Wat heeft blondje gedaan dat je jeweetwel haar moest flikken? Echt sneu.quote:Op zondag 8 september 2013 20:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat ik geweldig ben, sterker nog.. dat ben ik ook absoluut niet, heb genoeg nadelen, maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Is toch logisch; hij is onzeker over zichzelf, dus hij kraakt andere afquote:Op zondag 8 september 2013 20:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klopt, al helemaal als hij andere mensen gaat afkraken terwijl hij zelf ook niet geweldig is.
Heb je gelijk in, maar minder kcal dan 2 broodjes met kaasquote:Op zondag 8 september 2013 20:52 schreef Serene het volgende:
[..]
Dat is ook vrij onzinnig als ze veel kcal bevatten.
Oke dan kraakt hij me af, dikke vette care(hihaho). Maar doe dan tenminstens wat met de tips en open geen topics meer in KLBquote:Op zondag 8 september 2013 20:53 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Is toch logisch; hij is onzeker over zichzelf, dus hij kraakt andere af
De enige reden dat ik mensen afkraak, is inderdaad, dankjewel Nestalgie. Zodat ik mezelf beter voel.quote:Op zondag 8 september 2013 20:53 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Is toch logisch; hij is onzeker over zichzelf, dus hij kraakt andere af
quote:Op zondag 8 september 2013 20:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar minder kcal dan 2 broodjes met kaas
Dan hoef je hem toch niet af te kraken, omdat hij je tips niet volgt.quote:Op zondag 8 september 2013 20:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat Braddie het niet waardeert. Ik heb hem zat tips gegeven in 't begin.
Ik kan anders 2 voorbeelden bedenken waar jij mensen afkraakt die jou niks hebben misdaan. Sterker nog, 1 ervan doet hartstikke aardig tegen jou en verdedigt je alsnog.quote:Op zondag 8 september 2013 20:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat ik geweldig ben, sterker nog.. dat ben ik ook absoluut niet, heb genoeg nadelen, maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Nou meid, ga je gang en kraak iedereen af.quote:Op zondag 8 september 2013 20:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
De enige reden dat ik mensen afkraak, is inderdaad, dankjewel Nestalgie. Zodat ik mezelf beter voel.
Jawel, we moeten hem kapot maken zodat hij het eindelijk gaat snappen als het op de aardige manier niet werktquote:Op zondag 8 september 2013 20:54 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dan hoef je hem toch niet af te kraken, omdat hij je tips niet volgt.
Ik vind die braddie niet zo boem hoor, maar jij bent best wel een haatdragende spleetoog.quote:Op zondag 8 september 2013 20:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel, we moeten hem kapot maken zodat hij het eindelijk gaat snappen als het op de aardige manier niet werkt
Hier Braddie, iemand die zich meerdere malen heeft aangeboden om met jou samen te gaan trainen. Maar toch doe je er niks mee. Eigen schuld dus.quote:Op zondag 8 september 2013 20:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
Na vanmiddag is dat kleine beetje respect dat ik nog voor je had ook wel verdwenen, Bradster.
Evalueer je leven.
Haha AJ's darkside komt eruit.quote:Op zondag 8 september 2013 20:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel, we moeten hem kapot maken zodat hij het eindelijk gaat snappen als het op de aardige manier niet werkt
Enkel haat als de users niet normaal kunnen doen.quote:Op zondag 8 september 2013 20:57 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Ik vind die braddie niet zo boem hoor, maar jij bent best wel een haatdragende spleetoog.
Hij had ondertussen al ripped kunnen zijn, maar ja...quote:Op zondag 8 september 2013 20:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hier Braddie, iemand die zich meerdere malen heeft aangeboden om met jou samen te gaan trainen. Maar toch doe je er niks mee. Eigen schuld dus.
Waarom zou ik met iemand gaan trainen die ik niet ken? Als hij niet eens z`n naam wilt geven via DM na een gesprek.. waarom zou ik hem dan wel opeens moeten toevertrouwen om met mij te gaan trainen?quote:Op zondag 8 september 2013 20:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hier Braddie, iemand die zich meerdere malen heeft aangeboden om met jou samen te gaan trainen. Maar toch doe je er niks mee. Eigen schuld dus.
Wat doe jij nou para.quote:Op zondag 8 september 2013 20:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom zou ik met iemand gaan trainen die ik niet ken? Als hij niet eens z`n naam wilt geven via DM na een gesprek.. waarom zou ik hem dan wel opeens moeten toevertrouwen om met mij te gaan trainen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |