abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 september 2013 @ 18:10:59 #151
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_130992715
Ik denk niet uit wraak , meer uit een zeer verwrongen beeld van de gehele situatie en misschien wat narcistische gedachtengangen( ik ben geen psychiater dus diagnose stellen doe ik niet) hij in zijn ogen dus zijn kinderen bescherm en de jongste vanuit het oogpunt dat hij later nooit dit verdriet zoals hij het ervaren heeft zal voelen.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_130992780
Ben ik nou gek of klinkt dat 'kan zij lekker verder met alleen Harry zonder kinderen' en dat 'kan ze lekker verder met haar leventje vóór d'r zoon' veel meer naar: haha, heb ik jullie ff lekker te pakken! dan naar: ik heb t beste voor met mijn kinderen en geloof niet dat ze een goed leven zouden hebben.
compact en kleverig.
pi_130992782
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:07 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Excuses aanvaard.
Ik ging er vanuit dat je de brief wel gelezen had maar ik deed een beetje idioot blijkbaar
Welke excuses? :?
Ik heb niet de hele dag tijd om ellende van een ander tot op de details te volgen en heel google 24/7 af te klapperen op die smeuïgste details die ons niks aangaan.
Maar ja, de oeverloze discussies en alle scenario's a la de megahoeveelheid topics over de broertjes Ruben en Julian herhaalt zichzelf weer zie ik, inclusief alle inmiddels via het vorige drama o zo bekende aannames.
De roddelbladen zijn hier niks bij :N

Veel plezier hoor met alweer zo'n non-discussie, vullen van het doden van jullie blijkbaar nutteloze tijd , over de rug van de slachtoffertes. }:|
Waar het stinkt is het warm.
pi_130992845
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 18:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ben ik nou gek of klinkt dat 'kan zij lekker verder met alleen Harry zonder kinderen' en dat 'kan ze lekker verder met haar leventje vóór d'r zoon' veel meer naar: haha, heb ik jullie ff lekker te pakken! dan naar: ik heb t beste voor met mijn kinderen en geloof niet dat ze een goed leven zouden hebben.
In hoeverre die man oprecht was valt natuurlijk moeilijk te beoordelen.
pi_130992847
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:13 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Ik heb niet de hele dag tijd om ellende van een ander tot op de details te volgen en heel google 24/7 af te klapperen op die smeuïgste details die ons niks aangaan.
Maar ja, de oeverloze discussies en alle scenario's a la de megehoeveelheid topics over de broertjes Ruben en Julian herhaalt zichzelf weer zie ik, inclusief alle aannames.

Veel plezier hoor met alweer zo'n non-discussie, vullen van het doden van jullie blijkbaar nutteloze tijd , over de rug van de slachtoffertes. }:|
Ik vond dat net wel een mooie van mij, die zogenaamde excuses van jou.
Van de rest van je geblaat werd ik een beetje droevig. Maar als iemand 24/7 op internet moet zitten om een brief van een A4 te kunnen lezen, nou prima, wens ik je heel veel sterkte

Ga ik nog even verder met het op ruggen van kindertjes pissen, waarschijnlijk volgens jou wil ik nog het liefst dode kindertjes hebben, gegroet
  maandag 9 september 2013 @ 18:16:30 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130992897
quote:
Zo vind ik het ook klinken.... misschien moeten de dames hem ook nog wel dankbaar zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130992900
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:14 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik vond dat net wel een mooie van mij, die zogenaamde excuses van jou.
Van de rest van je geblaat werd ik een beetje droevig. Maar als iemand 24/7 op internet moet zitten om een brief van een A4 te kunnen lezen, nou prima, wens ik je heel veel sterkte
Ja ja. lul maar een eind verder, ben je toch al goed in. Welke verwensingen heb je nog meer in pette voor wie dan ook, betrokken in dit drama?
Ga papier prikken, doe je iets nuttigs.
Want iedereen hier schijt vader en moeder(s) te kennen en hebben hun oordeel al klaar. Ik voorzie het minimaal tot deeltje 34.
O, wacht, ze zijn al gevonden
:r
  maandag 9 september 2013 @ 18:17:44 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130992932
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:13 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Maar ja, de oeverloze discussies en alle scenario's a la de megahoeveelheid topics over de broertjes Ruben en Julian herhaalt zichzelf weer zie ik, inclusief alle inmiddels via het vorige drama o zo bekende aannames.
De roddelbladen zijn hier niks bij :N

Ah, maar gelukkig voegt deze post wel wat toe, nou, surf ze hè :W
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130992935
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:16 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Ja ja. lul maar een eind verder, ben je toch al goed in. Welke verwensingen heb je nog meer in pette voor wie dan ook, betrokken in dit drama?
Verwensingen? Welke verwensingen? Waar heb je het over vriendelijke vent?
  maandag 9 september 2013 @ 18:18:01 #160
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_130992941
quote:
Ik lees denk ik met een andere mindset en achtergrond die brief. Ik kan me voorstellen dat dat een eerste gedachte is dat hij het doelde als wraak.
Maar ik denk dat hij zo de situatie zag/voelde en vanuit die visie oprecht meende zijn kinderen te beschermen.

Daarmee wil ik niet zeggen dat ik enig begrip heb voor zijn actie!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_130992946
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Vreemde conclusie.

Ik heb het over deze gevallen; vechtscheiding, schuld zelfs in de afscheidsbrief bij de ex(en) leggen.
Dan vermoord je je kinderen niet omdat je ze wilt behoeden voor de wereld, dan vermoord je ze uit wraak.
Als de nieuwe partner van zijn ex daadwerkelijk losse handjes had en hij machteloos moest toekijken kan dat ook anders liggen natuurlijk.
pi_130992997
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah, maar gelukkig voegt deze post wel wat toe, nou, surf ze hè :W
En jij veel plezier met je veelal nutteloze bijdragen in zowat elk topic. (niks te doen?)
  maandag 9 september 2013 @ 18:20:05 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130993023
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als de nieuwe partner van zijn ex daadwerkelijk losse handjes had en hij machteloos moest toekijken kan dat ook anders liggen natuurlijk.
Ja, dat zou kunnen, maar dan zullen ze wel bekend zijn bij jeugdzorg, want dan had men via school, schoolarts, voetbalclub, huisarts al vast eens aan de bel getrokken.
Ze waren 10 hè, niet bepaald onmondige kleuters.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 september 2013 @ 18:20:20 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130993033
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:19 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

En jij veel plezier met je veelal nutteloze bijdragen in zowat elk topic. (niks te doen?)
Nope :W
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130993106
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nope :W
Ik heb nog wel een vrijwilligersbaan voor je waarbij je je elke dag mag bezighouden met kindermoorden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 9 september 2013 @ 18:22:04 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130993107
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:16 schreef knoblaucha6 het volgende:

Want iedereen hier schijt vader en moeder(s) te kennen en hebben hun oordeel al klaar. Ik voorzie het minimaal tot deeltje 34.
O, wacht, ze zijn al gevonden
:r
Adem in, adem uit en klik het topic weg. Hoef je je er ook niet aan te ergeren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 september 2013 @ 18:22:35 #167
163650 Greys
pi_130993127
Dat zo'n afscheidsbrief dan ook weer in z'n geheel in de media komt he.
Wie zou zoiets nou aan de media overhandigen van 'Hier, deel dit maar met het hele land, lijkt me belangrijk om te doen'?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 september 2013 @ 18:23:10 #168
163650 Greys
pi_130993142
Oh wacht, er is een bitch fight gaande.
Ik wacht wel even :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130993147
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dat zou kunnen, maar dan zullen ze wel bekend zijn bij jeugdzorg, want dan had men via school, schoolarts, voetbalclub, huisarts al vast eens aan de bel getrokken.
Ze waren hè, niet bepaald onmondige kleuters.
Dan nog, kleuters zijn beïnvloedbaar. Als de scheiding over de rug van de kinderen wordt uitgevochten en moederlief kinderen opstookt tegen hun vader kunnen kinderen daar best ver in meegaan.
  maandag 9 september 2013 @ 18:23:55 #170
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_130993169
quote:
11s.gif Op maandag 9 september 2013 18:22 schreef Greys het volgende:
Wie zou zoiets nou aan de media overhandigen van 'Hier, deel dit maar met het hele land, lijkt me belangrijk om te doen'?
en dan nog wie beslist hem te delen bij zo'n krant.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_130993189
quote:
11s.gif Op maandag 9 september 2013 18:22 schreef Greys het volgende:
Deze lulhannes heeft via zijn zelfontworpen systeem een bericht doen uitgaan naar alle ouders van de kinderen van de school van zijn twee oudste kinderen...
Je raekt an de dinge geweun.
pi_130993197
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 18:23 schreef Toekito het volgende:

[..]

en dan nog wie beslist hem te delen bij zo'n krant.
Kranten kennen nauwelijks gêne.
  maandag 9 september 2013 @ 18:26:34 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130993269
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dan nog, kleuters zijn beïnvloedbaar. Als de scheiding over de rug van de kinderen wordt uitgevochten en moederlief kinderen opstookt tegen hun vader kunnen kinderen daar best ver in meegaan.
Ja klopt, maar vooralsnog is het alleen de brief van de man die de kinderen vermoord heeft die daar op duidt.
En zijn jongste kind had geen last van de losse handjes van de stiefvader, de tweejarige is vermoord omdat hij zijn broers anders moest missen en om de hond van oma.

Als je dat al als argumenten gaat aanvoeren om je moord op je kind te rechtvaardigen, dan maakt dat je losse handjes claim imho behoorlijk ongeloofwaardig.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 september 2013 @ 18:28:18 #174
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_130993327
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 18:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Kranten kennen nauwelijks gêne.
echt een schande imo.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_130993368
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja klopt, maar vooralsnog is het alleen de brief van de man die de kinderen vermoord heeft die daar op duidt.
En zijn jongste kind had geen last van de losse handjes van de stiefvader, de tweejarige is vermoord omdat hij zijn broers anders moest missen en om de hond van oma.
Kan toch? Zo ongeloofwaardig of opvallend is dat toch niet, dat maar één kind mishandeld of geslagen of iets zou worden?

quote:
Als je dat al als argumenten gaat aanvoeren om je moord op je kind te rechtvaardigen, dan maakt dat je losse handjes claim imho behoorlijk ongeloofwaardig.
Tja, ik vind het dan weer wat te voorbarig om zijn versie van het verhaal niet serieus te nemen. Er is nog weinig concreets naar voren gekomen waaruit zou kunnen blijken dat het allemaal wel errug aangedikt is ofzo. Het kan behoorlijk raar lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')