1,3/10quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:58 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Hypocriet ben je toch ook weer.
Ga je weer zo beginnen..?quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Genoeg overeenkomsten om te kunnen stellen dat het een kloon van Braddie is.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:22 schreef Rectum het volgende:
[..]
braddie hoelang ga je dit toneelstukje nog volhouden
Ik denk lang. IK BEN NAMELIJK GEEN KLOON!quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:22 schreef Rectum het volgende:
[..]
braddie hoelang ga je dit toneelstukje nog volhouden
quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:24 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik denk lang. IK BEN NAMELIJK GEEN KLOON!
Nee he, niet nog zo'n debiel hequote:
Het kan me niet schelen wat je denkt, maar hou het voor je alsjeblieftquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:26 schreef Rectum het volgende:
[..]!
ga nu maar snel weer in je onderbroek een slechte cover van sweet child of mine spelen
oke van dijkiequote:Op zaterdag 7 september 2013 17:28 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Het kan me niet schelen wat je denkt, maar hou het voor je alsjeblieft
Wat?quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:27 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Nee he, niet nog zo'n debiel he
bradley heet van dijk... jij dus ook? niet zo slim om dat allemaal zo het forum op te gooienquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:32 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
O god, wie heeft hij mijn naam allemaal gegeven?
Familie of kloon, wat zal het worden, je ziet het na de reclamequote:Op zaterdag 7 september 2013 17:33 schreef Rectum het volgende:
[..]
bradley heet van dijk... jij dus ook? niet zo slim om dat allemaal zo het forum op te gooien
of ben je toch zijn kloon...![]()
Hmm... Toevallig iets wat er op lijkt. Maar goed, laat maarquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:33 schreef Rectum het volgende:
[..]
bradley heet van dijk... jij dus ook? niet zo slim om dat allemaal zo het forum op te gooien
of ben je toch zijn kloon...![]()
93 dan nog altijd.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:38 schreef shaderon het volgende:
Blondje_93 is de made die langzaam braddies hersencellen vreet duh..
Hij kan je moeilijk op Facebook hebben als jij hem bent, Ilse.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:31 schreef Blondje_93 het volgende:
Lees dit maar even vanaf pagina 10: ONZ / Ik ben er weer hoor!
Als je slim bent sta je dus aan MIJN kant
Daar heb ik idd wel spijt van..quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij kan je moeilijk op Facebook hebben als jij hem bent, Ilse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |