abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 september 2013 @ 20:52:49 #251
401048 M0cr1nat0r
Stiekem een nederlander.
pi_130962058
Oh, is dit topic er nou nog steeds?
Nee
pi_130962073
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:52 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens dat ik geweldig ben, sterker nog.. dat ben ik ook absoluut niet, heb genoeg nadelen, maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Wat heeft blondje gedaan dat je jeweetwel haar moest flikken? Echt sneu.
pi_130962083
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 20:50 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Klopt, al helemaal als hij andere mensen gaat afkraken terwijl hij zelf ook niet geweldig is.
Is toch logisch; hij is onzeker over zichzelf, dus hij kraakt andere af
pi_130962094
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:52 schreef Serene het volgende:

[..]

Dat is ook vrij onzinnig als ze veel kcal bevatten.
Heb je gelijk in, maar minder kcal dan 2 broodjes met kaas :)
pi_130962140
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 20:53 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

Oke dan kraakt hij me af, dikke vette care(hihaho). Maar doe dan tenminstens wat met de tips en open geen topics meer in KLB
pi_130962146
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 20:53 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

De enige reden dat ik mensen afkraak, is inderdaad, dankjewel Nestalgie. Zodat ik mezelf beter voel.
pi_130962183
Na vanmiddag is dat kleine beetje respect dat ik nog voor je had ook wel verdwenen, Bradster.
Evalueer je leven.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_130962192
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:53 schreef Braddie het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, maar minder kcal dan 2 broodjes met kaas :)
:|W Gaat snel hoor zo dat afvallen.
pi_130962210
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 20:52 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Omdat Braddie het niet waardeert. Ik heb hem zat tips gegeven in 't begin.
Dan hoef je hem toch niet af te kraken, omdat hij je tips niet volgt.
  zondag 8 september 2013 @ 20:54:56 #260
351780 Piye
King of Kush
pi_130962233
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:52 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens dat ik geweldig ben, sterker nog.. dat ben ik ook absoluut niet, heb genoeg nadelen, maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Ik kan anders 2 voorbeelden bedenken waar jij mensen afkraakt die jou niks hebben misdaan. Sterker nog, 1 ervan doet hartstikke aardig tegen jou en verdedigt je alsnog. :')
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_130962236
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:54 schreef Serene het volgende:

[..]

:|W Gaat snel hoor zo dat afvallen.
Neger, alsjeblieft.
pi_130962241
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:53 schreef Braddie het volgende:

[..]

De enige reden dat ik mensen afkraak, is inderdaad, dankjewel Nestalgie. Zodat ik mezelf beter voel.
Nou meid, ga je gang en kraak iedereen af.
  zondag 8 september 2013 @ 20:55:28 #263
401048 M0cr1nat0r
Stiekem een nederlander.
pi_130962272
Braddie is dik.
Opgelost slotje.
Nee
pi_130962291
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 20:54 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

Dan hoef je hem toch niet af te kraken, omdat hij je tips niet volgt.
Jawel, we moeten hem kapot maken zodat hij het eindelijk gaat snappen als het op de aardige manier niet werkt
pi_130962305
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:54 schreef Braddie het volgende:

[..]

Neger, alsjeblieft.
Lol, veel succes met je leven zonder discipline ^O^
pi_130962358
Ik ben vol van dit topic, dat zijn minder kcal dan 6 smoothies.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zondag 8 september 2013 @ 20:57:06 #267
401048 M0cr1nat0r
Stiekem een nederlander.
pi_130962385
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 20:55 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Jawel, we moeten hem kapot maken zodat hij het eindelijk gaat snappen als het op de aardige manier niet werkt
Ik vind die braddie niet zo boem hoor, maar jij bent best wel een haatdragende spleetoog. :(
Nee
pi_130962424
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
Na vanmiddag is dat kleine beetje respect dat ik nog voor je had ook wel verdwenen, Bradster.
Evalueer je leven.
Hier Braddie, iemand die zich meerdere malen heeft aangeboden om met jou samen te gaan trainen. Maar toch doe je er niks mee. Eigen schuld dus.
  zondag 8 september 2013 @ 20:57:30 #269
351780 Piye
King of Kush
pi_130962429
quote:

[..]

Haha AJ's darkside komt eruit. _O-
pi_130962485
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 20:57 schreef M0cr1nat0r het volgende:

[..]

Ik vind die braddie niet zo boem hoor, maar jij bent best wel een haatdragende spleetoog. :(
Enkel haat als de users niet normaal kunnen doen.
pi_130962508
The fuck :') met wat voor soort riool-alto's ga jij om? Gelukkig kom ik dat soort 'vrouwen' nooit tegen... Sowieso, vrouwen die van rock houden :')
pi_130962515
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:57 schreef Piye het volgende:

[..]

Haha AJ's darkside komt eruit. _O-
Piye pls, stiekem ben je het met mij mee eens :@
pi_130962526
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 20:57 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Hier Braddie, iemand die zich meerdere malen heeft aangeboden om met jou samen te gaan trainen. Maar toch doe je er niks mee. Eigen schuld dus.
Hij had ondertussen al ripped kunnen zijn, maar ja... :7

Smoothies!
Nergens voor nodig.
pi_130962535
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 20:57 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Waarom zou ik met iemand gaan trainen die ik niet ken? Als hij niet eens z`n naam wilt geven via DM na een gesprek.. waarom zou ik hem dan wel opeens moeten toevertrouwen om met mij te gaan trainen?

heb gewoon het idee keihard genaait te worden, dan sluit ik een abbo af bij die sportschool, en vervolgens komt er nooit iemand opdagen, en zit ik met dat abbo in m`n maag.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2013 20:59:50 ]
pi_130962579
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:58 schreef Braddie het volgende:

[..]

Waarom zou ik met iemand gaan trainen die ik niet ken? Als hij niet eens z`n naam wilt geven via DM na een gesprek.. waarom zou ik hem dan wel opeens moeten toevertrouwen om met mij te gaan trainen?
Wat doe jij nou para.
Want a Lamborghini? U better work B*TCH
pi_130962629
quote:

[..]

Ja ik zou Hugh ook niet vertrouwen, hij is eng :o
pi_130962680
quote:

[..]

Wat probeer je nou te zeggen, dat hij je wilde gaan verkrachten in de douches van Basic-Fit?
pi_130962697
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 20:57 schreef M0cr1nat0r het volgende:

[..]

Gelukkig is dat maar de mening van een nietszeggende user.
pi_130962723
quote:

[..]

heb gewoon het idee keihard genaait te worden, dan sluit ik een abbo af bij die sportschool, en vervolgens komt er nooit iemand opdagen, en zit ik met dat abbo in m`n maag.
Je ging toch sowieso een abbo nemen? Dus maakt geen reet uit om hij komt uitdagen.

Nou, nogmaals: Hugh_Myron en ik bieden ons aan om jou te helpen. Accepteer je het nu?
pi_130962725
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:00 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Wat probeer je nou te zeggen, dat hij je wilde gaan verkrachten in de douches van Basic-Fit?
Doe je wel een hoofdletter?
pi_130962728
quote:

[..]

Wtf lul je? Je hebt me op WA.
Je verzon altijd excuses om niet te hoeven gaan. Typisch.
Nergens voor nodig.
pi_130962771
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:00 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ja, zo is Hugh, kan ik bevestigen.
pi_130962787
quote:
2s.gif Op zondag 8 september 2013 21:00 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Je ging toch sowieso een abbo nemen? Dus maakt geen reet uit om hij komt uitdagen.

Nou, nogmaals: Hugh_Myron en ik bieden ons aan om jou te helpen. Accepteer je het nu?
Ik accepteer het ja, natuurlijk. Ik vind het juist prettig als mensen mij willen helpen met dingen waar ik het fijne niet van weet :)
pi_130962798
quote:
10s.gif Op zondag 8 september 2013 21:01 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ja, zo is Hugh, kan ik bevestigen.
~O>
Nergens voor nodig.
  zondag 8 september 2013 @ 21:02:18 #285
351780 Piye
King of Kush
pi_130962850
quote:
9s.gif Op zondag 8 september 2013 20:58 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Piye pls, stiekem ben je het met mij mee eens :@
Mwah van mij hoeft hij niks te snappen. Het is meer dat ik braddie gewoon best wel onaardig vindt voor iemand die zo vaak gedisst en gebruikt wordt. Dat vind ik wel gek. :o
pi_130962851
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:00 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Wtf lul je? Je hebt me op WA.
Je verzon altijd excuses om niet te hoeven gaan. Typisch.
Ik heb je niet op WA, ik heb je nummer niet eens man.
pi_130962893
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:01 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik accepteer het ja, natuurlijk. Ik vind het juist prettig als mensen mij willen helpen met dingen waar ik het fijne niet van weet :)
Ja want een meisje van 1.60 zoals ik is heel eng wanneer ik jou wil helpen met afvallen.

Is goed Braddie, blijf maar dik _O-
pi_130962910
quote:

[..]

:') volgens mij ben jij ook nog steeds onzeker.
Maar daar gaat het niet om, ik vind het triest dat braddie altijd het slachtoffer is. Je merkt dat het in zn persoonlijke leven niet goed gaat en nog blijven.doorgaan. Waarom? Omdat een deel van de fokkers onzeker over zichzelf zijn? En daarom braddie bashen.
Af en toe een bash topic is leuk, maar die jongen zoekt ontsnapping uit het echte leven door zn hart te luchten op FOK!. En het kan dat ik er helemaal naast zit en dat hij op die.negatieve aandacht geilt, maar ik denk het niet.
Als jij, of wie dan ook in zijn schoenen stond had je ook gewild dat er aardig tegen je gedaanwerd, alleen braddie leeft zijn leven en jij leeft de jouwe. Niemand heeft de kans gehadom zijn of haar leven te kiezen. Dus waarom altijd zo fucked up tegen 1 iemand doen? :r
pi_130962960
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 21:02 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ja want een meisje van 1.60 zoals ik is heel eng wanneer ik jou wil helpen met afvallen.

Is goed Braddie, blijf maar dik _O-
Waar heb jij het dan over?
Ik zeg in die quote juist dat ik het accepteer als je me wilt helpen met iets waar ik het fijne niet van weet.

Zeg nergens dat ik het eng vind, juist dat ik het accepteer... dafuq...
pi_130962961
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:02 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik heb je niet op WA, ik heb je nummer niet eens man.
Met wie whatsappt Hugh dan steeds :o
pi_130962994
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 21:02 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

Maar daar gaat het niet om, ik vind het triest dat braddie altijd het slachtoffer is. Je merkt dat het in zn persoonlijke leven niet goed gaat en nog blijven.doorgaan. Waarom? Omdat een deel van de fokkers onzeker over zichzelf zijn? En daarom braddie bashen.
Af en toe een bash topic is leuk, maar die jongen zoekt ontsnapping uit het echte leven door zn hart te luchten op FOK!. En het kan dat ik er helemaal naast zit en dat hij op die.negatieve aandacht geilt, maar ik denk het niet.
Als jij, of wie dan ook in zijn schoenen stond had je ook gewild dat er aardig tegen je gedaanwerd, alleen braddie leeft zijn leven en jij leeft de jouwe. Niemand heeft de kans gehadom zijn of haar leven te kiezen. Dus waarom altijd zo fucked up tegen 1 iemand doen? :r
Je hebt helemaal gelijk..
pi_130963004
quote:

[..]

Je maakt de aanname dat iedereen hem pest, omdat ze zelf onzeker zijn. Eyeopener: veel zijn niet onzeker en vinden het gewoon een kutuser.
pi_130963042
quote:

[..]

Dat doe ik niet, heb hem meer dan genoeg tips gegeven en wel normaal gedaan. En iedereen wordt wel eens uitgekotst door andere users. Maar aan wie ligt het als bij Braddie's geval zo veel users zijn die hem uitkotsen?
pi_130963103
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:03 schreef Braddie het volgende:

[..]

Waar heb jij het dan over?
Ik zeg in die quote juist dat ik het accepteer als je me wilt helpen met iets waar ik het fijne niet van weet.

Zeg nergens dat ik het eng vind, juist dat ik het accepteer... dafuq...
Oke fijn, dm Hugh of mij maar waar en wanneer :)
pi_130963105
quote:

[..]

Ik lucht m`n hart op FOK! inderdaad zodat ik wat ontsnapping heb, ik word gewoon vaak gefuckt/gebruikt door mensen die zich mijn vrienden noemen, en elke keer als ik dan een topic open word dit een Bash/Backfire topic.

Ik geil helemaal niet op die aandacht, ik doe het puur als ontsnapping.
  zondag 8 september 2013 @ 21:05:40 #296
351780 Piye
King of Kush
pi_130963135
quote:

[..]

Persoonlijk doe ik gewoon graag fucked up tegen mensen op FOK!. :@

quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:03 schreef Blondje_93 het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk..
En jou snap ik echt niet. :o :P
pi_130963142
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 21:00 schreef Aber2.0 het volgende:

[..]

Doe je wel een hoofdletter?
Ja, dat is het probleem niet, maar ik denk dat ik per ongeluk 2.1 doe, het is verwarrend.
pi_130963186
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:05 schreef Piye het volgende:

[..]

Persoonlijk doe ik gewoon graag fucked up tegen mensen op FOK!. :@
Ik vind jou anders best lief
pi_130963215
En blondje_93, waar is jouw zelfrespect meid
pi_130963243
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:04 schreef Serene het volgende:

[..]

Je maakt de aanname dat iedereen hem pest, omdat ze zelf onzeker zijn. Eyeopener: veel zijn niet onzeker en vinden het gewoon een kutuser.
Daarom staat er deel en daarom staat er een vraagteken achter. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')