Dat ja...quote:Op maandag 9 september 2013 14:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, 2 vechtscheidingen dus? Goh.
Twee moeders verliezen hun kinderen.
Zal ik doen, en jij ook met je debiele posts...quote:Op maandag 9 september 2013 14:58 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Ik ben de enige niet, die hier de waarde niet van inzietMaar ga lekker door met je debiele gedoe joh.
Mag ik zeggen dat dit het nog erger maakt?quote:Op maandag 9 september 2013 14:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoho! Twee wijven. Vast en zeker samenspannende kutwijven.quote:Op maandag 9 september 2013 14:58 schreef Leandra het volgende:
pleonasmequote:Op maandag 9 september 2013 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoho! Twee wijven. Vast en zeker samenspannende kutwijven.
Klopt niet helemaal:quote:Op maandag 9 september 2013 14:22 schreef Mgolovic het volgende:
Je ziet maar al te vaak dat in dit soort gezinsdrama's de vader de schuldige is. Daar kunnen m.i. twee dingende oorzaak van zijn: mannen zijn eerder geneigd te moorden/zijn labieler dan vrouwen, of het Nederlands rechtssysteem zit zo in elkaar dat een vrouw meer rechten heeft m.b.t. de gezamelijke kinderen dan de vader waardoor de laatste zich verder en verder in het nauw gedreven voelt.
(bron)quote:64,2 procent van de kinderdoders is vrouw en 35,8 procent man.
...
Mannelijke kinderdoders hebben vaak wraak, straf of altruïstische doding (de ouder ziet het doden als in het belang van het kind, bijvoorbeeld om het kind ‘uit het lijden te verlossen’) als motief, vrouwelijke kinderdoders ongewenstheid van het kind of altruïstische doding, of er is sprake van een psychotische stoornis.
Oh, sensatiebelust persoonquote:Op maandag 9 september 2013 14:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
http://www.nieuws.nl/alge(...)familiedrama-Drenthe
complete brief.
Al deden ze dat, die jongens kunnen er toch niets aan doen. Spring lekker zelf van een flat ofzo en laat je kinderen gewoon met rust.quote:Op maandag 9 september 2013 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoho! Twee wijven. Vast en zeker samenspannende kutwijven.
Hm, media geeft de laatste jaren wel een vertekend beeld dan.quote:Op maandag 9 september 2013 15:00 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal:
[..]
(bron)
Het is dus niet correct om hieruit te concluderen dat vaders benadeeld worden door het rechtssysteem, ze doden alleen wel sneller hun kinderen als het niet in hun voordeel uitvalt. Als vrouwen met dezelfde motieven zouden doden zouden we waarschijnlijk ook vaker moeders die in vechtscheidingen zijn verwikkeld zien die hun kinderen zouden doden.
Ik denk niet dat je mijn post begrijpt.quote:Op maandag 9 september 2013 15:01 schreef Ticootje het volgende:
Al deden ze dat, die jongens kunnen er toch niets aan doen. Spring lekker zelf van een flat ofzo en laat je kinderen gewoon met rust.
Ik bedoel niet dat jij van een flat moet springen!quote:Op maandag 9 september 2013 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mijn post begrijpt.
Als de kinderen ouder zijn dan een jaar, dan zie je als ik mij goed herinner, ineens wel dat de dader meestal de man isquote:Op maandag 9 september 2013 15:00 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal:
[..]
(bron)
Het is dus niet correct om hieruit te concluderen dat vaders benadeeld worden door het rechtssysteem, ze doden alleen wel sneller hun kinderen uit wraak als het niet in hun voordeel uitvalt. Als vrouwen met dezelfde motieven zouden doden zouden we waarschijnlijk ook vaker moeders die in vechtscheidingen zijn verwikkeld zien die hun kinderen zouden doden.
Dit dus...quote:Op maandag 9 september 2013 13:53 schreef dotKoen het volgende:
Die afscheidsbrief. Dat gesleep met die kinderen en geruzie door ouders is ook afgelopen als die kerel alleen zichzelf ombracht.
Wat een conclusie ook:quote:Op maandag 9 september 2013 14:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
http://www.nieuws.nl/alge(...)familiedrama-Drenthe
complete brief.
Zoek dan hulp!quote:Mijn eigen diagnose is dat ik zwaar depressief ben.
No shit:quote:Op maandag 9 september 2013 15:02 schreef Mgolovic het volgende:
Hm, media geeft de laatste jaren wel een vertekend beeld dan.
quote:Of berichtgevingen over gezinsmoorden nu een oorzakelijk effect hebben of niet, over één ding zijn de experts het eens: de media-aandacht is over het algemeen te gedetailleerd, te sensationeel en te weinig zakelijk. Allen zeggen dat de informatie terughoudend, sober, kort, zakelijk en feitelijk moet zijn. Wolters: “Het moet geen soap worden. Leed vermaken tot entertainment heeft ethische en psychosociale bezwaren. Media moeten buitengewoon terughoudend zijn.”
Ik zat in mn hoofd met 2 jaar, maar die theorie was bij het vorige drama ook al aan de orde.quote:Op maandag 9 september 2013 15:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als de kinderen ouder zijn dan een jaar, dan zie je als ik mij goed herinner, ineens wel dat de dader meestal de man is
Zou kunnen, maar ik las in een ander artikel ook dat vrouwen die hun kinderen doden dat vaak al heel snel na de geboorte doen (als het nog baby's zijn). Mannen doen het vaker als ze al ouder zijn, en dat valt misschien meer op in de media.quote:Op maandag 9 september 2013 15:02 schreef Mgolovic het volgende:
Hm, media geeft de laatste jaren wel een vertekend beeld dan.
Ja, dat dus.quote:Op maandag 9 september 2013 15:03 schreef opgebaarde het volgende:
Als de kinderen ouder zijn dan een jaar, dan zie je als ik mij goed herinner, ineens wel dat de dader meestal de man is
Om niet het halve broertjes topic te herhalen;quote:Op maandag 9 september 2013 15:00 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal:
[..]
(bron)
Het is dus niet correct om hieruit te concluderen dat vaders benadeeld worden door het rechtssysteem, ze doden alleen wel sneller hun kinderen uit wraak als het niet in hun voordeel uitvalt. Als vrouwen met dezelfde motieven zouden doden zouden we waarschijnlijk ook vaker moeders die in vechtscheidingen zijn verwikkeld zien die hun kinderen zouden doden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Leandra op 09-09-2013 15:12:10 ]
En weer snap je het niet echt. Is verder niet erg, laat staan on topic.quote:Op maandag 9 september 2013 15:03 schreef Ticootje het volgende:
Ik bedoel niet dat jij van een flat moet springen!
sorry...quote:Op maandag 9 september 2013 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En weer snap je het niet echt. Is verder niet erg, laat staan on topic.
Als ik dat dus lees dan heb ik het idee dat de jongste van dit drama dus een kind onder de 3 was?quote:Ook vond Jeanine het vanavond lullig dat ze zelf nog 18 jaar met mij door een deur moet ivm Seth!
Waarom is dat typisch iets mannelijks?quote:Op maandag 9 september 2013 15:12 schreef Ticootje het volgende:
Doodsoorzaak zal ook wel iets typisch mannelijks zijn zoals wurging, verstikking.
Hand op hand geweld.quote:Op maandag 9 september 2013 15:15 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Waarom is dat typisch iets mannelijks?
Als het gaat om moord gebruiken vrouwen meestal andere methoden dan mannen.. Vrouwen zijn meer van gif...quote:Op maandag 9 september 2013 15:15 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Waarom is dat typisch iets mannelijks?
quote:Op maandag 9 september 2013 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hand op hand geweld.
Vrouwen schijnen meer van de vergiftiging te zijn.
Ook bij het ombrengen van (eigen) kinderen? Dacht dat dat meer iets voor "zusters des doods" was.quote:Op maandag 9 september 2013 15:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als het gaat om moord gebruiken vrouwen meestal andere methoden dan mannen.. Vrouwen zijn meer van gif...
Geen idee, ik heb er eens over gelezen bij (serie-)moordenaars enzo.quote:Op maandag 9 september 2013 15:17 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
[..]
Ook bij het ombrengen van (eigen) kinderen? Dacht dat dat meer iets voor "zusters des doods" was.
Daar heb ik dan weer geen idee van natuurlijk. Maar ik kan me voorstellen dat een vrouw misschien niet voldoende kracht heeft om te wurgen?quote:Op maandag 9 september 2013 15:17 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
[..]
Ook bij het ombrengen van (eigen) kinderen? Dacht dat dat meer iets voor "zusters des doods" was.
Dat wellicht wel, maar ik denk dat een vader in principe makkelijker afstand van zijn kinderen kan nemen, en dat is wel nodig om je kinderen te vermoorden.quote:Op maandag 9 september 2013 15:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen idee van natuurlijk. Maar ik kan me voorstellen dat een vrouw misschien niet voldoende kracht heeft om te wurgen?
Nee, en de kans dat dat naar buiten wordt gebracht is nihil, tenzij familieleden zich hierover uitlaten.quote:Op maandag 9 september 2013 15:26 schreef capricia het volgende:
Is al bekend hoe ze om het leven zijn gekomen?
Lekker belangrijk.quote:Op maandag 9 september 2013 15:26 schreef capricia het volgende:
Lekt dat niet altijd linksom of rechtsom naar buiten?quote:Op maandag 9 september 2013 15:28 schreef Messina het volgende:
[..]
Nee, en de kans dat dat naar buiten wordt gebracht is nihil, tenzij familieleden zich hierover uitlaten.
Ik snap dit niet.quote:Op maandag 9 september 2013 15:26 schreef capricia het volgende:
is bij de 2 jongens uit zeist ook niet gebeurd. En terecht.quote:Op maandag 9 september 2013 15:30 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Lekt dat niet altijd linksom of rechtsom naar buiten?
Hoe zijn Julian en Ruben om het leven gekomen dan? Kun je dat even voor me opzoeken?quote:Op maandag 9 september 2013 15:30 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Lekt dat niet altijd linksom of rechtsom naar buiten?
Waren die niet gewurgd? Of verzin ik er dat zelf bij n.a.v. dat verhaal over dat oranje touw...?quote:Op maandag 9 september 2013 15:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
is bij de 2 jongens uit zeist ook niet gebeurd. En terecht.
En Leon Dijkhuizen uit Scheveningen?quote:Op maandag 9 september 2013 15:32 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Waren die niet gewurgd? Of verzin ik er dat zelf bij n.a.v. dat verhaal over dat oranje touw...?
Is nooit naar buiten gekomen.quote:Op maandag 9 september 2013 15:32 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Waren die niet gewurgd? Of verzin ik er dat zelf bij n.a.v. dat verhaal over dat oranje touw...?
-fixed-quote:Op maandag 9 september 2013 15:23 schreef Messina het volgende:
Waarom staat de volledige afscheidsbrief niet in de OP?
Omdat ik wil weten of ze geleden hebben. Lijkt me toch normaal dat je je dat afvraagt?quote:Op maandag 9 september 2013 15:30 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Ik snap dit niet.
Waarom in Godsnaam is dit belangrijk?
Nee, waarom zou je dat willen weten? Wat voegt dat toe?quote:Op maandag 9 september 2013 15:41 schreef capricia het volgende:
Omdat ik wil weten of ze geleden hebben. Lijkt me toch normaal dat je je dat afvraagt?
Ja, alleen ga je het nooit te weten komen.quote:Op maandag 9 september 2013 15:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat ik wil weten of ze geleden hebben. Lijkt me toch normaal dat je je dat afvraagt?
Ik hoop dat ze niet geleden hebben. Maar ik vraag me hun laatste momenten af. Hoe dat dan gaat.quote:Op maandag 9 september 2013 15:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, waarom zou je dat willen weten? Wat voegt dat toe?
Nee, het gaat je niet aan eenvoudigweg. En daarom wordt het ook niet naar buiten gebracht.quote:Op maandag 9 september 2013 15:41 schreef capricia het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |