quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:17 schreef BlueNumber het volgende:
Alsof jij verstand hebt van muziek, je bepeelt het keyboard als een kwijlende triangeljosti.
Je vergeet Braddie uit te maken voor rotte vis. Dat is verplicht in zo'n topic.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:24 schreef TwentyFourr het volgende:
Snap ik heel goed Braddie. Je voelt je natuurlijk onrecht aangedaan omdat dit geen 'echte' fans/muziekkenners zijn en ze toch op hetzelfde niveau, nee, zelfs hoger staan omdat zij een bandshirt aanhebben en jij niet. Dan lijkt het net of zij er meer verstand van hebben of dichterbij de muziek staan dan jij, als amateurmuzikant (in de positieve zin van het woord), die er ogenschijnlijk meer vanaf weet en vaker geluisterd hebt, een 'grotere' fan.
Maar Braddie, het maakt natuurlijk niets uit. Wees blij dat ze met shirts rondlopen van muziek die je kan waarderen en niet met shirts van muziek die je niet kan waarderen. De muziek leeft in de shirts toch nog een beetje door, en wie weet, er zitten vast mensen tussen die naast de 'hits' ook de rest van het repertoire beluisteren.
Ik hou wel van goedkope opmerkingen hier en daar, maar bij Braddie is dat niet noodzakelijk. Ik breng namelijk liever geen water naar de zee.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:26 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Je vergeet Braddie uit te maken voor rotte vis. Dat is verplicht in zo'n topic.
Dan doe ik het wel:quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:27 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik hou wel van goedkope opmerkingen hier en daar, maar bij Braddie is dat niet noodzakelijk. Ik breng namelijk liever geen water naar de zee.
Ditquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:16 schreef DjUntzUntz het volgende:
no offense maar waar bemoei jij je mee? die mensen dragen wat ze zelf willen, doe jij toch ook?
Quadrophenia? Wat is dat voor hipsterbandje?quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:45 schreef PimD het volgende:
Jij hebt toch een Quadrophenia shirt Bradley, terwijl je maar 3 nummers kende ofzo?
Je neemt een groot risico door hier te posten. Dat kan ik wel waarderen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:26 schreef chroestjov het volgende:
TS is jaloers omdat er geen meiden zijn die zijn bandshirt willen dragen.
Oh wacht, hij heeft geen band meer, nvm.
Beschouw deze post maar als niet gepost.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:16 schreef DjUntzUntz het volgende:
no offense maar waar bemoei jij je mee? die mensen dragen wat ze zelf willen, doe jij toch ook?
Album van The Who...?quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:48 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Quadrophenia? Wat is dat voor hipsterbandje?Wat een draak van een naam.
Ik typte iets langzamer als jou..quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
Want ze mogen muziek van voor hun tijd niet mooi vinden?
Kinderen in dat jack daniels shirt vind ik wel
Jack Daniels hemdjesquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
Want ze mogen muziek van voor hun tijd niet mooi vinden?
Kinderen in dat jack daniels shirt vind ik wel
16* En ik zie net als met de band shirts het probleem niet echtquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nouals veertienjarige daarin lopen
Drink je Jack Daniels?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
16* En ik zie net als met de band shirts het probleem niet echt
Probeer Glen Talloch, is goedkoper en naar mijn mening ook iets lekkerder.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wel eens, ben er meestal te blut voor
Boeiend, hoort bij die leeftijdsfase.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nouals veertienjarige daarin lopen
Zal het eens proberenquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Probeer Glen Talloch, is goedkoper en naar mijn mening ook iets lekkerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |