abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130996016
En daarnaast zal het nog een 'leuke' bijkomstigheid hebben. Doordat hij haar nieuwe partner betichtte van het mishandelen zullen ze als stel ook worden nagekeken en zal het zeer moeilijk zijn om de relatie voort te zetten. In iedergeval in het openbaar. De vraag is dan of hun relatie hier tegen opgewassen is en het is mogelijk dat ze hem dan ook kwijtraakt. Dode kindjes en geen partner om je te troosten.
  maandag 9 september 2013 @ 19:48:30 #202
405328 Jacquelinehasselbaink
Hayley is een prinses
pi_130996893
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_130997265
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:58 schreef Messina het volgende:

[..]

Mja, dat riep je in het andere topic ook vaak, kan ik me herinneren. Maar ik denk (hoop) dat je je er geen beeld kan van vormen, hoe het echt is. Misschien wíl je graag denken dat het alleen maar wraak kan zijn, want tsja, een GOEDE vader die veel van zijn kinderen houdt zou zoiets nooit doen, toch? TOCH?!
Dit heeft niks met goed of slecht te maken. Iedereen kan een meltdown in zijn bovenkamer krijgen na jarenlang gezeik en gezanik en dat je mentaal compleet aan de grond zit vanwege vechtscheiding, financiele issues etc. Daar hoort een GGZ of andere zorg bij te helpen maar de overheid loopt daar flink op te bezuinigen. Iedereen kan keihard in een depressie vallen of dat er daar boven draadjes knappen. Dat wil niet zeggen dat hij daarvoor geen goede vader is geweest. Dat kan iedereen overkomen. Ik heb de sterkste gasten ook enorm zien aftakelen mentaal gezien door problemen die je niet in de koude kleren gaan zitten. Dan doe je nu eenmaal geen rationele dingen meer en neem je de zaken mee die je op dat moment het meeste lief hebt, de kids dus. Zoiets is natuurlijk nooit goed te praten, maar iemand kan ook 'gestoord' worden.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 9 september 2013 @ 19:56:57 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130997305
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:26 schreef yvonne het volgende:
Maar even, die Zeister dude was een therapeutachtige en deze man ook?
Eigen bedrijf met iets om anderen sterker te maken?
Check.

Als het trouwens waar is dat het ene kind van de tweeling bij hem woonde en de ander bij de moeder, dan zal het allemaal nog wel meevallen met het vreselijke drama van de saboterende bitch die er alles aan doet om de omgang te voorkomen, zelfs als het alleen maar om de belastingtechnische voordelen van het alleenstaand ouderschap was dat ze niet beiden bij de moeder woonden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130997384
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:55 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dit heeft niks met goed of slecht te maken. Iedereen kan een meltdown in zijn bovenkamer krijgen na jarenlang gezeik en gezanik en dat je mentaal compleet aan de grond zit vanwege vechtscheiding, financiele issues etc. Daar hoort een GGZ of andere zorg bij te helpen maar de overheid loopt daar flink op te bezuinigen. Iedereen kan keihard in een depressie vallen of dat er daar boven draadjes knappen. Dat wil niet zeggen dat hij daarvoor geen goede vader is geweest. Dat kan iedereen overkomen. Ik heb de sterkste gasten ook enorm zien aftakelen mentaal gezien door problemen die je niet in de koude kleren gaan zitten. Dan doe je nu eenmaal geen rationele dingen meer en neem je de zaken mee die je op dat moment het meeste lief hebt, de kids dus. Zoiets is natuurlijk nooit goed te praten, maar iemand kan ook 'gestoord' worden.
Je quote mij, maar lees even terug waar ik op reageer :)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_130997443
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Check.

Als het trouwens waar is dat het ene kind van de tweeling bij hem woonde en de ander bij de moeder, dan zal het allemaal nog wel meevallen met het vreselijke drama van de saboterende bitch die er alles aan doet om de omgang te voorkomen, zelfs als het alleen maar om de belastingtechnische voordelen van het alleenstaand ouderschap was dat ze niet beiden bij de moeder woonden.
Ik las het net ook, ja.
Beetje vreemd om een tweeling uit elkaar te halen? :?
pi_130997606
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:00 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik las het net ook, ja.
Eh. Mijn 2 dochters zijn op papier ook uit elkaar gehaald. Maar dat heeft dus puur en alleen en administratieve reden. Hij regelt de opvang en toeslag voor kind 1 en ontvangt ook kindertoeslag en kinderbijslag. En ik heb dat voor kind 2. Dat is puur en alleen op papier want de meiden zij altijd bij elkaar.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_130997725
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Eh. Mijn 2 dochters zijn op papier ook uit elkaar gehaald. Maar dat heeft dus puur en alleen en administratieve reden. Hij regelt de opvang en toeslag voor kind 1 en ontvangt ook kindertoeslag en kinderbijslag. En ik heb dat voor kind 2. Dat is puur en alleen op papier want de meiden zij altijd bij elkaar.
Ah, dat kan ook nog inderdaad. Ik heb maar één kind, dus ik heb zulke zaken niet te regelen mochten wij ooit gaan scheiden ;)
  maandag 9 september 2013 @ 20:05:26 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130997736
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:00 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik las het net ook, ja.
Nee, is belastingtechnisch behoorlijk interessant.... want beide ouders zijn dan (zolang ze niet opnieuw samenwonen) alleenstaande ouder.
Daarbij hoef je dan in principe ook niet meer te schuiven met (kinder)alimentatie.

Ik verwacht overigens dat er sprake was van een volledig co-ouderschap en dat beide kinderen doordeweeks bij moeder woonden, want het bungalowpark is 50 km van de school af.
Nou zal het tot Groningen wel meevallen met de files, maar dan nog word je daar niet vrolijk van, iedere ochtend en middag zo'n afstand.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130998102
Het is inderdaad gewoon een belastingtechnisch truukje. Op papier lijkt het heel hard naar met volledig co ouderschap merken de kinderen er echt niets van.
pi_130998231
ik denk dat de uitvaart van die gek niet erg veel bezoekers zal trekken
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 9 september 2013 @ 20:15:34 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130998289
Maar goed, het feit dat het ene kind (in ieder geval op papier) bij vader woonde geeft al aan dat het dus niet erg voor de hand ligt dat de vreselijke doomscenario's van vaders die hun kinderen nooit meer zien hier speelden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130998331
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:15 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, het feit dat het ene kind (in ieder geval op papier) bij vader woonde geeft al aan dat het dus niet erg voor de hand ligt dat de vreselijke doomscenario's van vaders die hun kinderen nooit meer zien hier speelden.
Het is ongelooflijk, maar.. Ik ben het met je eens.
pi_130998425
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:55 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat kan iedereen overkomen.
Daar ben ik het niet mee eens. Sommige mensen zwelgen in hun slachtofferrol en zijn gedoemd ten onder te gaan door een gebrek aan zelfreflectie.

Niets valt hem aan te rekenen, alles is de schuld van anderen. Waarschijnlijk heeft hij alle tegenslagen die hij heeft gehad in zijn leven (en wie heeft die niet) op anderen afgeschoven. Nooit zelf verantwoordelijkheid genomen voor gemaakte fouten. Wat je dan ziet is dat men zich op een gegeven moment gaat richten op 1 of 2 personen die dan van alles de schuld gaan krijgen. Van ieder ding dat fout gaat; van gemorste melk tot het mislukken van een carriere. Dat komt dan allemaal door, in dit geval, de (ex) partners. Al zijn in het leven opgekropte woede richt zich daar dan op deze persoon met een grote finale als ultieme wraak om ze dan eindelijk een lesje te leren. Waarschijnlijk heeft hij zich al enige tijd lopen verkneukelen op het idee wat hij deze vrouwen zou aandoen, hun reactie op het moment dat ze het vreselijke nieuws te horen krijgen en hun verdere trieste leven.
pi_130998454
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:15 schreef Leandra het volgende:
Dus ze kan er ook niet mee bezig geweest zijn :?
  maandag 9 september 2013 @ 20:20:41 #216
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130998560
Er moet echt wel iets in je kop fout zitten wil je tot zulke draconische daden komen. Dat kan imo niet iedereen overkomen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_130998579
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nou ja je stemt daar wel of niet mee in. Voor de moeder heeft het geen extra voordeel dat er 1 van de kinderen bij de vader staat ingeschreven. Dat zij daarmee instemt is een voordeel voor de vader.
  maandag 9 september 2013 @ 20:23:07 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130998664
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Natuurlijk kan ze er wel mee bezig zijn geweest, maar om zo'n situatie te laten ontstaan (ene kind bij ene ouder, andere kind bij andere ouder, zelfs alleen maar administratief), moet je nog wel een beetje normaal met elkaar omgaan, zeker ook omdat de kinderen beiden naar dezelfde school op 50 km (!!) afstand van het huis van vader gingen.

Overigens kun je je kind zo op je eigen adres inschrijven, ook als het kind bij de andere ouder ingeschreven is, dus als ze dat had willen doen was het simpel geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130998805
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Natuurlijk kan ze er wel mee bezig zijn geweest, maar om zo'n situatie te laten ontstaan (ene kind bij ene ouder, andere kind bij andere ouder, zelfs alleen maar administratief), moet je nog wel een beetje normaal met elkaar omgaan, zeker ook omdat de kinderen beiden naar dezelfde school op 50 km (!!) afstand van het huis van vader gingen.

Overigens kun je je kind zo op je eigen adres inschrijven, ook als het kind bij de andere ouder ingeschreven is, dus als ze dat had willen doen was het simpel geweest.
Daar heb je inderdaad geen toestemming voor nodig. En 50km is een hoop hoor. Mijn meiden zitten 20km verderop op school en dat is een flink stuk rijden over 1 van de drukste punten in de file. Dat vraagt ook best toewijding van de ouder die op afstand woont.
pi_130999515
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

En als ze nu beide de kids bij zichzelf wilden inschrijven? Waarom is de vrouw hier de goedzak [edit deze laatste vraag is meer gericht aan ticootje, ik ben weer eens in de war]?
pi_131000068
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

En als ze nu beide de kids bij zichzelf wilden inschrijven? Waarom is de vrouw hier de goedzak [edit deze laatste vraag is meer gericht aan ticootje, ik ben weer eens in de war]?
Ik wil helemaal niet zeggen dat er hier 1 de goedzak is. Maar het inschrijven van kinderen op je adres is de toestemming van de ander niet voor nodig. Dus dat er 1 op beiden stond doet mij twijfelen aan de vreselijke vechtscheiding drama die hij in z'n brief probeerde te schetsen.
  maandag 9 september 2013 @ 20:57:27 #222
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_131000589
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

gaat melding maken...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_131000630
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:57 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

gaat melding maken...
Ja terecht. Maar mijn moeder heeft geen hond he!
  maandag 9 september 2013 @ 20:59:20 #224
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_131000711
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:57 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

gaat melding maken...
Idd, dat heet fraude.
Leuk mens ben je zeg.
  maandag 9 september 2013 @ 20:59:31 #225
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_131000722
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:58 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja terecht. Maar mijn moeder heeft geen hond he!
Oh dan is het goed ;)
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')