Hahaha, braddie was precies 5 dagen weg en toen kwam die met een ander acc aanzetten floppy-disk oid, toen ging floppy, om natuurlijk de schijn hoog te houden, braddie beledigen omdat braddie zijn rijbewijs nog niet heeft.quote:Op zondag 8 september 2013 20:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja als je weet wat hij flikt, dan kan je geen medelijden met hem hebben
Dikkiequote:
Vetzeug.quote:Op zondag 8 september 2013 20:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dikkie
Als je me nu al dikkie noemt met die spleet ogen van je, dan zal je waarschijnlijk wel helemaal "VETZEUG" roepen als je ogen normaal open konden, of niet dan?
Oh grote bek hoor, ja je bent dik.quote:Op zondag 8 september 2013 20:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dikkie
Als je me nu al dikkie noemt met die spleet ogen van je, dan zal je waarschijnlijk wel helemaal "VETZEUG" roepen als je ogen normaal open konden, of niet dan?
En wat dan nog?quote:Op zondag 8 september 2013 20:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Had jij niet een DM gepost waarin Braddie je lelijk noemde?
Dat is niet eens alles.quote:Op zondag 8 september 2013 20:40 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Hahaha, braddie was precies 5 dagen weg en toen kwam die met een ander acc aanzetten floppy-disk oid, toen ging floppy, om natuurlijk de schijn hoog te houden, braddie beledigen omdat braddie zijn rijbewijs nog niet heeft.
Mooie tijden![]()
![]()
Je hebt niet in de gaten dat je jezelf nog harder dist door dit te zeggen?quote:Op zondag 8 september 2013 20:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dikkie
quote:Op zondag 8 september 2013 20:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij is echt sneu. Had eerst nog wel medelijden met hem.
Waarom neem je het nog voor hem op dan? Wordt je zo nat van de Bradster?quote:
Neequote:Op zondag 8 september 2013 20:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wordt dit weer een Braddie vs Braddie fight?
Oh jawel hoor, maar het boeit me echt geen fuck, want ik doe er wat aan, dus ik kan het over mezelf zeggenquote:Op zondag 8 september 2013 20:43 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je hebt niet in de gaten dat je jezelf nog harder dist door dit te zeggen?
Spit out the details.quote:Op zondag 8 september 2013 20:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is niet eens alles.![]()
Hij is echt sneu. Had eerst nog wel medelijden met hem.
Gewoon, klote vrienden, dik, nouja, hij leek me gewoon heel ongelukkig en dat vond ik zielig.(oprecht).quote:
Hahahahah wat doe je daar aan dan dikzak? Meer vreten? Vooral 's avonds? Ja dat dacht ik alquote:Op zondag 8 september 2013 20:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar het boeit me echt geen fuck, want ik doe er wat aan, dus ik kan het over mezelf zeggen
Haha, allemaal 100% zijn eigen schuld.quote:Op zondag 8 september 2013 20:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon, klote vrienden, dik, nouja, hij leek me gewoon heel ongelukkig en dat vond ik zielig.(oprecht).
Ja helemaal duidelijk braddiequote:Op zondag 8 september 2013 20:17 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Denk wat je wilt, ja
Nee, ik ben dat gezeik gewoon kotsbeu hier.
Ik ben benieuwd. Wanneer krijgen we de eerste progressiefoto's te zien?quote:Op zondag 8 september 2013 20:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar het boeit me echt geen fuck, want ik doe er wat aan, dus ik kan het over mezelf zeggen
Nee, ik loop al 1,5 week smoothies te drinkenquote:Op zondag 8 september 2013 20:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hahahahah wat doe je daar aan dan dikzak? Meer vreten? Vooral 's avonds? Ja dat dacht ik al
quote:Op zondag 8 september 2013 20:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dikkie
Ja klopt, maar dan nog verdient niemand het om ongelukkig te zijn.quote:Op zondag 8 september 2013 20:45 schreef Serene het volgende:
[..]
Haha, allemaal 100% zijn eigen schuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |