Daar weten ze het nog niet van, en bestaat de kans dat ze het nooit te weten komen.quote:Op maandag 9 september 2013 15:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
is bij de 2 jongens uit zeist ook niet gebeurd. En terecht.
Jouw inzicht is gelukkig wel kraakhelder, zonder enige kennis van de zaak weet je immers dat die vrouw (welke? de moeder van de oudste twee of de moeder van de jongste?) "net zo fout" was.....quote:Op maandag 9 september 2013 16:11 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Wie er schuld heeft hoor je mij niet over maar die vrouw was gewoon net zo fout. De man drijft het alleen wat verder door. Bij sommige vrouwen hier is alles al duidelijk, lijkt me heerlijk als je zulk goed inzicht hebt. Jullie moeten bij de recherche gaan werken, zijn alle zaken zo opgelost.
Als hij de kinderen niet vermoord had zouden haar kinderen nog leven, zo simpel is het.quote:Op maandag 9 september 2013 16:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja. Als zij niet 5 jaar lang die man het leven zuur maakte zouden haar kinderen nog leven, zo simpel is het.
En de jongste was alleen omdat hij anders zn broer zo zou missen...quote:Op maandag 9 september 2013 16:22 schreef rever het volgende:
[..]
Als hij de kinderen niet vermoord had zouden haar kinderen nog leven, zo simpel is het.
En omdat hij een keer door de hond van z'n moeder oma gebeten was....quote:Op maandag 9 september 2013 16:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En de jongste was alleen omdat hij anders zn broer zo zou missen...
Oh ja, sorry...quote:Op maandag 9 september 2013 16:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
En omdat hij een keer door de hond van z'n moeder gebeten was....
Ja, die zijn de oorzaak van moorden in hun gezin.quote:Op maandag 9 september 2013 16:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, nieuw topic, nieuwe voorspelling: de Jeugdzorg krijgt ervan langs en neemt "stappen" om "de procedures aan te scherpen".
Er zijn altijd media en mensen die in dit soort treiste gevallen ook nog eens naar de Jeugdzorg gaan wijzen om maar een schuldige te kunnen stenigen. Zal me niks verbazen als dat nu weer gebeurt.quote:Op maandag 9 september 2013 16:36 schreef tong80 het volgende:
Ja, die zijn de oorzaak van moorden in hun gezin.
Die mensen werken niet voor niets in die branche. Ik durf te wedden dat de meesten zich oprecht inzetten in dit soort situaties.quote:Op maandag 9 september 2013 16:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Er zijn altijd media en mensen die in dit soort treiste gevallen ook nog eens naar de Jeugdzorg gaan wijzen om maar een schuldige te kunnen stenigen. Zal me niks verbazen als dat nu weer gebeurt.
Hij was ook oprichter van iLocalquote:Oprichter iLocal berooft zichzelf en drie kinderen van het leven
Tragisch nieuws uit het noorden. Bernd K B, die samen met Pieter Grasdijk de internetdienst iLocal opzette en dat verkocht aan TomTom, pleegde maandagochtend zelfmoord nadat hij eerst zijn drie kinderen ombracht.
Dat meldt Dagblad van het Noorden. De vier lichamen zijn gevonden op een vakantiepark te Schoonloo. In een afscheidsbrief schrijft Bos dat een slepende echtscheiding ten grondslag ligt aan de wanhoopsdaad. Ook was het nieuwe internetproject van de ooit succesvolle ondernemer, Mijnschoolinfo, in de financiële problemen geraakt, schrijft hij. In de brief meldt hij ook zijn kinderen ‘mee te nemen’ en ‘we hebben nu eindelijk rust’.
Klaasse Bos stond in 2005 samen met Grasdijk in onze rubriek Zapp met zijn iLocal. Dagblad van het Noorden heeft een condoleanceregister opgezet. K B’ zakenpartner Pieter Grasdijk kwam recent in het nieuws als medeverdachte van Buck Groenhof. Die wordt verdacht van het tillen van SNS Property Finance.
Ja, zo had ik het nog niet eens gelezen. Bah.quote:Op maandag 9 september 2013 16:39 schreef Ticootje het volgende:
Maar gewoon dat uit de brief naar voren kwam dan zn 2e ex eigenlijk helemaal geen strijd had gevoerd. Maar gewoon klaar was met hem... Dat kost haar dus gewoon haar kind.
Hij komt er inderdaad nogal labiel in overquote:Op maandag 9 september 2013 16:39 schreef xzaz het volgende:
Die brief spreekt niet echt voor hem, volgens mij is het een labiel figuur.
Hebben die vrouwen schuld aan zijn wanhoop? En dan dus ook schuld aan de moorden die hij heeft begaan?quote:Op maandag 9 september 2013 16:40 schreef nolamoetblijven het volgende:
Toch geloof ik die vent meer dan dat de rest hem niet gelooft. Als het allemaal zo erg niet zou zijn, zou hij ook zijn kinderen niet meenemen. Voordat je zoiets doet moet je mentaal helemaal kapot zitten. Nogmaals,... daar waar 2 vechten, hebben twee schuld. Zeker als een van de vrouwen al heeft aangetoond dat ze nu niet echt een goede smaak in mannen heeft.
Maar het lijkt er op dat hij beweert dat zij dat kind alleen gekregen heeft voor hem en dus weinig om dat kind geeftquote:Op maandag 9 september 2013 16:39 schreef Ticootje het volgende:
Maar gewoon dat uit de brief naar voren kwam dan zn 2e ex eigenlijk helemaal geen strijd had gevoerd. Maar gewoon klaar was met hem... Dat kost haar dus gewoon haar kind.
Dus jij vindt dat die vrouwen dood door schuld is te verwijten?quote:Op maandag 9 september 2013 16:44 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Mede ja,... zonder die vrouwen geen scheiding.
Ik lees het juist dat ze vooral dat kind wilde en hem alleen als noodzakelijke verwekker.quote:Op maandag 9 september 2013 16:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar het lijkt er op dat hij beweert dat zij dat kind alleen gekregen heeft voor hem en dus weinig om dat kind geeft
Goede redenatie!quote:Op maandag 9 september 2013 16:44 schreef nolamoetblijven het volgende:
Mede ja,... zonder die vrouwen geen scheiding.
Bronquote:Gisteravond een uur lang op SBS6 een weerzinwekkend spektakel over de moord op de twee broertjes Ruben en Julian. Hoe erg het voor de politie was en alle andere betrokkenen.
Henk Strootman maakte me erop attent dat er ooit is afgesproken – binnen justitie – juist zo weinig mogelijk aandacht aan familiedrama’s te besteden, om ’copycat’ te voorkomen. Waarom dan hier zo ruimhartig en tot in alle details aan meegewerkt?
Het kán natuurlijk toeval zijn, maar als blijkt dat de man in Schoonloo zich op enige wijze heeft laten inspireren door doe SBS-documentaire mogen er hier en daar nog wel wat koppen rollen. Is in elk geval de moeite waard dit héél goed uit te zoeken.
De man was mindgames coach.... daar wil je geen ruzie mee maken als je er geen hele goede reden voor hebt, het welzijn van je kinderen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 9 september 2013 16:47 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
*zucht*. Nee die klaphark heeft op eigen houtje gehandeld, daar zijn zij niet schuldig aan. Echter, hij doet dit niet nav goede gesprekken. De vrouwen zijn mede schuldig aan de totaalsituatie alwaar de klaphark geen andere oplossing voor zag dan hem en de kids van het leven te beroven. Duidelijk zo?
Eens. Ik hoor trouwens ook wel verhalen dat er zo wordt gesneden overal, dat Jeugdzorg enorm onder druk staat, steeds minder tijd voor steeds meer gevallen. En dan ook nog onder de loep liggen bij alles wat mis gaat. Ik geeft het te doen.quote:Op maandag 9 september 2013 16:40 schreef tong80 het volgende:
Die mensen werken niet voor niets in die branche. Ik durf te wedden dat de meesten zich oprecht inzetten in dit soort situaties.
Niks of niet veel. Achteraf is het heel makkelijk zeggen dat die vent zelf hulp had moeten zoeken of dat zijn omgeving had moeten ingrijpen, maar zo makkelijk is het niet, denk ik.quote:Wat doe je tegen gestoorde gekken ?
Dit type mensch maakt zichzelf kapot door te denken dat hij zo ontzettend zielig is en het zo zwaar heeft en dat het zijn schuld niet is en de hele wereld tegen hem is. Boehoe zijn zoontje was gebeten door een hond en zijn moeder was alleen bij hem gebleven voor het gezin. Ha heeft hij ze nu mooi even allemaal te pakken genomen! Dat zal ze allemaal leren!quote:Op maandag 9 september 2013 16:40 schreef nolamoetblijven het volgende:
Toch geloof ik die vent meer dan dat de rest hem niet gelooft. Als het allemaal zo erg niet zou zijn, zou hij ook zijn kinderen niet meenemen. Voordat je zoiets doet moet je mentaal helemaal kapot zitten. Nogmaals,... daar waar 2 vechten, hebben twee schuld. Zeker als een van de vrouwen al heeft aangetoond dat ze nu niet echt een goede smaak in mannen heeft.
verbazingwekkend en een WTF is wel op zijn plaatsquote:
Ik denk dat Schoonloo geen ongeplande actie was, hij heeft zijn websites behoorlijk leeggehaald, volgens mij denk je daar niet aan als je naar aanleiding van zo'n uitzending besluit hetzelfde te doen.quote:
De hele situatie IS de moord inclusief. Contradictio.quote:Op maandag 9 september 2013 16:47 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
*zucht*. Nee die klaphark heeft op eigen houtje gehandeld, daar zijn zij niet schuldig aan. Echter, hij doet dit niet nav goede gesprekken. De vrouwen zijn mede schuldig aan de totaalsituatie alwaar de klaphark geen andere oplossing voor zag dan hem en de kids van het leven te beroven. Duidelijk zo?
Ja, maar er zullen wel mensen zij die haar dat ook nog even verwijten....quote:Op maandag 9 september 2013 16:39 schreef Ticootje het volgende:
Was een labiel figuur dan..quote:Op maandag 9 september 2013 16:39 schreef xzaz het volgende:
Die brief spreekt niet echt voor hem, volgens mij is het een labiel figuur.
Graag, maar de Telegraaf beloofde na Tripoli ook beterschap. Ik hoop dat er iets gedaan kan worden (al zie ik SBS er dan weer voor aan dat ze schreeuwen dat ze monddood worden gemaakt), maar ik vrees van niet.quote:
Alleen zijn 2 moeders hun kind kwijt.quote:Op maandag 9 september 2013 16:50 schreef Tem het volgende:
Het is gewoon dramatisch einde van jarenlang gedoe. In mijn familie speelt ook zo'n vechtscheiding. Beide partijen zijn niet voor rede vatbaar en na jaren gesteggel is het gewoon slopend. Die man heeft zijn eigen waarheid en die vrouw ook. Waarschijnlijk ligt de waarheid ergens in het midden. Die jongens en andere directe familie zijn alleen het slachtoffer.
Sterkte voor de nabestaanden is het enige wat je erover kan zeggen.
Een heel goede mindgames coach was-ie niet, zakelijk ging het hem blijkbaar niet voor de wind.quote:Op maandag 9 september 2013 16:48 schreef Leandra het volgende:
De man was mindgames coach.... daar wil je geen ruzie mee maken als je er geen hele goede reden voor hebt, het welzijn van je kinderen bijvoorbeeld.
Wat heeft de tweede vrouw misdaan waardoor de moord op haar kind gerechtvaardigd kan worden? Bij hem weggegaan?quote:Op maandag 9 september 2013 16:47 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Daar waar twee vechten...vechten er twee. Maar er heeft er maar één 3 moorden gepleegd.quote:Op maandag 9 september 2013 16:51 schreef nolamoetblijven het volgende:
Daar waar er twee vechten.....
ik geloof een bijtende hond als ik het goed leesquote:Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat heeft de tweede vrouw misdaan waardoor de moord op haar kind gerechtvaardigd kan worden? Bij hem weggegaan?
Nee, maar dat kwam weer door de vechtscheiding, je denkt toch niet dat het aan hem lag?!quote:Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een heel goede mindgames coach was-ie niet, zakelijk ging het hem blijkbaar niet voor de wind.
Oh, begrijp me niet verkeerd hoor. Ik heb ook geen enkel begrip voor dergelijke akties.quote:Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alleen zijn 2 moeders hun kind kwijt.
Je kunt een mens niet erger treffen en net als de vorige zaak heb ik er geen enkel begrip voor.
Ja?quote:Op maandag 9 september 2013 16:51 schreef nolamoetblijven het volgende:
Daar waar er twee vechten.....
quote:Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef rever het volgende:
[..]
Daar waar twee vechten...vechten er twee. Maar er heeft er maar één 3 moorden gepleegd.
Een spreekwoord doet altijd opgeld!quote:Op maandag 9 september 2013 16:55 schreef nolamoetblijven het volgende:
Ja, is goed met elkaar te vergelijken.
Hou je bij de case.
De case waarvan jij iig al weet dat de vrouwen ook schuld hebben.... terwijl de rest daar nog niet zo zeker van is.quote:Op maandag 9 september 2013 16:55 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Hou je bij de case.
Oh, jij weer, doeiquote:Op maandag 9 september 2013 16:55 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Hou je bij de case.
Als je gaat scheiden van iemand met wie je kinderen hebt zijn die kinderen de enige band die je nog hebt.quote:Op maandag 9 september 2013 16:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
Waarom moeten de kinderen altijd de dupe zijn omdat (volwassen) mensen niet meer kunnen samen leven en al helemaal erg dat het ook om geld gaat, wat is er nou belangrijker liefde van je kinderen of geld...
Ja, daar zet ik ook wel wat vraagtekens bij ja.quote:Op maandag 9 september 2013 17:00 schreef Olga het volgende:
Erg triest dit. Wat ik echter belachelijk vind is dat de media de hele afscheidsbrief publiceert. Dat is gewoon walgelijk
Mensen die gaan zoeken naar informatie over hem, zijn kinderen en ex-vrouwen ookquote:Op maandag 9 september 2013 17:05 schreef danilel het volgende:
http://webcache.googleuse(...)&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
triest dit alles.........
Verkeerde smilies en PI?quote:Op maandag 9 september 2013 17:06 schreef Olga het volgende:
Mensen die gaan zoeken naar informatie over hem, zijn kinderen en ex-vrouwen ook
alleen de smiley. De thumbs up was om mijn mening te verduidelijkenquote:Op maandag 9 september 2013 17:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Verkeerde smilies en PI?
Hopelijk?
quote:
Ik post hier om mijn afschuw te laten blijken, niet om erachter te komen op welke school de kinderen zaten, wat de vader allemaal online deed etc.quote:Op maandag 9 september 2013 17:09 schreef danilel het volgende:
ik was op zoek naar de betekenis van mindcoach en kwam dit tegen en wilde dit delen.
Dat je hier leest en post is exact het zelfde, het is interesse........dus de pot verwijt......
Sarcasme aan: Ik vind dat het allemaal de schuld is van de 'een van de beste coaches in Nederland'. Want daarmee 'kreeg daarmee de best denkbare mogelijkheden om mij verder te ontwikkelen.'quote:Op maandag 9 september 2013 16:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar dat kwam weer door de vechtscheiding, je denkt toch niet dat het aan hem lag?!
Nou idd. Het was zeker zijn ex die de kinderen bij hem weg hield...quote:Op maandag 9 september 2013 17:16 schreef Leandra het volgende:
Ook wel lekker makkelijk trouwens, na je scheiding lekker naar Ghana ontwikkelingswerk doen, dat zal vast niet in combinatie met co-ouderschap geweest zijn.
quote:Op maandag 9 september 2013 17:18 schreef Books1 het volgende:
Ik ben gelukkig niet de enige die vind dat het belachelijk is dat die brief in zijn geheel naar buiten is gebracht.
Iets met respect voor de man (nee ik keur het zeker niet goed), vooral de moeders en de betreffende kinderen. Nederlandse pers lijkt wel helemaal los en dit had binnenskamers moeten blijven.
Waarom, omdat iedereen een beeld vormt over de moeders, nieuwe partners, oma en een hond terwijl dit maar 1 kant is van het verhaal. De meneer zal het ongetwijfeld zo beleefd hebben en er zal een kabeltje geknapt zijn maar dit is onrespectvol en half nederland vormt zich een beeld van de nabestaanden op basis van deze brief. Echt niet gewoon...
Ik wil het niet weten.quote:Op maandag 9 september 2013 17:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe zo iemand zijn kinderen dan ombrengt.
Bizarre gedachte...
oh, die staat nog tussen mijn appsquote:Op maandag 9 september 2013 16:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Hij was ook oprichter van iLocal
Respect voor zijn daden heb ik absoluut niet maar dan nog vind ik wel dat je respect kan hebben voor zijn geestelijke nood en daar is deze brief op gebaseerd en die had dan ook niet naar buiten gebracht moeten worden.quote:
Nee, precies... maar juist daarom vraag ik me dat wel af. Hoe ver moet je in vredesnaam zijn? Vraag me af of het überhaupt met een pen te beschrijven is.quote:Op maandag 9 september 2013 17:19 schreef Leandra het volgende:
Ik wil het niet weten.
Ik kijk naar m'n eigen kind en snap niet hoe iemand het niet alleen kan denken, maar ook voorbereidingen treft en het hele verhaal doorzet, en kennelijk nergens gestopt wordt door het afgrijslijke waarmee hij bezig is.
Niet na kind 1, niet na kind 2.... ik kan en wil het niet begrijpen.
Ik ben het helemaal met je eens hoor, maar het was wel te verwachten dat iemand het naar buiten zou brengen als je een mass-email rond stuurt. Dat hebben we al eerder gezien in de zaak Kaijim, waarbij papa zijn ex, kinderen en nieuwe vriendin ombracht.quote:Op maandag 9 september 2013 17:18 schreef Books1 het volgende:
Ik ben gelukkig niet de enige die vind dat het belachelijk is dat die brief in zijn geheel naar buiten is gebracht.
Iets met respect voor de man (nee ik keur het zeker niet goed), vooral de moeders en de betreffende kinderen. Nederlandse pers lijkt wel helemaal los en dit had binnenskamers moeten blijven.
Waarom, omdat iedereen een beeld vormt over de moeders, nieuwe partners, oma en een hond terwijl dit maar 1 kant is van het verhaal. De meneer zal het ongetwijfeld zo beleefd hebben en er zal een kabeltje geknapt zijn maar dit is onrespectvol en half nederland vormt zich een beeld van de nabestaanden op basis van deze brief. Echt niet gewoon...
Je kan ook gewoon lezen wat je wil lezen. Jij een mening ik een mening. Leven en laten leven ofzoiets.quote:Op maandag 9 september 2013 17:21 schreef rever het volgende:
Kindermoordenaar en psychopatische narcistische egoïst wel.
Ja, het is toch stukken minder spectaculair als iedereen tegelijk gevonden wordt.quote:Op maandag 9 september 2013 17:21 schreef Falco het volgende:
Gokje: deze reeks gaat 9 delen krijgen.
quote:Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Ah weer zon gestoord wijf die alleen nog maar haar ex kapot wil maken ten koste van alles, ik hoop dat je nu je zin hebt.
Geestelijke nood = zelfmoordquote:Op maandag 9 september 2013 17:20 schreef Books1 het volgende:
[..]
Respect voor zijn daden heb ik absoluut niet maar dan nog vind ik wel dat je respect kan hebben voor zijn geestelijke nood en daar is deze brief op gebaseerd en die had dan ook niet naar buiten gebracht moeten worden.
Niet zo'n beste woordkeuze ...quote:Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef Books1 het volgende:
Jij een mening ik een mening. Leven en laten leven ofzoiets.
quote:Op maandag 9 september 2013 17:19 schreef _evenstar_ het volgende:
Die brief...
Waanzin dat is wat ik lees in die brief.. Maar je moet ook wel ver heen zijn wanneer je tot een eind aan je leven maken komt.
Maar nooit zal ik enig begrip kunnen opbrengen voor het ontnemen van het leven van onschuldige kinderen.
Dat de beide ex-partners nu hun kindjes moeten missen. Verschrikkelijk
Zulke drama's raken me diep..
En ben ik dankbaar heel erg dankbaar..
Stoertje jij.quote:Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Ah weer zon gestoord wijf die alleen nog maar haar ex kapot wil maken ten koste van alles, ik hoop dat je nu je zin hebt.
Ik ook niet, maar het feit dat deze zaak al 7 jaar zich kon voortslepen zou moeten worden bekeken.quote:Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alleen zijn 2 moeders hun kind kwijt.
Je kunt een mens niet erger treffen en net als de vorige zaak heb ik er geen enkel begrip voor.
Haha toepasselijke uitspraakquote:Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef Books1 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon lezen wat je wil lezen. Jij een mening ik een mening. Leven en laten leven ofzoiets.
??quote:Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Wat snap je niet? Dit soort verhalen zijn tegenwoordig schering en inslag. Het is een wonder dat het nog in zo weinig gevallen op deze manier misgaat.quote:
Niet één, maar twee exen..... allebei hun kinderen kwijt.quote:Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga liever niet voor het eten aan de popcorn, dus kan jij je betoog uitstellen met een anderhalf uur?quote:Op maandag 9 september 2013 17:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Dit soort verhalen zijn tegenwoordig schering en inslag. Het is een wonder dat het nog in zo weinig gevallen op deze manier misgaat.
Ik snap niet dat jij kennelijk precies weet hoe het gegaan is.quote:Op maandag 9 september 2013 17:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Dit soort verhalen zijn tegenwoordig schering en inslag. Het is een wonder dat het nog in zo weinig gevallen op deze manier misgaat.
Oeh het komt echt uit je tenen hè? Heeft je ex-schoonmoeder een hond?quote:Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Klopt inderdaad, als je ook ziet hoe (bijvoorbeeld m.b.t. een scheiding) mensen elkaar het leven zuur kunnen maken. Eigenlijk is het dan een wonder dat we niet veel vaker op deze manier misgaat.quote:Op maandag 9 september 2013 17:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tja, het was waarschijnlijk wel een redelijk normale man (of hij hield die schijn hoog) maar waarbij gewoon iets geknapt is.quote:Op maandag 9 september 2013 17:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet één, maar twee exen..... allebei hun kinderen kwijt.
Toch bijzonder, dat zo'n man twee van die exen heeft.
En dat ze het er echt zelf naar gemaakt hebben. Tuurlijkquote:Op maandag 9 september 2013 17:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet één, maar twee exen..... allebei hun kinderen kwijt.
Toch bijzonder, dat zo'n man twee van die exen heeft.
Vergeet je nu voor het gemak gewoon dat er ook mensen zijn die zich graag in de slachtofferrol plaatsen? "Oh boehoe, iedereen is tegen mij en mijn kinderen".quote:Op maandag 9 september 2013 17:27 schreef Piethur het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, als je ook ziet hoe (bijvoorbeeld m.b.t. een scheiding) mensen elkaar het leven zuur kunnen maken. Eigenlijk is het dan een wonder dat we niet veel vaker op deze manier misgaat.
Als je die afscheidsbrief leest zie je gewoon een globaal probleem dat veel voorkomt tegenwoordig. Moeder krijgt altijd de kinderen via de rechter en de vader kan de tyfus krijgen.quote:Op maandag 9 september 2013 17:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij kennelijk precies weet hoe het gegaan is.
En over welke van de exen heb je het eigenlijk?
Het gaat veel vaker mis, maar lang niet altijd met zulke extreme gevolgen.quote:Op maandag 9 september 2013 17:27 schreef Piethur het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, als je ook ziet hoe (bijvoorbeeld m.b.t. een scheiding) mensen elkaar het leven zuur kunnen maken. Eigenlijk is het dan een wonder dat we niet veel vaker op deze manier misgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |