Dat zeg je al heel lang.quote:Op zondag 8 september 2013 20:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat is vrij logischDat ga ik ook, anders sluit ik dat abbonement niet af, ben nu wel vastberaden het ook echt vol te houden!
Volgens mij heb je nog steeds een dikke nek, vriend.quote:Op zondag 8 september 2013 20:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zodra ik progressie zie, ik merk het op dit moment alleen nog maar aan m`n conditie, het valt nog niet echt goed te zien in m`n gezicht (ja m`n nek is wat dunner)
Ja, je snapt dat smoothies een vol gevoel geven?quote:Op zondag 8 september 2013 20:49 schreef Serene het volgende:
[..]
Tering, wat boeien smoothies nou weer. Gaat om je kcal's.
Hoezo werkt dat in je nadeel?quote:Op zondag 8 september 2013 20:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik ook geen medelijden meer. Medelijden hebben op FOK! werkt toch alleen maar in nadeel
Haha zijn nek is dunner, echt grappig dit
quote:Op zondag 8 september 2013 20:50 schreef chroestjov het volgende:
Zijn er veel bandshirts beschikbaar in maat (X)XXL?
Ik zeg ook nergens dat ik geweldig ben, sterker nog.. dat ben ik ook absoluut niet, heb genoeg nadelen, maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.quote:Op zondag 8 september 2013 20:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klopt, al helemaal als hij andere mensen gaat afkraken terwijl hij zelf ook niet geweldig is.
Dat is ook vrij onzinnig als ze veel kcal bevatten.quote:Op zondag 8 september 2013 20:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, je snapt dat smoothies een vol gevoel geven?
Inplaats van 4 broodjes s`middags eet ik er nu 2 en drink ik een smoothie.
Wat heeft blondje gedaan dat je jeweetwel haar moest flikken? Echt sneu.quote:Op zondag 8 september 2013 20:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat ik geweldig ben, sterker nog.. dat ben ik ook absoluut niet, heb genoeg nadelen, maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Is toch logisch; hij is onzeker over zichzelf, dus hij kraakt andere afquote:Op zondag 8 september 2013 20:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klopt, al helemaal als hij andere mensen gaat afkraken terwijl hij zelf ook niet geweldig is.
Heb je gelijk in, maar minder kcal dan 2 broodjes met kaasquote:Op zondag 8 september 2013 20:52 schreef Serene het volgende:
[..]
Dat is ook vrij onzinnig als ze veel kcal bevatten.
Oke dan kraakt hij me af, dikke vette care(hihaho). Maar doe dan tenminstens wat met de tips en open geen topics meer in KLBquote:Op zondag 8 september 2013 20:53 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Is toch logisch; hij is onzeker over zichzelf, dus hij kraakt andere af
De enige reden dat ik mensen afkraak, is inderdaad, dankjewel Nestalgie. Zodat ik mezelf beter voel.quote:Op zondag 8 september 2013 20:53 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Is toch logisch; hij is onzeker over zichzelf, dus hij kraakt andere af
quote:Op zondag 8 september 2013 20:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar minder kcal dan 2 broodjes met kaas
Dan hoef je hem toch niet af te kraken, omdat hij je tips niet volgt.quote:Op zondag 8 september 2013 20:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat Braddie het niet waardeert. Ik heb hem zat tips gegeven in 't begin.
Ik kan anders 2 voorbeelden bedenken waar jij mensen afkraakt die jou niks hebben misdaan. Sterker nog, 1 ervan doet hartstikke aardig tegen jou en verdedigt je alsnog.quote:Op zondag 8 september 2013 20:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat ik geweldig ben, sterker nog.. dat ben ik ook absoluut niet, heb genoeg nadelen, maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Nou meid, ga je gang en kraak iedereen af.quote:Op zondag 8 september 2013 20:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
De enige reden dat ik mensen afkraak, is inderdaad, dankjewel Nestalgie. Zodat ik mezelf beter voel.
Jawel, we moeten hem kapot maken zodat hij het eindelijk gaat snappen als het op de aardige manier niet werktquote:Op zondag 8 september 2013 20:54 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dan hoef je hem toch niet af te kraken, omdat hij je tips niet volgt.
Ik vind die braddie niet zo boem hoor, maar jij bent best wel een haatdragende spleetoog.quote:Op zondag 8 september 2013 20:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel, we moeten hem kapot maken zodat hij het eindelijk gaat snappen als het op de aardige manier niet werkt
Hier Braddie, iemand die zich meerdere malen heeft aangeboden om met jou samen te gaan trainen. Maar toch doe je er niks mee. Eigen schuld dus.quote:Op zondag 8 september 2013 20:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
Na vanmiddag is dat kleine beetje respect dat ik nog voor je had ook wel verdwenen, Bradster.
Evalueer je leven.
Haha AJ's darkside komt eruit.quote:Op zondag 8 september 2013 20:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel, we moeten hem kapot maken zodat hij het eindelijk gaat snappen als het op de aardige manier niet werkt
Enkel haat als de users niet normaal kunnen doen.quote:Op zondag 8 september 2013 20:57 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Ik vind die braddie niet zo boem hoor, maar jij bent best wel een haatdragende spleetoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |