abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130989265

Bernd K-B

Schoonloo - Op een bungalowpark in Schoonloo (Drenthe) zijn de lichamen gevonden van een man en drie kinderen.

Alles wijst op een familiedrama, waarbij de vader zijn drie zoontjes na een vechtscheiding heeft omgebracht en daarna de hand aan zichzelf heeft geslagen.

Jasper, Marijn en Seth zaten allen op basisschool de Petteflet in Groningen. Volgens een woordvoerder van de school worden de kinderen, ouders en leerkrachten op dit moment opgevangen op de school.

De vader heeft een afscheidsbrief gestuurd naar ouders van schoolgenoten van zijn kinderen. In de brief staat dat een slepende scheidingskwestie de reden is voor het drama. De vrouw van de man, Bernd K.B., zou al enige tijd een relatie hebben met een andere man. In de brief schrijft Bernd ook: " We hebben nog een heerlijk weekend gehad met zijn vieren. Heerlijk geknuffeld en plezier gehad!"

Volgens het Dagblad van het Noorden is een betrokkene maandagmorgen na het lezen van de brief spoorslags naar het vakantiehuisje gereden. Daar ontdekte deze persoon het drama, belde de politie en heeft nog tevergeefs geprobeerde de kinderen te reanimeren. De man was niet op vakantie in het park, maar woonde daar al enige tijd.

De politie kan nog niet bevestigen dat sprake is van een gezinsmoord. De vier werden gevonden nadat een melding was binnengekomen dat er een zelfmoord zou worden gepleegd.

Bron

Gvd, gaan we weer!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SCHOONLOO - Op een bungalowpark aan de Warmenbossenweg in Schoonloo zijn vanochtend een 47-jarige man en zijn drie kinderen dood gevonden. De politie doet onderzoek.

Rond acht uur kreeg de politie een melding dat iemand zelfmoord wilde plegen of had gepleegd op het bungalowpark. Agenten die gingen kijken vonden de lichamen van de man en zijn drie zoons. De man had een tweeling van tien jaar uit een relatie en een derde kind van twee jaar bij een andere vrouw.

Er is een afscheidsbrief gevonden. De man lag in scheiding en schreef in de brief dat dat en zakelijke problemen de reden zijn voor het drama. Hij heeft vanochtend een email gestuurd naar de ouders van de school waar de kinderen op zaten. De kinderen gingen naar de openbare jenaplanschool de Petteflet in Groningen. RTV Noord sprak met een woordvoerder van de school en de kinderen, ouders en leerkrachten worden opgevangen. Voor alle andere direct betrokkenen is hulpverlening geregeld.

Burgemeester Eric van Oosterhout van Aa en Hunze heeft zich op de hoogte laten stellen van het drama.

Verslaggever Steven Stegen in gesprek met politiewoordvoerder Anne van der Meer

RTV-Drenthe

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SCHOONLOO - Een man in Schoonloo heeft zichzelf en zijn drie kinderen maandagmorgen van het leven beroofd. De vier lichamen zijn gevonden in een bungalow op een vakantiepark.

De vader, Bernd K.B., heeft maandagochtend een afscheidsbrief gestuurd naar ouders van schoolgenoten van zijn kinderen. Twee van de drie kinderen zaten op de openbare jenaplanschool De Petteflet in Groningen. In de brief, die Dagblad van het Noorden heeft ingezien, staat dat een slepende scheidingskwestie de reden is voor de zelfdoding en drievoudige moord.

'Er is veel kapot gemaakt. Het heeft bakken met geld gekost', schrijft de vader in de brief. Naast privéproblemen waren er ook zakelijke. Zijn bedrijf, de website Mijnschoolinfo, was in financiële problemen geraakt. K.B. praat over het 'meenemen van de kinderen' en sluit zijn brief af met de tekst: ' we hebben nu eindelijk rust'.

Een betrokkene is volgens de politie maandagmorgen na het lezen van de brief spoorslags naar het vakantiehuisje gereden. Daar ontdekte deze persoon het drama, sloeg alarm en probeerde nog tevergeefs de kinderen Marijn, Seth en Jasper te reanimeren. De vader had de drie kinderen bij twee vrouwen. Met beide was de relatie verbroken. K.B. was erg depressief.

De vrouw van de man zou al enige tijd een relatie hebben met een andere man. De politie doet al de hele ochtend onderzoek in de bungalow in Schoonlo. Op camping Boerhaalsveld in Schoonloo is door campinggasten geschokt gereageerd op de gezinsmoord. Op de school De Petteflet komen ouders van kinderen bij elkaar. Ze worden geinformeerd door de schooldirectie over het drama in Drenthe.

Dit jaar zijn in Groningen, Drenthe en Friesland al 17 personen omgebracht. Gemiddeld telt het Noorden acht moord- en doodslagzaken per jaar.

Dit jaar zijn in Groningen, Drenthe en Friesland al 17 personen omgebracht. Gemiddeld telt het Noorden acht moord- en doodslagzaken per jaar.

DVHN.nl

U kunt hier het condoleanceregister tekenen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De afscheidsbrief :

Schoonloo 8 september 2013

Dag achterblijvers,

Ik heb er lang over nagedacht of ik een afscheidsbrief zou achter laten.

Ik vind wel dat ik jullie een verklaring schuldig ben.

Ik ben na 7 jaar vechten met Lucelle en 5 jaar procederen helemaal op. Ondanks dat Lucelle geen gelijk heeft gekregen in Hoger beroep. Ik kan dit niet echt vieren. Lucelle heeft nu de mediator aansprakelijk gesteld wat de vriendschap tussen de mediator en mij inmiddels heeft gekost. Er is heel veel kapot gemaakt. En heeft bakken met geld gekost. Het is afwachten wat de volgende stap is. Haar motto is dan ook: Ik rust niet eerder dan dat ik jou ten gronde heb gericht.

Dat is dan nu gelukt.

Ook in de afgelopen jaren zakelijk gezien heb ik het niet erg makkelijk gehad (mede door gezeik privé) en ben het vechten meer dan zat. Sinds januari 2013 heb ik zoveel strijd gehad binnen mijn huidige bedrijf (Mijnschoolinfo) dat ik hierdoor bijna er financieel aan onder door gegaan ben. Het is mooi dat er nu een doorbraak is met de huidige aandeelhouder en de toetreddende aandeelhouder. Ik kan alleen niet meer de energie er voor opbrengen. Als ik bij een baas had gewerkt had ik mij een jaar geleden allang ziek gemeld. Mijn eigen diagnose is dat ik zwaar depressief ben.

Ook de strijd met Jeanine heeft mij niet koud gelaten. In mei van dit jaar had ik al aan Jeanine laten weten dat ik graag vrienden wilde zijn. Afgelopen woensdagavond liet Jeanine mij telefonisch weten dat het uit was nu voor haar. En dat ze afgelopen tijd het niet gerespecteerd had mijn keuze dat we vrienden waren. De opstelling van Jeanine afgelopen week die hierop volgende, het mij kwetsen en mij een schop na geven was het laatste zet tot deze stap. Als ik er achteraf naar kijk heeft Jeanine nooit echt achter mij gestaan en deugde er maar heel weinig van mij.

Vanavond was ik bij Jeanine, Jeanine liet mij weten dat ze na onze eerste aanvaring niet voor mij als persoon meer is gegaan. Ze ging voor de relatie, en het gezinsleven liet ze weten. Kortom ze heeft toneel gespeeld in periode hierna. Ze geeft ook toe dat ze niet eerlijk naar mij is geweest. Ik voel mijn goed belazerd door Jeanine! Ondanks dat we ook samen leuke dingen hebben gedaan.

Waarom de kinderen meenemen:

Losse handje Harry de vriend van Lucelle

Sinds april 2008 heeft Lucelle een relatie met Harry (*censuur, red.*) uit Winschoten welke zij leerde kennen via Match4me. (datingsite) Dit leek in het begin allemaal prima tot dat de Jasper en Marijn bij mij kwamen dat Harry losse handjes had. Na een gesprek bij de mediator en ontkenning van Lucelle leek het rustig. Helaas bleek dat niet definitief te zijn. In de laatste jaren is dit meerdere keren voor gekomen en heb ik daar Lucelle op aangesproken. Wat overigens niet door haar ontkend wordt! Het vervelende is dat ik Jasper en Marijn niet kan beschermen als Harry in de buurt is.

Kunnen Lucelle en Harry verder met elkaar zonder dat Harry last van Jasper en Marijn heeft.

En heeft Harry, Lucelle helemaal voor zich zelf. Niet dat Harry nu al veel ondernam met Jasper en Marijn. De mannen moesten niet.

Seth

Voor Seth kan ik het niet verkroppen dat hij alleen achter blijft zonder zijn 2 grote broer waar hij helemaal gek van is. En Seth bv niet meer kan beschermen tegen de bijtende hond van Jeanine haar moeder waar ik zelf achter moest komen en er door Jeanine en Aafke (moeder Jeanine) erg laconiek mee omgegaan werd. (Jeanine was het in zoals ze dat zelf zei: in haar onder bewust zijn bewust vergeten te vertellen omdat ze bang was voor gezeik) Ook vond Jeanine het vanavond lullig dat ze zelf nog 18 jaar met mij door een deur moet ivm Seth!

Jeanine heeft nu haar vrijheid terug, kan alles weer doen en laten wat ze ook kon voor je mij tegen kwam en Seth kreeg, en hoeft geen rekening meer te houden met Seth en mij.

En alle helemaal niet meer van mij!

We hebben dit laatste weekend overigens een heerlijk weekend gehad met ze 4en.

Heerlijk geknuffeld en plezier gehad!

Ik verwacht op geen enkele manier begrip van jullie. Weet dat ik heel veel hou en gehouden heb van mijn 3 geweldige mannen en ze heel graag wat anders gegund had.

Geen ruzieende ouders en gesleep meer met de kinderen.

Wij hebben nu eindelijk rust!

Meer wil ik er niet over zeggen.

Bernd
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_130989269
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:31 schreef Ticootje het volgende:

[..]

is bij de 2 jongens uit zeist ook niet gebeurd. En terecht.
Daar weten ze het nog niet van, en bestaat de kans dat ze het nooit te weten komen.
  maandag 9 september 2013 @ 16:22:06 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130989294
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:11 schreef nolamoetblijven het volgende:

[..]

Wie er schuld heeft hoor je mij niet over maar die vrouw was gewoon net zo fout. De man drijft het alleen wat verder door. Bij sommige vrouwen hier is alles al duidelijk, lijkt me heerlijk als je zulk goed inzicht hebt. Jullie moeten bij de recherche gaan werken, zijn alle zaken zo opgelost.
Jouw inzicht is gelukkig wel kraakhelder, zonder enige kennis van de zaak weet je immers dat die vrouw (welke? de moeder van de oudste twee of de moeder van de jongste?) "net zo fout" was.....

En dan verwijt je anderen dat het allemaal zo snel duidelijk vinden?
De meesten vinden nog helemaal niets van de moeder(s), omdat er, behalve de zaken uit de brief van de vader, nog vrijwel niets over ze bekend is.

Jij daarentegen weet al dat de moeder(s) net zo fout zijn, en verwijt een van de moeders zelfs een slecht beoordelingsvermogen van mannen te hebben omdat de moordenaar van haar kinderen claimt dat haar huidige partner losse handjes heeft.

Als er iemand is die geen enkele reden heeft anderen te verwijten snel conclusies te trekken ben jij het wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130989313
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 16:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja. Als zij niet 5 jaar lang die man het leven zuur maakte zouden haar kinderen nog leven, zo simpel is het.
Als hij de kinderen niet vermoord had zouden haar kinderen nog leven, zo simpel is het.
pi_130989508
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:22 schreef rever het volgende:

[..]

Als hij de kinderen niet vermoord had zouden haar kinderen nog leven, zo simpel is het.
En de jongste was alleen omdat hij anders zn broer zo zou missen...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 9 september 2013 @ 16:28:45 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130989538
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:27 schreef Ticootje het volgende:

[..]

En de jongste was alleen omdat hij anders zn broer zo zou missen...
En omdat hij een keer door de hond van z'n moeder oma gebeten was....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130989557
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

En omdat hij een keer door de hond van z'n moeder gebeten was....
Oh ja, sorry...

Nou dan ben ik blij dat mijn moeder geen hond heeft... Levensgevaarlijk..
pi_130989682
Ah, nieuw topic, nieuwe voorspelling: de Jeugdzorg krijgt ervan langs en neemt "stappen" om "de procedures aan te scherpen".
FOK! verstandig, lees een P.I.
  Trouwste user 2022 maandag 9 september 2013 @ 16:36:20 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_130989748
quote:
15s.gif Op maandag 9 september 2013 16:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, nieuw topic, nieuwe voorspelling: de Jeugdzorg krijgt ervan langs en neemt "stappen" om "de procedures aan te scherpen".
Ja, die zijn de oorzaak van moorden in hun gezin.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_130989759
Tering.. die brief. -O-
pi_130989788
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:36 schreef tong80 het volgende:
Ja, die zijn de oorzaak van moorden in hun gezin.

Er zijn altijd media en mensen die in dit soort treiste gevallen ook nog eens naar de Jeugdzorg gaan wijzen om maar een schuldige te kunnen stenigen. Zal me niks verbazen als dat nu weer gebeurt.
pi_130989826
Maar gewoon dat uit de brief naar voren kwam dan zn 2e ex eigenlijk helemaal geen strijd had gevoerd. Maar gewoon klaar was met hem... Dat kost haar dus gewoon haar kind.
  maandag 9 september 2013 @ 16:39:54 #13
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_130989849
Die brief spreekt niet echt voor hem, volgens mij is het een labiel figuur.
  Trouwste user 2022 maandag 9 september 2013 @ 16:40:14 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_130989859
quote:
15s.gif Op maandag 9 september 2013 16:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Er zijn altijd media en mensen die in dit soort treiste gevallen ook nog eens naar de Jeugdzorg gaan wijzen om maar een schuldige te kunnen stenigen. Zal me niks verbazen als dat nu weer gebeurt.
Die mensen werken niet voor niets in die branche. Ik durf te wedden dat de meesten zich oprecht inzetten in dit soort situaties.

Wat doe je tegen gestoorde gekken ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_130989900
quote:
Oprichter iLocal berooft zichzelf en drie kinderen van het leven

Tragisch nieuws uit het noorden. Bernd K B, die samen met Pieter Grasdijk de internetdienst iLocal opzette en dat verkocht aan TomTom, pleegde maandagochtend zelfmoord nadat hij eerst zijn drie kinderen ombracht.
Dat meldt Dagblad van het Noorden. De vier lichamen zijn gevonden op een vakantiepark te Schoonloo. In een afscheidsbrief schrijft Bos dat een slepende echtscheiding ten grondslag ligt aan de wanhoopsdaad. Ook was het nieuwe internetproject van de ooit succesvolle ondernemer, Mijnschoolinfo, in de financiële problemen geraakt, schrijft hij. In de brief meldt hij ook zijn kinderen ‘mee te nemen’ en ‘we hebben nu eindelijk rust’.

Klaasse Bos stond in 2005 samen met Grasdijk in onze rubriek Zapp met zijn iLocal. Dagblad van het Noorden heeft een condoleanceregister opgezet. K B’ zakenpartner Pieter Grasdijk kwam recent in het nieuws als medeverdachte van Buck Groenhof. Die wordt verdacht van het tillen van SNS Property Finance.
Hij was ook oprichter van iLocal

[ Bericht 3% gewijzigd door WhateverWhatever op 09-09-2013 16:50:05 ]
  maandag 9 september 2013 @ 16:43:13 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130989947
Hij was dan weer niet slim im het kiezen van zijn zakenpartners. Misschien kunnen we op zijn bordje ook nog wat schuld schuiven.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_130989952
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:39 schreef Ticootje het volgende:
Maar gewoon dat uit de brief naar voren kwam dan zn 2e ex eigenlijk helemaal geen strijd had gevoerd. Maar gewoon klaar was met hem... Dat kost haar dus gewoon haar kind.
Ja, zo had ik het nog niet eens gelezen. Bah.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_130989953
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:39 schreef xzaz het volgende:
Hij komt er inderdaad nogal labiel in over
  maandag 9 september 2013 @ 16:43:30 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130989956
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:40 schreef nolamoetblijven het volgende:
Toch geloof ik die vent meer dan dat de rest hem niet gelooft. Als het allemaal zo erg niet zou zijn, zou hij ook zijn kinderen niet meenemen. Voordat je zoiets doet moet je mentaal helemaal kapot zitten. Nogmaals,... daar waar 2 vechten, hebben twee schuld. Zeker als een van de vrouwen al heeft aangetoond dat ze nu niet echt een goede smaak in mannen heeft.
Hebben die vrouwen schuld aan zijn wanhoop? En dan dus ook schuld aan de moorden die hij heeft begaan?
The love you take is equal to the love you make.
pi_130990003
quote:
Maar het lijkt er op dat hij beweert dat zij dat kind alleen gekregen heeft voor hem en dus weinig om dat kind geeft
  maandag 9 september 2013 @ 16:45:59 #21
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_130990039
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:44 schreef nolamoetblijven het volgende:

[..]

Mede ja,... zonder die vrouwen geen scheiding.
Dus jij vindt dat die vrouwen dood door schuld is te verwijten?
  maandag 9 september 2013 @ 16:46:28 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130990057
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:44 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Maar het lijkt er op dat hij beweert dat zij dat kind alleen gekregen heeft voor hem en dus weinig om dat kind geeft
Ik lees het juist dat ze vooral dat kind wilde en hem alleen als noodzakelijke verwekker.
  maandag 9 september 2013 @ 16:46:46 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130990059
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:44 schreef nolamoetblijven het volgende:
Mede ja,... zonder die vrouwen geen scheiding.
Goede redenatie!
Zonder die vrouwen ook geen kinderen. Ongezien aan de hoogste boom ermee!
  maandag 9 september 2013 @ 16:47:17 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130990081
Het is zo'n rare combinatie van factoren:
Op 9 juli 2013 zou Ruben (drama Doorn) 10 jaar zijn geworden, die dag verschijnt er een interview met zijn moeder in het AD.
Op 9 juli 2013 overlijdt de moeder van Bernd KB (zijn vader was >30 jaar geleden al overleden).

Het ene slachtoffer zou jarig zijn geweest op de dag dat de moeder van de dader van het andere gezinsdrama overlijdt... het lijkt erop alsof hij zijn moeder dit drama iig heeft willen besparen, maar op een of andere manier ben ik bang dat hij haar moment van overlijden wel als een hint in de richting heeft gezien.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130990091
quote:
Gisteravond een uur lang op SBS6 een weerzinwekkend spektakel over de moord op de twee broertjes Ruben en Julian. Hoe erg het voor de politie was en alle andere betrokkenen.

Henk Strootman maakte me erop attent dat er ooit is afgesproken – binnen justitie – juist zo weinig mogelijk aandacht aan familiedrama’s te besteden, om ’copycat’ te voorkomen. Waarom dan hier zo ruimhartig en tot in alle details aan meegewerkt?

Het kán natuurlijk toeval zijn, maar als blijkt dat de man in Schoonloo zich op enige wijze heeft laten inspireren door doe SBS-documentaire mogen er hier en daar nog wel wat koppen rollen. Is in elk geval de moeite waard dit héél goed uit te zoeken.
Bron
  maandag 9 september 2013 @ 16:48:06 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130990105
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:47 schreef nolamoetblijven het volgende:

[..]

*zucht*. Nee die klaphark heeft op eigen houtje gehandeld, daar zijn zij niet schuldig aan. Echter, hij doet dit niet nav goede gesprekken. De vrouwen zijn mede schuldig aan de totaalsituatie alwaar de klaphark geen andere oplossing voor zag dan hem en de kids van het leven te beroven. Duidelijk zo?
De man was mindgames coach.... daar wil je geen ruzie mee maken als je er geen hele goede reden voor hebt, het welzijn van je kinderen bijvoorbeeld.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130990123
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:40 schreef tong80 het volgende:
Die mensen werken niet voor niets in die branche. Ik durf te wedden dat de meesten zich oprecht inzetten in dit soort situaties.
Eens. Ik hoor trouwens ook wel verhalen dat er zo wordt gesneden overal, dat Jeugdzorg enorm onder druk staat, steeds minder tijd voor steeds meer gevallen. En dan ook nog onder de loep liggen bij alles wat mis gaat. Ik geeft het te doen.

quote:
Wat doe je tegen gestoorde gekken ?

Niks of niet veel. Achteraf is het heel makkelijk zeggen dat die vent zelf hulp had moeten zoeken of dat zijn omgeving had moeten ingrijpen, maar zo makkelijk is het niet, denk ik.
pi_130990129
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:40 schreef nolamoetblijven het volgende:
Toch geloof ik die vent meer dan dat de rest hem niet gelooft. Als het allemaal zo erg niet zou zijn, zou hij ook zijn kinderen niet meenemen. Voordat je zoiets doet moet je mentaal helemaal kapot zitten. Nogmaals,... daar waar 2 vechten, hebben twee schuld. Zeker als een van de vrouwen al heeft aangetoond dat ze nu niet echt een goede smaak in mannen heeft.
Dit type mensch maakt zichzelf kapot door te denken dat hij zo ontzettend zielig is en het zo zwaar heeft en dat het zijn schuld niet is en de hele wereld tegen hem is. Boehoe zijn zoontje was gebeten door een hond en zijn moeder was alleen bij hem gebleven voor het gezin. Ha heeft hij ze nu mooi even allemaal te pakken genomen! Dat zal ze allemaal leren!

Btw mijn kind is vorige week door een geitje in zijn vinger gebeten in de kinderboerderij, moet ik me zorgen gaan maken?
  maandag 9 september 2013 @ 16:48:57 #29
262 Re
Kiss & Swallow
pi_130990130
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
Tering.. die brief. -O-
verbazingwekkend en een WTF is wel op zijn plaats

De details zullen wel bovenkomen maar als iemand een topic zou openen met dit soort problematiek zou ik de reacties wel kunnen raden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 9 september 2013 @ 16:49:08 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130990136
quote:
Ik denk dat Schoonloo geen ongeplande actie was, hij heeft zijn websites behoorlijk leeggehaald, volgens mij denk je daar niet aan als je naar aanleiding van zo'n uitzending besluit hetzelfde te doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 september 2013 @ 16:49:24 #31
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_130990148
quote:

[..]

*zucht*. Nee die klaphark heeft op eigen houtje gehandeld, daar zijn zij niet schuldig aan. Echter, hij doet dit niet nav goede gesprekken. De vrouwen zijn mede schuldig aan de totaalsituatie alwaar de klaphark geen andere oplossing voor zag dan hem en de kids van het leven te beroven. Duidelijk zo?
De hele situatie IS de moord inclusief. Contradictio.
pi_130990186
Het is gewoon dramatisch einde van jarenlang gedoe. In mijn familie speelt ook zo'n vechtscheiding. Beide partijen zijn niet voor rede vatbaar en na jaren gesteggel is het gewoon slopend. Die man heeft zijn eigen waarheid en die vrouw ook. Waarschijnlijk ligt de waarheid ergens in het midden. Die jongens en andere directe familie zijn alleen het slachtoffer.

Sterkte voor de nabestaanden is het enige wat je erover kan zeggen.
  maandag 9 september 2013 @ 16:50:31 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130990195
quote:
Ja, maar er zullen wel mensen zij die haar dat ook nog even verwijten....

Hij brengt het zo dat de eerste ex dus in feite verantwoordelijk is voor het feit dat hij het kind met z'n tweede partner ook vermoord heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 september 2013 @ 16:50:42 #34
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_130990204
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:39 schreef xzaz het volgende:
Was een labiel figuur dan..
Die brief komt bij mij ook over alsof hij compleet geknapt was. Of hij altijd al labiel is geweest lijkt me lastig te bepalen. Iemand die er zakelijk aan onder door gaat, al vechtende met een ex en zo zijn nieuwe relatie verkloot... Triest verhaal.
  Admin maandag 9 september 2013 @ 16:50:49 #35
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_130990209
Zo zo, bij 2 vrouwen nog wel en bij beide ging het mis, maar met de man is niks aan de hand :')

Soms wilde ik dat Dante's inferno echt bestaat.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_130990221
quote:
Graag, maar de Telegraaf beloofde na Tripoli ook beterschap. Ik hoop dat er iets gedaan kan worden (al zie ik SBS er dan weer voor aan dat ze schreeuwen dat ze monddood worden gemaakt), maar ik vrees van niet.
  Admin maandag 9 september 2013 @ 16:52:01 #37
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_130990244
quote:
9s.gif Op maandag 9 september 2013 16:50 schreef Tem het volgende:
Het is gewoon dramatisch einde van jarenlang gedoe. In mijn familie speelt ook zo'n vechtscheiding. Beide partijen zijn niet voor rede vatbaar en na jaren gesteggel is het gewoon slopend. Die man heeft zijn eigen waarheid en die vrouw ook. Waarschijnlijk ligt de waarheid ergens in het midden. Die jongens en andere directe familie zijn alleen het slachtoffer.

Sterkte voor de nabestaanden is het enige wat je erover kan zeggen.
Alleen zijn 2 moeders hun kind kwijt.
Je kunt een mens niet erger treffen en net als de vorige zaak heb ik er geen enkel begrip voor.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_130990245
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:48 schreef Leandra het volgende:
De man was mindgames coach.... daar wil je geen ruzie mee maken als je er geen hele goede reden voor hebt, het welzijn van je kinderen bijvoorbeeld.
Een heel goede mindgames coach was-ie niet, zakelijk ging het hem blijkbaar niet voor de wind.
  maandag 9 september 2013 @ 16:52:17 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130990253
quote:

[..]

Wat heeft de tweede vrouw misdaan waardoor de moord op haar kind gerechtvaardigd kan worden? Bij hem weggegaan?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130990269
snap ik het nou goed dat er twee exen waren waarmee deze man een conflict had? een jongste kind was van ex 2?
pi_130990277
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:51 schreef nolamoetblijven het volgende:

Daar waar er twee vechten.....
Daar waar twee vechten...vechten er twee. Maar er heeft er maar één 3 moorden gepleegd.
  maandag 9 september 2013 @ 16:53:01 #42
262 Re
Kiss & Swallow
pi_130990283
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat heeft de tweede vrouw misdaan waardoor de moord op haar kind gerechtvaardigd kan worden? Bij hem weggegaan?
ik geloof een bijtende hond als ik het goed lees :X
  maandag 9 september 2013 @ 16:53:02 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130990284
quote:
15s.gif Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Een heel goede mindgames coach was-ie niet, zakelijk ging het hem blijkbaar niet voor de wind.
Nee, maar dat kwam weer door de vechtscheiding, je denkt toch niet dat het aan hem lag?! :o
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130990294
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je kunt een mens niet erger treffen en net als de vorige zaak heb ik er geen enkel begrip voor.
Oh, begrijp me niet verkeerd hoor. Ik heb ook geen enkel begrip voor dergelijke akties.
  maandag 9 september 2013 @ 16:54:34 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130990336
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:51 schreef nolamoetblijven het volgende:
Daar waar er twee vechten.....
Ja?
Dus als jij morgen in de stad loopt en je krijgt spontaan een vuist in je gezicht dan heb je dat mede aan jezelf te danken?
Of geldt dat alleen als het je ex is die je gezicht in puin slaat?

Want tsja, waar er twee vechten....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130990408
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef rever het volgende:

[..]

Daar waar twee vechten...vechten er twee. Maar er heeft er maar één 3 moorden gepleegd.

[ Bericht 100% gewijzigd door rever op 09-09-2013 17:10:20 ]
  maandag 9 september 2013 @ 16:58:23 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130990449
quote:
13s.gif Op maandag 9 september 2013 16:55 schreef nolamoetblijven het volgende:

Ja, is goed met elkaar te vergelijken.
Hou je bij de case.
Een spreekwoord doet altijd opgeld!
Dus krijg jij een klap voor je kanis, heb je het toch echt zelf uitgelokt en vooral verdiend.
pi_130990479
Waarom moeten de kinderen altijd de dupe zijn omdat (volwassen) mensen niet meer kunnen samen leven en al helemaal erg dat het ook om geld gaat, wat is er nou belangrijker liefde van je kinderen of geld... :r
  Redactie Frontpage / Sport maandag 9 september 2013 @ 17:00:49 #49
54593 crew  Olga
Cheese
pi_130990535
Erg triest dit. Wat ik echter belachelijk vind is dat de media de hele afscheidsbrief publiceert. Dat is gewoon walgelijk :r
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  maandag 9 september 2013 @ 17:01:12 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130990552
quote:

[..]

Hou je bij de case.
De case waarvan jij iig al weet dat de vrouwen ook schuld hebben.... terwijl de rest daar nog niet zo zeker van is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Admin maandag 9 september 2013 @ 17:01:54 #51
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_130990583
quote:

[..]

Hou je bij de case.
Oh, jij weer, doei

pi_130990603
Nolaisweg.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2013 17:02:31 ]
pi_130990640
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
Waarom moeten de kinderen altijd de dupe zijn omdat (volwassen) mensen niet meer kunnen samen leven en al helemaal erg dat het ook om geld gaat, wat is er nou belangrijker liefde van je kinderen of geld... :r
Als je gaat scheiden van iemand met wie je kinderen hebt zijn die kinderen de enige band die je nog hebt.
pi_130990720
quote:
2s.gif Op maandag 9 september 2013 17:00 schreef Olga het volgende:
Erg triest dit. Wat ik echter belachelijk vind is dat de media de hele afscheidsbrief publiceert. Dat is gewoon walgelijk :r
Ja, daar zet ik ook wel wat vraagtekens bij ja.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 9 september 2013 @ 17:06:42 #56
54593 crew  Olga
Cheese
pi_130990741
quote:
Mensen die gaan zoeken naar informatie over hem, zijn kinderen en ex-vrouwen ook :{
pi_130990770
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 17:06 schreef Olga het volgende:
Mensen die gaan zoeken naar informatie over hem, zijn kinderen en ex-vrouwen ook :)
Verkeerde smilies en PI?
Hopelijk?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 9 september 2013 @ 17:08:08 #58
54593 crew  Olga
Cheese
pi_130990797
quote:
11s.gif Op maandag 9 september 2013 17:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Verkeerde smilies en PI?
Hopelijk?
alleen de smiley. De thumbs up was om mijn mening te verduidelijken
pi_130990854
ik was op zoek naar de betekenis van mindcoach en kwam dit tegen en wilde dit delen.
Dat je hier leest en post is exact het zelfde, het is interesse........dus de pot verwijt...... ;)
  Admin maandag 9 september 2013 @ 17:10:40 #60
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_130990875
quote:
9s.gif Op maandag 9 september 2013 17:02 schreef Tem het volgende:
Nolaisweg.
_O-

Redactie Frontpage / Sport maandag 9 september 2013 @ 17:11:33 #61
54593 crew  Olga
Cheese
pi_130990906
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:09 schreef danilel het volgende:
ik was op zoek naar de betekenis van mindcoach en kwam dit tegen en wilde dit delen.
Dat je hier leest en post is exact het zelfde, het is interesse........dus de pot verwijt...... ;)
Ik post hier om mijn afschuw te laten blijken, niet om erachter te komen op welke school de kinderen zaten, wat de vader allemaal online deed etc.
pi_130991024
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, maar dat kwam weer door de vechtscheiding, je denkt toch niet dat het aan hem lag?! :o
Sarcasme aan: Ik vind dat het allemaal de schuld is van de 'een van de beste coaches in Nederland'. Want daarmee 'kreeg daarmee de best denkbare mogelijkheden om mij verder te ontwikkelen.'
Tot wat...een kindermoordenaar? Wordt die coach niet genoemd in de brief? Sarcasme uit.
  maandag 9 september 2013 @ 17:16:50 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130991104
Ook wel lekker makkelijk trouwens, na je scheiding naar Ghana ontwikkelingswerk doen, dat zal vast niet in combinatie met co-ouderschap geweest zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130991111
Ik vraag me altijd af hoe zo iemand zijn kinderen dan ombrengt.

Bizarre gedachte...
pi_130991140
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:16 schreef Leandra het volgende:
Ook wel lekker makkelijk trouwens, na je scheiding lekker naar Ghana ontwikkelingswerk doen, dat zal vast niet in combinatie met co-ouderschap geweest zijn.
Nou idd. Het was zeker zijn ex die de kinderen bij hem weg hield...
  maandag 9 september 2013 @ 17:18:05 #66
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_130991154
Ik ben gelukkig niet de enige die vind dat het belachelijk is dat die brief in zijn geheel naar buiten is gebracht.

Iets met respect voor de man (nee ik keur het zeker niet goed), vooral de moeders en de betreffende kinderen. Nederlandse pers lijkt wel helemaal los en dit had binnenskamers moeten blijven.

Waarom, omdat iedereen een beeld vormt over de moeders, nieuwe partners, oma en een hond terwijl dit maar 1 kant is van het verhaal. De meneer zal het ongetwijfeld zo beleefd hebben en er zal een kabeltje geknapt zijn maar dit is onrespectvol en half nederland vormt zich een beeld van de nabestaanden op basis van deze brief. Echt niet gewoon...
If you can dream it, you can do it...
pi_130991177
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:18 schreef Books1 het volgende:
Ik ben gelukkig niet de enige die vind dat het belachelijk is dat die brief in zijn geheel naar buiten is gebracht.

Iets met respect voor de man (nee ik keur het zeker niet goed), vooral de moeders en de betreffende kinderen. Nederlandse pers lijkt wel helemaal los en dit had binnenskamers moeten blijven.

Waarom, omdat iedereen een beeld vormt over de moeders, nieuwe partners, oma en een hond terwijl dit maar 1 kant is van het verhaal. De meneer zal het ongetwijfeld zo beleefd hebben en er zal een kabeltje geknapt zijn maar dit is onrespectvol en half nederland vormt zich een beeld van de nabestaanden op basis van deze brief. Echt niet gewoon...
  maandag 9 september 2013 @ 17:19:07 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130991182
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe zo iemand zijn kinderen dan ombrengt.

Bizarre gedachte...
Ik wil het niet weten.
Ik kijk naar m'n eigen kind en snap niet hoe iemand het niet alleen kan denken, maar ook voorbereidingen treft en het hele verhaal doorzet, en kennelijk nergens gestopt wordt door het afgrijslijke waarmee hij bezig is.
Niet na kind 1, niet na kind 2.... ik kan en wil het niet begrijpen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 september 2013 @ 17:19:31 #69
262 Re
Kiss & Swallow
pi_130991196
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:41 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Hij was ook oprichter van iLocal
oh, die staat nog tussen mijn apps :')
  maandag 9 september 2013 @ 17:19:45 #70
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_130991203
Die brief :{ ...

Waanzin dat is wat ik lees in die brief.. Maar je moet ook wel ver heen zijn wanneer je tot een eind aan je leven maken komt.

Maar nooit zal ik enig begrip kunnen opbrengen voor het ontnemen van het leven van onschuldige kinderen.

Dat de beide ex-partners nu hun kindjes moeten missen. Verschrikkelijk ;(

Zulke drama's raken me diep..
En ben ik dankbaar heel erg dankbaar..
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_130991209
Kindermoordenaar en respect gaan niet samen. Nooit :N
  maandag 9 september 2013 @ 17:20:36 #72
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_130991229
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:18 schreef rever het volgende:

[..]

Respect voor zijn daden heb ik absoluut niet maar dan nog vind ik wel dat je respect kan hebben voor zijn geestelijke nood en daar is deze brief op gebaseerd en die had dan ook niet naar buiten gebracht moeten worden.
pi_130991255
Kindermoordenaar en narcistische egoïst wel. :Y
pi_130991267
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:19 schreef Leandra het volgende:
Ik wil het niet weten.
Ik kijk naar m'n eigen kind en snap niet hoe iemand het niet alleen kan denken, maar ook voorbereidingen treft en het hele verhaal doorzet, en kennelijk nergens gestopt wordt door het afgrijslijke waarmee hij bezig is.
Niet na kind 1, niet na kind 2.... ik kan en wil het niet begrijpen.
Nee, precies... maar juist daarom vraag ik me dat wel af. Hoe ver moet je in vredesnaam zijn? Vraag me af of het überhaupt met een pen te beschrijven is.
  maandag 9 september 2013 @ 17:21:46 #75
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_130991268
Gokje: deze reeks gaat 9 delen krijgen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_130991271
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:18 schreef Books1 het volgende:

Ik ben het helemaal met je eens hoor, maar het was wel te verwachten dat iemand het naar buiten zou brengen als je een mass-email rond stuurt. Dat hebben we al eerder gezien in de zaak Kaijim, waarbij papa zijn ex, kinderen en nieuwe vriendin ombracht.
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 9 september 2013 @ 17:22:08 #77
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_130991284
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:21 schreef rever het volgende:
Kindermoordenaar en psychopatische narcistische egoïst wel. :Y
Je kan ook gewoon lezen wat je wil lezen. Jij een mening ik een mening. Leven en laten leven ofzoiets.
pi_130991301
quote:
2s.gif Op maandag 9 september 2013 17:21 schreef Falco het volgende:
Gokje: deze reeks gaat 9 delen krijgen.
Ja, het is toch stukken minder spectaculair als iedereen tegelijk gevonden wordt.
Tap tap tap
  maandag 9 september 2013 @ 17:22:50 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130991307
Ik heb geen respect voor (de geestelijke gesteldheid van) waanzinnige narcisten die anderen in de dood en het onmetelijke verdriet drijven.
  maandag 9 september 2013 @ 17:22:59 #80
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_130991313
Ah weer zon gestoord wijf die alleen nog maar haar ex kapot wil maken ten koste van alles, ik hoop dat je nu je zin hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_130991330
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Ah weer zon gestoord wijf die alleen nog maar haar ex kapot wil maken ten koste van alles, ik hoop dat je nu je zin hebt.
:r
pi_130991335
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:20 schreef Books1 het volgende:

[..]

Respect voor zijn daden heb ik absoluut niet maar dan nog vind ik wel dat je respect kan hebben voor zijn geestelijke nood en daar is deze brief op gebaseerd en die had dan ook niet naar buiten gebracht moeten worden.
Geestelijke nood = zelfmoord
Kindermoord = egoïsme en wraak

Daarbij komt dat hij de brief zelf naar allerlei klanten verstuurd heeft. Ik vind het veel erger voor die mensen die de brief hebben ontvangen. En uiteraard voor de nabestaanden.
  maandag 9 september 2013 @ 17:23:39 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130991337
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef Books1 het volgende:

Jij een mening ik een mening. Leven en laten leven ofzoiets.
Niet zo'n beste woordkeuze ...
  maandag 9 september 2013 @ 17:23:46 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130991339
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:19 schreef _evenstar_ het volgende:
Die brief :{ ...

Waanzin dat is wat ik lees in die brief.. Maar je moet ook wel ver heen zijn wanneer je tot een eind aan je leven maken komt.

Maar nooit zal ik enig begrip kunnen opbrengen voor het ontnemen van het leven van onschuldige kinderen.

Dat de beide ex-partners nu hun kindjes moeten missen. Verschrikkelijk ;(

Zulke drama's raken me diep..
En ben ik dankbaar heel erg dankbaar..
:*
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 september 2013 @ 17:23:59 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130991345
quote:
Stoertje jij.
pi_130991346
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar het feit dat deze zaak al 7 jaar zich kon voortslepen zou moeten worden bekeken.
pi_130991356
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef Books1 het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon lezen wat je wil lezen. Jij een mening ik een mening. Leven en laten leven ofzoiets.
Haha toepasselijke uitspraak
pi_130991368
quote:
??
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 9 september 2013 @ 17:25:25 #89
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_130991398
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:24 schreef rever het volgende:

[..]

Haha toepasselijke uitspraak
Ja excuses daar stond ik even niet bij stil. :@
  maandag 9 september 2013 @ 17:25:33 #90
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_130991406
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

maandag 9 september 2013 @ 17:25:44 #91
168304 Mani89
pi_130991411
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 17:24 schreef capricia het volgende:

[..]

??
Wat snap je niet? Dit soort verhalen zijn tegenwoordig schering en inslag. Het is een wonder dat het nog in zo weinig gevallen op deze manier misgaat.
  maandag 9 september 2013 @ 17:26:34 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130991434
quote:
Niet één, maar twee exen..... allebei hun kinderen kwijt.
Toch bijzonder, dat zo'n man twee van die exen heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130991435
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:25 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Wat snap je niet? Dit soort verhalen zijn tegenwoordig schering en inslag. Het is een wonder dat het nog in zo weinig gevallen op deze manier misgaat.
Ik ga liever niet voor het eten aan de popcorn, dus kan jij je betoog uitstellen met een anderhalf uur?
pi_130991441
quote:

[..]

Ik snap niet dat jij kennelijk precies weet hoe het gegaan is.
En over welke van de exen heb je het eigenlijk?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_130991448
quote:
Oeh het komt echt uit je tenen hè? Heeft je ex-schoonmoeder een hond?
pi_130991461
quote:

[..]

Klopt inderdaad, als je ook ziet hoe (bijvoorbeeld m.b.t. een scheiding) mensen elkaar het leven zuur kunnen maken. Eigenlijk is het dan een wonder dat we niet veel vaker op deze manier misgaat.
pi_130991500
quote:
13s.gif Op maandag 9 september 2013 17:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tja, het was waarschijnlijk wel een redelijk normale man (of hij hield die schijn hoog) maar waarbij gewoon iets geknapt is.

De brief staat ook niet vol met spelfouten (wel wat vage zinnen) dus het lijkt me ook niet zo'n tokkie.
pi_130991504
quote:
13s.gif Op maandag 9 september 2013 17:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dat ze het er echt zelf naar gemaakt hebben. Tuurlijk 8)7
pi_130991520
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:27 schreef Piethur het volgende:

[..]

Klopt inderdaad, als je ook ziet hoe (bijvoorbeeld m.b.t. een scheiding) mensen elkaar het leven zuur kunnen maken. Eigenlijk is het dan een wonder dat we niet veel vaker op deze manier misgaat.
Vergeet je nu voor het gemak gewoon dat er ook mensen zijn die zich graag in de slachtofferrol plaatsen? "Oh boehoe, iedereen is tegen mij en mijn kinderen".
  maandag 9 september 2013 @ 17:29:38 #100
168304 Mani89
pi_130991536
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 17:26 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik snap niet dat jij kennelijk precies weet hoe het gegaan is.
En over welke van de exen heb je het eigenlijk?
Als je die afscheidsbrief leest zie je gewoon een globaal probleem dat veel voorkomt tegenwoordig. Moeder krijgt altijd de kinderen via de rechter en de vader kan de tyfus krijgen.
pi_130991542
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:27 schreef Piethur het volgende:

[..]

Het gaat veel vaker mis, maar lang niet altijd met zulke extreme gevolgen.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 9 september 2013 @ 17:30:33 #102
54593 crew  Olga
Cheese
pi_130991563
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:29 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Als je die afscheidsbrief leest zie je gewoon een globaal probleem dat veel voorkomt tegenwoordig. Moeder krijgt altijd de kinderen via de rechter en de vader kan de tyfus krijgen.
Het gaat om twee moeders
  Moderator maandag 9 september 2013 @ 17:30:39 #103
236264 crew  capricia
pi_130991567
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:28 schreef Piethur het volgende:

[..]

Tja, het was waarschijnlijk wel een redelijk normale man (of hij hield die schijn hoog) maar waarbij gewoon iets geknapt is.

De brief staat ook niet vol met spelfouten (wel wat vage zinnen) dus het lijkt me ook niet zo'n tokkie.
Ah, dus spelfouten kunnen een voorspellende waarde hebben... :')
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_130991571
quote:

[..]

Misschien heeft de moeder iets in hem gezien wat anderen niet zagen? De persoonlijkheid die nu naar buiten is gekomen?
pi_130991582
quote:

[..]

volgens mij is co-ouderschap de norm tegenwoordig
  Moderator maandag 9 september 2013 @ 17:32:04 #106
236264 crew  capricia
pi_130991613
quote:

[..]

Maar mijnheer ging naar Ghana om zichzelf te zoeken.
Waar hadden die kinderen dan moeten verblijven?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_130991617
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:30 schreef computergirl het volgende:

[..]

Dat is ook zo, maar mannen roepen graag dat vrouwen de feeksen zijn. :)
  maandag 9 september 2013 @ 17:33:03 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130991640
quote:

[..]

What a load of crap.
Het is geen 1966 meer, co-ouderschap is tegenwoordig de standaard waarnaar men streeft.

Echter, als vader na de scheiding een tijdje naar Ghana gaat om ontwikkelingswerk te doen, of in Doorwerth woont terwijl moeder en kinderen in Groningen wonen, dan is dat ook niet handig voor het co-ouderschap natuurlijk.

Maar uiteraard staat het je vrij de gevolgen van die keuzes van de vader volledig op het bordje van de moeder te leggen, dan heeft zij het immers toch gedaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130991645
quote:
Tussen wat de norm is en wat daadwerkelijk gebeurt zit soms ook nog een wereld van verschil.
pi_130991658
quote:

[..]

Nou, in theorie wel. In praktijk blijkt het dat moeders alle rechten voorbehoud om pa eruit te tyfen zodra het haar uitkomt. Bullshit claims over mishandeling indienen en je bent zo 5, 6 maanden verder waarbij pa geen enkele keer zijn kind heeft mogen zien en door de buurt wordt uitgekotst als mishandelende ouder. Doe dat een keer of 5,6 en je sloopt zo'n vader.
pi_130991672
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

What a load of crap.
Het is geen 1966 meer, co-ouderschap is tegenwoordig de standaard waarna men streeft.

Echter, als vader na de scheiding een tijdje naar Ghana gaat om ontwikkelingswerk te doen, of in Doorwerth woont terwijl moeder en kinderen in Groningen wonen, dan is dat ook niet handig voor het co-ouderschap natuurlijk.

Maar uiteraard staat het je vrij de gevolgen van die keuzes van de vader volledig op het bordje van de moeder te leggen, dan heeft zij het immers toch gedaan.
Zekers. Het was vast moeder die hem naar Ghana heeft verjaagd.
  maandag 9 september 2013 @ 17:34:26 #112
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_130991681
:'(
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  maandag 9 september 2013 @ 17:34:51 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130991695
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 17:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nou, in theorie wel. In praktijk blijkt het dat moeders alle rechten voorbehoud om pa eruit te tyfen zodra het haar uitkomt. Bullshit claims over mishandeling indienen en je bent zo 5, 6 maanden verder waarbij pa geen enkele keer zijn kind heeft mogen zien en door de buurt wordt uitgekotst als mishandelende ouder. Doe dat een keer of 5,6 en je sloopt zo'n vader.
Maar als de vader claims over mishandeling indient gebeurt er niets?
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 september 2013 @ 17:35:15 #114
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_130991710
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 17:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar het feit dat deze zaak al 7 jaar zich kon voortslepen zou moeten worden bekeken.
Ja eens maar ook daar zit een keerzijde.
Geesteszieke mensen zijn vaak kei in manipuleren van mensen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 9 september 2013 @ 17:35:47 #115
168304 Mani89
pi_130991720
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

What a load of crap.
Het is geen 1966 meer, co-ouderschap is tegenwoordig de standaard waarnaar men streeft.

Dat is inderdaad de regel, maar de praktijk is anders. Ik heb zoooveeeel verhalen gelezen van vaders die niet meer bij hun kinderen kunnen komen omdat de moeder een bullshit verhaal verzint over sexueel misbruik of wat dan ook. Rechters gaan hier bijna altijd in mee jammergenoeg.
  maandag 9 september 2013 @ 17:35:48 #116
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130991721
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 17:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Blijkbaar werkt het ook om de nieuwe vriend van je ex te beschuldigen van losse handjes.
pi_130991743
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar als de vader claims over mishandeling indient gebeurt er niets?
Ik heb van dichtbij mogen meemaken dat er dan heel anders mee omgegaan wordt ja.
pi_130991751
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 17:35 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hield je ex (of partner?) van jullie dochter? Want dat is een discussie die vaak naar boven komt.
pi_130991758
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 17:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Blijkbaar werkt het ook om de nieuwe vriend van je ex te beschuldigen van losse handjes.
Geen idee waar dat hoger beroep voor was, was dat gerelateerd aan haar nieuwe vriend ?
pi_130991763
quote:
Beetje voorbarig vindt je niet?
pi_130991780
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 17:35 schreef _evenstar_ het volgende:

SPOILER
Als je bedenkt hoe erg iemand in de knoop moet zitten voor hij/zij aan zelfmoord denkt, dan kan ik me het bijna 'voorstellen' dat je dan het idee hebt dat je kinderen mee moeten. Treurig, zeg.
pi_130991794
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 17:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Maar ging de rechtzaak over de kinderen of over geld?
  maandag 9 september 2013 @ 17:39:04 #123
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130991813
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 17:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Geen idee waar dat hoger beroep voor was, was dat gerelateerd aan haar nieuwe vriend ?
Maakt dat uit? Mannen en vrouwen kunnen beide genoeg bagger verzinnen als ze erop uitzijn om de ander kapot te maken.
  maandag 9 september 2013 @ 17:40:09 #124
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_130991845
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:36 schreef Messina het volgende:

[..]

Hield je ex (of partner?) van jullie dochter? Want dat is een discussie die vaak naar boven komt.
Ja ! Hij was geen papa papa , Maar ik weet en geloof ook wel dat hij oprecht van haar hield.
pi_130991932
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 17:40 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Ja ! Hij was geen papa papa , Maar ik weet en geloof ook wel dat hij oprecht van haar hield.
Ik vroeg het, omdat je aangaf dat hij best eens... Nja, ik wil het niet eens uitspreken.
Vaak achteraf gaan mensen dan roepen dat hij nooit van zijn kind(eren) heeft gehouden. Het lijkt mij juist dat je heel veel van je kinderen houdt als je eraan denkt om en/of ze echt mee te nemen de dood in.

Verdomme. ;(
  maandag 9 september 2013 @ 17:43:47 #126
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_130991952
quote:
9s.gif Op maandag 9 september 2013 17:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Als je bedenkt hoe erg iemand in de knoop moet zitten voor hij/zij aan zelfmoord denkt, dan kan ik me het bijna 'voorstellen' dat je dan het idee hebt dat je kinderen mee moeten. Treurig, zeg.
Ja lezend vanuit de dader zijn gedachtengang en met de brief die hier was in het achterhoofd en de waanzin en gedachtengang denk ik dat in zulke mensen gun ogen zij oprecht menen het beste te handelen en hun kinderen te beschermen.
Toch zal ik er nooit begrip voor op kunnen brengen.
pi_130992055
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:43 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik vroeg het, omdat je aangaf dat hij best eens... Nja, ik wil het niet eens uitspreken.
Vaak achteraf gaan mensen dan roepen dat hij nooit van zijn kind(eren) heeft gehouden. Het lijkt mij juist dat je heel veel van je kinderen houdt als je eraan denkt om en/of ze echt mee te nemen de dood in.

Verdomme. ;(
Ik persoonlijk denk dat daar juist het verschil zit. Als je echt van ze houdt neem je ze dus niet mee.
pi_130992070
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 17:40 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

:'(
pi_130992085
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:48 schreef rever het volgende:

[..]

Ik persoonlijk denk dat daar juist het verschil zit. Als je echt van ze houdt neem je ze dus niet mee.
Ook als jij in je depri mind denkt dat de kids mishandeld worden, etc?
Nee, dan laat je ze niet achter...
  maandag 9 september 2013 @ 17:49:29 #130
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_130992086
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:43 schreef Messina het volgende:

[..]

Verdomme. ;(
Zie post onder je reactie :)

Maar goed kind hier was jong en nu deze maand 5 jaar terug.. Ironisch wel , technisch gezien was het vandaag trouwdag :') ( we waren paar maanden uit elkaar maar nog wel getrouwd)
  Moderator maandag 9 september 2013 @ 17:50:29 #131
236264 crew  capricia
pi_130992118
Zo te zien heeft mijnheer toch wel veel van internet verwijderd. Goed voorbereid, kennelijk.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_130992123
quote:

Op een verwrongen manier denkt zo iemand volgens mij dus juist door de kinderen mee te nemen het beste voor ze te doen uit liefde. "De wereld heeft niks aan mij en ik laat mijn kinderen niet achter bij al die monsters", zoiets.
  maandag 9 september 2013 @ 17:51:57 #133
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_130992168
quote:

[..]

Ik denk dat je daar verkeerd zit. Misschien is de keus in zulke gevallen juist niet uit houden van maar uit narcistisch oogpunt?
  maandag 9 september 2013 @ 17:54:10 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130992227
quote:
9s.gif Op maandag 9 september 2013 17:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Op een verwrongen manier denkt zo iemand volgens mij dus juist door de kinderen mee te nemen het beste voor ze te doen uit liefde. "De wereld heeft niks aan mij en ik laat mijn kinderen niet achter bij al die monsters", zoiets.
Daar kan ik me nog iets van voorstellen als het kind maar één ouder heeft, of als beide ouders samen besluiten er een eind aan te maken, maar in gevallen als deze heeft het daar niets mee te maken, maar is het puur wraak; je ex zo hard mogelijk raken daar waar het het meest zeer doet.
Datgene afpakken waarvoor ze haar leven zou geven.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130992231
De twee oudste jongetjes blijkbaar een tweeling (10 jaar) maar de jongste scheen maar 2 jaar te zijn?
Hell, das het jongste jochie, nog maar 2 jaar jong. En die afscheidsbrief, dat klópt toch niet?
Waar het stinkt is het warm.
pi_130992247
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
De twee oudste jongetjes blijkbaar een tweeling (10 jaar) maar de jongste scheen maar 2 jaar te zijn?
Hell, das het jongste jochie, nog maar 2 jaar jong. En die afscheidsbrief, dat klópt toch niet?
Wat klopt er niet aan? Of wat bedoel je?
  maandag 9 september 2013 @ 17:58:21 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130992335
De jongste nog maar 2.... en dan het missen van zijn broers als excuus aanvoeren :r

De oudste twee zijn dus van dezelfde leeftijd als de oudste van de twee broertjes uit Zeist... :{
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130992336
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daar kan ik me nog iets van voorstellen als het kind maar één ouder heeft, of als beide ouders samen besluiten er een eind aan te maken, maar in gevallen als deze heeft het daar niets mee te maken, maar is het puur wraak; je ex zo hard mogelijk raken daar waar het het meest zeer doet.
Datgene afpakken waarvoor ze haar leven zou geven.
Mja, dat riep je in het andere topic ook vaak, kan ik me herinneren. Maar ik denk (hoop) dat je je er geen beeld kan van vormen, hoe het echt is. Misschien wíl je graag denken dat het alleen maar wraak kan zijn, want tsja, een GOEDE vader die veel van zijn kinderen houdt zou zoiets nooit doen, toch? TOCH?!
  maandag 9 september 2013 @ 18:00:25 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130992396
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:58 schreef Messina het volgende:

[..]

Mja, dat riep je in het andere topic ook vaak, kan ik me herinneren. Maar ik denk (hoop) dat je je er geen beeld kan van vormen, hoe het echt is. Misschien wíl je graag denken dat het alleen maar wraak kan zijn, want tsja, een GOEDE vader die veel van zijn kinderen houdt zou zoiets nooit doen, toch? TOCH?!
Nee, dat heb ik net ook al in dit topic gepost, ik kan me niet voorstellen dat een ouder zoiets bedenkt, voorbereidt maar dan ook nog eens werkelijk aan begint en doorzet, en niet stopt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 september 2013 @ 18:01:01 #140
168304 Mani89
pi_130992416
quote:
9s.gif Op maandag 9 september 2013 17:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Zo dacht Magda Goebbels ook, die was ervan overtuigd dat haar kinderen verkracht/vermoord zouden worden door de Russen.
pi_130992434
Zijn afscheidsbrief waarin hij refereert aan 7 jaar echtscheidings-ellende, dat rijmt toch niet met een ventje van 2 jaar?
  maandag 9 september 2013 @ 18:01:52 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130992447
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
Zijn afscheidsbrief waarin hij refereert aan 7 jaar echtscheidings-ellende, dat rijmt toch niet met een ventje van 2 jaar?
Andere moeder.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130992452
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik net ook al in dit topic gepost, ik kan me niet voorstellen dat een ouder zoiets bedenkt, voorbereidt maar dan ook nog eens werkelijk aan begint en doorzet, en niet stopt.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zelfmoord pleegt door voor een trein te springen. Maar als het wel voorkomt zijn het mensen die trauma's willen veroorzaken bij de machinist.

Dit hierboven is een beetje hoe ik jouw logica zie.
pi_130992485
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Andere moeder.
Dat dus gemist blijkbaar. Maar dat maakt het extra vreselijk toch? Goffer.
pi_130992497
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:01 schreef Mani89 het volgende:
Zo dacht Magda Goebbels ook, die was ervan overtuigd dat haar kinderen verkracht/vermoord zouden worden door de Russen.
Inderdaad, een normaal mens doet zoiets niet, maar je kunt je voorstellen dat iemand die geestesziek is zo zou kunnen 'denken'. Zonder begrip voor de daad te hebben, uiteraard.
pi_130992498
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
Je gaat er vanuit dat hij de naam van zijn ex vrouw en tevens moeder van zijn kind ook niet meer weet omdat hij twee verschillende namen gebruikt?
pi_130992571
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:03 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je gaat er vanuit dat hij de naam van zijn ex vrouw en tevens moeder van zijn kind ook niet meer weet omdat hij twee verschillende namen gebruikt?
Nee, ik heb het verder niet gevolgd en zeker niet hier omdat ik er niet tegen kan. Maar duidelijk.
Er zijn bovendien nog mensen die wel iets nuttigers te doen hebben dan 24/7 enkel maar op internet en FOK! rond te hobbelen :X
  maandag 9 september 2013 @ 18:06:20 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130992577
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:01 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat iemand zelfmoord pleegt door voor een trein te springen. Maar als het wel voorkomt zijn het mensen die trauma's willen veroorzaken bij de machinist.

Dit hierboven is een beetje hoe ik jouw logica zie.
Vreemde conclusie.

Ik heb het over deze gevallen; vechtscheiding, schuld zelfs in de afscheidsbrief bij de ex(en) leggen.
Dan vermoord je je kinderen niet omdat je ze wilt behoeden voor de wereld, dan vermoord je ze uit wraak.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130992626
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Vreemde conclusie.

Ik heb het over deze gevallen; vechtscheiding, schuld zelfs in de afscheidsbrief bij de ex(en) leggen.
Dan vermoord je je kinderen niet omdat je ze wilt behoeden voor de wereld, dan vermoord je ze uit wraak.
En dát vind ik een vreemde conclusie. Het is duidelijk dat deze man compleet gestoord geworden is. Daar geef ik de exen niet de schuld van overigens.

Het is geen wraak, het is waanzin.
pi_130992629
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:06 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Nee, ik heb het verder niet gevolgd omdat ik er niet tegen kan. Maar duidelijk.
Er zijn bovendien nog mensen die wel iets nuttigers te doen hebben dan 24/7 enkel maar op internet en FOK! rond te hobbelen :X
Excuses aanvaard.
Ik ging er vanuit dat je de brief wel gelezen had maar ik was dus een beetje dom
  maandag 9 september 2013 @ 18:10:59 #151
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_130992715
Ik denk niet uit wraak , meer uit een zeer verwrongen beeld van de gehele situatie en misschien wat narcistische gedachtengangen( ik ben geen psychiater dus diagnose stellen doe ik niet) hij in zijn ogen dus zijn kinderen bescherm en de jongste vanuit het oogpunt dat hij later nooit dit verdriet zoals hij het ervaren heeft zal voelen.
pi_130992780
Ben ik nou gek of klinkt dat 'kan zij lekker verder met alleen Harry zonder kinderen' en dat 'kan ze lekker verder met haar leventje vóór d'r zoon' veel meer naar: haha, heb ik jullie ff lekker te pakken! dan naar: ik heb t beste voor met mijn kinderen en geloof niet dat ze een goed leven zouden hebben.
compact en kleverig.
pi_130992782
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:07 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Excuses aanvaard.
Ik ging er vanuit dat je de brief wel gelezen had maar ik deed een beetje idioot blijkbaar
Welke excuses? :?
Ik heb niet de hele dag tijd om ellende van een ander tot op de details te volgen en heel google 24/7 af te klapperen op die smeuïgste details die ons niks aangaan.
Maar ja, de oeverloze discussies en alle scenario's a la de megahoeveelheid topics over de broertjes Ruben en Julian herhaalt zichzelf weer zie ik, inclusief alle inmiddels via het vorige drama o zo bekende aannames.
De roddelbladen zijn hier niks bij :N

Veel plezier hoor met alweer zo'n non-discussie, vullen van het doden van jullie blijkbaar nutteloze tijd , over de rug van de slachtoffertes. }:|
pi_130992845
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 18:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ben ik nou gek of klinkt dat 'kan zij lekker verder met alleen Harry zonder kinderen' en dat 'kan ze lekker verder met haar leventje vóór d'r zoon' veel meer naar: haha, heb ik jullie ff lekker te pakken! dan naar: ik heb t beste voor met mijn kinderen en geloof niet dat ze een goed leven zouden hebben.
In hoeverre die man oprecht was valt natuurlijk moeilijk te beoordelen.
pi_130992847
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:13 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Ik heb niet de hele dag tijd om ellende van een ander tot op de details te volgen en heel google 24/7 af te klapperen op die smeuïgste details die ons niks aangaan.
Maar ja, de oeverloze discussies en alle scenario's a la de megehoeveelheid topics over de broertjes Ruben en Julian herhaalt zichzelf weer zie ik, inclusief alle aannames.

Veel plezier hoor met alweer zo'n non-discussie, vullen van het doden van jullie blijkbaar nutteloze tijd , over de rug van de slachtoffertes. }:|
Ik vond dat net wel een mooie van mij, die zogenaamde excuses van jou.
Van de rest van je geblaat werd ik een beetje droevig. Maar als iemand 24/7 op internet moet zitten om een brief van een A4 te kunnen lezen, nou prima, wens ik je heel veel sterkte

Ga ik nog even verder met het op ruggen van kindertjes pissen, waarschijnlijk volgens jou wil ik nog het liefst dode kindertjes hebben, gegroet
  maandag 9 september 2013 @ 18:16:30 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130992897
quote:
Zo vind ik het ook klinken.... misschien moeten de dames hem ook nog wel dankbaar zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130992900
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:14 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik vond dat net wel een mooie van mij, die zogenaamde excuses van jou.
Van de rest van je geblaat werd ik een beetje droevig. Maar als iemand 24/7 op internet moet zitten om een brief van een A4 te kunnen lezen, nou prima, wens ik je heel veel sterkte
Ja ja. lul maar een eind verder, ben je toch al goed in. Welke verwensingen heb je nog meer in pette voor wie dan ook, betrokken in dit drama?
Ga papier prikken, doe je iets nuttigs.
Want iedereen hier schijt vader en moeder(s) te kennen en hebben hun oordeel al klaar. Ik voorzie het minimaal tot deeltje 34.
O, wacht, ze zijn al gevonden
  maandag 9 september 2013 @ 18:17:44 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130992932
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:13 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Maar ja, de oeverloze discussies en alle scenario's a la de megahoeveelheid topics over de broertjes Ruben en Julian herhaalt zichzelf weer zie ik, inclusief alle inmiddels via het vorige drama o zo bekende aannames.
De roddelbladen zijn hier niks bij :N

Ah, maar gelukkig voegt deze post wel wat toe, nou, surf ze hè :W
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130992935
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:16 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Ja ja. lul maar een eind verder, ben je toch al goed in. Welke verwensingen heb je nog meer in pette voor wie dan ook, betrokken in dit drama?
Verwensingen? Welke verwensingen? Waar heb je het over vriendelijke vent?
  maandag 9 september 2013 @ 18:18:01 #160
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_130992941
quote:
Ik lees denk ik met een andere mindset en achtergrond die brief. Ik kan me voorstellen dat dat een eerste gedachte is dat hij het doelde als wraak.
Maar ik denk dat hij zo de situatie zag/voelde en vanuit die visie oprecht meende zijn kinderen te beschermen.

Daarmee wil ik niet zeggen dat ik enig begrip heb voor zijn actie!
pi_130992946
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Vreemde conclusie.

Als de nieuwe partner van zijn ex daadwerkelijk losse handjes had en hij machteloos moest toekijken kan dat ook anders liggen natuurlijk.
pi_130992997
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah, maar gelukkig voegt deze post wel wat toe, nou, surf ze hè :W
En jij veel plezier met je veelal nutteloze bijdragen in zowat elk topic. (niks te doen?)
  maandag 9 september 2013 @ 18:20:05 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130993023
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als de nieuwe partner van zijn ex daadwerkelijk losse handjes had en hij machteloos moest toekijken kan dat ook anders liggen natuurlijk.
Ja, dat zou kunnen, maar dan zullen ze wel bekend zijn bij jeugdzorg, want dan had men via school, schoolarts, voetbalclub, huisarts al vast eens aan de bel getrokken.
Ze waren 10 hè, niet bepaald onmondige kleuters.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 september 2013 @ 18:20:20 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130993033
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:19 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

En jij veel plezier met je veelal nutteloze bijdragen in zowat elk topic. (niks te doen?)
Nope :W
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130993106
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nope :W
Ik heb nog wel een vrijwilligersbaan voor je waarbij je je elke dag mag bezighouden met kindermoorden.

SPOILER
  maandag 9 september 2013 @ 18:22:04 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130993107
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:16 schreef knoblaucha6 het volgende:

Want iedereen hier schijt vader en moeder(s) te kennen en hebben hun oordeel al klaar. Ik voorzie het minimaal tot deeltje 34.
O, wacht, ze zijn al gevonden
Adem in, adem uit en klik het topic weg. Hoef je je er ook niet aan te ergeren.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 september 2013 @ 18:22:35 #167
163650 Greys
pi_130993127
Dat zo'n afscheidsbrief dan ook weer in z'n geheel in de media komt he.
Wie zou zoiets nou aan de media overhandigen van 'Hier, deel dit maar met het hele land, lijkt me belangrijk om te doen'?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 september 2013 @ 18:23:10 #168
163650 Greys
pi_130993142
Oh wacht, er is een bitch fight gaande.
Ik wacht wel even :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130993147
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dat zou kunnen, maar dan zullen ze wel bekend zijn bij jeugdzorg, want dan had men via school, schoolarts, voetbalclub, huisarts al vast eens aan de bel getrokken.
Ze waren hè, niet bepaald onmondige kleuters.
Dan nog, kleuters zijn beïnvloedbaar. Als de scheiding over de rug van de kinderen wordt uitgevochten en moederlief kinderen opstookt tegen hun vader kunnen kinderen daar best ver in meegaan.
  maandag 9 september 2013 @ 18:23:55 #170
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_130993169
quote:
11s.gif Op maandag 9 september 2013 18:22 schreef Greys het volgende:
Wie zou zoiets nou aan de media overhandigen van 'Hier, deel dit maar met het hele land, lijkt me belangrijk om te doen'?
en dan nog wie beslist hem te delen bij zo'n krant.
Sporten voor Sophia
pi_130993189
quote:
11s.gif Op maandag 9 september 2013 18:22 schreef Greys het volgende:
Deze lulhannes heeft via zijn zelfontworpen systeem een bericht doen uitgaan naar alle ouders van de kinderen van de school van zijn twee oudste kinderen...
pi_130993197
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 18:23 schreef Toekito het volgende:

[..]

Kranten kennen nauwelijks gêne.
  maandag 9 september 2013 @ 18:26:34 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130993269
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dan nog, kleuters zijn beïnvloedbaar. Als de scheiding over de rug van de kinderen wordt uitgevochten en moederlief kinderen opstookt tegen hun vader kunnen kinderen daar best ver in meegaan.
Ja klopt, maar vooralsnog is het alleen de brief van de man die de kinderen vermoord heeft die daar op duidt.
En zijn jongste kind had geen last van de losse handjes van de stiefvader, de tweejarige is vermoord omdat hij zijn broers anders moest missen en om de hond van oma.

Als je dat al als argumenten gaat aanvoeren om je moord op je kind te rechtvaardigen, dan maakt dat je losse handjes claim imho behoorlijk ongeloofwaardig.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 september 2013 @ 18:28:18 #174
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_130993327
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 18:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Kranten kennen nauwelijks gêne.
echt een schande imo.
Sporten voor Sophia
pi_130993368
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja klopt, maar vooralsnog is het alleen de brief van de man die de kinderen vermoord heeft die daar op duidt.
En zijn jongste kind had geen last van de losse handjes van de stiefvader, de tweejarige is vermoord omdat hij zijn broers anders moest missen en om de hond van oma.
Kan toch? Zo ongeloofwaardig of opvallend is dat toch niet, dat maar één kind mishandeld of geslagen of iets zou worden?

quote:
Als je dat al als argumenten gaat aanvoeren om je moord op je kind te rechtvaardigen, dan maakt dat je losse handjes claim imho behoorlijk ongeloofwaardig.
Tja, ik vind het dan weer wat te voorbarig om zijn versie van het verhaal niet serieus te nemen. Er is nog weinig concreets naar voren gekomen waaruit zou kunnen blijken dat het allemaal wel errug aangedikt is ofzo. Het kan behoorlijk raar lopen.
pi_130993422
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 18:28 schreef Toekito het volgende:

[..]

echt een schande imo.
Jep. Zelfs als dat levens kan kosten publiceren media nog wel eens tegen beter weten in gegevens.
  maandag 9 september 2013 @ 18:31:33 #177
262 Re
Kiss & Swallow
pi_130993456
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 18:23 schreef Toekito het volgende:

[..]

in dit geval verduidelijkt het wel het een en ander vind ik, dit om allerlei speculaties de kop in te drukken
  maandag 9 september 2013 @ 18:35:05 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130993608
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Kan toch? Zo ongeloofwaardig of opvallend is dat toch niet, dat maar één kind mishandeld of geslagen of iets zou worden?
De jongste had een andere moeder en kwam dus helemaal niet bij de stiefvader met de losse handjes.
quote:
[..]

Tja, ik vind het dan weer wat te voorbarig om zijn versie van het verhaal niet serieus te nemen. Er is nog weinig concreets naar voren gekomen waaruit zou kunnen blijken dat het allemaal wel errug aangedikt is ofzo. Het kan behoorlijk raar lopen.
De excuses die hij aanvoert om de jongste ook om zeep te helpen zijn behoorlijk licht, maar het zou natuurlijk het enige kunnen zijn wat behoorlijk licht is, en dat de rest allemaal de keiharde waarheid is waar niemand iets van wist.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130993719
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

In hoeverre die man oprecht was valt natuurlijk moeilijk te beoordelen.
dat klopt, maar zo'n hint richting de moeders is wel heel erg gemeen. En dat kán imo niet anders dan kwetsend bedoeld zijn..
compact en kleverig.
  maandag 9 september 2013 @ 18:40:17 #180
22565 asco
Los in deze tent
pi_130993812
Je zult ook maar de pa of ma van die gast zijn. Dan is je leven ook wel voorbij verder. :{

Tsja, en voor de rest kunnen er nog zoveel topics worden volgeschreven die kids komen niet terug en volgende maand zal het ergens wel weer raak zijn, helaas. ;(
  maandag 9 september 2013 @ 18:40:35 #181
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_130993827
quote:
3s.gif Op maandag 9 september 2013 18:31 schreef Re het volgende:

[..]

in dit geval verduidelijkt het wel het een en ander vind ik, dit om allerlei speculaties de kop in te drukken
Nou dat dus!
Bij de kindjes uit zeist eiste men zowat elk detail. En nu is de brief die hij publiek maakte schande.
Had hij het niet gedaan dan was het ook niet goed :').
Aard van de mens i guess?
pi_130993881
LAFFE LAFFE DAAD, ik hoop werkelijk dat wanneer de volgende zich aandient hij ergens lekker in een stropje aan een boompje gaat hangen ofzo! Je bloed fucking eigen onschuldige kinderen vermoorden! Je bent helemaal niks! Minder dan STRONT! Om je exvrouw te pakken te nemen? Wat denk je hoe angstig die kleine kindjes hun laatste momenten zijn geweest! Zo behandel je de beesten nog geen eens! EMPATISCH ONVERMOGEN!
leeuwarden
  maandag 9 september 2013 @ 18:43:41 #183
168304 Mani89
pi_130993948
Al die vechtscheidende vrouwtjes zouden dit stuk moeten lezen.

quote:
Moeders. Stop met manipulerende kutten zijn

Omgangsregeling-fuckende ouders (bijna altijd moeders) van Nederland. Houd een sop. Gaan we het toch even aanstippen: het drama met de twee vermiste knullies is nog in volle gang, en uiteraard rechtvaardigt niets het kidnappen en mogelijk doodmaken van twee kinderen. Maar er was wel gedoe rond de omgangsrechten van de vader van de kinderen. Contact saboteren, dat is wreed. Voor vaders en kinderen. Hebben we het niet over incestplegers of starnakel psychotische drugsgebruikers he. Maar gewoon over kapotte relaties waarna de moeder het via de kids gaat spelen.

Potverdorie wat hoor je het toch vaak. Iemand die goed genoeg is om een relatie mee te beginnen. Iemand die goed genoeg is om je (herhaaldelijk) door te laten bezwangeren. Zo iemand is na een scheiding bizar vaak opeens een Satan die koste wat kost bij de gemeenschappelijke kinderen uit de buurt dient te blijven en to the max alimentatie mag dokken. Dat is fucking egoïstisch, moedermevrouwen van Nederland. Dat is het welzijn van je eigen kinderen opofferen om je eigen gekrenkte ego te repareren.

Tuurlijk doet het pijn als je relatie faalt. En hey, misschien is het wel helemaal zijn schuld, want hij doet de buurvrouw, ofzo. Vet balen. Financieel leegtrekken, zijn beste vriend versieren en/of suiker in de tank van zijn stomme viezevuile ROTauto gieten, en door met je leven. Maar helaas is de kindertroef uitspelen zo gepiept en gaan rechters daar ook heel vlotjes in mee. Per jaar maken rond de dertigduizend kinderen een echtscheiding mee. Meer dan de helft van die kinderen ziet binnen een jaar na de echtscheiding hun vader niet meer.

Hallo. Een sociaal probleem van immense omvang, zij het niet zo mediageniek als het incidentele gezinsdrama, voltrekt zich onder onze ogen. Ruim vijftienduizend kinderen per jaar die hun vader uit hun leven gejorist zien worden door hun manipulatieve, verbitterde moeders. Kindermishandeling uit rancune. Een burgerzoektocht naar 'Doe eens de fuck volwassen met mekaar', dáár zouden pas veel kinderen mee gered worden.
  maandag 9 september 2013 @ 18:44:40 #184
262 Re
Kiss & Swallow
pi_130993982
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:43 schreef Mani89 het volgende:
Houd een sop
tsja...

verder :')
  maandag 9 september 2013 @ 18:45:10 #185
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130994005
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:43 schreef Mani89 het volgende:
Al die vechtscheidende vrouwtjes zouden dit stuk moeten lezen.

En al die vechtscheidende mannetjes ook!
  maandag 9 september 2013 @ 18:45:33 #186
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_130994022
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:40 schreef asco het volgende:
Je zult ook maar de pa of ma van die gast zijn. Dan is je leven ook wel voorbij verder. :{

Tsja, en voor de rest kunnen er nog zoveel topics worden volgeschreven die kids komen niet terug en volgende maand zal het ergens wel weer raak zijn, helaas. ;(
Wat hebben zijn ouders hiermee van doen ? ( beiden zijn overleden trouwens meen ik gelezen te hebben )
  maandag 9 september 2013 @ 18:46:20 #187
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_130994055
quote:

[..]

Deels ben ik het met je eens maar het roept ook heeeeeeel veel vragen op.
Sporten voor Sophia
  maandag 9 september 2013 @ 18:46:27 #188
168304 Mani89
pi_130994062
quote:
3s.gif Op maandag 9 september 2013 18:44 schreef Re het volgende:

[..]

tsja...

verder :')
Is gewoon geenstijliaans taalgebruik, niks mis mee.
  maandag 9 september 2013 @ 18:46:44 #189
22565 asco
Los in deze tent
pi_130994070
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 18:45 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Wat hebben zijn ouders hiermee van doen ? ( beiden zijn overleden trouwens meen ik gelezen te hebben )
Oh dat wist ik niet. Nou, gewoon. Je zult maar gewoon een liefdevolle opa en oma zijn en je krijgt dit op je bord. Dat bedoel ik. Wat moet je dan nog?
  maandag 9 september 2013 @ 18:46:57 #190
168304 Mani89
pi_130994076
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 18:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

En al die vechtscheidende mannetjes ook!
Natuurlijk, ik had mensen moeten zeggen.
  maandag 9 september 2013 @ 18:47:20 #191
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130994095
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:46 schreef Mani89 het volgende:

Natuurlijk, ik had mensen moeten zeggen.
Mensjes.
  maandag 9 september 2013 @ 18:48:05 #192
262 Re
Kiss & Swallow
pi_130994128
dat verklarende stukje over gedrag van mannen in dit soort situaties bij het vorige drama, dat is hier ook helaas weer van toepassing... hoe heette dat ook alweer?
  maandag 9 september 2013 @ 18:48:15 #193
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_130994132
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:46 schreef asco het volgende:

[..]

Oh dat wist ik niet. Nou, gewoon. Je zult maar gewoon een liefdevolle opa en oma zijn en je krijgt dit op je bord. Dat bedoel ik. Wat moet je dan nog?
Ik kan uit eigen ervaring spreken dat in sommige gevallen de ouders dan toch een soort god van hem maken.
Ouderliefde maakt blind :')
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 september 2013 @ 18:51:01 #194
163650 Greys
pi_130994251
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:24 schreef Messina het volgende:

[..]

Deze lulhannes heeft via zijn zelfontworpen systeem een bericht doen uitgaan naar alle ouders van de kinderen van de school van zijn twee oudste kinderen...
Ok, maar ik vind het zo raar dat een van die ouders dan kennelijk vond dat het door het hele land gelezen moest worden... Of hoe dat in de media terecht is gekomen.

quote:

[..]

Dat wel idd. Maar de gang van zaken verbaas ik me gewoon over met zulk 'bewijs' in een moordzaak, dat dat al zo snel op straat komt te liggen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130994345
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Ok, maar ik vind het zo raar dat een van die ouders dan kennelijk vond dat het door het hele land gelezen moest worden... Of hoe dat in de media terecht is gekomen.

[..]

Dat wel idd. Maar de gang van zaken verbaas ik me gewoon over met zulk 'bewijs' in een moordzaak, dat dat al zo snel op straat komt te liggen.
Misschien zat er bij die ouders een journalist en die dacht hiermee wel te kunnen scoren..
pi_130994408
Die brief was toch ook bedoeld voor de openbaarheid?
Anders had hij hem zelf niet naar zo veel mensen beschikbaar gesteld
pi_130995442
quote:

[..]

want tsja, een GOEDE vader die veel van zijn kinderen houdt zou zoiets nooit doen, toch? TOCH?!
Ehhm NEE inderdaad een GOEDE vader zou dit nooit doen. Ik snap niet eens dat je daar aan kan twijfelen.

En ik ben persoonlijk van mening dat hij dat van het mishandelen erin heeft gezet om nog een extra trap na te geven. Zo van: Zo nu denken al die frusties op FOK dat het echt die bitch haar schuld is geweest. Kindjes dood en ook nog scheef aangekeken worden. Perfecte wraakactie!
  maandag 9 september 2013 @ 19:23:05 #198
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130995687
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:17 schreef rever het volgende:
En ik ben persoonlijk van mening dat hij dat van het mishandelen erin heeft gezet om nog een extra trap na te geven. Zo van: Zo nu denken al die frusties op FOK dat het echt die bitch haar schuld is geweest. Kindjes dood en ook nog scheef aangekeken worden. Perfecte wraakactie!
Zoiets vermoed ik ook.
  Admin maandag 9 september 2013 @ 19:26:53 #199
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_130995887
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:17 schreef rever het volgende:

[..]

Ehhm NEE inderdaad een GOEDE vader zou dit nooit doen. Ik snap niet eens dat je daar aan kan twijfelen.

Precies dus als die corige dude, ultieme wraak.
Je zou bijna zeggen, een Copycat ( pun intended)

Maar even, die Zeister dude was een therapeutachtige en deze man ook?
Eigen bedrijf met iets om anderen sterker te maken?

Admin maandag 9 september 2013 @ 19:29:12 #200
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_130996014
quote:

[..]

Weet je, eik vind ik het wel goed dat men zo'n brief doorspeelt, een mooie blik in een krankzinnige geest.

pi_130996016
En daarnaast zal het nog een 'leuke' bijkomstigheid hebben. Doordat hij haar nieuwe partner betichtte van het mishandelen zullen ze als stel ook worden nagekeken en zal het zeer moeilijk zijn om de relatie voort te zetten. In iedergeval in het openbaar. De vraag is dan of hun relatie hier tegen opgewassen is en het is mogelijk dat ze hem dan ook kwijtraakt. Dode kindjes en geen partner om je te troosten.
  maandag 9 september 2013 @ 19:48:30 #202
405328 Jacquelinehasselbaink
Hayley is een prinses
pi_130996893
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_130997265
quote:

[..]

Dit heeft niks met goed of slecht te maken. Iedereen kan een meltdown in zijn bovenkamer krijgen na jarenlang gezeik en gezanik en dat je mentaal compleet aan de grond zit vanwege vechtscheiding, financiele issues etc. Daar hoort een GGZ of andere zorg bij te helpen maar de overheid loopt daar flink op te bezuinigen. Iedereen kan keihard in een depressie vallen of dat er daar boven draadjes knappen. Dat wil niet zeggen dat hij daarvoor geen goede vader is geweest. Dat kan iedereen overkomen. Ik heb de sterkste gasten ook enorm zien aftakelen mentaal gezien door problemen die je niet in de koude kleren gaan zitten. Dan doe je nu eenmaal geen rationele dingen meer en neem je de zaken mee die je op dat moment het meeste lief hebt, de kids dus. Zoiets is natuurlijk nooit goed te praten, maar iemand kan ook 'gestoord' worden.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 9 september 2013 @ 19:56:57 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130997305
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:26 schreef yvonne het volgende:
Maar even, die Zeister dude was een therapeutachtige en deze man ook?
Eigen bedrijf met iets om anderen sterker te maken?
Check.

Als het trouwens waar is dat het ene kind van de tweeling bij hem woonde en de ander bij de moeder, dan zal het allemaal nog wel meevallen met het vreselijke drama van de saboterende bitch die er alles aan doet om de omgang te voorkomen, zelfs als het alleen maar om de belastingtechnische voordelen van het alleenstaand ouderschap was dat ze niet beiden bij de moeder woonden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130997384
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:55 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dit heeft niks met goed of slecht te maken. Iedereen kan een meltdown in zijn bovenkamer krijgen na jarenlang gezeik en gezanik en dat je mentaal compleet aan de grond zit vanwege vechtscheiding, financiele issues etc. Daar hoort een GGZ of andere zorg bij te helpen maar de overheid loopt daar flink op te bezuinigen. Iedereen kan keihard in een depressie vallen of dat er daar boven draadjes knappen. Dat wil niet zeggen dat hij daarvoor geen goede vader is geweest. Dat kan iedereen overkomen. Ik heb de sterkste gasten ook enorm zien aftakelen mentaal gezien door problemen die je niet in de koude kleren gaan zitten. Dan doe je nu eenmaal geen rationele dingen meer en neem je de zaken mee die je op dat moment het meeste lief hebt, de kids dus. Zoiets is natuurlijk nooit goed te praten, maar iemand kan ook 'gestoord' worden.
Je quote mij, maar lees even terug waar ik op reageer :)
pi_130997443
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Check.

Als het trouwens waar is dat het ene kind van de tweeling bij hem woonde en de ander bij de moeder, dan zal het allemaal nog wel meevallen met het vreselijke drama van de saboterende bitch die er alles aan doet om de omgang te voorkomen, zelfs als het alleen maar om de belastingtechnische voordelen van het alleenstaand ouderschap was dat ze niet beiden bij de moeder woonden.
Ik las het net ook, ja.
Beetje vreemd om een tweeling uit elkaar te halen? :?
pi_130997606
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:00 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik las het net ook, ja.
Eh. Mijn 2 dochters zijn op papier ook uit elkaar gehaald. Maar dat heeft dus puur en alleen en administratieve reden. Hij regelt de opvang en toeslag voor kind 1 en ontvangt ook kindertoeslag en kinderbijslag. En ik heb dat voor kind 2. Dat is puur en alleen op papier want de meiden zij altijd bij elkaar.
pi_130997725
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Eh. Mijn 2 dochters zijn op papier ook uit elkaar gehaald. Maar dat heeft dus puur en alleen en administratieve reden. Hij regelt de opvang en toeslag voor kind 1 en ontvangt ook kindertoeslag en kinderbijslag. En ik heb dat voor kind 2. Dat is puur en alleen op papier want de meiden zij altijd bij elkaar.
Ah, dat kan ook nog inderdaad. Ik heb maar één kind, dus ik heb zulke zaken niet te regelen mochten wij ooit gaan scheiden ;)
  maandag 9 september 2013 @ 20:05:26 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130997736
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:00 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik las het net ook, ja.
Nee, is belastingtechnisch behoorlijk interessant.... want beide ouders zijn dan (zolang ze niet opnieuw samenwonen) alleenstaande ouder.
Daarbij hoef je dan in principe ook niet meer te schuiven met (kinder)alimentatie.

Ik verwacht overigens dat er sprake was van een volledig co-ouderschap en dat beide kinderen doordeweeks bij moeder woonden, want het bungalowpark is 50 km van de school af.
Nou zal het tot Groningen wel meevallen met de files, maar dan nog word je daar niet vrolijk van, iedere ochtend en middag zo'n afstand.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130998102
Het is inderdaad gewoon een belastingtechnisch truukje. Op papier lijkt het heel hard naar met volledig co ouderschap merken de kinderen er echt niets van.
pi_130998231
ik denk dat de uitvaart van die gek niet erg veel bezoekers zal trekken
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 9 september 2013 @ 20:15:34 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130998289
Maar goed, het feit dat het ene kind (in ieder geval op papier) bij vader woonde geeft al aan dat het dus niet erg voor de hand ligt dat de vreselijke doomscenario's van vaders die hun kinderen nooit meer zien hier speelden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130998331
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:15 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, het feit dat het ene kind (in ieder geval op papier) bij vader woonde geeft al aan dat het dus niet erg voor de hand ligt dat de vreselijke doomscenario's van vaders die hun kinderen nooit meer zien hier speelden.
Het is ongelooflijk, maar.. Ik ben het met je eens.
pi_130998425
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:55 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat kan iedereen overkomen.
Daar ben ik het niet mee eens. Sommige mensen zwelgen in hun slachtofferrol en zijn gedoemd ten onder te gaan door een gebrek aan zelfreflectie.

Niets valt hem aan te rekenen, alles is de schuld van anderen. Waarschijnlijk heeft hij alle tegenslagen die hij heeft gehad in zijn leven (en wie heeft die niet) op anderen afgeschoven. Nooit zelf verantwoordelijkheid genomen voor gemaakte fouten. Wat je dan ziet is dat men zich op een gegeven moment gaat richten op 1 of 2 personen die dan van alles de schuld gaan krijgen. Van ieder ding dat fout gaat; van gemorste melk tot het mislukken van een carriere. Dat komt dan allemaal door, in dit geval, de (ex) partners. Al zijn in het leven opgekropte woede richt zich daar dan op deze persoon met een grote finale als ultieme wraak om ze dan eindelijk een lesje te leren. Waarschijnlijk heeft hij zich al enige tijd lopen verkneukelen op het idee wat hij deze vrouwen zou aandoen, hun reactie op het moment dat ze het vreselijke nieuws te horen krijgen en hun verdere trieste leven.
pi_130998454
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:15 schreef Leandra het volgende:
Dus ze kan er ook niet mee bezig geweest zijn :?
  maandag 9 september 2013 @ 20:20:41 #216
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130998560
Er moet echt wel iets in je kop fout zitten wil je tot zulke draconische daden komen. Dat kan imo niet iedereen overkomen.
pi_130998579
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nou ja je stemt daar wel of niet mee in. Voor de moeder heeft het geen extra voordeel dat er 1 van de kinderen bij de vader staat ingeschreven. Dat zij daarmee instemt is een voordeel voor de vader.
  maandag 9 september 2013 @ 20:23:07 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130998664
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Natuurlijk kan ze er wel mee bezig zijn geweest, maar om zo'n situatie te laten ontstaan (ene kind bij ene ouder, andere kind bij andere ouder, zelfs alleen maar administratief), moet je nog wel een beetje normaal met elkaar omgaan, zeker ook omdat de kinderen beiden naar dezelfde school op 50 km (!!) afstand van het huis van vader gingen.

Overigens kun je je kind zo op je eigen adres inschrijven, ook als het kind bij de andere ouder ingeschreven is, dus als ze dat had willen doen was het simpel geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130998805
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Natuurlijk kan ze er wel mee bezig zijn geweest, maar om zo'n situatie te laten ontstaan (ene kind bij ene ouder, andere kind bij andere ouder, zelfs alleen maar administratief), moet je nog wel een beetje normaal met elkaar omgaan, zeker ook omdat de kinderen beiden naar dezelfde school op 50 km (!!) afstand van het huis van vader gingen.

Overigens kun je je kind zo op je eigen adres inschrijven, ook als het kind bij de andere ouder ingeschreven is, dus als ze dat had willen doen was het simpel geweest.
Daar heb je inderdaad geen toestemming voor nodig. En 50km is een hoop hoor. Mijn meiden zitten 20km verderop op school en dat is een flink stuk rijden over 1 van de drukste punten in de file. Dat vraagt ook best toewijding van de ouder die op afstand woont.
pi_130999515
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

En als ze nu beide de kids bij zichzelf wilden inschrijven? Waarom is de vrouw hier de goedzak [edit deze laatste vraag is meer gericht aan ticootje, ik ben weer eens in de war]?
pi_131000068
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

En als ze nu beide de kids bij zichzelf wilden inschrijven? Waarom is de vrouw hier de goedzak [edit deze laatste vraag is meer gericht aan ticootje, ik ben weer eens in de war]?
Ik wil helemaal niet zeggen dat er hier 1 de goedzak is. Maar het inschrijven van kinderen op je adres is de toestemming van de ander niet voor nodig. Dus dat er 1 op beiden stond doet mij twijfelen aan de vreselijke vechtscheiding drama die hij in z'n brief probeerde te schetsen.
  maandag 9 september 2013 @ 20:57:27 #222
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_131000589
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

gaat melding maken...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_131000630
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:57 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

gaat melding maken...
Ja terecht. Maar mijn moeder heeft geen hond he!
  maandag 9 september 2013 @ 20:59:20 #224
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_131000711
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:57 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

gaat melding maken...
Idd, dat heet fraude.
Leuk mens ben je zeg.
  maandag 9 september 2013 @ 20:59:31 #225
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_131000722
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:58 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja terecht. Maar mijn moeder heeft geen hond he!
Oh dan is het goed ;)
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_131000826
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:59 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Idd, dat heet fraude.
Leuk mens ben je zeg.
Fraude. Leg maar uit.
pi_131000836
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik wil helemaal niet zeggen dat er hier 1 de goedzak is. Maar het inschrijven van kinderen op je adres is de toestemming van de ander niet voor nodig. Dus dat er 1 op beiden stond doet mij twijfelen aan de vreselijke vechtscheiding drama die hij in z'n brief probeerde te schetsen.
En als je beide voet bij stuk houdt dat de kids bij hun ingeschreven moeten staan? Als daar een groot onderwerp van gemaakt wordt? Kan je toch doen besluiten, we hebben er gelukkig twee dus allebei een?
Niet dat het veel uitmaakt maar het os wel lastig te oordelen uit het feit dat bij beide ouders een kind ingeschreven stond
  maandag 9 september 2013 @ 21:03:03 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131000918
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dan kan dat, dat wordt dan een heel naar spelletje over en weer de kinderen op eigen adres inschrijven, en een hoop ellende qua kinderbijslag, belastingdienst enz. al even afgezien van het feit dat de gemeenteambtenaren dat ook wel eens zat zullen zijn.

Ik denk niet dat je dan een goedzak bent, maar als je wel tot die overeenkomst kunt komen, dan ben je iig niet de harteloze bitch die haar kinderen bij hun vader weg wil houden waar sommigen de moeder kennelijk op voorhand al voor aanzien.

Overigens gingen de kinderen in Groningen (bij de moeder) naar school, dus op zich zou het niet onlogisch zijn als ze daar zouden wonen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_131000973
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 21:01 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

En als je beide voet bij stuk houdt dat de kids bij hun ingeschreven moeten staan? Als daar een groot onderwerp van gemaakt wordt? Kan je toch doen besluiten, we hebben er gelukkig twee dus allebei een?
Niet dat het veel uitmaakt maar het os wel lastig te oordelen uit het feit dat bij beide ouders een kind ingeschreven stond
Ja dat is ook wel zo. Het kan een compromis zijn. Maar onze advocaat adviseerde om het op deze manier te regelen. En legde inschrijving van de jongste werd dus geen toestemming gevraagd, dus dan denk ik. Als je perse je kinderen bij je ingeschreven wilt hebben kun je dat gewoon doen.
  maandag 9 september 2013 @ 21:05:49 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131001046
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:59 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Idd, dat heet fraude.
Leuk mens ben je zeg.
Nonsens, dat is geen fraude, het is co-ouderschap en er is geen enkele reden waarom beide kinderen dan bij dezelfde ouder ingeschreven zouden moeten staan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 september 2013 @ 21:06:05 #231
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_131001059
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 21:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Fraude. Leg maar uit.
Dat deed je zelf al. En ik maar betalen ******* (mag niet schelden).
  maandag 9 september 2013 @ 21:06:55 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131001103
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 21:04 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja dat is ook wel zo. Het kan een compromis zijn. Maar onze advocaat adviseerde om het op deze manier te regelen. En legde inschrijving van de jongste werd dus geen toestemming gevraagd, dus dan denk ik. Als je perse je kinderen bij je ingeschreven wilt hebben kun je dat gewoon doen.
Klopt, wegens de verhuizing en toestanden heb ik Soneal even bij mij ingeschreven, daar kon ik gewoon voor naar het gemeentehuis, geen toestemming nodig, gewoon inschrijven en klaar.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 september 2013 @ 21:07:19 #233
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_131001133
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nonsens, dat is geen fraude, het is co-ouderschap en er is geen enkele reden waarom beide kinderen dan bij dezelfde ouder ingeschreven zouden moeten staan.
Om administratieve redenen, yeah right!

Belastingtechnisch. Bah, en ik maar betalen.
  maandag 9 september 2013 @ 21:08:59 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131001220
:')

Ga huilen in KLB, of zo.
pi_131001317
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:06 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Dat deed je zelf al. En ik maar betalen ******* (mag niet schelden).
:')

___!
  maandag 9 september 2013 @ 21:10:43 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131001322
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:07 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Om administratieve redenen, yeah right!

Belastingtechnisch. Bah, en ik maar betalen.
Ah gossie, popje toch.... als ik het zonder HRA kan redden mag ik die ook niet aanvragen?
Het is geen fraude, als je beiden evenveel tijd met de kinderen besteed moeten die kinderen bij een van de ouders ingeschreven staan, er wordt echter op geen enkele manier voorgeschreven dat die kinderen bij dezelfde ouder ingeschreven moeten staan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_131001363
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:18 schreef rever het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens. Sommige mensen zwelgen in hun slachtofferrol en zijn gedoemd ten onder te gaan door een gebrek aan zelfreflectie.

Niets valt hem aan te rekenen, alles is de schuld van anderen. Waarschijnlijk heeft hij alle tegenslagen die hij heeft gehad in zijn leven (en wie heeft die niet) op anderen afgeschoven. Nooit zelf verantwoordelijkheid genomen voor gemaakte fouten. Wat je dan ziet is dat men zich op een gegeven moment gaat richten op 1 of 2 personen die dan van alles de schuld gaan krijgen. Van ieder ding dat fout gaat; van gemorste melk tot het mislukken van een carriere. Dat komt dan allemaal door, in dit geval, de (ex) partners. Al zijn in het leven opgekropte woede richt zich daar dan op deze persoon met een grote finale als ultieme wraak om ze dan eindelijk een lesje te leren. Waarschijnlijk heeft hij zich al enige tijd lopen verkneukelen op het idee wat hij deze vrouwen zou aandoen, hun reactie op het moment dat ze het vreselijke nieuws te horen krijgen en hun verdere trieste leven.
Je beschrijft een psychopaat. Die heeft geen empathie, die zal zeker niet zo'n brief opschrijven. Die zal niet eens een brief schrijven.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_131001459
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:11 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je beschrijft een psychopaat. Die heeft geen empathie, die zal zeker niet zo'n brief opschrijven. Die zal niet eens een brief schrijven.
Psychopaat ja? Hoe dat zo?
  maandag 9 september 2013 @ 21:13:39 #239
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131001481
Jij ziet empathie in die brief?
pi_131001483
quote:
9s.gif Op maandag 9 september 2013 20:20 schreef Copycat het volgende:
Er moet echt wel iets in je kop fout zitten wil je tot zulke draconische daden komen. Dat kan imo niet iedereen overkomen.
Hoezo niet? Waarom zou jarenlang van mentale problemen iemand niet volledig ten gronde kunnen richten? Op een gegeven moment kunnen daar echt de draadjes knappen (stofjes ontbreken). Het is schandelijk dat die vent niet de juiste hulp heeft ontvangen.
  maandag 9 september 2013 @ 21:14:50 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131001543
quote:
11s.gif Op maandag 9 september 2013 21:13 schreef Copycat het volgende:
Het jongste kind, dat zijn broers zo zou gaan missen bij de levensgevaarlijke hond van oma....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_131001553
quote:
11s.gif Op maandag 9 september 2013 21:13 schreef Copycat het volgende:
Het feit dat er een brief is, vind ik persoonlijk al empathie. Niet de juiste, maar toch. Een psychopaat lijkt mij iemand die nergens maar dan ook nergens omgeeft behalve zich zelf. Die gaat zich zelf niet verdedigen, of zijn acties verdedigen.
  maandag 9 september 2013 @ 21:16:29 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131001660
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:15 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het feit dat er een brief is, vind ik persoonlijk al empathie. Niet de juiste, maar toch. Een psychopaat lijkt mij iemand die nergens maar dan ook nergens omgeeft behalve zich zelf. Die gaat zich zelf niet verdedigen, of zijn acties verdedigen.
Mwah, een brief waarin je alle betrokkenen nog een trap nageeft, beide moeders, Harry en oma nog even door het slijk haalt, vind ik nou niet bepaald een teken van empathie simpelweg omdat er een brief is.

Hij verdedigt zichzelf ook niet, hij geeft slechts de schuld aan anderen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_131001706
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het jongste kind, dat zijn broers zo zou gaan missen bij de levensgevaarlijke hond van oma....
Als je uit het perspectief van een volkomen neergeslagen figuur zou kijken, die zich in de steek voelt gelaten (of dat zo is is iets heel anders) kan ik me voorstellen dat iemand zo denkt. Het is niet de juiste gedachten patroon, maar die vent had gewoon geestelijke hulp nodig.

Daar de economische malaise in dit land nog wel even zal vasthouden, en de overheid kort op de GGZ denk ik dat we nog wel meer van dit soort verschrikkelijke berichten zullen zien.
  maandag 9 september 2013 @ 21:17:25 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131001711
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:13 schreef sitting_elfling het volgende:

Hoezo niet? Waarom zou jarenlang van mentale problemen iemand niet volledig ten gronde kunnen richten? Op een gegeven moment kunnen daar echt de draadjes knappen (stofjes ontbreken). Het is schandelijk dat die vent niet de juiste hulp heeft ontvangen.
Omdat er imo dan bij voorbaat al iets niet helemaal jofel in je kop zit, als je zulke oplossingen zoekt en vindt. Draadjes kunnen knappen, maar bij slechts een klein deel knappen ze zo waanzinnig. Dat is onder geen omstandigheid een 'normale' reactie.
Gelukkig maar.
pi_131001783
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, een brief waarin je alle betrokkenen nog een trap nageeft, beide moeders, Harry en oma nog even door het slijk haalt, vind ik nou niet bepaald een teken van empathie simpelweg omdat er een brief is.

Hij verdedigt zichzelf ook niet, hij geeft slechts de schuld aan anderen.
Een psychopaat geeft geen schuld aan anderen. He simply doesn't give a shit. De documentaire van Robert Kuklinksi met die psycholoog geeft daar een goed beeld over. Ik denk serieus dat de man enorm hopeloos was, er wat draden zijn geknapt na jarenlang mentale issues en hij hulp had moeten krijgen.
  maandag 9 september 2013 @ 21:19:26 #247
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131001837
quote:
Dat zie ik ook anders. De enige met wie deze 'vader' empathie had, is met zichzelf. En vanuit die narcistische gedachtes met zijn kinderen.
pi_131001856
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 21:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Omdat er imo dan bij voorbaat al iets niet helemaal jofel in je kop zit, als je zulke oplossingen zoekt en vindt. Draadjes kunnen knappen, maar bij slechts een klein deel knappen ze zo waanzinnig. Dat is onder geen omstandigheid een 'normale' reactie.
Gelukkig maar.
True, bij de een breekt het na 5 jaar, de ander 10. Gooi er een vechtscheiding bij, wat economische malaise en 2 exen, etc. en het knapt wat sneller.

Haal de kids weg, en we hadden fantastische financiele tijden gehad was dit misschien wel niet gebeurd, of had hij zelf van het leven beroofd en de hond ofzo.
  maandag 9 september 2013 @ 21:20:25 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131001892
Maar het is natuurlijk de schuld van de regering, de crisis en de GGZ.
pi_131001934
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 21:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat zie ik ook anders. De enige met wie deze 'vader' empathie had, is met zichzelf. En vanuit die narcistische gedachtes met zijn kinderen.
Zouden narcisten suicidaal gedrag vertonen? Ik weet het niet hoor, ik zeg maar wat :)
  maandag 9 september 2013 @ 21:21:36 #251
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131001964
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:19 schreef sitting_elfling het volgende:

True, bij de een breekt het na 5 jaar, de ander 10. Gooi er een vechtscheiding bij, wat economische malaise en 2 exen, etc. en het knapt wat sneller.

Gelukkig knapt het bij het merendeel net op zo'n desastreuze wijze. De enkeling.
pi_131002001
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 21:20 schreef Copycat het volgende:
Ik denk wel zeker dat dit er invloed op heeft gehad. Depressies, burnouts, kut gevoelens, etc, moet je helaas niet onderschatten. Daar heb je hulp bij nodig. Als je die niet krijgt kun je flink inzinken. (En dus gekke dingen doen ..)
  maandag 9 september 2013 @ 21:22:11 #253
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131002006
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef sitting_elfling het volgende:

Zouden narcisten suicidaal gedrag vertonen? Ik weet het niet hoor, ik zeg maar wat :)
Martelaarschap, narcist tot in de dood.
pi_131002019
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gelukkig knapt het bij het merendeel net op zo'n desastreuze wijze. De enkeling.
Eens!
  maandag 9 september 2013 @ 21:23:02 #255
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131002067
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:22 schreef sitting_elfling het volgende:

Ik denk wel zeker dat dit er invloed op heeft gehad. Depressies, burnouts, kut gevoelens, etc, moet je helaas niet onderschatten. Daar heb je hulp bij nodig. Als je die niet krijgt kun je flink inzinken. (En dus gekke dingen doen ..)
Heeft hij hulp gezocht? Of heeft hij wellicht juist de schijn opgehouden? Als er al contact was.
pi_131002110
quote:
Nee, waar crisis staat moet banken komen en na ggz komen de Marokkanen.
Stop de tijd

Ik zet geen joker in
  maandag 9 september 2013 @ 21:24:36 #257
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131002171
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 21:23 schreef opgebaarde het volgende:

Nee, waar crisis staat moet banken komen en na ggz komen de Marokkanen.
Stop de tijd

Ik zet geen joker in
Kees Driehuis moest lachen.
pi_131003189
quote:
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_131003816
quote:

[..]

egocentrisch dan?
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_131006100
Weer 2 gescheiden ouders die hun bloedeigen kinderen de dood injagen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  maandag 9 september 2013 @ 22:34:16 #261
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_131006137
quote:

[..]

Uhm daar zit je toch echt verkeerd
  maandag 9 september 2013 @ 22:34:35 #262
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131006149
quote:
15s.gif Op maandag 9 september 2013 22:33 schreef eight het volgende:
Ja? Samen? Oh wacht, 3 ouders dit keer.... maar allemaal schuldig aan moord zeker?
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 september 2013 @ 22:35:34 #263
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131006205
quote:
15s.gif Op maandag 9 september 2013 22:33 schreef eight het volgende:
Drie zelfs! Twee exvrouwen, nou dan weet je het wel.
pi_131006331
Het doet jullie wel wat hè, dames, dat er naar zijn ex-vrouw(en) wordt gewezen
pi_131006551
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja? Samen? Oh wacht, 3 ouders dit keer.... maar allemaal schuldig aan moord zeker?
Op z'n minst medeplichtig.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  maandag 9 september 2013 @ 22:44:23 #266
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131006662
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 22:37 schreef opgebaarde het volgende:
Het doet jullie wel wat hè, dames, dat er naar zijn ex-vrouw(en) wordt gewezen
Ja, dat zit in de vrouwelijke genen. Of zou het gewoon iets algemeens zijn, ageren tegen bekrompen vooroordelen en uitgekauwd de schuld daar leggen waar nog leven is?
  Admin maandag 9 september 2013 @ 22:44:35 #267
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_131006670
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Check.

2 doorgedraaide 'peuten' in korte tijd.
Ik verwacht wel kamervragen over deze peuten-sector. }:|

maandag 9 september 2013 @ 22:48:40 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131006910
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 22:42 schreef eight het volgende:

[..]

Op z'n minst medeplichtig.
Ah, jij hebt inside information? Vertel!!
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_131007021
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 22:34 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Uhm daar zit je toch echt verkeerd
Vertel? Of is vader de 100% schuldige psychopatische gek die dit volledig aan zich zelf te wijten heeft en de 2 exen, zijn bedrijf hier nul invloed op hadden?
  maandag 9 september 2013 @ 22:50:48 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131007036
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Volgens mij zaten ze beiden in de vrije beroepen sector, een hoop gebakken lucht geblaat gecombineerd met BS-bingo.... maar goed, de bedrijven betalen wel grof om hun managers daar een cursus van te laten volgen, want ze komen er zo lekker assertief en fris uit.

Ik denk dat ik ook lekker opfris als ik drie dagen in een luxe hotel op de Veluwe de ballen uit m'n broek lach van zoveel nonsens.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_131007070
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 22:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, dat zit in de vrouwelijke genen. Of zou het gewoon iets algemeens zijn, ageren tegen bekrompen vooroordelen en uitgekauwd de schuld daar leggen waar nog leven is?
Als het nodig is om meteen als bloeddorstige honden op elke mafketel (of troll) te springen, dan wens ik jullie een succesvolle jacht en een lange adem
  maandag 9 september 2013 @ 22:52:18 #272
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131007118
Hij is nog steeds wel degene die deze dodelijke beslissing heeft gemaakt. Daar waar velen in zijn situatie of erger nooit tot zulke daad komen.
  maandag 9 september 2013 @ 22:52:44 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131007146
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 22:51 schreef opgebaarde het volgende:

Als het nodig is om meteen als bloeddorstige honden op elke mafketel (of troll) te springen, dan wens ik jullie een succesvolle jacht en een lange adem
Soms zijn ze te suf om te laten liggen.
pi_131007151
quote:

[..]

Mee eens. Niemand is gebaat bij de huidige opzet waarbij de vrouw tijdens een vechtscheiding vrijwel altijd er het beste vanaf komt.
  maandag 9 september 2013 @ 22:53:33 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131007189
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 22:51 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Zolang we er maar geen kinderen van krijgen is er weinig aan de hand *)
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 september 2013 @ 22:54:28 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131007236
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:52 schreef eight het volgende:

[..]

Mee eens. Niemand is gebaat bij de huidige opzet waarbij de vrouw tijdens een vechtscheiding vrijwel altijd er het beste vanaf komt.
Ja? Nu ook weer? Oh wacht.... een van de tweeling woonde bij hem.
Goh... zie die moeder er even een stuk beter vanaf komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_131007365
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja? Nu ook weer? Oh wacht.... een van de tweeling woonde bij hem.
Goh... zie die moeder er even een stuk beter vanaf komen.
Ik ben het wel met je eens dat het er nu wat minder bovenop ligt.
  maandag 9 september 2013 @ 23:03:56 #278
67174 Dos37
Come on Twente
pi_131007772
Die brief grijpt je toch wel aan zeg. Een blik in de ziel van een gekrenkte man :{
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 9 september 2013 @ 23:06:53 #279
409682 yulian
Ben je vriend niet!
pi_131007929
Dat de vent nooit gedacht had aan de andere optie: Kinderen in de auto bankrekeningen plunderen en hop naar het buitenland...
The Art Of Lying
pi_131008011
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:03 schreef Dos37 het volgende:
Die brief grijpt je toch wel aan zeg. Een blik in de ziel van een gekrenkte man :{
Ik kreeg bij het lezen ook een brok in de keel. Wat moet die man door een diep dal zijn gegaan zeg.
  Moderator maandag 9 september 2013 @ 23:15:32 #281
236264 crew  capricia
pi_131008377
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:08 schreef eight het volgende:

[..]

Ik kreeg bij het lezen ook een brok in de keel. Wat moet die man door een diep dal zijn gegaan zeg.
wat denk je van die kinderen? Hun laatste ogenblikken bij papa... Iemand die je als kind toch vertrouwt en waar je tegenop kijkt.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 9 september 2013 @ 23:30:42 #282
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_131009182
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:50 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Vertel? Of is vader de 100% schuldige psychopatische gek die dit volledig aan zich zelf te wijten heeft en de 2 exen, zijn bedrijf hier nul invloed op hadden?
Ik doelde op je opmerking dat een psychopaat of narcist geen brieven schrijft :)
  Admin maandag 9 september 2013 @ 23:33:43 #283
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_131009304
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:03 schreef Dos37 het volgende:
Gekrenkt? Serieus?
Krankzinnig

pi_131009938
Zijn eigen diagnose was dat hij zwaar depressief was, dit zegt me dat hij nooit
professionele hulp heeft gezocht. Dit is een actie van een labiel monster en die moeders
hebben 0,0 schuld hierin. Het is niet hun schuld dat ze in goed vertrouwen hun kinderen naar deze gek brachten.
pi_131013237
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Gekrenkt? Serieus?
Krankzinnig
Krankzinnig sluit gekrenkt niet uit lijkt me. Wat is een "peut" trouwens?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 10 september 2013 @ 07:01:11 #286
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_131013243
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 07:00 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Krankzinnig sluit gekrenkt niet uit lijkt me. Wat is een "peut" trouwens?
Therapeut.
pi_131013252
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 07:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Therapeut.
Ah ok. Deze keer kunnen we jeugdzorg de schuld niet geven, dus wijzen we naar therapeuten in het algemeen, nog beter *O*
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 10 september 2013 @ 07:19:22 #288
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_131013332
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 07:03 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Ah ok. Deze keer kunnen we jeugdzorg de schuld niet geven, dus wijzen we naar therapeuten in het algemeen, nog beter *O*
Het ging om de daders.
pi_131013403
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 07:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het ging om de daders.
Precies, therapeuten allemaal klootzakken.
  dinsdag 10 september 2013 @ 07:41:24 #290
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_131013517
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 07:28 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Precies, therapeuten allemaal klootzakken.
Dat zie ik toch nergens iemand anders beweren.
pi_131013593
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 07:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat zie ik toch nergens iemand anders beweren.
quote:

[..]

Er wordt sarcasme geveinsd, maar is dat wel zo......
pi_131013728
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Gekrenkt? Serieus?
Krankzinnig
Krankzinnig en waanzinnig idd zijn beter dan gekrenkt.
  dinsdag 10 september 2013 @ 08:03:35 #293
262 Re
Kiss & Swallow
pi_131013741
maar het is ook geen psychopaat, dat ontwikkel je in je jeugd en heeft niets met de onstane situatie te maken... was iemand hier die er zijn proefschrift over gemaakt heeft, kan alleen de link niet vinden
pi_131013800
quote:

[..]

even vanuit eigen ervaring: nee. zelfmoord eindigt en dat is iets wat een ware narcist niet aankan. die gaan door tot het gaatje zoals dat heet. ongeacht wie ze daarvoor kapot moeten stampen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 10 september 2013 @ 08:14:29 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131013827
Mwah, ik zie een narcist wel zelfmoord plegen omdat hij weet dat hij de straf voor moord niet aankan.
Zonder de moord, nee.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_131013908
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 september 2013 08:03 schreef Re het volgende:
maar het is ook geen psychopaat, dat ontwikkel je in je jeugd en heeft niets met de onstane situatie te maken... was iemand hier die er zijn proefschrift over gemaakt heeft, kan alleen de link niet vinden
hij kan het toch ook altijd geweest zijn?

Overigens snap ik deze hele discussie niet zo :')
compact en kleverig.
pi_131013934
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 08:14 schreef Leandra het volgende:
Mwah, ik zie een narcist wel zelfmoord plegen omdat hij weet dat hij de straf voor moord niet aankan.
Zonder de moord, nee.
waarom niet?
compact en kleverig.
pi_131014023
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 08:14 schreef Leandra het volgende:
Zonder de moord, nee.
pas wanneer elke mogelijkheid tot procederen, klachten indienen enzovoorts uitgeput is dan he ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_131014591
Mensen die elkaar het leven zuur maken na een scheiding zijn zielenpoten, dat blijkt maar weer.
  dinsdag 10 september 2013 @ 09:21:53 #300
262 Re
Kiss & Swallow
pi_131014935
een narcist die zelfmoord pleegt... nou wordt het nog mooier :')
  dinsdag 10 september 2013 @ 09:42:31 #301
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_131015262
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 08:11 schreef simmu het volgende:

[..]

even vanuit eigen ervaring: nee. zelfmoord eindigt en dat is iets wat een ware narcist niet aankan. die gaan door tot het gaatje zoals dat heet. ongeacht wie ze daarvoor kapot moeten stampen.
Officiële diagnose narcistische persoonlijkheidsstoornis , bi polair en psychopathie , en toch brief en en suïcide . Die diagnose us door vier verschillende psychiaters gesteld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')