Ja lezend vanuit de dader zijn gedachtengang en met de brief die hier was in het achterhoofd en de waanzin en gedachtengang denk ik dat in zulke mensen gun ogen zij oprecht menen het beste te handelen en hun kinderen te beschermen.quote:Op maandag 9 september 2013 17:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je bedenkt hoe erg iemand in de knoop moet zitten voor hij/zij aan zelfmoord denkt, dan kan ik me het bijna 'voorstellen' dat je dan het idee hebt dat je kinderen mee moeten. Treurig, zeg.
Ik persoonlijk denk dat daar juist het verschil zit. Als je echt van ze houdt neem je ze dus niet mee.quote:Op maandag 9 september 2013 17:43 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik vroeg het, omdat je aangaf dat hij best eens... Nja, ik wil het niet eens uitspreken.
Vaak achteraf gaan mensen dan roepen dat hij nooit van zijn kind(eren) heeft gehouden. Het lijkt mij juist dat je heel veel van je kinderen houdt als je eraan denkt om en/of ze echt mee te nemen de dood in.
Verdomme.
quote:Op maandag 9 september 2013 17:40 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ja ! Hij was geen papa papa , Maar ik weet en geloof ook wel dat hij oprecht van haar hield.
Ook als jij in je depri mind denkt dat de kids mishandeld worden, etc?quote:Op maandag 9 september 2013 17:48 schreef rever het volgende:
[..]
Ik persoonlijk denk dat daar juist het verschil zit. Als je echt van ze houdt neem je ze dus niet mee.
Zie post onder je reactiequote:Op maandag 9 september 2013 17:43 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik vroeg het, omdat je aangaf dat hij best eens... Nja, ik wil het niet eens uitspreken.
Vaak achteraf gaan mensen dan roepen dat hij nooit van zijn kind(eren) heeft gehouden. Het lijkt mij juist dat je heel veel van je kinderen houdt als je eraan denkt om en/of ze echt mee te nemen de dood in.
Verdomme.
Op een verwrongen manier denkt zo iemand volgens mij dus juist door de kinderen mee te nemen het beste voor ze te doen uit liefde. "De wereld heeft niks aan mij en ik laat mijn kinderen niet achter bij al die monsters", zoiets.quote:Op maandag 9 september 2013 17:48 schreef rever het volgende:
Ik persoonlijk denk dat daar juist het verschil zit. Als je echt van ze houdt neem je ze dus niet mee.
Ik denk dat je daar verkeerd zit. Misschien is de keus in zulke gevallen juist niet uit houden van maar uit narcistisch oogpunt?quote:Op maandag 9 september 2013 17:48 schreef rever het volgende:
[..]
Daar kan ik me nog iets van voorstellen als het kind maar één ouder heeft, of als beide ouders samen besluiten er een eind aan te maken, maar in gevallen als deze heeft het daar niets mee te maken, maar is het puur wraak; je ex zo hard mogelijk raken daar waar het het meest zeer doet.quote:Op maandag 9 september 2013 17:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Op een verwrongen manier denkt zo iemand volgens mij dus juist door de kinderen mee te nemen het beste voor ze te doen uit liefde. "De wereld heeft niks aan mij en ik laat mijn kinderen niet achter bij al die monsters", zoiets.
Wat klopt er niet aan? Of wat bedoel je?quote:Op maandag 9 september 2013 17:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
De twee oudste jongetjes blijkbaar een tweeling (10 jaar) maar de jongste scheen maar 2 jaar te zijn?
Hell, das het jongste jochie, nog maar 2 jaar jong. En die afscheidsbrief, dat klópt toch niet?
Mja, dat riep je in het andere topic ook vaak, kan ik me herinneren. Maar ik denk (hoop) dat je je er geen beeld kan van vormen, hoe het echt is. Misschien wíl je graag denken dat het alleen maar wraak kan zijn, want tsja, een GOEDE vader die veel van zijn kinderen houdt zou zoiets nooit doen, toch? TOCH?!quote:Op maandag 9 september 2013 17:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar kan ik me nog iets van voorstellen als het kind maar één ouder heeft, of als beide ouders samen besluiten er een eind aan te maken, maar in gevallen als deze heeft het daar niets mee te maken, maar is het puur wraak; je ex zo hard mogelijk raken daar waar het het meest zeer doet.
Datgene afpakken waarvoor ze haar leven zou geven.
Nee, dat heb ik net ook al in dit topic gepost, ik kan me niet voorstellen dat een ouder zoiets bedenkt, voorbereidt maar dan ook nog eens werkelijk aan begint en doorzet, en niet stopt.quote:Op maandag 9 september 2013 17:58 schreef Messina het volgende:
[..]
Mja, dat riep je in het andere topic ook vaak, kan ik me herinneren. Maar ik denk (hoop) dat je je er geen beeld kan van vormen, hoe het echt is. Misschien wíl je graag denken dat het alleen maar wraak kan zijn, want tsja, een GOEDE vader die veel van zijn kinderen houdt zou zoiets nooit doen, toch? TOCH?!
Zo dacht Magda Goebbels ook, die was ervan overtuigd dat haar kinderen verkracht/vermoord zouden worden door de Russen.quote:Op maandag 9 september 2013 17:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Op een verwrongen manier denkt zo iemand volgens mij dus juist door de kinderen mee te nemen het beste voor ze te doen uit liefde. "De wereld heeft niks aan mij en ik laat mijn kinderen niet achter bij al die monsters", zoiets.
Andere moeder.quote:Op maandag 9 september 2013 18:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
Zijn afscheidsbrief waarin hij refereert aan 7 jaar echtscheidings-ellende, dat rijmt toch niet met een ventje van 2 jaar?
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zelfmoord pleegt door voor een trein te springen. Maar als het wel voorkomt zijn het mensen die trauma's willen veroorzaken bij de machinist.quote:Op maandag 9 september 2013 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik net ook al in dit topic gepost, ik kan me niet voorstellen dat een ouder zoiets bedenkt, voorbereidt maar dan ook nog eens werkelijk aan begint en doorzet, en niet stopt.
Dat dus gemist blijkbaar. Maar dat maakt het extra vreselijk toch? Goffer.quote:
Inderdaad, een normaal mens doet zoiets niet, maar je kunt je voorstellen dat iemand die geestesziek is zo zou kunnen 'denken'. Zonder begrip voor de daad te hebben, uiteraard.quote:Op maandag 9 september 2013 18:01 schreef Mani89 het volgende:
Zo dacht Magda Goebbels ook, die was ervan overtuigd dat haar kinderen verkracht/vermoord zouden worden door de Russen.
Je gaat er vanuit dat hij de naam van zijn ex vrouw en tevens moeder van zijn kind ook niet meer weet omdat hij twee verschillende namen gebruikt?quote:Op maandag 9 september 2013 18:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
Zijn afscheidsbrief waarin hij refereert aan 7 jaar echtscheidings-ellende, dat rijmt toch niet met een ventje van 2 jaar?
Nee, ik heb het verder niet gevolgd en zeker niet hier omdat ik er niet tegen kan. Maar duidelijk.quote:Op maandag 9 september 2013 18:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat hij de naam van zijn ex vrouw en tevens moeder van zijn kind ook niet meer weet omdat hij twee verschillende namen gebruikt?
Vreemde conclusie.quote:Op maandag 9 september 2013 18:01 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zelfmoord pleegt door voor een trein te springen. Maar als het wel voorkomt zijn het mensen die trauma's willen veroorzaken bij de machinist.
Dit hierboven is een beetje hoe ik jouw logica zie.
En dát vind ik een vreemde conclusie. Het is duidelijk dat deze man compleet gestoord geworden is. Daar geef ik de exen niet de schuld van overigens.quote:Op maandag 9 september 2013 18:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vreemde conclusie.
Ik heb het over deze gevallen; vechtscheiding, schuld zelfs in de afscheidsbrief bij de ex(en) leggen.
Dan vermoord je je kinderen niet omdat je ze wilt behoeden voor de wereld, dan vermoord je ze uit wraak.
Excuses aanvaard.quote:Op maandag 9 september 2013 18:06 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het verder niet gevolgd omdat ik er niet tegen kan. Maar duidelijk.
Er zijn bovendien nog mensen die wel iets nuttigers te doen hebben dan 24/7 enkel maar op internet en FOK! rond te hobbelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |