een vakantiepark te Schoonloo. In een afscheidsbrief schrijft Bos dat een slepende echtscheiding ten grondslag ligt aan de wanhoopsdaad. Ook was het nieuwe internetproject van de ooit succesvolle ondernemer, Mijnschoolinfo, in de financiële problemen geraakt, schrijft hij. In de brief meldt hij ook zijn kinderen ‘mee te nemen’ en ‘we hebben nu eindelijk rust’.
Klaasse Bos stond in 2005 samen met Grasdijk in onze rubriek Zapp met zijn iLocal. Dagblad van het Noorden heeft een condoleanceregister opgezet. K B’ zakenpartner Pieter Grasdijk kwam recent in het nieuws als medeverdachte van Buck Groenhof. Die wordt verdacht van het tillen van SNS Property Finance.
Ja, zo had ik het nog niet eens gelezen. Bah.quote:Op maandag 9 september 2013 16:39 schreef Ticootje het volgende:
Maar gewoon dat uit de brief naar voren kwam dan zn 2e ex eigenlijk helemaal geen strijd had gevoerd. Maar gewoon klaar was met hem... Dat kost haar dus gewoon haar kind.
Hij komt er inderdaad nogal labiel in overquote:Op maandag 9 september 2013 16:39 schreef xzaz het volgende:
Die brief spreekt niet echt voor hem, volgens mij is het een labiel figuur.
Hebben die vrouwen schuld aan zijn wanhoop? En dan dus ook schuld aan de moorden die hij heeft begaan?quote:Op maandag 9 september 2013 16:40 schreef nolamoetblijven het volgende:
Toch geloof ik die vent meer dan dat de rest hem niet gelooft. Als het allemaal zo erg niet zou zijn, zou hij ook zijn kinderen niet meenemen. Voordat je zoiets doet moet je mentaal helemaal kapot zitten. Nogmaals,... daar waar 2 vechten, hebben twee schuld. Zeker als een van de vrouwen al heeft aangetoond dat ze nu niet echt een goede smaak in mannen heeft.
Maar het lijkt er op dat hij beweert dat zij dat kind alleen gekregen heeft voor hem en dus weinig om dat kind geeftquote:Op maandag 9 september 2013 16:39 schreef Ticootje het volgende:
Maar gewoon dat uit de brief naar voren kwam dan zn 2e ex eigenlijk helemaal geen strijd had gevoerd. Maar gewoon klaar was met hem... Dat kost haar dus gewoon haar kind.
Dus jij vindt dat die vrouwen dood door schuld is te verwijten?quote:Op maandag 9 september 2013 16:44 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Mede ja,... zonder die vrouwen geen scheiding.
Ik lees het juist dat ze vooral dat kind wilde en hem alleen als noodzakelijke verwekker.quote:Op maandag 9 september 2013 16:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar het lijkt er op dat hij beweert dat zij dat kind alleen gekregen heeft voor hem en dus weinig om dat kind geeft
Goede redenatie!quote:Op maandag 9 september 2013 16:44 schreef nolamoetblijven het volgende:
Mede ja,... zonder die vrouwen geen scheiding.
Bronquote:Gisteravond een uur lang op SBS6 een weerzinwekkend spektakel over de moord op de twee broertjes Ruben en Julian. Hoe erg het voor de politie was en alle andere betrokkenen.
Henk Strootman maakte me erop attent dat er ooit is afgesproken – binnen justitie – juist zo weinig mogelijk aandacht aan familiedrama’s te besteden, om ’copycat’ te voorkomen. Waarom dan hier zo ruimhartig en tot in alle details aan meegewerkt?
Het kán natuurlijk toeval zijn, maar als blijkt dat de man in Schoonloo zich op enige wijze heeft laten inspireren door doe SBS-documentaire mogen er hier en daar nog wel wat koppen rollen. Is in elk geval de moeite waard dit héél goed uit te zoeken.
De man was mindgames coach.... daar wil je geen ruzie mee maken als je er geen hele goede reden voor hebt, het welzijn van je kinderen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 9 september 2013 16:47 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
*zucht*. Nee die klaphark heeft op eigen houtje gehandeld, daar zijn zij niet schuldig aan. Echter, hij doet dit niet nav goede gesprekken. De vrouwen zijn mede schuldig aan de totaalsituatie alwaar de klaphark geen andere oplossing voor zag dan hem en de kids van het leven te beroven. Duidelijk zo?
Eens. Ik hoor trouwens ook wel verhalen dat er zo wordt gesneden overal, dat Jeugdzorg enorm onder druk staat, steeds minder tijd voor steeds meer gevallen. En dan ook nog onder de loep liggen bij alles wat mis gaat. Ik geeft het te doen.quote:Op maandag 9 september 2013 16:40 schreef tong80 het volgende:
Die mensen werken niet voor niets in die branche. Ik durf te wedden dat de meesten zich oprecht inzetten in dit soort situaties.
Niks of niet veel. Achteraf is het heel makkelijk zeggen dat die vent zelf hulp had moeten zoeken of dat zijn omgeving had moeten ingrijpen, maar zo makkelijk is het niet, denk ik.quote:Wat doe je tegen gestoorde gekken ?
Dit type mensch maakt zichzelf kapot door te denken dat hij zo ontzettend zielig is en het zo zwaar heeft en dat het zijn schuld niet is en de hele wereld tegen hem is. Boehoe zijn zoontje was gebeten door een hond en zijn moeder was alleen bij hem gebleven voor het gezin. Ha heeft hij ze nu mooi even allemaal te pakken genomen! Dat zal ze allemaal leren!quote:Op maandag 9 september 2013 16:40 schreef nolamoetblijven het volgende:
Toch geloof ik die vent meer dan dat de rest hem niet gelooft. Als het allemaal zo erg niet zou zijn, zou hij ook zijn kinderen niet meenemen. Voordat je zoiets doet moet je mentaal helemaal kapot zitten. Nogmaals,... daar waar 2 vechten, hebben twee schuld. Zeker als een van de vrouwen al heeft aangetoond dat ze nu niet echt een goede smaak in mannen heeft.
verbazingwekkend en een WTF is wel op zijn plaatsquote:
Ik denk dat Schoonloo geen ongeplande actie was, hij heeft zijn websites behoorlijk leeggehaald, volgens mij denk je daar niet aan als je naar aanleiding van zo'n uitzending besluit hetzelfde te doen.quote:
De hele situatie IS de moord inclusief. Contradictio.quote:Op maandag 9 september 2013 16:47 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
*zucht*. Nee die klaphark heeft op eigen houtje gehandeld, daar zijn zij niet schuldig aan. Echter, hij doet dit niet nav goede gesprekken. De vrouwen zijn mede schuldig aan de totaalsituatie alwaar de klaphark geen andere oplossing voor zag dan hem en de kids van het leven te beroven. Duidelijk zo?
Ja, maar er zullen wel mensen zij die haar dat ook nog even verwijten....quote:Op maandag 9 september 2013 16:39 schreef Ticootje het volgende:
Was een labiel figuur dan..quote:Op maandag 9 september 2013 16:39 schreef xzaz het volgende:
Die brief spreekt niet echt voor hem, volgens mij is het een labiel figuur.
Graag, maar de Telegraaf beloofde na Tripoli ook beterschap. Ik hoop dat er iets gedaan kan worden (al zie ik SBS er dan weer voor aan dat ze schreeuwen dat ze monddood worden gemaakt), maar ik vrees van niet.quote:
Alleen zijn 2 moeders hun kind kwijt.quote:Op maandag 9 september 2013 16:50 schreef Tem het volgende:
Het is gewoon dramatisch einde van jarenlang gedoe. In mijn familie speelt ook zo'n vechtscheiding. Beide partijen zijn niet voor rede vatbaar en na jaren gesteggel is het gewoon slopend. Die man heeft zijn eigen waarheid en die vrouw ook. Waarschijnlijk ligt de waarheid ergens in het midden. Die jongens en andere directe familie zijn alleen het slachtoffer.
Sterkte voor de nabestaanden is het enige wat je erover kan zeggen.
Een heel goede mindgames coach was-ie niet, zakelijk ging het hem blijkbaar niet voor de wind.quote:Op maandag 9 september 2013 16:48 schreef Leandra het volgende:
De man was mindgames coach.... daar wil je geen ruzie mee maken als je er geen hele goede reden voor hebt, het welzijn van je kinderen bijvoorbeeld.
Wat heeft de tweede vrouw misdaan waardoor de moord op haar kind gerechtvaardigd kan worden? Bij hem weggegaan?quote:Op maandag 9 september 2013 16:47 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Daar waar twee vechten...vechten er twee. Maar er heeft er maar één 3 moorden gepleegd.quote:Op maandag 9 september 2013 16:51 schreef nolamoetblijven het volgende:
Daar waar er twee vechten.....
ik geloof een bijtende hond als ik het goed leesquote:Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat heeft de tweede vrouw misdaan waardoor de moord op haar kind gerechtvaardigd kan worden? Bij hem weggegaan?
Nee, maar dat kwam weer door de vechtscheiding, je denkt toch niet dat het aan hem lag?!quote:Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een heel goede mindgames coach was-ie niet, zakelijk ging het hem blijkbaar niet voor de wind.
Oh, begrijp me niet verkeerd hoor. Ik heb ook geen enkel begrip voor dergelijke akties.quote:Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alleen zijn 2 moeders hun kind kwijt.
Je kunt een mens niet erger treffen en net als de vorige zaak heb ik er geen enkel begrip voor.
Ja?quote:Op maandag 9 september 2013 16:51 schreef nolamoetblijven het volgende:
Daar waar er twee vechten.....
quote:Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef rever het volgende:
[..]
Daar waar twee vechten...vechten er twee. Maar er heeft er maar één 3 moorden gepleegd.
Een spreekwoord doet altijd opgeld!quote:Op maandag 9 september 2013 16:55 schreef nolamoetblijven het volgende:
Ja, is goed met elkaar te vergelijken.
Hou je bij de case.
De case waarvan jij iig al weet dat de vrouwen ook schuld hebben.... terwijl de rest daar nog niet zo zeker van is.quote:Op maandag 9 september 2013 16:55 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Hou je bij de case.
Oh, jij weer, doeiquote:Op maandag 9 september 2013 16:55 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Hou je bij de case.
Als je gaat scheiden van iemand met wie je kinderen hebt zijn die kinderen de enige band die je nog hebt.quote:Op maandag 9 september 2013 16:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
Waarom moeten de kinderen altijd de dupe zijn omdat (volwassen) mensen niet meer kunnen samen leven en al helemaal erg dat het ook om geld gaat, wat is er nou belangrijker liefde van je kinderen of geld...
Ja, daar zet ik ook wel wat vraagtekens bij ja.quote:Op maandag 9 september 2013 17:00 schreef Olga het volgende:
Erg triest dit. Wat ik echter belachelijk vind is dat de media de hele afscheidsbrief publiceert. Dat is gewoon walgelijk
Mensen die gaan zoeken naar informatie over hem, zijn kinderen en ex-vrouwen ookquote:Op maandag 9 september 2013 17:05 schreef danilel het volgende:
http://webcache.googleuse(...)&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
triest dit alles.........
Verkeerde smilies en PI?quote:Op maandag 9 september 2013 17:06 schreef Olga het volgende:
Mensen die gaan zoeken naar informatie over hem, zijn kinderen en ex-vrouwen ook
alleen de smiley. De thumbs up was om mijn mening te verduidelijkenquote:Op maandag 9 september 2013 17:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Verkeerde smilies en PI?
Hopelijk?
quote:
Ik post hier om mijn afschuw te laten blijken, niet om erachter te komen op welke school de kinderen zaten, wat de vader allemaal online deed etc.quote:Op maandag 9 september 2013 17:09 schreef danilel het volgende:
ik was op zoek naar de betekenis van mindcoach en kwam dit tegen en wilde dit delen.
Dat je hier leest en post is exact het zelfde, het is interesse........dus de pot verwijt......
Sarcasme aan: Ik vind dat het allemaal de schuld is van de 'een van de beste coaches in Nederland'. Want daarmee 'kreeg daarmee de best denkbare mogelijkheden om mij verder te ontwikkelen.'quote:Op maandag 9 september 2013 16:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar dat kwam weer door de vechtscheiding, je denkt toch niet dat het aan hem lag?!
Nou idd. Het was zeker zijn ex die de kinderen bij hem weg hield...quote:Op maandag 9 september 2013 17:16 schreef Leandra het volgende:
Ook wel lekker makkelijk trouwens, na je scheiding lekker naar Ghana ontwikkelingswerk doen, dat zal vast niet in combinatie met co-ouderschap geweest zijn.
quote:Op maandag 9 september 2013 17:18 schreef Books1 het volgende:
Ik ben gelukkig niet de enige die vind dat het belachelijk is dat die brief in zijn geheel naar buiten is gebracht.
Iets met respect voor de man (nee ik keur het zeker niet goed), vooral de moeders en de betreffende kinderen. Nederlandse pers lijkt wel helemaal los en dit had binnenskamers moeten blijven.
Waarom, omdat iedereen een beeld vormt over de moeders, nieuwe partners, oma en een hond terwijl dit maar 1 kant is van het verhaal. De meneer zal het ongetwijfeld zo beleefd hebben en er zal een kabeltje geknapt zijn maar dit is onrespectvol en half nederland vormt zich een beeld van de nabestaanden op basis van deze brief. Echt niet gewoon...
Ik wil het niet weten.quote:Op maandag 9 september 2013 17:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe zo iemand zijn kinderen dan ombrengt.
Bizarre gedachte...
oh, die staat nog tussen mijn appsquote:Op maandag 9 september 2013 16:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Hij was ook oprichter van iLocal
Respect voor zijn daden heb ik absoluut niet maar dan nog vind ik wel dat je respect kan hebben voor zijn geestelijke nood en daar is deze brief op gebaseerd en die had dan ook niet naar buiten gebracht moeten worden.quote:
Nee, precies... maar juist daarom vraag ik me dat wel af. Hoe ver moet je in vredesnaam zijn? Vraag me af of het überhaupt met een pen te beschrijven is.quote:Op maandag 9 september 2013 17:19 schreef Leandra het volgende:
Ik wil het niet weten.
Ik kijk naar m'n eigen kind en snap niet hoe iemand het niet alleen kan denken, maar ook voorbereidingen treft en het hele verhaal doorzet, en kennelijk nergens gestopt wordt door het afgrijslijke waarmee hij bezig is.
Niet na kind 1, niet na kind 2.... ik kan en wil het niet begrijpen.
Ik ben het helemaal met je eens hoor, maar het was wel te verwachten dat iemand het naar buiten zou brengen als je een mass-email rond stuurt. Dat hebben we al eerder gezien in de zaak Kaijim, waarbij papa zijn ex, kinderen en nieuwe vriendin ombracht.quote:Op maandag 9 september 2013 17:18 schreef Books1 het volgende:
Ik ben gelukkig niet de enige die vind dat het belachelijk is dat die brief in zijn geheel naar buiten is gebracht.
Iets met respect voor de man (nee ik keur het zeker niet goed), vooral de moeders en de betreffende kinderen. Nederlandse pers lijkt wel helemaal los en dit had binnenskamers moeten blijven.
Waarom, omdat iedereen een beeld vormt over de moeders, nieuwe partners, oma en een hond terwijl dit maar 1 kant is van het verhaal. De meneer zal het ongetwijfeld zo beleefd hebben en er zal een kabeltje geknapt zijn maar dit is onrespectvol en half nederland vormt zich een beeld van de nabestaanden op basis van deze brief. Echt niet gewoon...
Je kan ook gewoon lezen wat je wil lezen. Jij een mening ik een mening. Leven en laten leven ofzoiets.quote:Op maandag 9 september 2013 17:21 schreef rever het volgende:
Kindermoordenaar en psychopatische narcistische egoïst wel.
Ja, het is toch stukken minder spectaculair als iedereen tegelijk gevonden wordt.quote:Op maandag 9 september 2013 17:21 schreef Falco het volgende:
Gokje: deze reeks gaat 9 delen krijgen.
quote:Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Ah weer zon gestoord wijf die alleen nog maar haar ex kapot wil maken ten koste van alles, ik hoop dat je nu je zin hebt.
Geestelijke nood = zelfmoordquote:Op maandag 9 september 2013 17:20 schreef Books1 het volgende:
[..]
Respect voor zijn daden heb ik absoluut niet maar dan nog vind ik wel dat je respect kan hebben voor zijn geestelijke nood en daar is deze brief op gebaseerd en die had dan ook niet naar buiten gebracht moeten worden.
Niet zo'n beste woordkeuze ...quote:Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef Books1 het volgende:
Jij een mening ik een mening. Leven en laten leven ofzoiets.
quote:Op maandag 9 september 2013 17:19 schreef _evenstar_ het volgende:
Die brief...
Waanzin dat is wat ik lees in die brief.. Maar je moet ook wel ver heen zijn wanneer je tot een eind aan je leven maken komt.
Maar nooit zal ik enig begrip kunnen opbrengen voor het ontnemen van het leven van onschuldige kinderen.
Dat de beide ex-partners nu hun kindjes moeten missen. Verschrikkelijk
Zulke drama's raken me diep..
En ben ik dankbaar heel erg dankbaar..
Stoertje jij.quote:Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Ah weer zon gestoord wijf die alleen nog maar haar ex kapot wil maken ten koste van alles, ik hoop dat je nu je zin hebt.
Ik ook niet, maar het feit dat deze zaak al 7 jaar zich kon voortslepen zou moeten worden bekeken.quote:Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alleen zijn 2 moeders hun kind kwijt.
Je kunt een mens niet erger treffen en net als de vorige zaak heb ik er geen enkel begrip voor.
Haha toepasselijke uitspraakquote:Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef Books1 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon lezen wat je wil lezen. Jij een mening ik een mening. Leven en laten leven ofzoiets.
??quote:Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Wat snap je niet? Dit soort verhalen zijn tegenwoordig schering en inslag. Het is een wonder dat het nog in zo weinig gevallen op deze manier misgaat.quote:
Niet één, maar twee exen..... allebei hun kinderen kwijt.quote:Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga liever niet voor het eten aan de popcorn, dus kan jij je betoog uitstellen met een anderhalf uur?quote:Op maandag 9 september 2013 17:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Dit soort verhalen zijn tegenwoordig schering en inslag. Het is een wonder dat het nog in zo weinig gevallen op deze manier misgaat.
Ik snap niet dat jij kennelijk precies weet hoe het gegaan is.quote:Op maandag 9 september 2013 17:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Dit soort verhalen zijn tegenwoordig schering en inslag. Het is een wonder dat het nog in zo weinig gevallen op deze manier misgaat.
Oeh het komt echt uit je tenen hè? Heeft je ex-schoonmoeder een hond?quote:Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Klopt inderdaad, als je ook ziet hoe (bijvoorbeeld m.b.t. een scheiding) mensen elkaar het leven zuur kunnen maken. Eigenlijk is het dan een wonder dat we niet veel vaker op deze manier misgaat.quote:Op maandag 9 september 2013 17:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tja, het was waarschijnlijk wel een redelijk normale man (of hij hield die schijn hoog) maar waarbij gewoon iets geknapt is.quote:Op maandag 9 september 2013 17:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet één, maar twee exen..... allebei hun kinderen kwijt.
Toch bijzonder, dat zo'n man twee van die exen heeft.
En dat ze het er echt zelf naar gemaakt hebben. Tuurlijkquote:Op maandag 9 september 2013 17:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet één, maar twee exen..... allebei hun kinderen kwijt.
Toch bijzonder, dat zo'n man twee van die exen heeft.
Vergeet je nu voor het gemak gewoon dat er ook mensen zijn die zich graag in de slachtofferrol plaatsen? "Oh boehoe, iedereen is tegen mij en mijn kinderen".quote:Op maandag 9 september 2013 17:27 schreef Piethur het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, als je ook ziet hoe (bijvoorbeeld m.b.t. een scheiding) mensen elkaar het leven zuur kunnen maken. Eigenlijk is het dan een wonder dat we niet veel vaker op deze manier misgaat.
Als je die afscheidsbrief leest zie je gewoon een globaal probleem dat veel voorkomt tegenwoordig. Moeder krijgt altijd de kinderen via de rechter en de vader kan de tyfus krijgen.quote:Op maandag 9 september 2013 17:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij kennelijk precies weet hoe het gegaan is.
En over welke van de exen heb je het eigenlijk?
Het gaat veel vaker mis, maar lang niet altijd met zulke extreme gevolgen.quote:Op maandag 9 september 2013 17:27 schreef Piethur het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, als je ook ziet hoe (bijvoorbeeld m.b.t. een scheiding) mensen elkaar het leven zuur kunnen maken. Eigenlijk is het dan een wonder dat we niet veel vaker op deze manier misgaat.
Het gaat om twee moedersquote:Op maandag 9 september 2013 17:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je die afscheidsbrief leest zie je gewoon een globaal probleem dat veel voorkomt tegenwoordig. Moeder krijgt altijd de kinderen via de rechter en de vader kan de tyfus krijgen.
Ah, dus spelfouten kunnen een voorspellende waarde hebben...quote:Op maandag 9 september 2013 17:28 schreef Piethur het volgende:
[..]
Tja, het was waarschijnlijk wel een redelijk normale man (of hij hield die schijn hoog) maar waarbij gewoon iets geknapt is.
De brief staat ook niet vol met spelfouten (wel wat vage zinnen) dus het lijkt me ook niet zo'n tokkie.
Misschien heeft de moeder iets in hem gezien wat anderen niet zagen? De persoonlijkheid die nu naar buiten is gekomen?quote:Op maandag 9 september 2013 17:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je die afscheidsbrief leest zie je gewoon een globaal probleem dat veel voorkomt tegenwoordig. Moeder krijgt altijd de kinderen via de rechter en de vader kan de tyfus krijgen.
volgens mij is co-ouderschap de norm tegenwoordigquote:Op maandag 9 september 2013 17:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar mijnheer ging naar Ghana om zichzelf te zoeken.quote:Op maandag 9 september 2013 17:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar mannen roepen graag dat vrouwen de feeksen zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 17:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
volgens mij is co-ouderschap de norm tegenwoordig
What a load of crap.quote:Op maandag 9 september 2013 17:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tussen wat de norm is en wat daadwerkelijk gebeurt zit soms ook nog een wereld van verschil.quote:Op maandag 9 september 2013 17:30 schreef computergirl het volgende:
Nou, in theorie wel. In praktijk blijkt het dat moeders alle rechten voorbehoud om pa eruit te tyfen zodra het haar uitkomt. Bullshit claims over mishandeling indienen en je bent zo 5, 6 maanden verder waarbij pa geen enkele keer zijn kind heeft mogen zien en door de buurt wordt uitgekotst als mishandelende ouder. Doe dat een keer of 5,6 en je sloopt zo'n vader.quote:Op maandag 9 september 2013 17:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
Zekers. Het was vast moeder die hem naar Ghana heeft verjaagd.quote:Op maandag 9 september 2013 17:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
What a load of crap.
Het is geen 1966 meer, co-ouderschap is tegenwoordig de standaard waarna men streeft.
Echter, als vader na de scheiding een tijdje naar Ghana gaat om ontwikkelingswerk te doen, of in Doorwerth woont terwijl moeder en kinderen in Groningen wonen, dan is dat ook niet handig voor het co-ouderschap natuurlijk.
Maar uiteraard staat het je vrij de gevolgen van die keuzes van de vader volledig op het bordje van de moeder te leggen, dan heeft zij het immers toch gedaan.
Maar als de vader claims over mishandeling indient gebeurt er niets?quote:Op maandag 9 september 2013 17:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, in theorie wel. In praktijk blijkt het dat moeders alle rechten voorbehoud om pa eruit te tyfen zodra het haar uitkomt. Bullshit claims over mishandeling indienen en je bent zo 5, 6 maanden verder waarbij pa geen enkele keer zijn kind heeft mogen zien en door de buurt wordt uitgekotst als mishandelende ouder. Doe dat een keer of 5,6 en je sloopt zo'n vader.
Ja eens maar ook daar zit een keerzijde.quote:Op maandag 9 september 2013 17:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het feit dat deze zaak al 7 jaar zich kon voortslepen zou moeten worden bekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Engaging Infinite Improbability Drive..
Dat is inderdaad de regel, maar de praktijk is anders. Ik heb zoooveeeel verhalen gelezen van vaders die niet meer bij hun kinderen kunnen komen omdat de moeder een bullshit verhaal verzint over sexueel misbruik of wat dan ook. Rechters gaan hier bijna altijd in mee jammergenoeg.quote:Op maandag 9 september 2013 17:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
What a load of crap.
Het is geen 1966 meer, co-ouderschap is tegenwoordig de standaard waarnaar men streeft.
Echter, als vader na de scheiding een tijdje naar Ghana gaat om ontwikkelingswerk te doen, of in Doorwerth woont terwijl moeder en kinderen in Groningen wonen, dan is dat ook niet handig voor het co-ouderschap natuurlijk.
Maar uiteraard staat het je vrij de gevolgen van die keuzes van de vader volledig op het bordje van de moeder te leggen, dan heeft zij het immers toch gedaan.
Blijkbaar werkt het ook om de nieuwe vriend van je ex te beschuldigen van losse handjes.quote:Op maandag 9 september 2013 17:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, in theorie wel. In praktijk blijkt het dat moeders alle rechten voorbehoud om pa eruit te tyfen zodra het haar uitkomt. Bullshit claims over mishandeling indienen en je bent zo 5, 6 maanden verder waarbij pa geen enkele keer zijn kind heeft mogen zien en door de buurt wordt uitgekotst als mishandelende ouder. Doe dat een keer of 5,6 en je sloopt zo'n vader.
Ik heb van dichtbij mogen meemaken dat er dan heel anders mee omgegaan wordt ja.quote:Op maandag 9 september 2013 17:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar als de vader claims over mishandeling indient gebeurt er niets?
quote:Op maandag 9 september 2013 17:35 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ja eens maar ook daar zit een keerzijde.
Geesteszieke mensen zijn vaak kei in manipuleren van mensen.Hield je ex (of partner?) van jullie dochter? Want dat is een discussie die vaak naar boven komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Geen idee waar dat hoger beroep voor was, was dat gerelateerd aan haar nieuwe vriend ?quote:Op maandag 9 september 2013 17:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Blijkbaar werkt het ook om de nieuwe vriend van je ex te beschuldigen van losse handjes.
Beetje voorbarig vindt je niet?quote:Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op maandag 9 september 2013 17:35 schreef _evenstar_ het volgende:
Ja eens maar ook daar zit een keerzijde.
Geesteszieke mensen zijn vaak kei in manipuleren van mensen.Als je bedenkt hoe erg iemand in de knoop moet zitten voor hij/zij aan zelfmoord denkt, dan kan ik me het bijna 'voorstellen' dat je dan het idee hebt dat je kinderen mee moeten. Treurig, zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! verstandig, lees een P.I.
Maar ging de rechtzaak over de kinderen of over geld?quote:Op maandag 9 september 2013 17:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het feit dat deze zaak al 7 jaar zich kon voortslepen zou moeten worden bekeken.
Maakt dat uit? Mannen en vrouwen kunnen beide genoeg bagger verzinnen als ze erop uitzijn om de ander kapot te maken.quote:Op maandag 9 september 2013 17:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen idee waar dat hoger beroep voor was, was dat gerelateerd aan haar nieuwe vriend ?
Ja ! Hij was geen papa papa , Maar ik weet en geloof ook wel dat hij oprecht van haar hield.quote:Op maandag 9 september 2013 17:36 schreef Messina het volgende:
[..]
Hield je ex (of partner?) van jullie dochter? Want dat is een discussie die vaak naar boven komt.
Ik vroeg het, omdat je aangaf dat hij best eens... Nja, ik wil het niet eens uitspreken.quote:Op maandag 9 september 2013 17:40 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ja ! Hij was geen papa papa , Maar ik weet en geloof ook wel dat hij oprecht van haar hield.
Ja lezend vanuit de dader zijn gedachtengang en met de brief die hier was in het achterhoofd en de waanzin en gedachtengang denk ik dat in zulke mensen gun ogen zij oprecht menen het beste te handelen en hun kinderen te beschermen.quote:Op maandag 9 september 2013 17:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je bedenkt hoe erg iemand in de knoop moet zitten voor hij/zij aan zelfmoord denkt, dan kan ik me het bijna 'voorstellen' dat je dan het idee hebt dat je kinderen mee moeten. Treurig, zeg.
Ik persoonlijk denk dat daar juist het verschil zit. Als je echt van ze houdt neem je ze dus niet mee.quote:Op maandag 9 september 2013 17:43 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik vroeg het, omdat je aangaf dat hij best eens... Nja, ik wil het niet eens uitspreken.
Vaak achteraf gaan mensen dan roepen dat hij nooit van zijn kind(eren) heeft gehouden. Het lijkt mij juist dat je heel veel van je kinderen houdt als je eraan denkt om en/of ze echt mee te nemen de dood in.
Verdomme.
quote:Op maandag 9 september 2013 17:40 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ja ! Hij was geen papa papa , Maar ik weet en geloof ook wel dat hij oprecht van haar hield.
Ook als jij in je depri mind denkt dat de kids mishandeld worden, etc?quote:Op maandag 9 september 2013 17:48 schreef rever het volgende:
[..]
Ik persoonlijk denk dat daar juist het verschil zit. Als je echt van ze houdt neem je ze dus niet mee.
Zie post onder je reactiequote:Op maandag 9 september 2013 17:43 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik vroeg het, omdat je aangaf dat hij best eens... Nja, ik wil het niet eens uitspreken.
Vaak achteraf gaan mensen dan roepen dat hij nooit van zijn kind(eren) heeft gehouden. Het lijkt mij juist dat je heel veel van je kinderen houdt als je eraan denkt om en/of ze echt mee te nemen de dood in.
Verdomme.
Op een verwrongen manier denkt zo iemand volgens mij dus juist door de kinderen mee te nemen het beste voor ze te doen uit liefde. "De wereld heeft niks aan mij en ik laat mijn kinderen niet achter bij al die monsters", zoiets.quote:Op maandag 9 september 2013 17:48 schreef rever het volgende:
Ik persoonlijk denk dat daar juist het verschil zit. Als je echt van ze houdt neem je ze dus niet mee.
Ik denk dat je daar verkeerd zit. Misschien is de keus in zulke gevallen juist niet uit houden van maar uit narcistisch oogpunt?quote:Op maandag 9 september 2013 17:48 schreef rever het volgende:
[..]
Daar kan ik me nog iets van voorstellen als het kind maar één ouder heeft, of als beide ouders samen besluiten er een eind aan te maken, maar in gevallen als deze heeft het daar niets mee te maken, maar is het puur wraak; je ex zo hard mogelijk raken daar waar het het meest zeer doet.quote:Op maandag 9 september 2013 17:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Op een verwrongen manier denkt zo iemand volgens mij dus juist door de kinderen mee te nemen het beste voor ze te doen uit liefde. "De wereld heeft niks aan mij en ik laat mijn kinderen niet achter bij al die monsters", zoiets.
Wat klopt er niet aan? Of wat bedoel je?quote:Op maandag 9 september 2013 17:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
De twee oudste jongetjes blijkbaar een tweeling (10 jaar) maar de jongste scheen maar 2 jaar te zijn?
Hell, das het jongste jochie, nog maar 2 jaar jong. En die afscheidsbrief, dat klópt toch niet?
Mja, dat riep je in het andere topic ook vaak, kan ik me herinneren. Maar ik denk (hoop) dat je je er geen beeld kan van vormen, hoe het echt is. Misschien wíl je graag denken dat het alleen maar wraak kan zijn, want tsja, een GOEDE vader die veel van zijn kinderen houdt zou zoiets nooit doen, toch? TOCH?!quote:Op maandag 9 september 2013 17:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar kan ik me nog iets van voorstellen als het kind maar één ouder heeft, of als beide ouders samen besluiten er een eind aan te maken, maar in gevallen als deze heeft het daar niets mee te maken, maar is het puur wraak; je ex zo hard mogelijk raken daar waar het het meest zeer doet.
Datgene afpakken waarvoor ze haar leven zou geven.
Nee, dat heb ik net ook al in dit topic gepost, ik kan me niet voorstellen dat een ouder zoiets bedenkt, voorbereidt maar dan ook nog eens werkelijk aan begint en doorzet, en niet stopt.quote:Op maandag 9 september 2013 17:58 schreef Messina het volgende:
[..]
Mja, dat riep je in het andere topic ook vaak, kan ik me herinneren. Maar ik denk (hoop) dat je je er geen beeld kan van vormen, hoe het echt is. Misschien wíl je graag denken dat het alleen maar wraak kan zijn, want tsja, een GOEDE vader die veel van zijn kinderen houdt zou zoiets nooit doen, toch? TOCH?!
Zo dacht Magda Goebbels ook, die was ervan overtuigd dat haar kinderen verkracht/vermoord zouden worden door de Russen.quote:Op maandag 9 september 2013 17:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Op een verwrongen manier denkt zo iemand volgens mij dus juist door de kinderen mee te nemen het beste voor ze te doen uit liefde. "De wereld heeft niks aan mij en ik laat mijn kinderen niet achter bij al die monsters", zoiets.
Andere moeder.quote:Op maandag 9 september 2013 18:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
Zijn afscheidsbrief waarin hij refereert aan 7 jaar echtscheidings-ellende, dat rijmt toch niet met een ventje van 2 jaar?
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zelfmoord pleegt door voor een trein te springen. Maar als het wel voorkomt zijn het mensen die trauma's willen veroorzaken bij de machinist.quote:Op maandag 9 september 2013 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik net ook al in dit topic gepost, ik kan me niet voorstellen dat een ouder zoiets bedenkt, voorbereidt maar dan ook nog eens werkelijk aan begint en doorzet, en niet stopt.
Dat dus gemist blijkbaar. Maar dat maakt het extra vreselijk toch? Goffer.quote:
Inderdaad, een normaal mens doet zoiets niet, maar je kunt je voorstellen dat iemand die geestesziek is zo zou kunnen 'denken'. Zonder begrip voor de daad te hebben, uiteraard.quote:Op maandag 9 september 2013 18:01 schreef Mani89 het volgende:
Zo dacht Magda Goebbels ook, die was ervan overtuigd dat haar kinderen verkracht/vermoord zouden worden door de Russen.
Je gaat er vanuit dat hij de naam van zijn ex vrouw en tevens moeder van zijn kind ook niet meer weet omdat hij twee verschillende namen gebruikt?quote:Op maandag 9 september 2013 18:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
Zijn afscheidsbrief waarin hij refereert aan 7 jaar echtscheidings-ellende, dat rijmt toch niet met een ventje van 2 jaar?
Nee, ik heb het verder niet gevolgd en zeker niet hier omdat ik er niet tegen kan. Maar duidelijk.quote:Op maandag 9 september 2013 18:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat hij de naam van zijn ex vrouw en tevens moeder van zijn kind ook niet meer weet omdat hij twee verschillende namen gebruikt?
Vreemde conclusie.quote:Op maandag 9 september 2013 18:01 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zelfmoord pleegt door voor een trein te springen. Maar als het wel voorkomt zijn het mensen die trauma's willen veroorzaken bij de machinist.
Dit hierboven is een beetje hoe ik jouw logica zie.
En dát vind ik een vreemde conclusie. Het is duidelijk dat deze man compleet gestoord geworden is. Daar geef ik de exen niet de schuld van overigens.quote:Op maandag 9 september 2013 18:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vreemde conclusie.
Ik heb het over deze gevallen; vechtscheiding, schuld zelfs in de afscheidsbrief bij de ex(en) leggen.
Dan vermoord je je kinderen niet omdat je ze wilt behoeden voor de wereld, dan vermoord je ze uit wraak.
Excuses aanvaard.quote:Op maandag 9 september 2013 18:06 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het verder niet gevolgd omdat ik er niet tegen kan. Maar duidelijk.
Er zijn bovendien nog mensen die wel iets nuttigers te doen hebben dan 24/7 enkel maar op internet en FOK! rond te hobbelen
Welke excuses?quote:Op maandag 9 september 2013 18:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.
Ik ging er vanuit dat je de brief wel gelezen had maar ik deed een beetje idioot blijkbaar
In hoeverre die man oprecht was valt natuurlijk moeilijk te beoordelen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ben ik nou gek of klinkt dat 'kan zij lekker verder met alleen Harry zonder kinderen' en dat 'kan ze lekker verder met haar leventje vóór d'r zoon' veel meer naar: haha, heb ik jullie ff lekker te pakken! dan naar: ik heb t beste voor met mijn kinderen en geloof niet dat ze een goed leven zouden hebben.
Ik vond dat net wel een mooie van mij, die zogenaamde excuses van jou.quote:Op maandag 9 september 2013 18:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Welke excuses?![]()
Ik heb niet de hele dag tijd om ellende van een ander tot op de details te volgen en heel google 24/7 af te klapperen op die smeuïgste details die ons niks aangaan.
Maar ja, de oeverloze discussies en alle scenario's a la de megehoeveelheid topics over de broertjes Ruben en Julian herhaalt zichzelf weer zie ik, inclusief alle aannames.
Veel plezier hoor met alweer zo'n non-discussie, vullen van het doden van jullie blijkbaar nutteloze tijd , over de rug van de slachtoffertes.
Zo vind ik het ook klinken.... misschien moeten de dames hem ook nog wel dankbaar zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 18:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ben ik nou gek of klinkt dat 'kan zij lekker verder met alleen Harry zonder kinderen' en dat 'kan ze lekker verder met haar leventje vóór d'r zoon' veel meer naar: haha, heb ik jullie ff lekker te pakken! dan naar: ik heb t beste voor met mijn kinderen en geloof niet dat ze een goed leven zouden hebben.
Ja ja. lul maar een eind verder, ben je toch al goed in. Welke verwensingen heb je nog meer in pette voor wie dan ook, betrokken in dit drama?quote:Op maandag 9 september 2013 18:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vond dat net wel een mooie van mij, die zogenaamde excuses van jou.
Van de rest van je geblaat werd ik een beetje droevig. Maar als iemand 24/7 op internet moet zitten om een brief van een A4 te kunnen lezen, nou prima, wens ik je heel veel sterkte
Ah, maar gelukkig voegt deze post wel wat toe, nou, surf ze hèquote:Op maandag 9 september 2013 18:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Welke excuses?![]()
Ik heb niet de hele dag tijd om ellende van een ander tot op de details te volgen en heel google 24/7 af te klapperen op die smeuïgste details die ons niks aangaan.
Maar ja, de oeverloze discussies en alle scenario's a la de megahoeveelheid topics over de broertjes Ruben en Julian herhaalt zichzelf weer zie ik, inclusief alle inmiddels via het vorige drama o zo bekende aannames.
De roddelbladen zijn hier niks bij![]()
Veel plezier hoor met alweer zo'n non-discussie, vullen van het doden van jullie blijkbaar nutteloze tijd , over de rug van de slachtoffertes.
Verwensingen? Welke verwensingen? Waar heb je het over vriendelijke vent?quote:Op maandag 9 september 2013 18:16 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ja ja. lul maar een eind verder, ben je toch al goed in. Welke verwensingen heb je nog meer in pette voor wie dan ook, betrokken in dit drama?
Ga papier prikken, doe je iets nuttigs.
Ik lees denk ik met een andere mindset en achtergrond die brief. Ik kan me voorstellen dat dat een eerste gedachte is dat hij het doelde als wraak.quote:Op maandag 9 september 2013 18:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als de nieuwe partner van zijn ex daadwerkelijk losse handjes had en hij machteloos moest toekijken kan dat ook anders liggen natuurlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 18:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vreemde conclusie.
Ik heb het over deze gevallen; vechtscheiding, schuld zelfs in de afscheidsbrief bij de ex(en) leggen.
Dan vermoord je je kinderen niet omdat je ze wilt behoeden voor de wereld, dan vermoord je ze uit wraak.
En jij veel plezier met je veelal nutteloze bijdragen in zowat elk topic. (niks te doen?)quote:Op maandag 9 september 2013 18:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, maar gelukkig voegt deze post wel wat toe, nou, surf ze hè
Ja, dat zou kunnen, maar dan zullen ze wel bekend zijn bij jeugdzorg, want dan had men via school, schoolarts, voetbalclub, huisarts al vast eens aan de bel getrokken.quote:Op maandag 9 september 2013 18:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als de nieuwe partner van zijn ex daadwerkelijk losse handjes had en hij machteloos moest toekijken kan dat ook anders liggen natuurlijk.
Nopequote:Op maandag 9 september 2013 18:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
En jij veel plezier met je veelal nutteloze bijdragen in zowat elk topic. (niks te doen?)
Ik heb nog wel een vrijwilligersbaan voor je waarbij je je elke dag mag bezighouden met kindermoorden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Adem in, adem uit en klik het topic weg. Hoef je je er ook niet aan te ergeren.quote:Op maandag 9 september 2013 18:16 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ja ja. lul maar een eind verder, ben je toch al goed in. Welke verwensingen heb je nog meer in pette voor wie dan ook, betrokken in dit drama?
Ga papier prikken, doe je iets nuttigs.
Want iedereen hier schijt vader en moeder(s) te kennen en hebben hun oordeel al klaar. Ik voorzie het minimaal tot deeltje 34.
O, wacht, ze zijn al gevonden
![]()
Dan nog, kleuters zijn beïnvloedbaar. Als de scheiding over de rug van de kinderen wordt uitgevochten en moederlief kinderen opstookt tegen hun vader kunnen kinderen daar best ver in meegaan.quote:Op maandag 9 september 2013 18:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen, maar dan zullen ze wel bekend zijn bij jeugdzorg, want dan had men via school, schoolarts, voetbalclub, huisarts al vast eens aan de bel getrokken.
Ze waren hè, niet bepaald onmondige kleuters.
en dan nog wie beslist hem te delen bij zo'n krant.quote:Op maandag 9 september 2013 18:22 schreef Greys het volgende:
Dat zo'n afscheidsbrief dan ook weer in z'n geheel in de media komt he.
Wie zou zoiets nou aan de media overhandigen van 'Hier, deel dit maar met het hele land, lijkt me belangrijk om te doen'?
Deze lulhannes heeft via zijn zelfontworpen systeem een bericht doen uitgaan naar alle ouders van de kinderen van de school van zijn twee oudste kinderen...quote:Op maandag 9 september 2013 18:22 schreef Greys het volgende:
Dat zo'n afscheidsbrief dan ook weer in z'n geheel in de media komt he.
Wie zou zoiets nou aan de media overhandigen van 'Hier, deel dit maar met het hele land, lijkt me belangrijk om te doen'?
Kranten kennen nauwelijks gêne.quote:Op maandag 9 september 2013 18:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
en dan nog wie beslist hem te delen bij zo'n krant.
Ja klopt, maar vooralsnog is het alleen de brief van de man die de kinderen vermoord heeft die daar op duidt.quote:Op maandag 9 september 2013 18:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dan nog, kleuters zijn beïnvloedbaar. Als de scheiding over de rug van de kinderen wordt uitgevochten en moederlief kinderen opstookt tegen hun vader kunnen kinderen daar best ver in meegaan.
Kan toch? Zo ongeloofwaardig of opvallend is dat toch niet, dat maar één kind mishandeld of geslagen of iets zou worden?quote:Op maandag 9 september 2013 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja klopt, maar vooralsnog is het alleen de brief van de man die de kinderen vermoord heeft die daar op duidt.
En zijn jongste kind had geen last van de losse handjes van de stiefvader, de tweejarige is vermoord omdat hij zijn broers anders moest missen en om de hond van oma.
Tja, ik vind het dan weer wat te voorbarig om zijn versie van het verhaal niet serieus te nemen. Er is nog weinig concreets naar voren gekomen waaruit zou kunnen blijken dat het allemaal wel errug aangedikt is ofzo. Het kan behoorlijk raar lopen.quote:Als je dat al als argumenten gaat aanvoeren om je moord op je kind te rechtvaardigen, dan maakt dat je losse handjes claim imho behoorlijk ongeloofwaardig.
Jep. Zelfs als dat levens kan kosten publiceren media nog wel eens tegen beter weten in gegevens.quote:
in dit geval verduidelijkt het wel het een en ander vind ik, dit om allerlei speculaties de kop in te drukkenquote:Op maandag 9 september 2013 18:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
en dan nog wie beslist hem te delen bij zo'n krant.
De jongste had een andere moeder en kwam dus helemaal niet bij de stiefvader met de losse handjes.quote:Op maandag 9 september 2013 18:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Kan toch? Zo ongeloofwaardig of opvallend is dat toch niet, dat maar één kind mishandeld of geslagen of iets zou worden?
De excuses die hij aanvoert om de jongste ook om zeep te helpen zijn behoorlijk licht, maar het zou natuurlijk het enige kunnen zijn wat behoorlijk licht is, en dat de rest allemaal de keiharde waarheid is waar niemand iets van wist.quote:[..]
Tja, ik vind het dan weer wat te voorbarig om zijn versie van het verhaal niet serieus te nemen. Er is nog weinig concreets naar voren gekomen waaruit zou kunnen blijken dat het allemaal wel errug aangedikt is ofzo. Het kan behoorlijk raar lopen.
dat klopt, maar zo'n hint richting de moeders is wel heel erg gemeen. En dat kán imo niet anders dan kwetsend bedoeld zijn..quote:Op maandag 9 september 2013 18:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
In hoeverre die man oprecht was valt natuurlijk moeilijk te beoordelen.
Nou dat dus!quote:Op maandag 9 september 2013 18:31 schreef Re het volgende:
[..]
in dit geval verduidelijkt het wel het een en ander vind ik, dit om allerlei speculaties de kop in te drukken
quote:Moeders. Stop met manipulerende kutten zijn
Omgangsregeling-fuckende ouders (bijna altijd moeders) van Nederland. Houd een sop. Gaan we het toch even aanstippen: het drama met de twee vermiste knullies is nog in volle gang, en uiteraard rechtvaardigt niets het kidnappen en mogelijk doodmaken van twee kinderen. Maar er was wel gedoe rond de omgangsrechten van de vader van de kinderen. Contact saboteren, dat is wreed. Voor vaders en kinderen. Hebben we het niet over incestplegers of starnakel psychotische drugsgebruikers he. Maar gewoon over kapotte relaties waarna de moeder het via de kids gaat spelen.
Potverdorie wat hoor je het toch vaak. Iemand die goed genoeg is om een relatie mee te beginnen. Iemand die goed genoeg is om je (herhaaldelijk) door te laten bezwangeren. Zo iemand is na een scheiding bizar vaak opeens een Satan die koste wat kost bij de gemeenschappelijke kinderen uit de buurt dient te blijven en to the max alimentatie mag dokken. Dat is fucking egoïstisch, moedermevrouwen van Nederland. Dat is het welzijn van je eigen kinderen opofferen om je eigen gekrenkte ego te repareren.
Tuurlijk doet het pijn als je relatie faalt. En hey, misschien is het wel helemaal zijn schuld, want hij doet de buurvrouw, ofzo. Vet balen. Financieel leegtrekken, zijn beste vriend versieren en/of suiker in de tank van zijn stomme viezevuile ROTauto gieten, en door met je leven. Maar helaas is de kindertroef uitspelen zo gepiept en gaan rechters daar ook heel vlotjes in mee. Per jaar maken rond de dertigduizend kinderen een echtscheiding mee. Meer dan de helft van die kinderen ziet binnen een jaar na de echtscheiding hun vader niet meer.
Hallo. Een sociaal probleem van immense omvang, zij het niet zo mediageniek als het incidentele gezinsdrama, voltrekt zich onder onze ogen. Ruim vijftienduizend kinderen per jaar die hun vader uit hun leven gejorist zien worden door hun manipulatieve, verbitterde moeders. Kindermishandeling uit rancune. Een burgerzoektocht naar 'Doe eens de fuck volwassen met mekaar', dáár zouden pas veel kinderen mee gered worden.
En al die vechtscheidende mannetjes ook!quote:Op maandag 9 september 2013 18:43 schreef Mani89 het volgende:
Al die vechtscheidende vrouwtjes zouden dit stuk moeten lezen.
Wat hebben zijn ouders hiermee van doen ? ( beiden zijn overleden trouwens meen ik gelezen te hebben )quote:Op maandag 9 september 2013 18:40 schreef asco het volgende:
Je zult ook maar de pa of ma van die gast zijn. Dan is je leven ook wel voorbij verder.![]()
Tsja, en voor de rest kunnen er nog zoveel topics worden volgeschreven die kids komen niet terug en volgende maand zal het ergens wel weer raak zijn, helaas.
Deels ben ik het met je eens maar het roept ook heeeeeeel veel vragen op.quote:Op maandag 9 september 2013 18:31 schreef Re het volgende:
[..]
in dit geval verduidelijkt het wel het een en ander vind ik, dit om allerlei speculaties de kop in te drukken
Is gewoon geenstijliaans taalgebruik, niks mis mee.quote:
Oh dat wist ik niet. Nou, gewoon. Je zult maar gewoon een liefdevolle opa en oma zijn en je krijgt dit op je bord. Dat bedoel ik. Wat moet je dan nog?quote:Op maandag 9 september 2013 18:45 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Wat hebben zijn ouders hiermee van doen ? ( beiden zijn overleden trouwens meen ik gelezen te hebben )
Natuurlijk, ik had mensen moeten zeggen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
En al die vechtscheidende mannetjes ook!
Mensjes.quote:Op maandag 9 september 2013 18:46 schreef Mani89 het volgende:
Natuurlijk, ik had mensen moeten zeggen.
Ik kan uit eigen ervaring spreken dat in sommige gevallen de ouders dan toch een soort god van hem maken.quote:Op maandag 9 september 2013 18:46 schreef asco het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Nou, gewoon. Je zult maar gewoon een liefdevolle opa en oma zijn en je krijgt dit op je bord. Dat bedoel ik. Wat moet je dan nog?
Ok, maar ik vind het zo raar dat een van die ouders dan kennelijk vond dat het door het hele land gelezen moest worden... Of hoe dat in de media terecht is gekomen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:24 schreef Messina het volgende:
[..]
Deze lulhannes heeft via zijn zelfontworpen systeem een bericht doen uitgaan naar alle ouders van de kinderen van de school van zijn twee oudste kinderen...
Dat wel idd. Maar de gang van zaken verbaas ik me gewoon over met zulk 'bewijs' in een moordzaak, dat dat al zo snel op straat komt te liggen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:31 schreef Re het volgende:
[..]
Misschien zat er bij die ouders een journalist en die dacht hiermee wel te kunnen scoren..quote:Op maandag 9 september 2013 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok, maar ik vind het zo raar dat een van die ouders dan kennelijk vond dat het door het hele land gelezen moest worden... Of hoe dat in de media terecht is gekomen.
[..]
Dat wel idd. Maar de gang van zaken verbaas ik me gewoon over met zulk 'bewijs' in een moordzaak, dat dat al zo snel op straat komt te liggen.
Ehhm NEE inderdaad een GOEDE vader zou dit nooit doen. Ik snap niet eens dat je daar aan kan twijfelen.quote:Op maandag 9 september 2013 17:58 schreef Messina het volgende:
[..]
want tsja, een GOEDE vader die veel van zijn kinderen houdt zou zoiets nooit doen, toch? TOCH?!
Zoiets vermoed ik ook.quote:Op maandag 9 september 2013 19:17 schreef rever het volgende:
En ik ben persoonlijk van mening dat hij dat van het mishandelen erin heeft gezet om nog een extra trap na te geven. Zo van: Zo nu denken al die frusties op FOK dat het echt die bitch haar schuld is geweest. Kindjes dood en ook nog scheef aangekeken worden. Perfecte wraakactie!
Precies dus als die corige dude, ultieme wraak.quote:Op maandag 9 september 2013 19:17 schreef rever het volgende:
[..]
Ehhm NEE inderdaad een GOEDE vader zou dit nooit doen. Ik snap niet eens dat je daar aan kan twijfelen.
En ik ben persoonlijk van mening dat hij dat van het mishandelen erin heeft gezet om nog een extra trap na te geven. Zo van: Zo nu denken al die frusties op FOK dat het echt die bitch haar schuld is geweest. Kindjes dood en ook nog scheef aangekeken worden. Perfecte wraakactie!
Weet je, eik vind ik het wel goed dat men zo'n brief doorspeelt, een mooie blik in een krankzinnige geest.quote:Op maandag 9 september 2013 18:31 schreef Re het volgende:
[..]
Dit heeft niks met goed of slecht te maken. Iedereen kan een meltdown in zijn bovenkamer krijgen na jarenlang gezeik en gezanik en dat je mentaal compleet aan de grond zit vanwege vechtscheiding, financiele issues etc. Daar hoort een GGZ of andere zorg bij te helpen maar de overheid loopt daar flink op te bezuinigen. Iedereen kan keihard in een depressie vallen of dat er daar boven draadjes knappen. Dat wil niet zeggen dat hij daarvoor geen goede vader is geweest. Dat kan iedereen overkomen. Ik heb de sterkste gasten ook enorm zien aftakelen mentaal gezien door problemen die je niet in de koude kleren gaan zitten. Dan doe je nu eenmaal geen rationele dingen meer en neem je de zaken mee die je op dat moment het meeste lief hebt, de kids dus. Zoiets is natuurlijk nooit goed te praten, maar iemand kan ook 'gestoord' worden.quote:Op maandag 9 september 2013 17:58 schreef Messina het volgende:
[..]
Mja, dat riep je in het andere topic ook vaak, kan ik me herinneren. Maar ik denk (hoop) dat je je er geen beeld kan van vormen, hoe het echt is. Misschien wíl je graag denken dat het alleen maar wraak kan zijn, want tsja, een GOEDE vader die veel van zijn kinderen houdt zou zoiets nooit doen, toch? TOCH?!
Check.quote:Op maandag 9 september 2013 19:26 schreef yvonne het volgende:
Maar even, die Zeister dude was een therapeutachtige en deze man ook?
Eigen bedrijf met iets om anderen sterker te maken?
Je quote mij, maar lees even terug waar ik op reageerquote:Op maandag 9 september 2013 19:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dit heeft niks met goed of slecht te maken. Iedereen kan een meltdown in zijn bovenkamer krijgen na jarenlang gezeik en gezanik en dat je mentaal compleet aan de grond zit vanwege vechtscheiding, financiele issues etc. Daar hoort een GGZ of andere zorg bij te helpen maar de overheid loopt daar flink op te bezuinigen. Iedereen kan keihard in een depressie vallen of dat er daar boven draadjes knappen. Dat wil niet zeggen dat hij daarvoor geen goede vader is geweest. Dat kan iedereen overkomen. Ik heb de sterkste gasten ook enorm zien aftakelen mentaal gezien door problemen die je niet in de koude kleren gaan zitten. Dan doe je nu eenmaal geen rationele dingen meer en neem je de zaken mee die je op dat moment het meeste lief hebt, de kids dus. Zoiets is natuurlijk nooit goed te praten, maar iemand kan ook 'gestoord' worden.
Ik las het net ook, ja.quote:Op maandag 9 september 2013 19:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Check.
Als het trouwens waar is dat het ene kind van de tweeling bij hem woonde en de ander bij de moeder, dan zal het allemaal nog wel meevallen met het vreselijke drama van de saboterende bitch die er alles aan doet om de omgang te voorkomen, zelfs als het alleen maar om de belastingtechnische voordelen van het alleenstaand ouderschap was dat ze niet beiden bij de moeder woonden.
Eh. Mijn 2 dochters zijn op papier ook uit elkaar gehaald. Maar dat heeft dus puur en alleen en administratieve reden. Hij regelt de opvang en toeslag voor kind 1 en ontvangt ook kindertoeslag en kinderbijslag. En ik heb dat voor kind 2. Dat is puur en alleen op papier want de meiden zij altijd bij elkaar.quote:Op maandag 9 september 2013 20:00 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik las het net ook, ja.
Beetje vreemd om een tweeling uit elkaar te halen?
Ah, dat kan ook nog inderdaad. Ik heb maar één kind, dus ik heb zulke zaken niet te regelen mochten wij ooit gaan scheidenquote:Op maandag 9 september 2013 20:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Eh. Mijn 2 dochters zijn op papier ook uit elkaar gehaald. Maar dat heeft dus puur en alleen en administratieve reden. Hij regelt de opvang en toeslag voor kind 1 en ontvangt ook kindertoeslag en kinderbijslag. En ik heb dat voor kind 2. Dat is puur en alleen op papier want de meiden zij altijd bij elkaar.
Nee, is belastingtechnisch behoorlijk interessant.... want beide ouders zijn dan (zolang ze niet opnieuw samenwonen) alleenstaande ouder.quote:Op maandag 9 september 2013 20:00 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik las het net ook, ja.
Beetje vreemd om een tweeling uit elkaar te halen?
Het is ongelooflijk, maar.. Ik ben het met je eens.quote:Op maandag 9 september 2013 20:15 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, het feit dat het ene kind (in ieder geval op papier) bij vader woonde geeft al aan dat het dus niet erg voor de hand ligt dat de vreselijke doomscenario's van vaders die hun kinderen nooit meer zien hier speelden.
Daar ben ik het niet mee eens. Sommige mensen zwelgen in hun slachtofferrol en zijn gedoemd ten onder te gaan door een gebrek aan zelfreflectie.quote:Op maandag 9 september 2013 19:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat kan iedereen overkomen.
Dus ze kan er ook niet mee bezig geweest zijnquote:Op maandag 9 september 2013 20:15 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, het feit dat het ene kind (in ieder geval op papier) bij vader woonde geeft al aan dat het dus niet erg voor de hand ligt dat de vreselijke doomscenario's van vaders die hun kinderen nooit meer zien hier speelden.
Nou ja je stemt daar wel of niet mee in. Voor de moeder heeft het geen extra voordeel dat er 1 van de kinderen bij de vader staat ingeschreven. Dat zij daarmee instemt is een voordeel voor de vader.quote:Op maandag 9 september 2013 20:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus ze kan er ook niet mee bezig geweest zijn
Natuurlijk kan ze er wel mee bezig zijn geweest, maar om zo'n situatie te laten ontstaan (ene kind bij ene ouder, andere kind bij andere ouder, zelfs alleen maar administratief), moet je nog wel een beetje normaal met elkaar omgaan, zeker ook omdat de kinderen beiden naar dezelfde school op 50 km (!!) afstand van het huis van vader gingen.quote:Op maandag 9 september 2013 20:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus ze kan er ook niet mee bezig geweest zijn
Daar heb je inderdaad geen toestemming voor nodig. En 50km is een hoop hoor. Mijn meiden zitten 20km verderop op school en dat is een flink stuk rijden over 1 van de drukste punten in de file. Dat vraagt ook best toewijding van de ouder die op afstand woont.quote:Op maandag 9 september 2013 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ze er wel mee bezig zijn geweest, maar om zo'n situatie te laten ontstaan (ene kind bij ene ouder, andere kind bij andere ouder, zelfs alleen maar administratief), moet je nog wel een beetje normaal met elkaar omgaan, zeker ook omdat de kinderen beiden naar dezelfde school op 50 km (!!) afstand van het huis van vader gingen.
Overigens kun je je kind zo op je eigen adres inschrijven, ook als het kind bij de andere ouder ingeschreven is, dus als ze dat had willen doen was het simpel geweest.
En als ze nu beide de kids bij zichzelf wilden inschrijven? Waarom is de vrouw hier de goedzak [edit deze laatste vraag is meer gericht aan ticootje, ik ben weer eens in de war]?quote:Op maandag 9 september 2013 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ze er wel mee bezig zijn geweest, maar om zo'n situatie te laten ontstaan (ene kind bij ene ouder, andere kind bij andere ouder, zelfs alleen maar administratief), moet je nog wel een beetje normaal met elkaar omgaan, zeker ook omdat de kinderen beiden naar dezelfde school op 50 km (!!) afstand van het huis van vader gingen.
Overigens kun je je kind zo op je eigen adres inschrijven, ook als het kind bij de andere ouder ingeschreven is, dus als ze dat had willen doen was het simpel geweest.
Ik wil helemaal niet zeggen dat er hier 1 de goedzak is. Maar het inschrijven van kinderen op je adres is de toestemming van de ander niet voor nodig. Dus dat er 1 op beiden stond doet mij twijfelen aan de vreselijke vechtscheiding drama die hij in z'n brief probeerde te schetsen.quote:Op maandag 9 september 2013 20:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En als ze nu beide de kids bij zichzelf wilden inschrijven? Waarom is de vrouw hier de goedzak [edit deze laatste vraag is meer gericht aan ticootje, ik ben weer eens in de war]?
gaat melding maken...quote:Op maandag 9 september 2013 20:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Eh. Mijn 2 dochters zijn op papier ook uit elkaar gehaald. Maar dat heeft dus puur en alleen en administratieve reden. Hij regelt de opvang en toeslag voor kind 1 en ontvangt ook kindertoeslag en kinderbijslag. En ik heb dat voor kind 2. Dat is puur en alleen op papier want de meiden zij altijd bij elkaar.
Ja terecht. Maar mijn moeder heeft geen hond he!quote:
Oh dan is het goedquote:Op maandag 9 september 2013 20:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja terecht. Maar mijn moeder heeft geen hond he!
Fraude. Leg maar uit.quote:Op maandag 9 september 2013 20:59 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Idd, dat heet fraude.
Leuk mens ben je zeg.
En als je beide voet bij stuk houdt dat de kids bij hun ingeschreven moeten staan? Als daar een groot onderwerp van gemaakt wordt? Kan je toch doen besluiten, we hebben er gelukkig twee dus allebei een?quote:Op maandag 9 september 2013 20:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet zeggen dat er hier 1 de goedzak is. Maar het inschrijven van kinderen op je adres is de toestemming van de ander niet voor nodig. Dus dat er 1 op beiden stond doet mij twijfelen aan de vreselijke vechtscheiding drama die hij in z'n brief probeerde te schetsen.
Dan kan dat, dat wordt dan een heel naar spelletje over en weer de kinderen op eigen adres inschrijven, en een hoop ellende qua kinderbijslag, belastingdienst enz. al even afgezien van het feit dat de gemeenteambtenaren dat ook wel eens zat zullen zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 20:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En als ze nu beide de kids bij zichzelf wilden inschrijven? Waarom is de vrouw hier de goedzak [edit deze laatste vraag is meer gericht aan ticootje, ik ben weer eens in de war]?
Ja dat is ook wel zo. Het kan een compromis zijn. Maar onze advocaat adviseerde om het op deze manier te regelen. En legde inschrijving van de jongste werd dus geen toestemming gevraagd, dus dan denk ik. Als je perse je kinderen bij je ingeschreven wilt hebben kun je dat gewoon doen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En als je beide voet bij stuk houdt dat de kids bij hun ingeschreven moeten staan? Als daar een groot onderwerp van gemaakt wordt? Kan je toch doen besluiten, we hebben er gelukkig twee dus allebei een?
Niet dat het veel uitmaakt maar het os wel lastig te oordelen uit het feit dat bij beide ouders een kind ingeschreven stond
Nonsens, dat is geen fraude, het is co-ouderschap en er is geen enkele reden waarom beide kinderen dan bij dezelfde ouder ingeschreven zouden moeten staan.quote:Op maandag 9 september 2013 20:59 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Idd, dat heet fraude.
Leuk mens ben je zeg.
Klopt, wegens de verhuizing en toestanden heb ik Soneal even bij mij ingeschreven, daar kon ik gewoon voor naar het gemeentehuis, geen toestemming nodig, gewoon inschrijven en klaar.quote:Op maandag 9 september 2013 21:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo. Het kan een compromis zijn. Maar onze advocaat adviseerde om het op deze manier te regelen. En legde inschrijving van de jongste werd dus geen toestemming gevraagd, dus dan denk ik. Als je perse je kinderen bij je ingeschreven wilt hebben kun je dat gewoon doen.
Om administratieve redenen, yeah right!quote:Op maandag 9 september 2013 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nonsens, dat is geen fraude, het is co-ouderschap en er is geen enkele reden waarom beide kinderen dan bij dezelfde ouder ingeschreven zouden moeten staan.
quote:Op maandag 9 september 2013 21:06 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Dat deed je zelf al. En ik maar betalen ******* (mag niet schelden).
Ah gossie, popje toch.... als ik het zonder HRA kan redden mag ik die ook niet aanvragen?quote:Op maandag 9 september 2013 21:07 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Om administratieve redenen, yeah right!
Belastingtechnisch. Bah, en ik maar betalen.
Je beschrijft een psychopaat. Die heeft geen empathie, die zal zeker niet zo'n brief opschrijven. Die zal niet eens een brief schrijven.quote:Op maandag 9 september 2013 20:18 schreef rever het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Sommige mensen zwelgen in hun slachtofferrol en zijn gedoemd ten onder te gaan door een gebrek aan zelfreflectie.
Niets valt hem aan te rekenen, alles is de schuld van anderen. Waarschijnlijk heeft hij alle tegenslagen die hij heeft gehad in zijn leven (en wie heeft die niet) op anderen afgeschoven. Nooit zelf verantwoordelijkheid genomen voor gemaakte fouten. Wat je dan ziet is dat men zich op een gegeven moment gaat richten op 1 of 2 personen die dan van alles de schuld gaan krijgen. Van ieder ding dat fout gaat; van gemorste melk tot het mislukken van een carriere. Dat komt dan allemaal door, in dit geval, de (ex) partners. Al zijn in het leven opgekropte woede richt zich daar dan op deze persoon met een grote finale als ultieme wraak om ze dan eindelijk een lesje te leren. Waarschijnlijk heeft hij zich al enige tijd lopen verkneukelen op het idee wat hij deze vrouwen zou aandoen, hun reactie op het moment dat ze het vreselijke nieuws te horen krijgen en hun verdere trieste leven.
Psychopaat ja? Hoe dat zo?quote:Op maandag 9 september 2013 21:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je beschrijft een psychopaat. Die heeft geen empathie, die zal zeker niet zo'n brief opschrijven. Die zal niet eens een brief schrijven.
Hoezo niet? Waarom zou jarenlang van mentale problemen iemand niet volledig ten gronde kunnen richten? Op een gegeven moment kunnen daar echt de draadjes knappen (stofjes ontbreken). Het is schandelijk dat die vent niet de juiste hulp heeft ontvangen.quote:Op maandag 9 september 2013 20:20 schreef Copycat het volgende:
Er moet echt wel iets in je kop fout zitten wil je tot zulke draconische daden komen. Dat kan imo niet iedereen overkomen.
Het feit dat er een brief is, vind ik persoonlijk al empathie. Niet de juiste, maar toch. Een psychopaat lijkt mij iemand die nergens maar dan ook nergens omgeeft behalve zich zelf. Die gaat zich zelf niet verdedigen, of zijn acties verdedigen.quote:
Mwah, een brief waarin je alle betrokkenen nog een trap nageeft, beide moeders, Harry en oma nog even door het slijk haalt, vind ik nou niet bepaald een teken van empathie simpelweg omdat er een brief is.quote:Op maandag 9 september 2013 21:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het feit dat er een brief is, vind ik persoonlijk al empathie. Niet de juiste, maar toch. Een psychopaat lijkt mij iemand die nergens maar dan ook nergens omgeeft behalve zich zelf. Die gaat zich zelf niet verdedigen, of zijn acties verdedigen.
Als je uit het perspectief van een volkomen neergeslagen figuur zou kijken, die zich in de steek voelt gelaten (of dat zo is is iets heel anders) kan ik me voorstellen dat iemand zo denkt. Het is niet de juiste gedachten patroon, maar die vent had gewoon geestelijke hulp nodig.quote:Op maandag 9 september 2013 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het jongste kind, dat zijn broers zo zou gaan missen bij de levensgevaarlijke hond van oma....
Omdat er imo dan bij voorbaat al iets niet helemaal jofel in je kop zit, als je zulke oplossingen zoekt en vindt. Draadjes kunnen knappen, maar bij slechts een klein deel knappen ze zo waanzinnig. Dat is onder geen omstandigheid een 'normale' reactie.quote:Op maandag 9 september 2013 21:13 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoezo niet? Waarom zou jarenlang van mentale problemen iemand niet volledig ten gronde kunnen richten? Op een gegeven moment kunnen daar echt de draadjes knappen (stofjes ontbreken). Het is schandelijk dat die vent niet de juiste hulp heeft ontvangen.
Een psychopaat geeft geen schuld aan anderen. He simply doesn't give a shit. De documentaire van Robert Kuklinksi met die psycholoog geeft daar een goed beeld over. Ik denk serieus dat de man enorm hopeloos was, er wat draden zijn geknapt na jarenlang mentale issues en hij hulp had moeten krijgen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, een brief waarin je alle betrokkenen nog een trap nageeft, beide moeders, Harry en oma nog even door het slijk haalt, vind ik nou niet bepaald een teken van empathie simpelweg omdat er een brief is.
Hij verdedigt zichzelf ook niet, hij geeft slechts de schuld aan anderen.
Dat zie ik ook anders. De enige met wie deze 'vader' empathie had, is met zichzelf. En vanuit die narcistische gedachtes met zijn kinderen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:15 schreef sitting_elfling het volgende:
Het feit dat er een brief is, vind ik persoonlijk al empathie. Niet de juiste, maar toch. Een psychopaat lijkt mij iemand die nergens maar dan ook nergens omgeeft behalve zich zelf. Die gaat zich zelf niet verdedigen, of zijn acties verdedigen.
True, bij de een breekt het na 5 jaar, de ander 10. Gooi er een vechtscheiding bij, wat economische malaise en 2 exen, etc. en het knapt wat sneller.quote:Op maandag 9 september 2013 21:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat er imo dan bij voorbaat al iets niet helemaal jofel in je kop zit, als je zulke oplossingen zoekt en vindt. Draadjes kunnen knappen, maar bij slechts een klein deel knappen ze zo waanzinnig. Dat is onder geen omstandigheid een 'normale' reactie.
Gelukkig maar.
Zouden narcisten suicidaal gedrag vertonen? Ik weet het niet hoor, ik zeg maar watquote:Op maandag 9 september 2013 21:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zie ik ook anders. De enige met wie deze 'vader' empathie had, is met zichzelf. En vanuit die narcistische gedachtes met zijn kinderen.
Gelukkig knapt het bij het merendeel net op zo'n desastreuze wijze. De enkeling.quote:Op maandag 9 september 2013 21:19 schreef sitting_elfling het volgende:
True, bij de een breekt het na 5 jaar, de ander 10. Gooi er een vechtscheiding bij, wat economische malaise en 2 exen, etc. en het knapt wat sneller.
Ik denk wel zeker dat dit er invloed op heeft gehad. Depressies, burnouts, kut gevoelens, etc, moet je helaas niet onderschatten. Daar heb je hulp bij nodig. Als je die niet krijgt kun je flink inzinken. (En dus gekke dingen doen ..)quote:Op maandag 9 september 2013 21:20 schreef Copycat het volgende:
Maar het is natuurlijk de schuld van de regering, de crisis en de GGZ.
Martelaarschap, narcist tot in de dood.quote:Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Zouden narcisten suicidaal gedrag vertonen? Ik weet het niet hoor, ik zeg maar wat
Eens!quote:Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig knapt het bij het merendeel net op zo'n desastreuze wijze. De enkeling.
Heeft hij hulp gezocht? Of heeft hij wellicht juist de schijn opgehouden? Als er al contact was.quote:Op maandag 9 september 2013 21:22 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik denk wel zeker dat dit er invloed op heeft gehad. Depressies, burnouts, kut gevoelens, etc, moet je helaas niet onderschatten. Daar heb je hulp bij nodig. Als je die niet krijgt kun je flink inzinken. (En dus gekke dingen doen ..)
Nee, waar crisis staat moet banken komen en na ggz komen de Marokkanen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:20 schreef Copycat het volgende:
Kees Driehuis moest lachen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:23 schreef opgebaarde het volgende:
Nee, waar crisis staat moet banken komen en na ggz komen de Marokkanen.
Stop de tijd
Ik zet geen joker in
quote:Op maandag 9 september 2013 21:20 schreef Copycat het volgende:
egocentrisch dan?quote:Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zouden narcisten suicidaal gedrag vertonen? Ik weet het niet hoor, ik zeg maar wat
Uhm daar zit je toch echt verkeerdquote:Op maandag 9 september 2013 21:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ja? Samen? Oh wacht, 3 ouders dit keer.... maar allemaal schuldig aan moord zeker?quote:Op maandag 9 september 2013 22:33 schreef eight het volgende:
Weer 2 gescheiden ouders die hun bloedeigen kinderen de dood injagen.
Drie zelfs! Twee exvrouwen, nou dan weet je het wel.quote:Op maandag 9 september 2013 22:33 schreef eight het volgende:
Weer 2 gescheiden ouders die hun bloedeigen kinderen de dood injagen.
Op z'n minst medeplichtig.quote:Op maandag 9 september 2013 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja? Samen? Oh wacht, 3 ouders dit keer.... maar allemaal schuldig aan moord zeker?
Ja, dat zit in de vrouwelijke genen. Of zou het gewoon iets algemeens zijn, ageren tegen bekrompen vooroordelen en uitgekauwd de schuld daar leggen waar nog leven is?quote:Op maandag 9 september 2013 22:37 schreef opgebaarde het volgende:
Het doet jullie wel wat hè, dames, dat er naar zijn ex-vrouw(en) wordt gewezen
2 doorgedraaide 'peuten' in korte tijd.quote:Op maandag 9 september 2013 19:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Check.
Als het trouwens waar is dat het ene kind van de tweeling bij hem woonde en de ander bij de moeder, dan zal het allemaal nog wel meevallen met het vreselijke drama van de saboterende bitch die er alles aan doet om de omgang te voorkomen, zelfs als het alleen maar om de belastingtechnische voordelen van het alleenstaand ouderschap was dat ze niet beiden bij de moeder woonden.
Vertel? Of is vader de 100% schuldige psychopatische gek die dit volledig aan zich zelf te wijten heeft en de 2 exen, zijn bedrijf hier nul invloed op hadden?quote:Op maandag 9 september 2013 22:34 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Uhm daar zit je toch echt verkeerd
Volgens mij zaten ze beiden in de vrije beroepen sector, een hoop gebakken lucht geblaat gecombineerd met BS-bingo.... maar goed, de bedrijven betalen wel grof om hun managers daar een cursus van te laten volgen, want ze komen er zo lekker assertief en fris uit.quote:Op maandag 9 september 2013 22:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
2 doorgedraaide 'peuten' in korte tijd.
Ik verwacht wel kamervragen over deze peuten-sector.
Als het nodig is om meteen als bloeddorstige honden op elke mafketel (of troll) te springen, dan wens ik jullie een succesvolle jacht en een lange ademquote:Op maandag 9 september 2013 22:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat zit in de vrouwelijke genen. Of zou het gewoon iets algemeens zijn, ageren tegen bekrompen vooroordelen en uitgekauwd de schuld daar leggen waar nog leven is?
Soms zijn ze te suf om te laten liggen.quote:Op maandag 9 september 2013 22:51 schreef opgebaarde het volgende:
Als het nodig is om meteen als bloeddorstige honden op elke mafketel (of troll) te springen, dan wens ik jullie een succesvolle jacht en een lange adem
Mee eens. Niemand is gebaat bij de huidige opzet waarbij de vrouw tijdens een vechtscheiding vrijwel altijd er het beste vanaf komt.quote:Op maandag 9 september 2013 22:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zolang we er maar geen kinderen van krijgen is er weinig aan de handquote:Op maandag 9 september 2013 22:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als het nodig is om meteen als bloeddorstige honden op elke mafketel (of troll) te springen, dan wens ik jullie een succesvolle jacht en een lange adem
Ja? Nu ook weer? Oh wacht.... een van de tweeling woonde bij hem.quote:Op maandag 9 september 2013 22:52 schreef eight het volgende:
[..]
Mee eens. Niemand is gebaat bij de huidige opzet waarbij de vrouw tijdens een vechtscheiding vrijwel altijd er het beste vanaf komt.
Ik ben het wel met je eens dat het er nu wat minder bovenop ligt.quote:Op maandag 9 september 2013 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja? Nu ook weer? Oh wacht.... een van de tweeling woonde bij hem.
Goh... zie die moeder er even een stuk beter vanaf komen.
Ik kreeg bij het lezen ook een brok in de keel. Wat moet die man door een diep dal zijn gegaan zeg.quote:Op maandag 9 september 2013 23:03 schreef Dos37 het volgende:
Die brief grijpt je toch wel aan zeg. Een blik in de ziel van een gekrenkte man
wat denk je van die kinderen? Hun laatste ogenblikken bij papa... Iemand die je als kind toch vertrouwt en waar je tegenop kijkt.quote:Op maandag 9 september 2013 23:08 schreef eight het volgende:
[..]
Ik kreeg bij het lezen ook een brok in de keel. Wat moet die man door een diep dal zijn gegaan zeg.
Ik doelde op je opmerking dat een psychopaat of narcist geen brieven schrijftquote:Op maandag 9 september 2013 22:50 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Vertel? Of is vader de 100% schuldige psychopatische gek die dit volledig aan zich zelf te wijten heeft en de 2 exen, zijn bedrijf hier nul invloed op hadden?
Gekrenkt? Serieus?quote:Op maandag 9 september 2013 23:03 schreef Dos37 het volgende:
Die brief grijpt je toch wel aan zeg. Een blik in de ziel van een gekrenkte man
Krankzinnig sluit gekrenkt niet uit lijkt me. Wat is een "peut" trouwens?quote:
Therapeut.quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:00 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Krankzinnig sluit gekrenkt niet uit lijkt me. Wat is een "peut" trouwens?
Ah ok. Deze keer kunnen we jeugdzorg de schuld niet geven, dus wijzen we naar therapeuten in het algemeen, nog beterquote:
Het ging om de daders.quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:03 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ah ok. Deze keer kunnen we jeugdzorg de schuld niet geven, dus wijzen we naar therapeuten in het algemeen, nog beter
Precies, therapeuten allemaal klootzakken.quote:
Dat zie ik toch nergens iemand anders beweren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:28 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Precies, therapeuten allemaal klootzakken.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat zie ik toch nergens iemand anders beweren.
Er wordt sarcasme geveinsd, maar is dat wel zo......quote:Op maandag 9 september 2013 22:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Krankzinnig en waanzinnig idd zijn beter dan gekrenkt.quote:
even vanuit eigen ervaring: nee. zelfmoord eindigt en dat is iets wat een ware narcist niet aankan. die gaan door tot het gaatje zoals dat heet. ongeacht wie ze daarvoor kapot moeten stampen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
hij kan het toch ook altijd geweest zijn?quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:03 schreef Re het volgende:
maar het is ook geen psychopaat, dat ontwikkel je in je jeugd en heeft niets met de onstane situatie te maken... was iemand hier die er zijn proefschrift over gemaakt heeft, kan alleen de link niet vinden
waarom niet?quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:14 schreef Leandra het volgende:
Mwah, ik zie een narcist wel zelfmoord plegen omdat hij weet dat hij de straf voor moord niet aankan.
Zonder de moord, nee.
pas wanneer elke mogelijkheid tot procederen, klachten indienen enzovoorts uitgeput is dan hequote:Op dinsdag 10 september 2013 08:14 schreef Leandra het volgende:
Mwah, ik zie een narcist wel zelfmoord plegen omdat hij weet dat hij de straf voor moord niet aankan.
Zonder de moord, nee.
Officiële diagnose narcistische persoonlijkheidsstoornis , bi polair en psychopathie , en toch brief en en suïcide . Die diagnose us door vier verschillende psychiaters gesteld.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:11 schreef simmu het volgende:
[..]
even vanuit eigen ervaring: nee. zelfmoord eindigt en dat is iets wat een ware narcist niet aankan. die gaan door tot het gaatje zoals dat heet. ongeacht wie ze daarvoor kapot moeten stampen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |