Simpel, als ze lelijk zijn zijn ze ze echt geinteresseerd, anders zijn het aandachtshoertjes zoals SWJ ze post.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:27 schreef Emm16 het volgende:
Hoe weet jij nou weer of ze er echt geïnteresseerd zijn? Onterechte klacht dus.
En daar is niets mis mee.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Simpel, als ze lelijk zijn zijn ze ze echt geinteresseerd, anders zijn het aandachtshoertjes zoals SWJ ze post.
Daar is zeker niks mis mee.quote:
Je kan allemaal hoofdletters, allemaal kleine letters of 1 hoofdletter krijgen. Ik blijf niet bezig natuurlijk.quote:
^^quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:16 schreef DjUntzUntz het volgende:
no offense maar waar bemoei jij je mee? die mensen dragen wat ze zelf willen, doe jij toch ook?
Anders zouden ze zelf ook wel fanatiek kwijlend een muziekinstrument bespelen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:27 schreef Emm16 het volgende:
Hoe weet jij nou weer of ze er echt geïnteresseerd zijn? Onterechte klacht dus.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Simpel, als ze lelijk zijn zijn ze ze echt geinteresseerd, anders zijn het aandachtshoertjes zoals SWJ ze post.
Qftquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:16 schreef DjUntzUntz het volgende:
no offense maar waar bemoei jij je mee? die mensen dragen wat ze zelf willen, doe jij toch ook?
quote:
quote:
quote:
SwJ redt het topicquote:
Cyberpestenquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:19 schreef Beach het volgende:
jij zou toch oprotten van fok braddie
houd je aan je woord nietsnut
Ja, van Quadrophenia, maar dat zijn niet de hits.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:45 schreef PimD het volgende:
Jij hebt toch een Quadrophenia shirt Bradley, terwijl je maar 3 nummers kende ofzo?
Dit topic ging toch over jonge meiden, niet over jou.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, van Quadrophenia, maar dat zijn niet de hits.
Hoeveel mensen kennen "The Rock" ?
Enne, ik ken van The Who zelf genoeg nummers hoor
Heb je ze wel live gezien?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, van Quadrophenia, maar dat zijn niet de hits.
Hoeveel mensen kennen "The Rock" ?
Enne, ik ken van The Who zelf genoeg nummers hoor
top, heb ze een keer op rock werchter gezien.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jep
Filmpje heb ik gemaakt, had zit plaatsen
Te blut v Jack Daniels..quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wel eens, ben er meestal te blut voor
Ik ben ook maar een arme scholierquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:13 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Te blut v Jack Daniels..
Hahahah..
16 jaar zit je nog op de peuterspeelzaalquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een arme scholier
6vwoquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:35 schreef Thezappa het volgende:
[..]
16 jaar zit je nog op de peuterspeelzaal
Ik doe een thuisstudie dus geen ideequote:Op vrijdag 6 september 2013 22:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Serieus?Dan ben je zeker de jongste?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik doe een thuisstudie dus geen idee
Alles kan /weer ontopicquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dat kon in Nederland.
tot huisvrouw zekerquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik doe een thuisstudie dus geen idee
Nice, het is echt een toffe bandquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
top, heb ze een keer op rock werchter gezien.
wo huismoederquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Vwo zei ik toch al, lees even terug
in strakke shirtjes, maar daar heb ik nog geen fotos van gezienquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit topic ging toch over jonge meiden, niet over jou.
Dit is een jongen man. Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:16 schreef Braddie het volgende:
Zulke onzin.
Van die meiden van 12-16 met shirts van Nirvana/Queen/Michael Jackson
Zoals dit
[ afbeelding ]
Ik vraag me dan echt af waarom ze bandshirts dragen? Meestal komen ze niet verder dan Smells Like Teen Spirit/Billie Jean/Radio Gaga
Klacht: Meiden met bandshirts terwijl ze niet verder komen dan de *hits*
Ik vind pas dat je bandshirts mag dragen als je óf echt geinteresseerd bent in een artiest (en dus niet voor hipster doeleinden) óf als je deze artiest ook echt heb live gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |