abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130991542
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:27 schreef Piethur het volgende:

[..]

Klopt inderdaad, als je ook ziet hoe (bijvoorbeeld m.b.t. een scheiding) mensen elkaar het leven zuur kunnen maken. Eigenlijk is het dan een wonder dat we niet veel vaker op deze manier misgaat.
Het gaat veel vaker mis, maar lang niet altijd met zulke extreme gevolgen.
pi_130991563
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:29 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Als je die afscheidsbrief leest zie je gewoon een globaal probleem dat veel voorkomt tegenwoordig. Moeder krijgt altijd de kinderen via de rechter en de vader kan de tyfus krijgen.
Het gaat om twee moeders
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Moderator maandag 9 september 2013 @ 17:30:39 #103
236264 crew  capricia
pi_130991567
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:28 schreef Piethur het volgende:

[..]

Tja, het was waarschijnlijk wel een redelijk normale man (of hij hield die schijn hoog) maar waarbij gewoon iets geknapt is.

De brief staat ook niet vol met spelfouten (wel wat vage zinnen) dus het lijkt me ook niet zo'n tokkie.
Ah, dus spelfouten kunnen een voorspellende waarde hebben... :')
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_130991571
quote:

[..]

Als je die afscheidsbrief leest zie je gewoon een globaal probleem dat veel voorkomt tegenwoordig. Moeder krijgt altijd de kinderen via de rechter en de vader kan de tyfus krijgen.
Misschien heeft de moeder iets in hem gezien wat anderen niet zagen? De persoonlijkheid die nu naar buiten is gekomen?
pi_130991582
quote:

[..]

volgens mij is co-ouderschap de norm tegenwoordig
  Moderator maandag 9 september 2013 @ 17:32:04 #106
236264 crew  capricia
pi_130991613
quote:

[..]

Maar mijnheer ging naar Ghana om zichzelf te zoeken.
Waar hadden die kinderen dan moeten verblijven?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_130991617
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:30 schreef computergirl het volgende:

[..]

Dat is ook zo, maar mannen roepen graag dat vrouwen de feeksen zijn. :)
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 9 september 2013 @ 17:33:03 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130991640
quote:

[..]

What a load of crap.
Het is geen 1966 meer, co-ouderschap is tegenwoordig de standaard waarnaar men streeft.

Echter, als vader na de scheiding een tijdje naar Ghana gaat om ontwikkelingswerk te doen, of in Doorwerth woont terwijl moeder en kinderen in Groningen wonen, dan is dat ook niet handig voor het co-ouderschap natuurlijk.

Maar uiteraard staat het je vrij de gevolgen van die keuzes van de vader volledig op het bordje van de moeder te leggen, dan heeft zij het immers toch gedaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130991645
quote:
Tussen wat de norm is en wat daadwerkelijk gebeurt zit soms ook nog een wereld van verschil.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_130991658
quote:

[..]

Nou, in theorie wel. In praktijk blijkt het dat moeders alle rechten voorbehoud om pa eruit te tyfen zodra het haar uitkomt. Bullshit claims over mishandeling indienen en je bent zo 5, 6 maanden verder waarbij pa geen enkele keer zijn kind heeft mogen zien en door de buurt wordt uitgekotst als mishandelende ouder. Doe dat een keer of 5,6 en je sloopt zo'n vader.
pi_130991672
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

What a load of crap.
Het is geen 1966 meer, co-ouderschap is tegenwoordig de standaard waarna men streeft.

Echter, als vader na de scheiding een tijdje naar Ghana gaat om ontwikkelingswerk te doen, of in Doorwerth woont terwijl moeder en kinderen in Groningen wonen, dan is dat ook niet handig voor het co-ouderschap natuurlijk.

Maar uiteraard staat het je vrij de gevolgen van die keuzes van de vader volledig op het bordje van de moeder te leggen, dan heeft zij het immers toch gedaan.
Zekers. Het was vast moeder die hem naar Ghana heeft verjaagd.
  maandag 9 september 2013 @ 17:34:26 #112
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_130991681
:'(
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  maandag 9 september 2013 @ 17:34:51 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130991695
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 17:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nou, in theorie wel. In praktijk blijkt het dat moeders alle rechten voorbehoud om pa eruit te tyfen zodra het haar uitkomt. Bullshit claims over mishandeling indienen en je bent zo 5, 6 maanden verder waarbij pa geen enkele keer zijn kind heeft mogen zien en door de buurt wordt uitgekotst als mishandelende ouder. Doe dat een keer of 5,6 en je sloopt zo'n vader.
Maar als de vader claims over mishandeling indient gebeurt er niets?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 9 september 2013 @ 17:35:15 #114
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_130991710
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 17:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar het feit dat deze zaak al 7 jaar zich kon voortslepen zou moeten worden bekeken.
Ja eens maar ook daar zit een keerzijde.
Geesteszieke mensen zijn vaak kei in manipuleren van mensen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 9 september 2013 @ 17:35:47 #115
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_130991720
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

What a load of crap.
Het is geen 1966 meer, co-ouderschap is tegenwoordig de standaard waarnaar men streeft.

Dat is inderdaad de regel, maar de praktijk is anders. Ik heb zoooveeeel verhalen gelezen van vaders die niet meer bij hun kinderen kunnen komen omdat de moeder een bullshit verhaal verzint over sexueel misbruik of wat dan ook. Rechters gaan hier bijna altijd in mee jammergenoeg.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 9 september 2013 @ 17:35:48 #116
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130991721
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 17:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Blijkbaar werkt het ook om de nieuwe vriend van je ex te beschuldigen van losse handjes.
The love you take is equal to the love you make.
pi_130991743
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar als de vader claims over mishandeling indient gebeurt er niets?
Ik heb van dichtbij mogen meemaken dat er dan heel anders mee omgegaan wordt ja.
pi_130991751
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 17:35 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hield je ex (of partner?) van jullie dochter? Want dat is een discussie die vaak naar boven komt.
pi_130991758
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 17:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Blijkbaar werkt het ook om de nieuwe vriend van je ex te beschuldigen van losse handjes.
Geen idee waar dat hoger beroep voor was, was dat gerelateerd aan haar nieuwe vriend ?
pi_130991763
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Ah weer zon gestoord wijf die alleen nog maar haar ex kapot wil maken ten koste van alles, ik hoop dat je nu je zin hebt.
Beetje voorbarig vindt je niet?
pi_130991780
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 17:35 schreef _evenstar_ het volgende:

SPOILER
Als je bedenkt hoe erg iemand in de knoop moet zitten voor hij/zij aan zelfmoord denkt, dan kan ik me het bijna 'voorstellen' dat je dan het idee hebt dat je kinderen mee moeten. Treurig, zeg.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_130991794
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 17:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar het feit dat deze zaak al 7 jaar zich kon voortslepen zou moeten worden bekeken.
Maar ging de rechtzaak over de kinderen of over geld?
  maandag 9 september 2013 @ 17:39:04 #123
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130991813
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 17:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Geen idee waar dat hoger beroep voor was, was dat gerelateerd aan haar nieuwe vriend ?
Maakt dat uit? Mannen en vrouwen kunnen beide genoeg bagger verzinnen als ze erop uitzijn om de ander kapot te maken.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 9 september 2013 @ 17:40:09 #124
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_130991845
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:36 schreef Messina het volgende:

[..]

Hield je ex (of partner?) van jullie dochter? Want dat is een discussie die vaak naar boven komt.
Ja ! Hij was geen papa papa , Maar ik weet en geloof ook wel dat hij oprecht van haar hield.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_130991932
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 17:40 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Ja ! Hij was geen papa papa , Maar ik weet en geloof ook wel dat hij oprecht van haar hield.
Ik vroeg het, omdat je aangaf dat hij best eens... Nja, ik wil het niet eens uitspreken.
Vaak achteraf gaan mensen dan roepen dat hij nooit van zijn kind(eren) heeft gehouden. Het lijkt mij juist dat je heel veel van je kinderen houdt als je eraan denkt om en/of ze echt mee te nemen de dood in.

Verdomme. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')