Ditquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:16 schreef DjUntzUntz het volgende:
no offense maar waar bemoei jij je mee? die mensen dragen wat ze zelf willen, doe jij toch ook?
Quadrophenia? Wat is dat voor hipsterbandje?quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:45 schreef PimD het volgende:
Jij hebt toch een Quadrophenia shirt Bradley, terwijl je maar 3 nummers kende ofzo?
Je neemt een groot risico door hier te posten. Dat kan ik wel waarderen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:26 schreef chroestjov het volgende:
TS is jaloers omdat er geen meiden zijn die zijn bandshirt willen dragen.
Oh wacht, hij heeft geen band meer, nvm.
Beschouw deze post maar als niet gepost.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:16 schreef DjUntzUntz het volgende:
no offense maar waar bemoei jij je mee? die mensen dragen wat ze zelf willen, doe jij toch ook?
Album van The Who...?quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:48 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Quadrophenia? Wat is dat voor hipsterbandje?Wat een draak van een naam.
Ik typte iets langzamer als jou..quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
Want ze mogen muziek van voor hun tijd niet mooi vinden?
Kinderen in dat jack daniels shirt vind ik wel
Jack Daniels hemdjesquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
Want ze mogen muziek van voor hun tijd niet mooi vinden?
Kinderen in dat jack daniels shirt vind ik wel
16* En ik zie net als met de band shirts het probleem niet echtquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nouals veertienjarige daarin lopen
Drink je Jack Daniels?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
16* En ik zie net als met de band shirts het probleem niet echt
Probeer Glen Talloch, is goedkoper en naar mijn mening ook iets lekkerder.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wel eens, ben er meestal te blut voor
Boeiend, hoort bij die leeftijdsfase.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nouals veertienjarige daarin lopen
Zal het eens proberenquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Probeer Glen Talloch, is goedkoper en naar mijn mening ook iets lekkerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |