quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:17 schreef BlueNumber het volgende:
Alsof jij verstand hebt van muziek, je bepeelt het keyboard als een kwijlende triangeljosti.
Je vergeet Braddie uit te maken voor rotte vis. Dat is verplicht in zo'n topic.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:24 schreef TwentyFourr het volgende:
Snap ik heel goed Braddie. Je voelt je natuurlijk onrecht aangedaan omdat dit geen 'echte' fans/muziekkenners zijn en ze toch op hetzelfde niveau, nee, zelfs hoger staan omdat zij een bandshirt aanhebben en jij niet. Dan lijkt het net of zij er meer verstand van hebben of dichterbij de muziek staan dan jij, als amateurmuzikant (in de positieve zin van het woord), die er ogenschijnlijk meer vanaf weet en vaker geluisterd hebt, een 'grotere' fan.
Maar Braddie, het maakt natuurlijk niets uit. Wees blij dat ze met shirts rondlopen van muziek die je kan waarderen en niet met shirts van muziek die je niet kan waarderen. De muziek leeft in de shirts toch nog een beetje door, en wie weet, er zitten vast mensen tussen die naast de 'hits' ook de rest van het repertoire beluisteren.
Ik hou wel van goedkope opmerkingen hier en daar, maar bij Braddie is dat niet noodzakelijk. Ik breng namelijk liever geen water naar de zee.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:26 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Je vergeet Braddie uit te maken voor rotte vis. Dat is verplicht in zo'n topic.
Dan doe ik het wel:quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:27 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik hou wel van goedkope opmerkingen hier en daar, maar bij Braddie is dat niet noodzakelijk. Ik breng namelijk liever geen water naar de zee.
Ditquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:16 schreef DjUntzUntz het volgende:
no offense maar waar bemoei jij je mee? die mensen dragen wat ze zelf willen, doe jij toch ook?
Quadrophenia? Wat is dat voor hipsterbandje?quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:45 schreef PimD het volgende:
Jij hebt toch een Quadrophenia shirt Bradley, terwijl je maar 3 nummers kende ofzo?
Je neemt een groot risico door hier te posten. Dat kan ik wel waarderen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:26 schreef chroestjov het volgende:
TS is jaloers omdat er geen meiden zijn die zijn bandshirt willen dragen.
Oh wacht, hij heeft geen band meer, nvm.
Beschouw deze post maar als niet gepost.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:16 schreef DjUntzUntz het volgende:
no offense maar waar bemoei jij je mee? die mensen dragen wat ze zelf willen, doe jij toch ook?
Album van The Who...?quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:48 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Quadrophenia? Wat is dat voor hipsterbandje?Wat een draak van een naam.
Ik typte iets langzamer als jou..quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
Want ze mogen muziek van voor hun tijd niet mooi vinden?
Kinderen in dat jack daniels shirt vind ik wel
Jack Daniels hemdjesquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
Want ze mogen muziek van voor hun tijd niet mooi vinden?
Kinderen in dat jack daniels shirt vind ik wel
16* En ik zie net als met de band shirts het probleem niet echtquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nouals veertienjarige daarin lopen
Drink je Jack Daniels?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
16* En ik zie net als met de band shirts het probleem niet echt
Probeer Glen Talloch, is goedkoper en naar mijn mening ook iets lekkerder.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wel eens, ben er meestal te blut voor
Boeiend, hoort bij die leeftijdsfase.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nouals veertienjarige daarin lopen
Zal het eens proberenquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Probeer Glen Talloch, is goedkoper en naar mijn mening ook iets lekkerder.
Simpel, als ze lelijk zijn zijn ze ze echt geinteresseerd, anders zijn het aandachtshoertjes zoals SWJ ze post.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:27 schreef Emm16 het volgende:
Hoe weet jij nou weer of ze er echt geïnteresseerd zijn? Onterechte klacht dus.
En daar is niets mis mee.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Simpel, als ze lelijk zijn zijn ze ze echt geinteresseerd, anders zijn het aandachtshoertjes zoals SWJ ze post.
Daar is zeker niks mis mee.quote:
Je kan allemaal hoofdletters, allemaal kleine letters of 1 hoofdletter krijgen. Ik blijf niet bezig natuurlijk.quote:
^^quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:16 schreef DjUntzUntz het volgende:
Anders zouden ze zelf ook wel fanatiek kwijlend een muziekinstrument bespelen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:27 schreef Emm16 het volgende:
Hoe weet jij nou weer of ze er echt geïnteresseerd zijn? Onterechte klacht dus.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Simpel, als ze lelijk zijn zijn ze ze echt geinteresseerd, anders zijn het aandachtshoertjes zoals SWJ ze post.
Qftquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:16 schreef DjUntzUntz het volgende:
quote:
quote:
quote:
SwJ redt het topicquote:
Cyberpestenquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:19 schreef Beach het volgende:
jij zou toch oprotten van fok braddie
houd je aan je woord nietsnut
Ja, van Quadrophenia, maar dat zijn niet de hits.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:45 schreef PimD het volgende:
Jij hebt toch een Quadrophenia shirt Bradley, terwijl je maar 3 nummers kende ofzo?
Dit topic ging toch over jonge meiden, niet over jou.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, van Quadrophenia, maar dat zijn niet de hits.
Hoeveel mensen kennen "The Rock" ?
Enne, ik ken van The Who zelf genoeg nummers hoor
Heb je ze wel live gezien?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, van Quadrophenia, maar dat zijn niet de hits.
Hoeveel mensen kennen "The Rock" ?
Enne, ik ken van The Who zelf genoeg nummers hoor
top, heb ze een keer op rock werchter gezien.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jep
Filmpje heb ik gemaakt, had zit plaatsen
Te blut v Jack Daniels..quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wel eens, ben er meestal te blut voor
Ik ben ook maar een arme scholierquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:13 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Te blut v Jack Daniels..
Hahahah..
16 jaar zit je nog op de peuterspeelzaalquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een arme scholier
6vwoquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:35 schreef Thezappa het volgende:
[..]
16 jaar zit je nog op de peuterspeelzaal
Ik doe een thuisstudie dus geen ideequote:Op vrijdag 6 september 2013 22:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Serieus?Dan ben je zeker de jongste?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik doe een thuisstudie dus geen idee
Alles kan /weer ontopicquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dat kon in Nederland.
tot huisvrouw zekerquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik doe een thuisstudie dus geen idee
Nice, het is echt een toffe bandquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
top, heb ze een keer op rock werchter gezien.
wo huismoederquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Vwo zei ik toch al, lees even terug
in strakke shirtjes, maar daar heb ik nog geen fotos van gezienquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit topic ging toch over jonge meiden, niet over jou.
Dit is een jongen man. Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:16 schreef Braddie het volgende:
Zulke onzin.
Van die meiden van 12-16 met shirts van Nirvana/Queen/Michael Jackson
Zoals dit
[ afbeelding ]
Ik vraag me dan echt af waarom ze bandshirts dragen? Meestal komen ze niet verder dan Smells Like Teen Spirit/Billie Jean/Radio Gaga
Klacht: Meiden met bandshirts terwijl ze niet verder komen dan de *hits*
Ik vind pas dat je bandshirts mag dragen als je óf echt geinteresseerd bent in een artiest (en dus niet voor hipster doeleinden) óf als je deze artiest ook echt heb live gezien.
Dat is een manier om in de gevangenis aan te geven dat er van achteren wel wat in mag.quote:Op zaterdag 7 september 2013 08:41 schreef HSG het volgende:
Nee TS dit is normaal...
[ afbeelding ]
Doe mij maar meiden met een bandshirt.
Waar gaat het toch heen met de wereld.quote:Op zaterdag 7 september 2013 08:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is een manier om in de gevangenis aan te geven dat er van achteren wel wat in mag.
Wat een enorme bullshit.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:16 schreef Braddie het volgende:
Ik vind pas dat je bandshirts mag dragen als je óf echt geinteresseerd bent in een artiest (en dus niet voor hipster doeleinden) óf als je deze artiest ook echt heb live gezien.
Als je TS zijn topics niet leuk vind, waarom ga je er dan niet gewoon weg en waarom klik je Überhaupt het topic aan als je weet dat het van Braddie isquote:Op zaterdag 7 september 2013 09:39 schreef Robophatt het volgende:
Ik dacht dat het een terechte klacht ging zijn in de zin van "niet aantrekkelijk" maar ik had moeten zien wie de TS was. Gezeik dus weer.
ieder topic gaat over de Bradsterquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit topic ging toch over jonge meiden, niet over jou.
De enige die TS maar blijft verdedigenquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:07 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Als je TS zijn topics niet leuk vind, waarom ga je er dan niet gewoon weg en waarom klik je Überhaupt het topic aan als je weet dat het van Braddie is?
Lees dan, ik zeg toch dat ik pas later zag van wie het topic was.quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:07 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Als je TS zijn topics niet leuk vind, waarom ga je er dan niet gewoon weg en waarom klik je Überhaupt het topic aan als je weet dat het van Braddie is?
Nee, dit gaat niet over de TS. Het gaat over het feit dat sommige mensen reacties plaatsen met ''ow, heb je hem weer!'' Klik dat topic dan ook niet aan -_-quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:29 schreef shaderon het volgende:
[..]
De enige die TS maar blijft verdedigen
Het is de TS.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:29 schreef shaderon het volgende:
[..]
De enige die TS maar blijft verdedigen
So much hate in just 1 postquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
BraddieJe mocht willen dat je zo'n shirt aan kon trekken
Per definitie onterechte klacht
Is dat de bradsterquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:58 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Hypocriet ben je toch ook weer.
Wat een baasquote:
Frank, van jou had ik beter verwacht dan domme internetfabeltjes te geloven.quote:Op zaterdag 7 september 2013 08:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is een manier om in de gevangenis aan te geven dat er van achteren wel wat in mag.
1,3/10quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:58 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je weer zo beginnen..?quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Genoeg overeenkomsten om te kunnen stellen dat het een kloon van Braddie is.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:22 schreef Rectum het volgende:
[..]
braddie hoelang ga je dit toneelstukje nog volhouden
Ik denk lang. IK BEN NAMELIJK GEEN KLOON!quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:22 schreef Rectum het volgende:
[..]
braddie hoelang ga je dit toneelstukje nog volhouden
quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:24 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik denk lang. IK BEN NAMELIJK GEEN KLOON!
Nee he, niet nog zo'n debiel hequote:
Het kan me niet schelen wat je denkt, maar hou het voor je alsjeblieftquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:26 schreef Rectum het volgende:
[..]!
ga nu maar snel weer in je onderbroek een slechte cover van sweet child of mine spelen
oke van dijkiequote:Op zaterdag 7 september 2013 17:28 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Het kan me niet schelen wat je denkt, maar hou het voor je alsjeblieft
Wat?quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:27 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Nee he, niet nog zo'n debiel he
bradley heet van dijk... jij dus ook? niet zo slim om dat allemaal zo het forum op te gooienquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:32 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
O god, wie heeft hij mijn naam allemaal gegeven?
Familie of kloon, wat zal het worden, je ziet het na de reclamequote:Op zaterdag 7 september 2013 17:33 schreef Rectum het volgende:
[..]
bradley heet van dijk... jij dus ook? niet zo slim om dat allemaal zo het forum op te gooien
of ben je toch zijn kloon...![]()
Hmm... Toevallig iets wat er op lijkt. Maar goed, laat maarquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:33 schreef Rectum het volgende:
[..]
bradley heet van dijk... jij dus ook? niet zo slim om dat allemaal zo het forum op te gooien
of ben je toch zijn kloon...![]()
93 dan nog altijd.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:38 schreef shaderon het volgende:
Blondje_93 is de made die langzaam braddies hersencellen vreet duh..
Hij kan je moeilijk op Facebook hebben als jij hem bent, Ilse.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:31 schreef Blondje_93 het volgende:
Lees dit maar even vanaf pagina 10: ONZ / Ik ben er weer hoor!
Als je slim bent sta je dus aan MIJN kant
Daar heb ik idd wel spijt van..quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij kan je moeilijk op Facebook hebben als jij hem bent, Ilse.
Doet er verder ook niet toe aangezien het maar een fictieve naam is.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:53 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik snap best dat je dat niet kon onthouden van iemand die je niet eens mag
Dit is inderdaad de echte klacht.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:26 schreef Enchanter het volgende:
mensen die geen Heino shirt dagelijks dragen
Dat wisten we alquote:
Nee het is maar een jaartje, daarna op kamers en studerenquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:31 schreef shaderon het volgende:
[..]
6vwo en thuisschool. Mis je dan niet het sociale gebeuren op school enzo?
Dan zal ze flink honger gaan lijden denk ik.quote:Blondje_93 is de made die langzaam braddies hersencellen vreet duh..
kloptquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Doet er verder ook niet toe aangezien het maar een fictieve naam is.
Ah netjes. Hoe doe je thuis dan al die praktische opdracten enzo?quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee het is maar een jaartje, daarna op kamers en studerenDaarnaast zaten/zitten mijn vrienden toch op andere scholen.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:41 schreef gelepino het volgende:
[..]
Dan zal ze flink honger gaan lijden denk ik.
Nee hoor, want ik heb hem ook daadwerkelijk live gezien in het Gelredome en ken vrij veel nummers van The Beatles/Wings, en niet alleen maar de hitsquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:58 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt inderdaad opquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:07 schreef Trashcanman het volgende:
Wait what?
[ afbeelding ]
Zit er nu een verkapt ss logo op die print?
Ik heb dat toen ooit ergens opgepikt voor de rest ben ik helemaal niet thuis daarin dus ik zou het verder ook niet weten. Heb het maar voor waar met een knipoog aangenomen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Frank, van jou had ik beter verwacht dan domme internetfabeltjes te geloven.
Nietquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:44 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ah netjes. Hoe doe je thuis dan al die praktische opdracten enzo?
Ben zelf blijven zitten in 5V
Precies in mijn jeugd droeg ik in de zomer i.c.m. het lange haar t-shirts van Elvis,Stones,Beatles e.d. en dat was normaal. T-shirts met jeans en gympen. Nu anno 2013 heb ik nog steeds soortgelijke t-shirts maar dan met opschriften zoals hieronder.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:16 schreef DjUntzUntz het volgende:
Jack Daniels whiskey durven te noemenquote:Op zondag 8 september 2013 12:52 schreef nuck_chorris het volgende:
Tevens chicks met jack daniels shirts. Waarschijnlijk lusten ze niet eens wiskey.
Dat is dan ook bourbonquote:Op zondag 8 september 2013 12:52 schreef nuck_chorris het volgende:
Tevens chicks met jack daniels shirts. Waarschijnlijk lusten ze niet eens wiskey.
Mee eensquote:Op zondag 8 september 2013 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze mixen het waarschijnlijk gewoon met cola, is ook het enige waar het goed voor is.
Het is ook prima te gebruiken als ingrediënt in marinade voor kip e.d.quote:Op zondag 8 september 2013 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Jack Daniels whiskey durven te noemenZe mixen het waarschijnlijk gewoon met cola, is ook het enige waar het goed voor is.
Inderdaad, gisteren nog een Cragganmore 14 yr gehadquote:Op zondag 8 september 2013 14:58 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Het is ook prima te gebruiken als ingrediënt in marinade voor kip e.d.
Wat borreltijd betreft heb ik liever een speyside inderdaad.
Wat een zielige reactie dit. Wat boeit het nou wie een kloon is van wie? ik durf te wedden dat er meerdere users zijn met meer accountsquote:Op zondag 8 september 2013 20:02 schreef hoink581 het volgende:
Je hebt wat gemist Braddie, de twee weken dat je weg was postte hier een user die sprekend op jou leek! Hij vond je echt een droeftoeter dat je je rijbewijs nog niet had.
Floppy-Disk heette die ofzo.
Oke, nu heb je je nog meer verdacht gemaakt!quote:Op zondag 8 september 2013 20:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wat een zielige reactie dit. Wat boeit het nou wie een kloon is van wie? ik durf te wedden dat er meerdere users zijn met meer accounts
Denk wat je wilt, jaquote:Op zondag 8 september 2013 20:16 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Oke, nu heb je je nog meer verdacht gemaakt!
Blobdje_93= floppy= bradster.
Masr wel goed geprobeerd hoor!![]()
__!
Zou je denken, ja?quote:Op zondag 8 september 2013 20:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wat een zielige reactie dit. Wat boeit het nou wie een kloon is van wie? ik durf te wedden dat er meerdere users zijn met meer accounts
Haten op WDEVquote:Op zondag 8 september 2013 20:17 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Denk wat je wilt, ja
Nee, ik ben dat gezeik gewoon kotsbeu hier.
Ho ho niet zo aangebrand tegen hoink.quote:Op zondag 8 september 2013 20:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Niet zo aangebrand? Jullie denken maar dat je alles kan zeggen, maar zo zit de wereld niet in elkaarquote:Op zondag 8 september 2013 20:18 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Ho ho niet zo aangebrand tegen hoink.
De wereld misschien niet maar KLB wel.quote:Op zondag 8 september 2013 20:21 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Niet zo aangebrand? Jullie denken maar dat je alles kan zeggen, maar zo zit de wereld niet in elkaar
Waarom bok je dan niet op van FOK?...quote:Op zondag 8 september 2013 20:17 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Je mag veel zeggen op Fok! behalve zwartjoekel.quote:Op zondag 8 september 2013 20:21 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Niet zo aangebrand? Jullie denken maar dat je alles kan zeggen, maar zo zit de wereld niet in elkaar
Ssst doe nou niet bbyquote:Op zondag 8 september 2013 20:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je mag veel zeggen op Fok! behalve zwartjoekel.
Dat zeg je wel idd altijd, maar de volgende dag ben je er gewoon weer.quote:Op zondag 8 september 2013 20:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom bok je dan niet op van FOK?...
Als ik het gezeik beu ben dan stop ik ook een tijdje met Fokken, easy as pie.
Hallo, ik probeer normaal tegen je te doen en dan krijg ik zo'n reactie terug?quote:Op zondag 8 september 2013 20:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
KLB is de wereld nietquote:Op zondag 8 september 2013 20:21 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Niet liegen nu Braddie, jouw relatie met KLB is net zo verslavend en zelfdestructief als een junk z'n relatie met heroïne.quote:Op zondag 8 september 2013 20:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja rot maar op dikkie. Doeiquote:Op zondag 8 september 2013 20:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Had jij niet een DM gepost waarin Braddie je lelijk noemde?quote:Op zondag 8 september 2013 20:25 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Hallo, ik probeer normaal tegen je te doen en dan krijg ik zo'n reactie terug?
Eigenlijk verdien je anders na vanmiddag, maar ik heb geen zin in ruzie..
Ja als je weet wat hij flikt, dan kan je geen medelijden met hem hebbenquote:Op zondag 8 september 2013 20:36 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Angel is ook weer lekker op dreef
Hahaha, braddie was precies 5 dagen weg en toen kwam die met een ander acc aanzetten floppy-disk oid, toen ging floppy, om natuurlijk de schijn hoog te houden, braddie beledigen omdat braddie zijn rijbewijs nog niet heeft.quote:Op zondag 8 september 2013 20:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja als je weet wat hij flikt, dan kan je geen medelijden met hem hebben
Dikkiequote:
Vetzeug.quote:Op zondag 8 september 2013 20:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dikkie
Als je me nu al dikkie noemt met die spleet ogen van je, dan zal je waarschijnlijk wel helemaal "VETZEUG" roepen als je ogen normaal open konden, of niet dan?
Oh grote bek hoor, ja je bent dik.quote:Op zondag 8 september 2013 20:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dikkie
Als je me nu al dikkie noemt met die spleet ogen van je, dan zal je waarschijnlijk wel helemaal "VETZEUG" roepen als je ogen normaal open konden, of niet dan?
En wat dan nog?quote:Op zondag 8 september 2013 20:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Had jij niet een DM gepost waarin Braddie je lelijk noemde?
Dat is niet eens alles.quote:Op zondag 8 september 2013 20:40 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Hahaha, braddie was precies 5 dagen weg en toen kwam die met een ander acc aanzetten floppy-disk oid, toen ging floppy, om natuurlijk de schijn hoog te houden, braddie beledigen omdat braddie zijn rijbewijs nog niet heeft.
Mooie tijden![]()
![]()
Je hebt niet in de gaten dat je jezelf nog harder dist door dit te zeggen?quote:Op zondag 8 september 2013 20:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dikkie
quote:Op zondag 8 september 2013 20:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij is echt sneu. Had eerst nog wel medelijden met hem.
Waarom neem je het nog voor hem op dan? Wordt je zo nat van de Bradster?quote:
Neequote:Op zondag 8 september 2013 20:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wordt dit weer een Braddie vs Braddie fight?
Oh jawel hoor, maar het boeit me echt geen fuck, want ik doe er wat aan, dus ik kan het over mezelf zeggenquote:Op zondag 8 september 2013 20:43 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je hebt niet in de gaten dat je jezelf nog harder dist door dit te zeggen?
Spit out the details.quote:Op zondag 8 september 2013 20:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is niet eens alles.![]()
Hij is echt sneu. Had eerst nog wel medelijden met hem.
Gewoon, klote vrienden, dik, nouja, hij leek me gewoon heel ongelukkig en dat vond ik zielig.(oprecht).quote:
Hahahahah wat doe je daar aan dan dikzak? Meer vreten? Vooral 's avonds? Ja dat dacht ik alquote:Op zondag 8 september 2013 20:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar het boeit me echt geen fuck, want ik doe er wat aan, dus ik kan het over mezelf zeggen
Haha, allemaal 100% zijn eigen schuld.quote:Op zondag 8 september 2013 20:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon, klote vrienden, dik, nouja, hij leek me gewoon heel ongelukkig en dat vond ik zielig.(oprecht).
Ja helemaal duidelijk braddiequote:Op zondag 8 september 2013 20:17 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Denk wat je wilt, ja
Ik ben benieuwd. Wanneer krijgen we de eerste progressiefoto's te zien?quote:Op zondag 8 september 2013 20:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar het boeit me echt geen fuck, want ik doe er wat aan, dus ik kan het over mezelf zeggen
Nee, ik loop al 1,5 week smoothies te drinkenquote:Op zondag 8 september 2013 20:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hahahahah wat doe je daar aan dan dikzak? Meer vreten? Vooral 's avonds? Ja dat dacht ik al
quote:Op zondag 8 september 2013 20:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dikkie
Ja klopt, maar dan nog verdient niemand het om ongelukkig te zijn.quote:Op zondag 8 september 2013 20:45 schreef Serene het volgende:
[..]
Haha, allemaal 100% zijn eigen schuld.
Yeah right, merkbaar wat kwijt van 1,5 week smoothies drinken, geloof je het zelfquote:Op zondag 8 september 2013 20:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, ik loop al 1,5 week smoothies te drinkenen ik ga morgen naar Basic Fit voor een abbonement, en straks een stuk fietsen.
Voel me iig al een stuk fitter, en ik ben merkbaar wat kwijt
Man, je praat al maanden over een abonnement, nog steeds niet gebeurd?quote:Op zondag 8 september 2013 20:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, ik loop al 1,5 week smoothies te drinkenen ik ga morgen naar Basic Fit voor een abbonement, en straks een stuk fietsen.
Voel me iig al een stuk fitter, en ik ben merkbaar wat kwijt
Zodra ik progressie zie, ik merk het op dit moment alleen nog maar aan m`n conditie, het valt nog niet echt goed te zien in m`n gezicht (ja m`n nek is wat dunner)quote:Op zondag 8 september 2013 20:46 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Wanneer krijgen we de eerste progressiefoto's te zien?
Vertel mij even in het kort hoe en watquote:Op zondag 8 september 2013 20:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dan nog verdient niemand het om ongelukkig te zijn.
Niemand verdient het, mits die persoon iets eraan doet om gelukkiger te worden. De hele tijd huiltopics maken op fok valt daar niet onder.quote:Op zondag 8 september 2013 20:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, want ik drink alleen maar smoothiesquote:Op zondag 8 september 2013 20:47 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Yeah right, merkbaar wat kwijt van 1,5 week smoothies drinken, geloof je het zelf
Ik vind wel dat Braddie dat verdient. Hij doet immers zijn best om ongelukkig te zijn.quote:Op zondag 8 september 2013 20:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alleen een abbo halen is niet voldoende, je moet ook daadwerkelijk gaan he.quote:Op zondag 8 september 2013 20:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zodra ik progressie zie, ik merk het op dit moment alleen nog maar aan m`n conditie, het valt nog niet echt goed te zien in m`n gezicht (ja m`n nek is wat dunner)
Toch ben ik verder vrij gelukkigquote:Op zondag 8 september 2013 20:48 schreef Serene het volgende:
[..]
Niemand verdient het, mits die persoon iets eraan doet om gelukkiger te worden. De hele tijd huiltopics maken op fok valt daar niet onder.
quote:Op zondag 8 september 2013 20:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hahahahah wat doe je daar aan dan dikzak? Meer vreten? Vooral 's avonds? Ja dat dacht ik al
Ja daarom heb ik ook geen medelijden meer. Medelijden hebben op FOK! werkt toch alleen maar in nadeelquote:Op zondag 8 september 2013 20:48 schreef Serene het volgende:
[..]
Niemand verdient het, mits die persoon iets eraan doet om gelukkiger te worden. De hele tijd huiltopics maken op fok valt daar niet onder.
Tering, wat boeien smoothies nou weer. Gaat om je kcal's.quote:Op zondag 8 september 2013 20:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, want ik drink alleen maar smoothiesElke dag 2 liter water, elke dag 5 km lopen/10 km fietsen, ik doe er echt wel wat aan
(y)quote:Op zondag 8 september 2013 20:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik ook geen medelijden meer. Medelijden hebben op FOK! werkt toch alleen maar in nadeel
Haha zijn nek is dunner, echt grappig dit
Ja, dat is vrij logischquote:Op zondag 8 september 2013 20:49 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Alleen een abbo halen is niet voldoende, je moet ook daadwerkelijk gaan he.
Klopt, al helemaal als hij andere mensen gaat afkraken terwijl hij zelf ook niet geweldig is.quote:Op zondag 8 september 2013 20:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind wel dat Braddie dat verdient. Hij doet immers zijn best om ongelukkig te zijn.
Dat zeg je al heel lang.quote:Op zondag 8 september 2013 20:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat is vrij logischDat ga ik ook, anders sluit ik dat abbonement niet af, ben nu wel vastberaden het ook echt vol te houden!
Volgens mij heb je nog steeds een dikke nek, vriend.quote:Op zondag 8 september 2013 20:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zodra ik progressie zie, ik merk het op dit moment alleen nog maar aan m`n conditie, het valt nog niet echt goed te zien in m`n gezicht (ja m`n nek is wat dunner)
Ja, je snapt dat smoothies een vol gevoel geven?quote:Op zondag 8 september 2013 20:49 schreef Serene het volgende:
[..]
Tering, wat boeien smoothies nou weer. Gaat om je kcal's.
Hoezo werkt dat in je nadeel?quote:Op zondag 8 september 2013 20:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik ook geen medelijden meer. Medelijden hebben op FOK! werkt toch alleen maar in nadeel
Haha zijn nek is dunner, echt grappig dit
quote:Op zondag 8 september 2013 20:50 schreef chroestjov het volgende:
Zijn er veel bandshirts beschikbaar in maat (X)XXL?
Ik zeg ook nergens dat ik geweldig ben, sterker nog.. dat ben ik ook absoluut niet, heb genoeg nadelen, maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.quote:Op zondag 8 september 2013 20:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klopt, al helemaal als hij andere mensen gaat afkraken terwijl hij zelf ook niet geweldig is.
Dat is ook vrij onzinnig als ze veel kcal bevatten.quote:Op zondag 8 september 2013 20:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, je snapt dat smoothies een vol gevoel geven?
Inplaats van 4 broodjes s`middags eet ik er nu 2 en drink ik een smoothie.
Wat heeft blondje gedaan dat je jeweetwel haar moest flikken? Echt sneu.quote:Op zondag 8 september 2013 20:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat ik geweldig ben, sterker nog.. dat ben ik ook absoluut niet, heb genoeg nadelen, maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Is toch logisch; hij is onzeker over zichzelf, dus hij kraakt andere afquote:Op zondag 8 september 2013 20:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klopt, al helemaal als hij andere mensen gaat afkraken terwijl hij zelf ook niet geweldig is.
Heb je gelijk in, maar minder kcal dan 2 broodjes met kaasquote:Op zondag 8 september 2013 20:52 schreef Serene het volgende:
[..]
Dat is ook vrij onzinnig als ze veel kcal bevatten.
Oke dan kraakt hij me af, dikke vette care(hihaho). Maar doe dan tenminstens wat met de tips en open geen topics meer in KLBquote:Op zondag 8 september 2013 20:53 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Is toch logisch; hij is onzeker over zichzelf, dus hij kraakt andere af
De enige reden dat ik mensen afkraak, is inderdaad, dankjewel Nestalgie. Zodat ik mezelf beter voel.quote:Op zondag 8 september 2013 20:53 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Is toch logisch; hij is onzeker over zichzelf, dus hij kraakt andere af
quote:Op zondag 8 september 2013 20:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar minder kcal dan 2 broodjes met kaas
Dan hoef je hem toch niet af te kraken, omdat hij je tips niet volgt.quote:Op zondag 8 september 2013 20:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat Braddie het niet waardeert. Ik heb hem zat tips gegeven in 't begin.
Ik kan anders 2 voorbeelden bedenken waar jij mensen afkraakt die jou niks hebben misdaan. Sterker nog, 1 ervan doet hartstikke aardig tegen jou en verdedigt je alsnog.quote:Op zondag 8 september 2013 20:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat ik geweldig ben, sterker nog.. dat ben ik ook absoluut niet, heb genoeg nadelen, maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Nou meid, ga je gang en kraak iedereen af.quote:Op zondag 8 september 2013 20:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
De enige reden dat ik mensen afkraak, is inderdaad, dankjewel Nestalgie. Zodat ik mezelf beter voel.
Jawel, we moeten hem kapot maken zodat hij het eindelijk gaat snappen als het op de aardige manier niet werktquote:Op zondag 8 september 2013 20:54 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dan hoef je hem toch niet af te kraken, omdat hij je tips niet volgt.
Ik vind die braddie niet zo boem hoor, maar jij bent best wel een haatdragende spleetoog.quote:Op zondag 8 september 2013 20:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel, we moeten hem kapot maken zodat hij het eindelijk gaat snappen als het op de aardige manier niet werkt
Hier Braddie, iemand die zich meerdere malen heeft aangeboden om met jou samen te gaan trainen. Maar toch doe je er niks mee. Eigen schuld dus.quote:Op zondag 8 september 2013 20:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
Na vanmiddag is dat kleine beetje respect dat ik nog voor je had ook wel verdwenen, Bradster.
Evalueer je leven.
Haha AJ's darkside komt eruit.quote:Op zondag 8 september 2013 20:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel, we moeten hem kapot maken zodat hij het eindelijk gaat snappen als het op de aardige manier niet werkt
Enkel haat als de users niet normaal kunnen doen.quote:Op zondag 8 september 2013 20:57 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Ik vind die braddie niet zo boem hoor, maar jij bent best wel een haatdragende spleetoog.
Hij had ondertussen al ripped kunnen zijn, maar ja...quote:Op zondag 8 september 2013 20:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hier Braddie, iemand die zich meerdere malen heeft aangeboden om met jou samen te gaan trainen. Maar toch doe je er niks mee. Eigen schuld dus.
Waarom zou ik met iemand gaan trainen die ik niet ken? Als hij niet eens z`n naam wilt geven via DM na een gesprek.. waarom zou ik hem dan wel opeens moeten toevertrouwen om met mij te gaan trainen?quote:Op zondag 8 september 2013 20:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hier Braddie, iemand die zich meerdere malen heeft aangeboden om met jou samen te gaan trainen. Maar toch doe je er niks mee. Eigen schuld dus.
Wat doe jij nou para.quote:Op zondag 8 september 2013 20:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom zou ik met iemand gaan trainen die ik niet ken? Als hij niet eens z`n naam wilt geven via DM na een gesprek.. waarom zou ik hem dan wel opeens moeten toevertrouwen om met mij te gaan trainen?
Ja ik zou Hugh ook niet vertrouwen, hij is engquote:Op zondag 8 september 2013 20:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom zou ik met iemand gaan trainen die ik niet ken? Als hij niet eens z`n naam wilt geven via DM na een gesprek.. waarom zou ik hem dan wel opeens moeten toevertrouwen om met mij te gaan trainen?
Wat probeer je nou te zeggen, dat hij je wilde gaan verkrachten in de douches van Basic-Fit?quote:Op zondag 8 september 2013 20:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gelukkig is dat maar de mening van een nietszeggende user.quote:Op zondag 8 september 2013 20:57 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Ik vind die braddie niet zo boem hoor, maar jij bent best wel een haatdragende spleetoog.
Je ging toch sowieso een abbo nemen? Dus maakt geen reet uit om hij komt uitdagen.quote:Op zondag 8 september 2013 20:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
heb gewoon het idee keihard genaait te worden, dan sluit ik een abbo af bij die sportschool, en vervolgens komt er nooit iemand opdagen, en zit ik met dat abbo in m`n maag.
Doe je wel een hoofdletter?quote:Op zondag 8 september 2013 21:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te zeggen, dat hij je wilde gaan verkrachten in de douches van Basic-Fit?
Wtf lul je? Je hebt me op WA.quote:Op zondag 8 september 2013 20:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, zo is Hugh, kan ik bevestigen.quote:Op zondag 8 september 2013 21:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te zeggen, dat hij je wilde gaan verkrachten in de douches van Basic-Fit?
Ik accepteer het ja, natuurlijk. Ik vind het juist prettig als mensen mij willen helpen met dingen waar ik het fijne niet van weetquote:Op zondag 8 september 2013 21:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je ging toch sowieso een abbo nemen? Dus maakt geen reet uit om hij komt uitdagen.
Nou, nogmaals: Hugh_Myron en ik bieden ons aan om jou te helpen. Accepteer je het nu?
quote:Op zondag 8 september 2013 21:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, zo is Hugh, kan ik bevestigen.
Mwah van mij hoeft hij niks te snappen. Het is meer dat ik braddie gewoon best wel onaardig vindt voor iemand die zo vaak gedisst en gebruikt wordt. Dat vind ik wel gek.quote:Op zondag 8 september 2013 20:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Piye pls, stiekem ben je het met mij mee eens
Ik heb je niet op WA, ik heb je nummer niet eens man.quote:Op zondag 8 september 2013 21:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wtf lul je? Je hebt me op WA.
Je verzon altijd excuses om niet te hoeven gaan. Typisch.
Ja want een meisje van 1.60 zoals ik is heel eng wanneer ik jou wil helpen met afvallen.quote:Op zondag 8 september 2013 21:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik accepteer het ja, natuurlijk. Ik vind het juist prettig als mensen mij willen helpen met dingen waar ik het fijne niet van weet
quote:Op zondag 8 september 2013 20:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waar heb jij het dan over?quote:Op zondag 8 september 2013 21:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja want een meisje van 1.60 zoals ik is heel eng wanneer ik jou wil helpen met afvallen.
Is goed Braddie, blijf maar dik
Met wie whatsappt Hugh dan steedsquote:Op zondag 8 september 2013 21:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb je niet op WA, ik heb je nummer niet eens man.
Je hebt helemaal gelijk..quote:Op zondag 8 september 2013 21:02 schreef Nestalgie het volgende:
[..]volgens mij ben jij ook nog steeds onzeker.
Maar daar gaat het niet om, ik vind het triest dat braddie altijd het slachtoffer is. Je merkt dat het in zn persoonlijke leven niet goed gaat en nog blijven.doorgaan. Waarom? Omdat een deel van de fokkers onzeker over zichzelf zijn? En daarom braddie bashen.
Af en toe een bash topic is leuk, maar die jongen zoekt ontsnapping uit het echte leven door zn hart te luchten op FOK!. En het kan dat ik er helemaal naast zit en dat hij op die.negatieve aandacht geilt, maar ik denk het niet.
Als jij, of wie dan ook in zijn schoenen stond had je ook gewild dat er aardig tegen je gedaanwerd, alleen braddie leeft zijn leven en jij leeft de jouwe. Niemand heeft de kans gehadom zijn of haar leven te kiezen. Dus waarom altijd zo fucked up tegen 1 iemand doen?
Je maakt de aanname dat iedereen hem pest, omdat ze zelf onzeker zijn. Eyeopener: veel zijn niet onzeker en vinden het gewoon een kutuser.quote:Op zondag 8 september 2013 21:02 schreef Nestalgie het volgende:
Maar daar gaat het niet om, ik vind het triest dat braddie altijd het slachtoffer is. Je merkt dat het in zn persoonlijke leven niet goed gaat en nog blijven.doorgaan. Waarom? Omdat een deel van de fokkers onzeker over zichzelf zijn? En daarom braddie bashen.
Af en toe een bash topic is leuk, maar die jongen zoekt ontsnapping uit het echte leven door zn hart te luchten op FOK!. En het kan dat ik er helemaal naast zit en dat hij op die.negatieve aandacht geilt, maar ik denk het niet.
Als jij, of wie dan ook in zijn schoenen stond had je ook gewild dat er aardig tegen je gedaanwerd, alleen braddie leeft zijn leven en jij leeft de jouwe. Niemand heeft de kans gehadom zijn of haar leven te kiezen. Dus waarom altijd zo fucked up tegen 1 iemand doen?
Dat doe ik niet, heb hem meer dan genoeg tips gegeven en wel normaal gedaan. En iedereen wordt wel eens uitgekotst door andere users. Maar aan wie ligt het als bij Braddie's geval zo veel users zijn die hem uitkotsen?quote:Op zondag 8 september 2013 21:02 schreef Nestalgie het volgende:
Oke fijn, dm Hugh of mij maar waar en wanneerquote:Op zondag 8 september 2013 21:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waar heb jij het dan over?
Ik zeg in die quote juist dat ik het accepteer als je me wilt helpen met iets waar ik het fijne niet van weet.
Zeg nergens dat ik het eng vind, juist dat ik het accepteer... dafuq...
Ik lucht m`n hart op FOK! inderdaad zodat ik wat ontsnapping heb, ik word gewoon vaak gefuckt/gebruikt door mensen die zich mijn vrienden noemen, en elke keer als ik dan een topic open word dit een Bash/Backfire topic.quote:Op zondag 8 september 2013 21:02 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Persoonlijk doe ik gewoon graag fucked up tegen mensen op FOK!.quote:Op zondag 8 september 2013 21:02 schreef Nestalgie het volgende:
En jou snap ik echt niet.quote:
Ja, dat is het probleem niet, maar ik denk dat ik per ongeluk 2.1 doe, het is verwarrend.quote:
Ik vind jou anders best liefquote:Op zondag 8 september 2013 21:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Persoonlijk doe ik gewoon graag fucked up tegen mensen op FOK!.
Daarom staat er deel en daarom staat er een vraagteken achter.quote:Op zondag 8 september 2013 21:04 schreef Serene het volgende:
[..]
Je maakt de aanname dat iedereen hem pest, omdat ze zelf onzeker zijn. Eyeopener: veel zijn niet onzeker en vinden het gewoon een kutuser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |