Dat is een manier om in de gevangenis aan te geven dat er van achteren wel wat in mag.quote:Op zaterdag 7 september 2013 08:41 schreef HSG het volgende:
Nee TS dit is normaal...
[ afbeelding ]
Doe mij maar meiden met een bandshirt.
Waar gaat het toch heen met de wereld.quote:Op zaterdag 7 september 2013 08:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is een manier om in de gevangenis aan te geven dat er van achteren wel wat in mag.
Wat een enorme bullshit.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:16 schreef Braddie het volgende:
Ik vind pas dat je bandshirts mag dragen als je óf echt geinteresseerd bent in een artiest (en dus niet voor hipster doeleinden) óf als je deze artiest ook echt heb live gezien.
Als je TS zijn topics niet leuk vind, waarom ga je er dan niet gewoon weg en waarom klik je Überhaupt het topic aan als je weet dat het van Braddie isquote:Op zaterdag 7 september 2013 09:39 schreef Robophatt het volgende:
Ik dacht dat het een terechte klacht ging zijn in de zin van "niet aantrekkelijk" maar ik had moeten zien wie de TS was. Gezeik dus weer.
ieder topic gaat over de Bradsterquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit topic ging toch over jonge meiden, niet over jou.
De enige die TS maar blijft verdedigenquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:07 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Als je TS zijn topics niet leuk vind, waarom ga je er dan niet gewoon weg en waarom klik je Überhaupt het topic aan als je weet dat het van Braddie is?
Lees dan, ik zeg toch dat ik pas later zag van wie het topic was.quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:07 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Als je TS zijn topics niet leuk vind, waarom ga je er dan niet gewoon weg en waarom klik je Überhaupt het topic aan als je weet dat het van Braddie is?
Nee, dit gaat niet over de TS. Het gaat over het feit dat sommige mensen reacties plaatsen met ''ow, heb je hem weer!'' Klik dat topic dan ook niet aan -_-quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:29 schreef shaderon het volgende:
[..]
De enige die TS maar blijft verdedigen
Het is de TS.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:29 schreef shaderon het volgende:
[..]
De enige die TS maar blijft verdedigen
So much hate in just 1 postquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
BraddieJe mocht willen dat je zo'n shirt aan kon trekken
Per definitie onterechte klacht
Is dat de bradsterquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:58 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Hypocriet ben je toch ook weer.
Wat een baasquote:
Frank, van jou had ik beter verwacht dan domme internetfabeltjes te geloven.quote:Op zaterdag 7 september 2013 08:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is een manier om in de gevangenis aan te geven dat er van achteren wel wat in mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |