De man was mindgames coach.... daar wil je geen ruzie mee maken als je er geen hele goede reden voor hebt, het welzijn van je kinderen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 9 september 2013 16:47 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
*zucht*. Nee die klaphark heeft op eigen houtje gehandeld, daar zijn zij niet schuldig aan. Echter, hij doet dit niet nav goede gesprekken. De vrouwen zijn mede schuldig aan de totaalsituatie alwaar de klaphark geen andere oplossing voor zag dan hem en de kids van het leven te beroven. Duidelijk zo?
Eens. Ik hoor trouwens ook wel verhalen dat er zo wordt gesneden overal, dat Jeugdzorg enorm onder druk staat, steeds minder tijd voor steeds meer gevallen. En dan ook nog onder de loep liggen bij alles wat mis gaat. Ik geeft het te doen.quote:Op maandag 9 september 2013 16:40 schreef tong80 het volgende:
Die mensen werken niet voor niets in die branche. Ik durf te wedden dat de meesten zich oprecht inzetten in dit soort situaties.
Niks of niet veel. Achteraf is het heel makkelijk zeggen dat die vent zelf hulp had moeten zoeken of dat zijn omgeving had moeten ingrijpen, maar zo makkelijk is het niet, denk ik.quote:Wat doe je tegen gestoorde gekken ?
Dit type mensch maakt zichzelf kapot door te denken dat hij zo ontzettend zielig is en het zo zwaar heeft en dat het zijn schuld niet is en de hele wereld tegen hem is. Boehoe zijn zoontje was gebeten door een hond en zijn moeder was alleen bij hem gebleven voor het gezin. Ha heeft hij ze nu mooi even allemaal te pakken genomen! Dat zal ze allemaal leren!quote:Op maandag 9 september 2013 16:40 schreef nolamoetblijven het volgende:
Toch geloof ik die vent meer dan dat de rest hem niet gelooft. Als het allemaal zo erg niet zou zijn, zou hij ook zijn kinderen niet meenemen. Voordat je zoiets doet moet je mentaal helemaal kapot zitten. Nogmaals,... daar waar 2 vechten, hebben twee schuld. Zeker als een van de vrouwen al heeft aangetoond dat ze nu niet echt een goede smaak in mannen heeft.
verbazingwekkend en een WTF is wel op zijn plaatsquote:
Ik denk dat Schoonloo geen ongeplande actie was, hij heeft zijn websites behoorlijk leeggehaald, volgens mij denk je daar niet aan als je naar aanleiding van zo'n uitzending besluit hetzelfde te doen.quote:
De hele situatie IS de moord inclusief. Contradictio.quote:Op maandag 9 september 2013 16:47 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
*zucht*. Nee die klaphark heeft op eigen houtje gehandeld, daar zijn zij niet schuldig aan. Echter, hij doet dit niet nav goede gesprekken. De vrouwen zijn mede schuldig aan de totaalsituatie alwaar de klaphark geen andere oplossing voor zag dan hem en de kids van het leven te beroven. Duidelijk zo?
Ja, maar er zullen wel mensen zij die haar dat ook nog even verwijten....quote:Op maandag 9 september 2013 16:39 schreef Ticootje het volgende:
Maar gewoon dat uit de brief naar voren kwam dan zn 2e ex eigenlijk helemaal geen strijd had gevoerd. Maar gewoon klaar was met hem... Dat kost haar dus gewoon haar kind.
Was een labiel figuur dan..quote:Op maandag 9 september 2013 16:39 schreef xzaz het volgende:
Die brief spreekt niet echt voor hem, volgens mij is het een labiel figuur.
Graag, maar de Telegraaf beloofde na Tripoli ook beterschap. Ik hoop dat er iets gedaan kan worden (al zie ik SBS er dan weer voor aan dat ze schreeuwen dat ze monddood worden gemaakt), maar ik vrees van niet.quote:
Alleen zijn 2 moeders hun kind kwijt.quote:Op maandag 9 september 2013 16:50 schreef Tem het volgende:
Het is gewoon dramatisch einde van jarenlang gedoe. In mijn familie speelt ook zo'n vechtscheiding. Beide partijen zijn niet voor rede vatbaar en na jaren gesteggel is het gewoon slopend. Die man heeft zijn eigen waarheid en die vrouw ook. Waarschijnlijk ligt de waarheid ergens in het midden. Die jongens en andere directe familie zijn alleen het slachtoffer.
Sterkte voor de nabestaanden is het enige wat je erover kan zeggen.
Een heel goede mindgames coach was-ie niet, zakelijk ging het hem blijkbaar niet voor de wind.quote:Op maandag 9 september 2013 16:48 schreef Leandra het volgende:
De man was mindgames coach.... daar wil je geen ruzie mee maken als je er geen hele goede reden voor hebt, het welzijn van je kinderen bijvoorbeeld.
Wat heeft de tweede vrouw misdaan waardoor de moord op haar kind gerechtvaardigd kan worden? Bij hem weggegaan?quote:Op maandag 9 september 2013 16:47 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Daar waar twee vechten...vechten er twee. Maar er heeft er maar één 3 moorden gepleegd.quote:Op maandag 9 september 2013 16:51 schreef nolamoetblijven het volgende:
Daar waar er twee vechten.....
ik geloof een bijtende hond als ik het goed leesquote:Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat heeft de tweede vrouw misdaan waardoor de moord op haar kind gerechtvaardigd kan worden? Bij hem weggegaan?
Nee, maar dat kwam weer door de vechtscheiding, je denkt toch niet dat het aan hem lag?!quote:Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een heel goede mindgames coach was-ie niet, zakelijk ging het hem blijkbaar niet voor de wind.
Oh, begrijp me niet verkeerd hoor. Ik heb ook geen enkel begrip voor dergelijke akties.quote:Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alleen zijn 2 moeders hun kind kwijt.
Je kunt een mens niet erger treffen en net als de vorige zaak heb ik er geen enkel begrip voor.
Ja?quote:Op maandag 9 september 2013 16:51 schreef nolamoetblijven het volgende:
Daar waar er twee vechten.....
quote:Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef rever het volgende:
[..]
Daar waar twee vechten...vechten er twee. Maar er heeft er maar één 3 moorden gepleegd.
Een spreekwoord doet altijd opgeld!quote:Op maandag 9 september 2013 16:55 schreef nolamoetblijven het volgende:
Ja, is goed met elkaar te vergelijken.
Hou je bij de case.
De case waarvan jij iig al weet dat de vrouwen ook schuld hebben.... terwijl de rest daar nog niet zo zeker van is.quote:Op maandag 9 september 2013 16:55 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Ja, is goed met elkaar te vergelijken.
Hou je bij de case.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |