Doet er verder ook niet toe aangezien het maar een fictieve naam is.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:53 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik snap best dat je dat niet kon onthouden van iemand die je niet eens mag
Dit is inderdaad de echte klacht.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:26 schreef Enchanter het volgende:
mensen die geen Heino shirt dagelijks dragen
Dat wisten we alquote:
Nee het is maar een jaartje, daarna op kamers en studerenquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:31 schreef shaderon het volgende:
[..]
6vwo en thuisschool. Mis je dan niet het sociale gebeuren op school enzo?
Dan zal ze flink honger gaan lijden denk ik.quote:Blondje_93 is de made die langzaam braddies hersencellen vreet duh..
kloptquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Doet er verder ook niet toe aangezien het maar een fictieve naam is.
Ah netjes. Hoe doe je thuis dan al die praktische opdracten enzo?quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee het is maar een jaartje, daarna op kamers en studerenDaarnaast zaten/zitten mijn vrienden toch op andere scholen.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:41 schreef gelepino het volgende:
[..]
Dan zal ze flink honger gaan lijden denk ik.
Nee hoor, want ik heb hem ook daadwerkelijk live gezien in het Gelredome en ken vrij veel nummers van The Beatles/Wings, en niet alleen maar de hitsquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:58 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Hypocriet ben je toch ook weer.
Lijkt inderdaad opquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:07 schreef Trashcanman het volgende:
Wait what?
[ afbeelding ]
Zit er nu een verkapt ss logo op die print?
Ik heb dat toen ooit ergens opgepikt voor de rest ben ik helemaal niet thuis daarin dus ik zou het verder ook niet weten. Heb het maar voor waar met een knipoog aangenomen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Frank, van jou had ik beter verwacht dan domme internetfabeltjes te geloven.
Nietquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:44 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ah netjes. Hoe doe je thuis dan al die praktische opdracten enzo?
Ben zelf blijven zitten in 5V
Precies in mijn jeugd droeg ik in de zomer i.c.m. het lange haar t-shirts van Elvis,Stones,Beatles e.d. en dat was normaal. T-shirts met jeans en gympen. Nu anno 2013 heb ik nog steeds soortgelijke t-shirts maar dan met opschriften zoals hieronder.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:16 schreef DjUntzUntz het volgende:
no offense maar waar bemoei jij je mee? die mensen dragen wat ze zelf willen, doe jij toch ook?
Jack Daniels whiskey durven te noemenquote:Op zondag 8 september 2013 12:52 schreef nuck_chorris het volgende:
Tevens chicks met jack daniels shirts. Waarschijnlijk lusten ze niet eens wiskey.
Dat is dan ook bourbonquote:Op zondag 8 september 2013 12:52 schreef nuck_chorris het volgende:
Tevens chicks met jack daniels shirts. Waarschijnlijk lusten ze niet eens wiskey.
Mee eensquote:Op zondag 8 september 2013 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze mixen het waarschijnlijk gewoon met cola, is ook het enige waar het goed voor is.
Het is ook prima te gebruiken als ingrediënt in marinade voor kip e.d.quote:Op zondag 8 september 2013 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Jack Daniels whiskey durven te noemenZe mixen het waarschijnlijk gewoon met cola, is ook het enige waar het goed voor is.
Inderdaad, gisteren nog een Cragganmore 14 yr gehadquote:Op zondag 8 september 2013 14:58 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Het is ook prima te gebruiken als ingrediënt in marinade voor kip e.d.
Wat borreltijd betreft heb ik liever een speyside inderdaad.
Wat een zielige reactie dit. Wat boeit het nou wie een kloon is van wie? ik durf te wedden dat er meerdere users zijn met meer accountsquote:Op zondag 8 september 2013 20:02 schreef hoink581 het volgende:
Je hebt wat gemist Braddie, de twee weken dat je weg was postte hier een user die sprekend op jou leek! Hij vond je echt een droeftoeter dat je je rijbewijs nog niet had.
Floppy-Disk heette die ofzo.
Oke, nu heb je je nog meer verdacht gemaakt!quote:Op zondag 8 september 2013 20:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wat een zielige reactie dit. Wat boeit het nou wie een kloon is van wie? ik durf te wedden dat er meerdere users zijn met meer accounts
Denk wat je wilt, jaquote:Op zondag 8 september 2013 20:16 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Oke, nu heb je je nog meer verdacht gemaakt!
Blobdje_93= floppy= bradster.
Masr wel goed geprobeerd hoor!![]()
__!
Zou je denken, ja?quote:Op zondag 8 september 2013 20:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wat een zielige reactie dit. Wat boeit het nou wie een kloon is van wie? ik durf te wedden dat er meerdere users zijn met meer accounts
Haten op WDEVquote:Op zondag 8 september 2013 20:17 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Denk wat je wilt, ja
Nee, ik ben dat gezeik gewoon kotsbeu hier.
Ho ho niet zo aangebrand tegen hoink.quote:Op zondag 8 september 2013 20:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Niet zo aangebrand? Jullie denken maar dat je alles kan zeggen, maar zo zit de wereld niet in elkaarquote:Op zondag 8 september 2013 20:18 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Ho ho niet zo aangebrand tegen hoink.
De wereld misschien niet maar KLB wel.quote:Op zondag 8 september 2013 20:21 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Niet zo aangebrand? Jullie denken maar dat je alles kan zeggen, maar zo zit de wereld niet in elkaar
Waarom bok je dan niet op van FOK?...quote:Op zondag 8 september 2013 20:17 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nee, ik ben dat gezeik gewoon kotsbeu hier.
Je mag veel zeggen op Fok! behalve zwartjoekel.quote:Op zondag 8 september 2013 20:21 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Niet zo aangebrand? Jullie denken maar dat je alles kan zeggen, maar zo zit de wereld niet in elkaar
Ssst doe nou niet bbyquote:Op zondag 8 september 2013 20:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je mag veel zeggen op Fok! behalve zwartjoekel.
Dat zeg je wel idd altijd, maar de volgende dag ben je er gewoon weer.quote:Op zondag 8 september 2013 20:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom bok je dan niet op van FOK?...
Als ik het gezeik beu ben dan stop ik ook een tijdje met Fokken, easy as pie.
Hallo, ik probeer normaal tegen je te doen en dan krijg ik zo'n reactie terug?quote:Op zondag 8 september 2013 20:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
KLB is de wereld nietquote:Op zondag 8 september 2013 20:21 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Niet liegen nu Braddie, jouw relatie met KLB is net zo verslavend en zelfdestructief als een junk z'n relatie met heroïne.quote:Op zondag 8 september 2013 20:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja rot maar op dikkie. Doeiquote:Op zondag 8 september 2013 20:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Had jij niet een DM gepost waarin Braddie je lelijk noemde?quote:Op zondag 8 september 2013 20:25 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Hallo, ik probeer normaal tegen je te doen en dan krijg ik zo'n reactie terug?
Eigenlijk verdien je anders na vanmiddag, maar ik heb geen zin in ruzie..
Ja als je weet wat hij flikt, dan kan je geen medelijden met hem hebbenquote:Op zondag 8 september 2013 20:36 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Angel is ook weer lekker op dreef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |