Als het gaat om moord gebruiken vrouwen meestal andere methoden dan mannen.. Vrouwen zijn meer van gif...quote:Op maandag 9 september 2013 15:15 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Waarom is dat typisch iets mannelijks?
quote:Op maandag 9 september 2013 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hand op hand geweld.
Vrouwen schijnen meer van de vergiftiging te zijn.
Ook bij het ombrengen van (eigen) kinderen? Dacht dat dat meer iets voor "zusters des doods" was.quote:Op maandag 9 september 2013 15:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als het gaat om moord gebruiken vrouwen meestal andere methoden dan mannen.. Vrouwen zijn meer van gif...
Geen idee, ik heb er eens over gelezen bij (serie-)moordenaars enzo.quote:Op maandag 9 september 2013 15:17 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
[..]
Ook bij het ombrengen van (eigen) kinderen? Dacht dat dat meer iets voor "zusters des doods" was.
Daar heb ik dan weer geen idee van natuurlijk. Maar ik kan me voorstellen dat een vrouw misschien niet voldoende kracht heeft om te wurgen?quote:Op maandag 9 september 2013 15:17 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
[..]
Ook bij het ombrengen van (eigen) kinderen? Dacht dat dat meer iets voor "zusters des doods" was.
Dat wellicht wel, maar ik denk dat een vader in principe makkelijker afstand van zijn kinderen kan nemen, en dat is wel nodig om je kinderen te vermoorden.quote:Op maandag 9 september 2013 15:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen idee van natuurlijk. Maar ik kan me voorstellen dat een vrouw misschien niet voldoende kracht heeft om te wurgen?
Nee, en de kans dat dat naar buiten wordt gebracht is nihil, tenzij familieleden zich hierover uitlaten.quote:Op maandag 9 september 2013 15:26 schreef capricia het volgende:
Is al bekend hoe ze om het leven zijn gekomen?
Lekker belangrijk.quote:Op maandag 9 september 2013 15:26 schreef capricia het volgende:
Lekt dat niet altijd linksom of rechtsom naar buiten?quote:Op maandag 9 september 2013 15:28 schreef Messina het volgende:
[..]
Nee, en de kans dat dat naar buiten wordt gebracht is nihil, tenzij familieleden zich hierover uitlaten.
Ik snap dit niet.quote:Op maandag 9 september 2013 15:26 schreef capricia het volgende:
is bij de 2 jongens uit zeist ook niet gebeurd. En terecht.quote:Op maandag 9 september 2013 15:30 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Lekt dat niet altijd linksom of rechtsom naar buiten?
Hoe zijn Julian en Ruben om het leven gekomen dan? Kun je dat even voor me opzoeken?quote:Op maandag 9 september 2013 15:30 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Lekt dat niet altijd linksom of rechtsom naar buiten?
Waren die niet gewurgd? Of verzin ik er dat zelf bij n.a.v. dat verhaal over dat oranje touw...?quote:Op maandag 9 september 2013 15:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
is bij de 2 jongens uit zeist ook niet gebeurd. En terecht.
En Leon Dijkhuizen uit Scheveningen?quote:Op maandag 9 september 2013 15:32 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Waren die niet gewurgd? Of verzin ik er dat zelf bij n.a.v. dat verhaal over dat oranje touw...?
Is nooit naar buiten gekomen.quote:Op maandag 9 september 2013 15:32 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Waren die niet gewurgd? Of verzin ik er dat zelf bij n.a.v. dat verhaal over dat oranje touw...?
-fixed-quote:Op maandag 9 september 2013 15:23 schreef Messina het volgende:
Waarom staat de volledige afscheidsbrief niet in de OP?
Omdat ik wil weten of ze geleden hebben. Lijkt me toch normaal dat je je dat afvraagt?quote:Op maandag 9 september 2013 15:30 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Ik snap dit niet.
Waarom in Godsnaam is dit belangrijk?
Nee, waarom zou je dat willen weten? Wat voegt dat toe?quote:Op maandag 9 september 2013 15:41 schreef capricia het volgende:
Omdat ik wil weten of ze geleden hebben. Lijkt me toch normaal dat je je dat afvraagt?
Ja, alleen ga je het nooit te weten komen.quote:Op maandag 9 september 2013 15:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat ik wil weten of ze geleden hebben. Lijkt me toch normaal dat je je dat afvraagt?
Ik hoop dat ze niet geleden hebben. Maar ik vraag me hun laatste momenten af. Hoe dat dan gaat.quote:Op maandag 9 september 2013 15:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, waarom zou je dat willen weten? Wat voegt dat toe?
Nee, het gaat je niet aan eenvoudigweg. En daarom wordt het ook niet naar buiten gebracht.quote:Op maandag 9 september 2013 15:41 schreef capricia het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |