Waarom neem je het nog voor hem op dan? Wordt je zo nat van de Bradster?quote:
Neequote:Op zondag 8 september 2013 20:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wordt dit weer een Braddie vs Braddie fight?
Oh jawel hoor, maar het boeit me echt geen fuck, want ik doe er wat aan, dus ik kan het over mezelf zeggenquote:Op zondag 8 september 2013 20:43 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je hebt niet in de gaten dat je jezelf nog harder dist door dit te zeggen?
Spit out the details.quote:Op zondag 8 september 2013 20:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is niet eens alles.![]()
Hij is echt sneu. Had eerst nog wel medelijden met hem.
Gewoon, klote vrienden, dik, nouja, hij leek me gewoon heel ongelukkig en dat vond ik zielig.(oprecht).quote:
Hahahahah wat doe je daar aan dan dikzak? Meer vreten? Vooral 's avonds? Ja dat dacht ik alquote:Op zondag 8 september 2013 20:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar het boeit me echt geen fuck, want ik doe er wat aan, dus ik kan het over mezelf zeggen
Haha, allemaal 100% zijn eigen schuld.quote:Op zondag 8 september 2013 20:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon, klote vrienden, dik, nouja, hij leek me gewoon heel ongelukkig en dat vond ik zielig.(oprecht).
Ja helemaal duidelijk braddiequote:Op zondag 8 september 2013 20:17 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Denk wat je wilt, ja
Nee, ik ben dat gezeik gewoon kotsbeu hier.
Ik ben benieuwd. Wanneer krijgen we de eerste progressiefoto's te zien?quote:Op zondag 8 september 2013 20:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar het boeit me echt geen fuck, want ik doe er wat aan, dus ik kan het over mezelf zeggen
Nee, ik loop al 1,5 week smoothies te drinkenquote:Op zondag 8 september 2013 20:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hahahahah wat doe je daar aan dan dikzak? Meer vreten? Vooral 's avonds? Ja dat dacht ik al
quote:Op zondag 8 september 2013 20:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dikkie
Als je me nu al dikkie noemt met die spleet ogen van je, dan zal je waarschijnlijk wel helemaal "VETZEUG" roepen als je ogen normaal open konden, of niet dan?
Ja klopt, maar dan nog verdient niemand het om ongelukkig te zijn.quote:Op zondag 8 september 2013 20:45 schreef Serene het volgende:
[..]
Haha, allemaal 100% zijn eigen schuld.
Yeah right, merkbaar wat kwijt van 1,5 week smoothies drinken, geloof je het zelfquote:Op zondag 8 september 2013 20:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, ik loop al 1,5 week smoothies te drinkenen ik ga morgen naar Basic Fit voor een abbonement, en straks een stuk fietsen.
Voel me iig al een stuk fitter, en ik ben merkbaar wat kwijt
Man, je praat al maanden over een abonnement, nog steeds niet gebeurd?quote:Op zondag 8 september 2013 20:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, ik loop al 1,5 week smoothies te drinkenen ik ga morgen naar Basic Fit voor een abbonement, en straks een stuk fietsen.
Voel me iig al een stuk fitter, en ik ben merkbaar wat kwijt
Zodra ik progressie zie, ik merk het op dit moment alleen nog maar aan m`n conditie, het valt nog niet echt goed te zien in m`n gezicht (ja m`n nek is wat dunner)quote:Op zondag 8 september 2013 20:46 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Wanneer krijgen we de eerste progressiefoto's te zien?
Vertel mij even in het kort hoe en watquote:Op zondag 8 september 2013 20:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dan nog verdient niemand het om ongelukkig te zijn.
Niemand verdient het, mits die persoon iets eraan doet om gelukkiger te worden. De hele tijd huiltopics maken op fok valt daar niet onder.quote:Op zondag 8 september 2013 20:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, want ik drink alleen maar smoothiesquote:Op zondag 8 september 2013 20:47 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Yeah right, merkbaar wat kwijt van 1,5 week smoothies drinken, geloof je het zelf
Ik vind wel dat Braddie dat verdient. Hij doet immers zijn best om ongelukkig te zijn.quote:Op zondag 8 september 2013 20:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alleen een abbo halen is niet voldoende, je moet ook daadwerkelijk gaan he.quote:Op zondag 8 september 2013 20:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zodra ik progressie zie, ik merk het op dit moment alleen nog maar aan m`n conditie, het valt nog niet echt goed te zien in m`n gezicht (ja m`n nek is wat dunner)
Toch ben ik verder vrij gelukkigquote:Op zondag 8 september 2013 20:48 schreef Serene het volgende:
[..]
Niemand verdient het, mits die persoon iets eraan doet om gelukkiger te worden. De hele tijd huiltopics maken op fok valt daar niet onder.
quote:Op zondag 8 september 2013 20:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hahahahah wat doe je daar aan dan dikzak? Meer vreten? Vooral 's avonds? Ja dat dacht ik al
Ja daarom heb ik ook geen medelijden meer. Medelijden hebben op FOK! werkt toch alleen maar in nadeelquote:Op zondag 8 september 2013 20:48 schreef Serene het volgende:
[..]
Niemand verdient het, mits die persoon iets eraan doet om gelukkiger te worden. De hele tijd huiltopics maken op fok valt daar niet onder.
Tering, wat boeien smoothies nou weer. Gaat om je kcal's.quote:Op zondag 8 september 2013 20:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, want ik drink alleen maar smoothiesElke dag 2 liter water, elke dag 5 km lopen/10 km fietsen, ik doe er echt wel wat aan
(y)quote:Op zondag 8 september 2013 20:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik ook geen medelijden meer. Medelijden hebben op FOK! werkt toch alleen maar in nadeel
Haha zijn nek is dunner, echt grappig dit
Ja, dat is vrij logischquote:Op zondag 8 september 2013 20:49 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Alleen een abbo halen is niet voldoende, je moet ook daadwerkelijk gaan he.
Klopt, al helemaal als hij andere mensen gaat afkraken terwijl hij zelf ook niet geweldig is.quote:Op zondag 8 september 2013 20:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind wel dat Braddie dat verdient. Hij doet immers zijn best om ongelukkig te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |