abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 september 2013 @ 21:17:07 #1
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130791524

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 september 2013 @ 21:22:36 #2
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_130791815
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 21:12 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat chatten is zo niet mijn ding, wel jammer want verder is het best een leuke site.

Ik bedoelde dat ik denk dat mensen die (bijna) geen dates hebben via een datingsite te kritisch zijn. Ook op zichzelf.
Zou goed kunnen, zo heb ik het nog niet ervaren. Maar kan nog komen natuurlijk :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_130791915
Ramp date ... Verslag volgt
  dinsdag 3 september 2013 @ 21:27:14 #4
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_130792058
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 21:24 schreef m1st1g het volgende:
Dat zijn de beste :D (verslagen)
Grijp ze!
  dinsdag 3 september 2013 @ 21:31:32 #5
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130792228
Ik had het niet door Yuki, goede TT
pi_130794731
quote:
Nou ben benieuwd ;)

Ik heb inmiddels al weer wat serieus mailcontact met een nieuwe dame. Deze wil voor de verandering niet al binnen 2 dagen afspreken. Ik moet zeggen dat ik dat ook wel een keer fijn vind. Beetje kalm aan kan ook geen kwaad :)
  dinsdag 3 september 2013 @ 22:36:41 #7
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130796366
Even een vervolg op de drempel die je kan ervaren om te bellen met je date/vriend(in):
Zojuist die drempel maar eens over gegaan :) en toen... geen gehoor :')

Binnen een minuut belde hij terug O+ bijna 40 minuten lang, allebei even flink wat spanning van ons af kunnen praten (ik werk, hij studie).
Grootste voordeel: emoties zijn zoveel beter te peilen!
pi_130797377
Ik heb even een enorm baalmomentje.

Laatst van jullie hele set tips gehad over het voeren van gesprekken op Paiq, maar het werpt nog niet echt zijn vruchten af. Het begin lijkt iets soepeler te gaan, de gesprekken lijken iets interessanter, maar ze eindigen nog steeds in stilte, onhandigheid of verwijderd worden.

Het dieptepunt heb ik echt net bereikt. In slechts 40 minuten ben ik door drie meisjes verwijderd, en een vierde schreef zich net uit tijdens het gesprek :') :') Ik dacht dat dat laatste gesprek heel goed ging, maar kennelijk was ik de laatste druppel.

Maar lekker even slapen zo tegen de frustratie en morgenavond maar weer een nieuwe poging doen. Shitzooi.
pi_130797627
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb ik misschien nog wel een gaatje in m'n agenda.
pi_130798162
quote:
8s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:53 schreef benzin het volgende:
In slechts 40 minuten ben ik door drie meisjes verwijderd, en een vierde schreef zich net uit tijdens het gesprek
Was dat voor- of nadat de foto's zichtbaar waren? Mijn idee is dat je het wel heel bont moet maken om voor het fotomoment te worden verwijderd. Als het steeds na het fotomoment is, dan zou het deels daar wel eens aan kunnen liggen. Voor goede foto's zijn ook talrijke tips voorhanden.
pi_130798442
quote:

Laatst van jullie hele set tips gehad over het voeren van gesprekken op Paiq, maar het werpt nog niet echt zijn vruchten af. Het begin lijkt iets soepeler te gaan, de gesprekken lijken iets interessanter, maar ze eindigen nog steeds in stilte, onhandigheid of verwijderd worden.

Het dieptepunt heb ik echt net bereikt. In slechts 40 minuten ben ik door drie meisjes verwijderd, en een vierde schreef zich net uit tijdens het gesprek :') :') Ik dacht dat dat laatste gesprek heel goed ging, maar kennelijk was ik de laatste druppel.

Maar lekker even slapen zo tegen de frustratie en morgenavond maar weer een nieuwe poging doen. Shitzooi.
Copy/paste je dat laatste gesprek even? Deze hoorde ik nog niet eerder namelijk, lijkt me episch leesvoer!
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_130799020
Is het voor vrouwen op datingsites trouwens verboden om humor te gebruiken in hun oproep?
Ik ben tot nu toe 1x tegengekomen dat ik moest lachen om een profiel, de rest heeft wel heel erg veel humor zeggen ze zelf, maar dat weten ze heel goed te verbergen. :O
pi_130799286
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 23:24 schreef prt1 het volgende:
Is het voor vrouwen op datingsites trouwens verboden om humor te gebruiken in hun oproep?
Ik ben tot nu toe 1x tegengekomen dat ik moest lachen om een profiel, de rest heeft wel heel erg veel humor zeggen ze zelf, maar dat weten ze heel goed te verbergen. :O
Vrouwen en humor gaat nu eenmaal niet zo goed samen vaak. Oh, ze zijn er wel, maar je moet - zoals met alles - wat geluk hebben daarmee.
  dinsdag 3 september 2013 @ 23:34:43 #14
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_130799479
Mensen daten geen clowns. Grappig proberen te zijn in een profiel is nooit zo'n succes, bewaar dat voor als het contact gelegd is zou ik zeggen.
Overal verstand van.
pi_130799503
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 23:34 schreef macondo het volgende:
Mensen daten geen clowns. Grappig proberen te zijn in een profiel is nooit zo'n succes, bewaar dat voor als het contact gelegd is zou ik zeggen.
kom je nu mee
pi_130799739
quote:
Klopt, maar er is natuurlijk wel een wezenlijk verschil tussen het zijn of het proberen te zijn. Zie een Silenus bijvoorbeeld.
pi_130799762
quote:
Nou, vond de volgende tekst van een vrouw wel grappig. Daar scoor je toch wel pluspunten mee:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130799820
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 23:41 schreef prt1 het volgende:

[..]

Nou, vond de volgende tekst van een vrouw wel grappig. Daar scoor je toch wel pluspunten mee:
SPOILER
Laatste alinea is vermakelijk. Verder véél te geforceerd.
  dinsdag 3 september 2013 @ 23:43:25 #19
57047 macondo
pi_130799845
quote:

[..]

SPOILER
Tenenkrommend.
Overal verstand van.
pi_130799877
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 september 2013 23:07 schreef RVDBRDM het volgende:

[..]

Was dat voor- of nadat de foto's zichtbaar waren? Mijn idee is dat je het wel heel bont moet maken om voor het fotomoment te worden verwijderd. Als het steeds na het fotomoment is, dan zou het deels daar wel eens aan kunnen liggen. Voor goede foto's zijn ook talrijke tips voorhanden.
In 3/4 gevallen vanavond erna. Misschien moet ik toch eens andere foto's regelen.
pi_130799911
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 23:43 schreef macondo het volgende:

[..]

Tenenkrommend.
Leuke trol toch.
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 3 september 2013 @ 23:49:25 #22
57047 macondo
pi_130800082
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 23:44 schreef benzin het volgende:

[..]

In 3/4 gevallen vanavond erna. Misschien moet ik toch eens andere foto's regelen.
Chatten is ook tijdverdrijf voor verveelde mensen, niet iedereen zal serieus zijn op zo'n gratis chat site. Wellicht is het een idee een profielen datingsite te proberen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 23:45 schreef Geerd het volgende:

[..]

Leuke trol toch.
Mja, dat zal het zijn.
Overal verstand van.
pi_130800567
quote:

[..]

SPOILER
:{
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_130800726
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 23:49 schreef macondo het volgende:

[..]

Chatten is ook tijdverdrijf voor verveelde mensen, niet iedereen zal serieus zijn op zo'n gratis chat site. Wellicht is het een idee een profielen datingsite te proberen.
Is er een datingsite die je echt kan aanraden? Zeker gezien ik een plek zoek die wat makkelijker en opener is? (Ik ben eventueel bereid te betalen)
pi_130800855
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 00:04 schreef habitue het volgende:

[..]

:{
Dit is toch grappiger dan 99% van de vrouwenprofielen?
Of denk je dat ze dit serieus meent? Ze nuanceert later nog:
SPOILER
  woensdag 4 september 2013 @ 00:23:42 #26
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_130800994
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 00:17 schreef prt1 het volgende:

[..]

SPOILER
Ik vind het wel leuk. Alleen intelichend.....
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  woensdag 4 september 2013 @ 00:25:15 #27
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130801033
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 00:23 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Ik vind het wel leuk. Alleen intelichend.....
*kuch*
  woensdag 4 september 2013 @ 00:27:50 #28
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_130801086
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 00:25 schreef eefje801 het volgende:

[..]

*kuch*
Gezondheid.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_130801090
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 00:11 schreef benzin het volgende:

[..]

Is er een datingsite die je echt kan aanraden? Zeker gezien ik een plek zoek die wat makkelijker en opener is? (Ik ben eventueel bereid te betalen)
Probleem is vaak nep profielen die je aan de praat proberen te houden, waardoor je weer meer moet betalen etc.
Ik zwaai naar dieren.
pi_130801131
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 00:17 schreef prt1 het volgende:

[..]

SPOILER
Een profiel hoeft van mij ook niet zo nodig grappig te zijn. Daten is een serieuze aangelegenheid, en dient dan ook serieus te worden benaderd.

Maar nee ik kon er gewoon niet om lachen. Op OKCupid waren sommige profielen nog wel leuk geschreven vind ik.
  woensdag 4 september 2013 @ 00:33:43 #31
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130801196
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 00:27 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Gezondheid.
Echt..maar wel lachen.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 00:28 schreef Geerd het volgende:

[..]

Probleem is vaak nep profielen die je aan de praat proberen te houden, waardoor je weer meer moet betalen etc.
Dat zijn die louche betaalsites waar je het over hebt. Betalen per berichtje. Dat is niet zo via RP of een andere grote site.

En profielteksten: Niet te lang en niet te zuur, dan kom je al heel eind.
pi_130802113
Onverwacht vanavond toch bij "date" beland. Was weer gezellig :)
pi_130802794
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 02:10 schreef Rickario het volgende:
Leuk!

Trouwens.. heb op OkCupid een profiel zonder foto en zonder het profiel verder ingevuld te hebben. Wel een aantal van die andere vragen beantwoord. En zo af en toe krijg ik een berichtje. Tot nu toe is een profiel dus best overbodig.
pi_130802813
quote:
We wachten ;)
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 september 2013 @ 07:56:36 #35
Brabo Bastard
pi_130803033
quote:
Ben ook vrij benieuwd ja :P
quote:

Op PaiQ is dat meer regel dan uitzondering als je net begint. Heb het zelf ook meegemaakt in het begin dat ik er echt geen enkele te pakken kreeg zogezegd. En dan leer je vanzelf wel hoe je het beter kan aanpakken. Door schade en schande wordt men wijzer ;)

Maar toch ben ik ook wel benieuwd naar die gesprekken zoals H_J vraagt :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130803052
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:36 schreef Yuki het volgende:
Even een vervolg op de drempel die je kan ervaren om te bellen met je date/vriend(in):

Binnen een minuut belde hij terug O+ bijna 40 minuten lang, allebei even flink wat spanning van ons af kunnen praten (ik werk, hij studie).
Studeerd hij, is hij dokter of zakenman?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 september 2013 @ 08:00:04 #37
Brabo Bastard
pi_130803056
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 07:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

:')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130803113
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 02:10 schreef Rickario het volgende:
Welke? Degene die de afspraak met jouw vergeten was? Mooi zo!
  woensdag 4 september 2013 @ 08:07:08 #39
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130803118
Gisteren ruim 2 uur en 10 minuten aan de telefoon gehangen met mijn leuke date, ze had eens ge-googled op mijn naam en wist te zeggen dat ze veel maar niets storend gevonden had. Best lief dat ze het eerlijk zegt toch. Weer een fijne babbel, hoorbare glimlachjes en nog steeds een uber goed gevoel. Ziek of niet vanavond zien we mekaar. Ik kijk er wel naar uit! Vrijdag samen een hapje eten en kijken waar de avond ons weer brengt.
Minds are like parachutes, they work best when open!
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 september 2013 @ 08:11:01 #40
Brabo Bastard
pi_130803149
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 08:07 schreef HaerdenC het volgende:
Gisteren ruim 2 uur en 10 minuten aan de telefoon gehangen met mijn leuke date, ze had eens ge-googled op mijn naam en wist te zeggen dat ze veel maar niets storend gevonden had. Best lief dat ze het eerlijk zegt toch. Weer een fijne babbel, hoorbare glimlachjes en nog steeds een uber goed gevoel. Ziek of niet vanavond zien we mekaar. Ik kijk er wel naar uit! Vrijdag samen een hapje eten en kijken waar de avond ons weer brengt.
Als de avond dan nog jong is een fijne avondwandeling ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130803154
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 08:07 schreef HaerdenC het volgende:
Klinkt goed man! En facebook checken en op google zoeken, dat doen denk ik alle vrouwen wel. En van mij mogen ze, krijgen ze iig een goed beeld van je. Ik doe het overigens zelf ook, want wil geen onaangename verrassing tegenkomen :P
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 september 2013 @ 08:22:53 #42
Brabo Bastard
pi_130803251
Ik moet ook zeggen dat ik probeer te achterhalen of ze wel 'echt' zijn :@ En in veel gevallen is een beetje speurwerk genoeg om de waarheid te achterhalen :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130803331
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 08:22 schreef El_Thijs het volgende:
Ik moet ook zeggen dat ik probeer te achterhalen of ze wel 'echt' zijn :@ En in veel gevallen is een beetje speurwerk genoeg om de waarheid te achterhalen :P
Zo moeilijk is het inderdaad niet. Aan een voornaam en woonplaats heb ik meestal voldoende. En de meesten schermen hun facebook pagina niet eens volledig af, waardoor je altijd wel een paar foto's of dingen kan zien.
  woensdag 4 september 2013 @ 08:37:30 #44
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130803415
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 08:30 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het inderdaad niet. Aan een voornaam en woonplaats heb ik meestal voldoende. En de meesten schermen hun facebook pagina niet eens volledig af, waardoor je altijd wel een paar foto's of dingen kan zien.
Ik heb geen geheimen mijn Facebook is bewust redelijk open :) verder krijgt ze de site van mijn zaak te zien en mijn verbouwblog. Tevens wat foto's van mij met mijn zoontje en wat oldtimer dingen dus niks bezwarend eigenlijk gewoon omdat ik ook niet echt bezwarende dingen doe in mijn leven :)
pi_130803796
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 08:37 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Ik heb geen geheimen mijn Facebook is bewust redelijk open :) verder krijgt ze de site van mijn zaak te zien en mijn verbouwblog. Tevens wat foto's van mij met mijn zoontje en wat oldtimer dingen dus niks bezwarend eigenlijk gewoon omdat ik ook niet echt bezwarende dingen doe in mijn leven :)
Oh, nee ik ook niet. Van mij mogen ze het hele dingen van binnenste buiten keren. Ik heb niks te verbergen :P
  woensdag 4 september 2013 @ 09:32:54 #46
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130804348
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 07:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Schrijven is moeilijk, hmm?
Kan je wel lezen? :') Want dan heb je het antwoord op je vraag al in de post die je quote.
pi_130804523
quote:

Jup, hoewel ik een hekel heb aan bellen is het soms gewoon net wat handiger/fijner dan appen.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 08:06 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Welke? Degene die de afspraak met jouw vergeten was? Mooi zo!
Klopt. Ze stelde eerder ook al voor om gisteren te komen maar toen kon ik dus niet ivm een andere afspraak die ik hal had staan. Gisteren toch maar die ene afspraak verschoven en bij haar langs gegaan :)
pi_130805032
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:39 schreef Rickario het volgende:

[..]

Klopt. Ze stelde eerder ook al voor om gisteren te komen maar toen kon ik dus niet ivm een andere afspraak die ik hal had staan. Gisteren toch maar die ene afspraak verschoven en bij haar langs gegaan :)
Haha en dan ook gewoon die andere afspraak afzeggen he? :D Ik herken mezelf er een beetje in ;)
  woensdag 4 september 2013 @ 10:06:42 #49
57047 macondo
pi_130805170
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 00:11 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb goede ervaringen met RP - redelijk veel leuke dates mee gehad. En uiteindelijk de leukste gehouden, dat is een blijvertje geworden. We verwachten binnen een maand Macondo Junior.

Spirit - wie kent haar nog - heeft ook haar kerel via RP aan de haak geslagen trouwens. Ook al een blijvertje geworden. Daar is ook reeds een klein Spiritje geboren een half jaar terug.

Wel gewoon betalen voor RP trouwens. Dat is alleen maar goed, gratis datingssites zijn vooral entertainment.

Ik buurt hier alleen nog vanuit nostalgie ;)
Overal verstand van.
pi_130805669
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:06 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik heb goede ervaringen met RP - redelijk veel leuke dates mee gehad. En uiteindelijk de leukste gehouden, dat is een blijvertje geworden. We verwachten binnen een maand Macondo Junior.

Spirit - wie kent haar nog - heeft ook haar kerel via RP aan de haak geslagen trouwens. Ook al een blijvertje geworden. Daar is ook reeds een klein Spiritje geboren een half jaar terug.

Wel gewoon betalen voor RP trouwens. Dat is alleen maar goed, gratis datingssites zijn vooral entertainment.

Ik buurt hier alleen nog vanuit nostalgie ;)
Mooi om te horen dat het dus wel mogelijk is. :)
  woensdag 4 september 2013 @ 10:25:31 #51
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_130805753
Waar blijft nou dat verslag van die rampdate? Stiekem zitten we daar wel allemaal op te wachten natuurlijk ;)
  woensdag 4 september 2013 @ 10:27:03 #52
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_130805790
quote:
Het hoeft niet alleen aan de foto's te liggen hoor, het kan ook de combinatie van gesprek en foto's zijn. Persoonlijk vind ik de inhoud en sfeer van het gesprek veel belangrijker dan hoe iemand er uit ziet. Een goed gesprek waarin je de nodige spanning weet op te wekken kan minder goede foto's compenseren (binnen bepaalde grenzen natuurlijk). Een slecht gesprek dat niet loopt met goede foto's compenseren is veel moeilijker.

Afgaande op wat ik van je gelezen heb denk ik dat bij jou beide niet echt er uit springen. Waarschijnlijk heb je nog steeds moeite met het opbouwen van die spanning in gesprekken (gewoon blijven oefenen, maar pas op dat je wel jezelf blijft en geen truukjes aan gaat leren) en als dan de foto ook nog niet echt bijzonder is, dan zullen mensen snel afhaken. Je moet gewoon aan beiden blijven werken, dus èn betere foto's, èn je gesprekken proberen te verbeteren.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_130806187
quote:

[..]

Of je bent gewoon niet het juiste type.
Veel mensen vinden uiterlijk gewoon heel erg belangrijk :Y
  woensdag 4 september 2013 @ 10:43:04 #54
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_130806231
Wie wilt er graag daten? ^^ haha
  woensdag 4 september 2013 @ 11:46:20 #55
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_130808063
Gisteren een date gehad. Nou ja, date kan ik het niet echt noemen aangezien het met de Boekenschrijfster was. Als ik het zou moeten nummeren dan was het date nummer 150 - 200 ergens.

Samen naar zee gereden. Ze komt daar oorspronkelijk vandaan en omdat het zo'n goed weer was en we beiden vrij hadden (zij vakantie, ik dagje vrij genomen) besloten daar heen te gaan. Uiteraard kent ze alles daar dus het was een soort van rondleiding door dat dorp.
De zeilboot van papa gezien, ome X woont daar, oma Y daar etc.
Samen heerlijk in de jachthaven gezeten op zo'n überrelaxte loungebank met kussens in het zonnetje. Echt perfect.
Ik moest verplicht een schaaltje garnalen bestellen om die grijze verse dingen daarna te ontdoen van van alles om ze op te eten. Allemaal hartstikke grappig.

Daarna besloten om naar het strand te gaan. Erg rustig maar zoo fijn. 2 handdoekjes langs elkaar, je kent het wel. Heerlijk in de zon en kletsen over van alles. Inmiddels was het zo'n half 5 geworden dus we gingen naar de strandtent. Lekker wat gedronken en even nagedacht of we daar wat zouden eten of thuis pas.

Het plan was om dat thuis te doen, dus toen vrij snel gegaan om naar huis te rijden. Heerlijk dagje!

SPOILER
  woensdag 4 september 2013 @ 11:51:08 #56
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130808221
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:46 schreef BeamofLight het volgende:
Gisteren een date gehad. Nou ja, date kan ik het niet echt noemen aangezien het met de Boekenschrijfster was. Als ik het zou moeten nummeren dan was het date nummer 150 - 200 ergens.

Samen naar zee gereden. Ze komt daar oorspronkelijk vandaan en omdat het zo'n goed weer was en we beiden vrij hadden (zij vakantie, ik dagje vrij genomen) besloten daar heen te gaan. Uiteraard kent ze alles daar dus het was een soort van rondleiding door dat dorp.
De zeilboot van papa gezien, ome X woont daar, oma Y daar etc.
Samen heerlijk in de jachthaven gezeten op zo'n überrelaxte loungebank met kussens in het zonnetje. Echt perfect.
Ik moest verplicht een schaaltje garnalen bestellen om die grijze verse dingen daarna te ontdoen van van alles om ze op te eten. Allemaal hartstikke grappig.

Daarna besloten om naar het strand te gaan. Erg rustig maar zoo fijn. 2 handdoekjes langs elkaar, je kent het wel. Heerlijk in de zon en kletsen over van alles. Inmiddels was het zo'n half 5 geworden dus we gingen naar de strandtent. Lekker wat gedronken en even nagedacht of we daar wat zouden eten of thuis pas.

Het plan was om dat thuis te doen, dus toen vrij snel gegaan om naar huis te rijden. Heerlijk dagje!

SPOILER
Snap ik het nu goed ... je bent op date geweest met je ex of zo?
pi_130808294
Ik snap het niet helemaal? Het was dus al duidelijk dat het niks werd tussen jullie? Of was het juist heel goed?
pi_130808315
Ze hebben het gisteren uit gemaakt zo te lezen.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_130808323
Ik snap het ook niet inderdaad. Wat was de intentie van de date?
  woensdag 4 september 2013 @ 11:59:41 #60
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130808480
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:53 schreef Wolken het volgende:
Ze hebben het gisteren uit gemaakt zo te lezen.
Ik denk dat jij doorgaat voor de koelkast :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 4 september 2013 @ 12:02:25 #61
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130808572
Mooi kut BoL
  woensdag 4 september 2013 @ 12:06:07 #62
242666 BeamofLight
pi_130808651
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:53 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik snap het niet helemaal? Het was dus al duidelijk dat het niks werd tussen jullie? Of was het juist heel goed?
Het was voor de allereerste kus ooit al duidelijk dat het kansloos was. Toen dachten we ach, beetje flirten. Toen, ach keer sex. En toen waren we anderhalf jaar verder met gevoelens over en weer die we beiden nog nooit hadden gehad voor een ander. Nogmaals, eigen schuld. Maar gvd het doet pijn.
pi_130808908
quote:
2s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:59 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik denk dat jij doorgaat voor de koelkast :P
*O*

Sterkte BoL. Dat je uit elkaar gaat betekent niet dat je niet meer van diegene houdt. Ik hield ( en hou ) nog steeds op een bepaalde manier van mijn ex, maar niet op de manier die je voor een partner moet voelen. En dat kan idd heel veel pijn doen.
  woensdag 4 september 2013 @ 12:23:58 #64
242666 BeamofLight
pi_130809152
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:16 schreef Wolken het volgende:

[..]

*O*

Sterkte BoL. Dat je uit elkaar gaat betekent niet dat je niet meer van diegene houdt. Ik hield ( en hou ) nog steeds op een bepaalde manier van mijn ex, maar niet op de manier die je voor een partner moet voelen. En dat kan idd heel veel pijn doen.
Maar het kutte is dat wij wel op die manier van elkaar houden. Om het niet te wazig te houden: ik heb 2 kinderen en wil er geen meer en kan er geen meer krijgen. Zij is 8 jaar jonger en denkt dat ze ooit nog kinderen wil. Dus zij moet (moest van mij ook) kiezen tussen mij of kinderen.
pi_130809391
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:23 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Maar het kutte is dat wij wel op die manier van elkaar houden. Om het niet te wazig te houden: ik heb 2 kinderen en wil er geen meer en kan er geen meer krijgen. Zij is 8 jaar jonger en denkt dat ze ooit nog kinderen wil. Dus zij moet (moest van mij ook) kiezen tussen mij of kinderen.
Da's een kut situatie inderdaad, geen leuke keuzes.
Ondertussen ben ik bijna 40, met m'n ex al een keer een IVF traject doorgeweest en van mij hoeft het niet meer. Ik wil niet na m'n 40e nog een keer vader worden.
Kom je dan iemand tegen voor wie de vraag niet of maar wanneer is moet je toch verstandig zijn, hoe goed het op allerlei andere vlakken ook is.
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_130809566
Dat is idd helemaal kut BoL. Maar verstandige keuze om het dan nu te beeindigen dan haar de kans te "ontnemen" een gezin te stichten.

Er zijn ook verder wel genoeg vrouwen die geen kinderen willen. Zelf vind ik de kat 2 keer per dag eten geven al lastig zat. Maar wie weet denk ik er over een paar jaar anders over en wil ik toch wel een kind. Gelukkig denkt mijn vriend er hetzelfde over. Ik zou iig geen relatie aangaan met iemand die absoluut geen kinderen ( meer ) wilt. Die optie wil ik nog wel open houden.
pi_130809830
Hangt denk ik ook van de leeftijd af, Wolken. Meeste vrouwen van begin tot midden 30 die ik tegen kom willen net als jij de optie open houden. Pas eind dertig, begin veertig kom ik meer tegen die bewust geen kinderen (meer) willen
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_130809894
Maar wat ik dan nooit zo goed snap (maar misschien komt dat omdat ik kinderen niet op mijn verlanglijstje heb staan) waarom die kinderen "van jezelf'' moeten zijn? Als BoL toch twee (hele leuke natuurlijk ;) ) kinderen heeft, dan ben je toch nog samen een soort van gezinnetje?
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_130809962
Die kinderen zijn niet jouw kinderen. Die hebben al een moeder en zou het ook niet waarderen als ze mij mama zouden noemen. Die hebben ze namelijk al. Je kan ze opvoeden en liefde geven, maar dat is iets anders dan een "eigen" kind.
pi_130810074
Ik snap dat het anders is maar ik snap dus niet waarom je niet net zoveel plezier/voldoening of wat dan ook kan halen uit kinderen die je geen mama noemen als kinderen die dat wel doen. Maar goed dat zal ongetwijfeld iets persoonlijks zijn.
  woensdag 4 september 2013 @ 13:00:42 #71
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130810081
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:54 schreef Wolken het volgende:
Die kinderen zijn niet jouw kinderen. Die hebben al een moeder en zou het ook niet waarderen als ze mij mama zouden noemen. Die hebben ze namelijk al. Je kan ze opvoeden en liefde geven, maar dat is iets anders dan een "eigen" kind.
Precies.
  woensdag 4 september 2013 @ 13:04:28 #72
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130810163
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:00 schreef MissGump het volgende:
Ik snap dat het anders is maar ik snap dus niet waarom je niet net zoveel plezier/voldoening of wat dan ook kan halen uit kinderen die je geen mama noemen als kinderen die dat wel doen. Maar goed dat zal ongetwijfeld iets persoonlijks zijn.
Je kan daar zeker voldoening uithalen. Heb twee petekinderen waar ik heel erg dol op ben. Maar het is toch anders, qua gevoel. Meer zoals nichtjes en neefjes. Ben enig kind dus dat benadert het voor mij wel. Als je die behoefte niet hebt, nooit zult hebben, weet je dat vaak inwendig al wel. Is ook niks mis mee, net als ze wel willen. Maar het kan best lastig zijn in een relatie als de ander twijfelt of misschien wel niet wil, heb ik al eens geprobeerd.
pi_130810422
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:04 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Je kan daar zeker voldoening uithalen. Heb twee petekinderen waar ik heel erg dol op ben. Maar het is toch anders, qua gevoel. Meer zoals nichtjes en neefjes. Ben enig kind dus dat benadert het voor mij wel. Als je die behoefte niet hebt, nooit zult hebben, weet je dat vaak inwendig al wel. Is ook niks mis mee, net als ze wel willen. Maar het kan best lastig zijn in een relatie als de ander twijfelt of misschien wel niet wil, heb ik al eens geprobeerd.
Helemaal met je eens dat het erg lastig is voor een relatie als de een helemaal voor huisje boompje beestje gaat en de ander niet. Been there, done that, geen succes :)
  woensdag 4 september 2013 @ 13:29:20 #74
242666 BeamofLight
pi_130810676
en hier kan de kinderen-discussie wel weer eindigen wat mij betreft (dit was slechts een van de obstakels in mijn "relatie" met haar)

Binnenkort gaan jullie weer date-verslagen van mij krijgen. Kijk, dit komt niet helemaal onverwacht natuurlijk dus de rebound-telefoon is alweer aangeslingerd.
  woensdag 4 september 2013 @ 13:32:09 #75
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130810755
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:29 schreef BeamofLight het volgende:
en hier kan de kinderen-discussie wel weer eindigen wat mij betreft (dit was slechts een van de obstakels in mijn "relatie" met haar)

Binnenkort gaan jullie weer date-verslagen van mij krijgen. Kijk, dit komt niet helemaal onverwacht natuurlijk dus de rebound-telefoon is alweer aangeslingerd.
Je zou ook even tot jezelf komen zeg.. Maar sterkte.
  woensdag 4 september 2013 @ 13:33:28 #76
242666 BeamofLight
pi_130810801
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:32 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Je zou ook even tot jezelf komen zeg.. Maar sterkte.
was een grapje. Komt goed. Ga eens even rustig aan doen denk ik.
  woensdag 4 september 2013 @ 13:33:43 #77
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130810807
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:18 schreef MissGump het volgende:

[..]

Helemaal met je eens dat het erg lastig is voor een relatie als de een helemaal voor huisje boompje beestje gaat en de ander niet. Been there, done that, geen succes :)
Helemáál is een groot woord, ik zie dan 9 maanden beurzen opdoemen, the horror..

En on topic; ik heb ook de datelijntjes weer eens wat aangezwengeld. Binnenkort vast wel een leuk verslag.
pi_130810822
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:01 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Haha en dan ook gewoon die andere afspraak afzeggen he? :D Ik herken mezelf er een beetje in ;)
M'n klim maatje had ook al een andere zekeraar geregeld. Dus zo'n probleem was het niet om mijn afspraak met hem te cancelen :) Hij gaf me groot gelijk :P
pi_130810906
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:33 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Helemáál is een groot woord, ik zie dan 9 maanden beurzen opdoemen, the horror..

En on topic; ik heb ook de datelijntjes weer eens wat aangezwengeld. Binnenkort vast wel een leuk verslag.
En de buurman???
  woensdag 4 september 2013 @ 13:45:15 #80
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130811107
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:38 schreef Wolken het volgende:

[..]

En de buurman???
Heeft een vriendin.
pi_130811135
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:45 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Heeft een vriendin.
Gadver -O- . We gaan zaterdag wel even voor je op zoek!
  woensdag 4 september 2013 @ 13:46:45 #82
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130811161
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:46 schreef Wolken het volgende:

[..]

Gadver -O- . We gaan zaterdag wel even voor je op zoek!
Ja, helaas. Komt goed hoor ;)
pi_130811741
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:34 schreef Rickario het volgende:

[..]

M'n klim maatje had ook al een andere zekeraar geregeld. Dus zo'n probleem was het niet om mijn afspraak met hem te cancelen :) Hij gaf me groot gelijk :P
Ja wel fijn als mensen waarmee je een afspraak hebt daar begrip voor op kunnen brengen. ;)
  woensdag 4 september 2013 @ 16:46:47 #84
402989 japiedevlugge
pi_130816689
Reageren jullie wel eens op profielen zonder foto/op verzoek? Ik heb het 2x gedaan, 1e keer was t de moeite waard, was juist een hele mooie. Daarnet eentje die er niet uitziet :P
Grijp ze!
  woensdag 4 september 2013 @ 16:55:07 #85
57047 macondo
pi_130816961
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:46 schreef japiedevlugge het volgende:
Reageren jullie wel eens op profielen zonder foto/op verzoek? Ik heb het 2x gedaan, 1e keer was t de moeite waard, was juist een hele mooie. Daarnet eentje die er niet uitziet :P
.
Wel eens gedaan - of misschien stuurde ze mij wel een berichtje (weet ik niet meer). Ze was psychologe bij een instelling voor criminelen. Logisch dat je dan een beetje terughoudend bent - clienten wilde ze niet mee daten..
Overal verstand van.
pi_130817443
Dit weekend maar weer eens uit.

SPOILER
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 september 2013 @ 17:15:44 #87
Brabo Bastard
pi_130817595
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:46 schreef japiedevlugge het volgende:
Soms word je prettig verrast. En de andere keer iets minder prettig.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130819101
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 08:22 schreef El_Thijs het volgende:
Het is echt verrassend makkelijk soms om met slechts een paar stukjes info uit een profiel, veel meer info te achterhalen via google.
pi_130819176
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:06 schreef macondo het volgende:

[..]

top man!! ^O^
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 september 2013 @ 18:15:22 #90
Brabo Bastard
pi_130819221
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 18:11 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Het is echt verrassend makkelijk soms om met slechts een paar stukjes info uit een profiel, veel meer info te achterhalen via google.
Klopt. En dan heel soms zie je nog andere foto's als je geluk hebt. Waar ze helemaal opstaat. En je erachter komt dat de foto op haar profiel op zo'n manier is gemaakt dat je haar flabby zwembandjes niet ziet.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130821697
quote:
2s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:32 schreef Yuki het volgende:

[..]

Schrijven is moeilijk, hmm?
Kan je wel lezen? :') Want dan heb je het antwoord op je vraag al in de post die je quote.
Beetje onduidelijk nog. "Hij studie" staat er, maar hij was toch dokter?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130821789
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En jij bent een echt vuurvliegje?
pi_130821832
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:27 schreef Kekaa het volgende:

[..]

En jij bent een echt vuurvliegje?
Ik dacht dat hij een dokter was omdat er telkens "De Dokter" voorbij kwam
  woensdag 4 september 2013 @ 19:30:13 #94
402989 japiedevlugge
pi_130821949
Moet zeggen dat ik ook dacht dat we hier met een echte dokter te maken hadden :P
Grijp ze!
pi_130822022
volgens mij is co's het toverwoord

edit: en daar bedoel ik dus mee co-schappen, de twee jaar rotatie die je doet na 4 jaar geneeskunde studeren
pi_130822594
Crap joh. Hebben jullie ook weleens dat je op een gegeven moment aan het mailen bent en dat je mails dan ook steeds langer worden? Ik betrap mezelf daar wel op en merk ook gewoon dat ik iets teveel vragen in één mail heb gezet. :P. Heb hem nog teruggelezen en er spijt van, maar mailtje is al verzonden |:(
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 september 2013 @ 19:57:36 #97
Brabo Bastard
pi_130823180
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:45 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Crap joh. Hebben jullie ook weleens dat je op een gegeven moment aan het mailen bent en dat je mails dan ook steeds langer worden? Ik betrap mezelf daar wel op en merk ook gewoon dat ik iets teveel vragen in één mail heb gezet. :P. Heb hem nog teruggelezen en er spijt van, maar mailtje is al verzonden |:(
Zolang je een soortgelijke mail terugkrijgt is er niks aan de hand. Maar als je dan 1-zins antwoorden krijgt of zelfs antwoorden van 1 woord dan is het verspilde moeite.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130824034
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:57 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zolang je een soortgelijke mail terugkrijgt is er niks aan de hand. Maar als je dan 1-zins antwoorden krijgt of zelfs antwoorden van 1 woord dan is het verspilde moeite.
Krijg zelf ook lange mails van dr terug. Maar de afgelopen mail die ik stuurde was echt extreem :D. Normaal gesproken krijg ik vanavond nog iets van dr terug dus we zullen zien.
pi_130825124
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:27 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Het hoeft niet alleen aan de foto's te liggen hoor, het kan ook de combinatie van gesprek en foto's zijn. Persoonlijk vind ik de inhoud en sfeer van het gesprek veel belangrijker dan hoe iemand er uit ziet. Een goed gesprek waarin je de nodige spanning weet op te wekken kan minder goede foto's compenseren (binnen bepaalde grenzen natuurlijk). Een slecht gesprek dat niet loopt met goede foto's compenseren is veel moeilijker.

Afgaande op wat ik van je gelezen heb denk ik dat bij jou beide niet echt er uit springen. Waarschijnlijk heb je nog steeds moeite met het opbouwen van die spanning in gesprekken (gewoon blijven oefenen, maar pas op dat je wel jezelf blijft en geen truukjes aan gaat leren) en als dan de foto ook nog niet echt bijzonder is, dan zullen mensen snel afhaken. Je moet gewoon aan beiden blijven werken, dus èn betere foto's, èn je gesprekken proberen te verbeteren.
Ik weet denk dat je wel een beetje gelijk hebt. Hoewel ik het idee heb dat ik echt mijn best doe om leuke gesprekken te hebben. Soms voel ik het ook al wel aankomen als het gesprek niet goed ging, maar regelmatig lijkt het bijna perfect te gaan en dan gaat het ook mis. En stiekem doet het toch elke keer dat het gebeurt een beetje pijn.

Had je de gesprekken gelezen die ik laatst in deze reeks had gepost?
pi_130825220
Whehe, herkenbaar van die alsmaar uitdijende mails, maar dat zijn vaak wel de leukste contacten imho. Ik heb er nu zo eentje via RP, maar die is gvd leuk en heeft nog gevoel voor humor ook...

Eens zien of daar komend weekend mee af te spreken valt :7
pi_130825354
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Whehe, herkenbaar van die alsmaar uitdijende mails, maar dat zijn vaak wel de leukste contacten imho. Ik heb er nu zo eentje via RP, maar die is gvd leuk en heeft nog gevoel voor humor ook...

Eens zien of daar komend weekend mee af te spreken valt :7
Ja joh. Ik vermaak me er ook mee hoor, maar schrok een beetje van de grootte van m'n eigen mail die ik net verstuurde :P. Hopelijk schrikt zij er niet al te erg van, maar tot nu toe reageert ze nog leuk terug.
  woensdag 4 september 2013 @ 20:59:24 #102
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_130826078
Weer ff aangemeld op Paiq, niet zozeer om te chatten maar even zien hoe stel nieuwe foto's ongeveer beoordeeld worden, kan ik m'n voordeel weer mee doen op andere site. Wordt de foto waarvan ik dacht 'deze is leuk' als laagste beoordeeld en krijg ik op de in mijn optiek slechtste meteen een fotobewonderaar :')
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 september 2013 @ 21:31:43 #103
Brabo Bastard
pi_130827595
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:38 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik weet denk dat je wel een beetje gelijk hebt. Hoewel ik het idee heb dat ik echt mijn best doe om leuke gesprekken te hebben. Soms voel ik het ook al wel aankomen als het gesprek niet goed ging, maar regelmatig lijkt het bijna perfect te gaan en dan gaat het ook mis. En stiekem doet het toch elke keer dat het gebeurt een beetje pijn.

Had je de gesprekken gelezen die ik laatst in deze reeks had gepost?
Al doende leert men. Heel soms is de eerste meteen raak, maar over het algemeen moet je over een flink aantal heen voordat je net die ene vind die de moeite waard is en jou de moeite waard vind.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130827687
Ook aangemeld. Lijkt me wel weer eens leuk om te daten :). Zo ver wel paar leuke mailcontacten.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 september 2013 @ 21:36:40 #105
Brabo Bastard
pi_130827854
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:33 schreef joyvke het volgende:
Ook aangemeld. Lijkt me wel weer eens leuk om te daten :). Zo ver wel paar leuke mailcontacten.
RP?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130827923
Okcupid en PoF, maar ik denk dat ik PoF alweer ga deactiveren. RP is nooit iets geweest, dat zal nu niet veel anders zijn denk ik.
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 september 2013 @ 21:38:34 #107
Brabo Bastard
pi_130827972
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:37 schreef joyvke het volgende:
Okcupid en PoF, maar ik denk dat ik PoF alweer ga deactiveren. RP is nooit iets geweest, dat zal nu niet veel anders zijn denk ik.
Wat is PoF ook alweer :@
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130828038
PlentyofFish :).
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 september 2013 @ 21:41:39 #109
Brabo Bastard
pi_130828155
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:39 schreef joyvke het volgende:
PlentyofFish :).
Die ken ik niet eens :D

Is die de moeite waard?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130828298
Hmm vind er zelf tot nu toe weinig aan. Veel buitenlandse mensen die reageren. Paar jaar terug was het wel een fijne site, maar goed dingen veranderen :).
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 september 2013 @ 21:44:41 #111
Brabo Bastard
pi_130828341
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:43 schreef joyvke het volgende:
Hmm vind er zelf tot nu toe weinig aan. Veel buitenlandse mensen die reageren. Paar jaar terug was het wel een fijne site, maar goed dingen veranderen :).
Net even gekeken, maar ze doen de naam niet veel eer aan. Geef een ruime search op in Nederland en geen enkel resultaat :D :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130828535
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:44 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Net even gekeken, maar ze doen de naam niet veel eer aan. Geef een ruime search op in Nederland en geen enkel resultaat :D :')
Ook dat vooral ;). Denk dat er betere alternatieven zijn voor nu.
  woensdag 4 september 2013 @ 21:49:15 #113
402989 japiedevlugge
pi_130828594
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:44 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Probeerde net ook even, moet je advanced search pakken. Als ik zoek in 18 / 28 age ranges krijg ik 634 results.
Grijp ze!
pi_130829668
ik heb een leuk iemand bij paiq te pakken *G*

en die date van vorige week heb ik maar opgegeven :') life goes on :)
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_130829893
Bij mij haken ze altijd af als ik zeg dat ik pas over tijdje terug in Nederland ben. -O-

Welke sites raden jullie eigenlijk aan ?
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 september 2013 @ 22:15:34 #116
Brabo Bastard
pi_130830066
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:49 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Probeerde net ook even, moet je advanced search pakken. Als ik zoek in 18 / 28 age ranges krijg ik 634 results.
Ik zocht 25/32. Kreeg nada :P
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 september 2013 @ 22:16:07 #117
Brabo Bastard
pi_130830095
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:08 schreef AldoTheApache het volgende:

Nice! Date geregeld uiteraard?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130830156
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:16 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nice! Date geregeld uiteraard?
Nee nog niet :') komt vanzelf wel
  woensdag 4 september 2013 @ 22:28:33 #119
402989 japiedevlugge
pi_130830821
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:15 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik zocht 25/32. Kreeg nada :P
25/32 zijn er 521 van in NL
Grijp ze!
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 september 2013 @ 22:30:05 #120
Brabo Bastard
pi_130830896
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:28 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

25/32 zijn er 521 van in NL
PoF vind mij gewoon niet lief ;(
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130831375
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:08 schreef AldoTheApache het volgende:

Goed bezig aldo! Idd. Ik heb nu ook contact weer met een ander en ben de laatste ook vergeten inmiddels
pi_130831486
En gewoon een vraag die al voor de 5.000.000ste keer gesteld wordt snoeihard negeren. +1
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 september 2013 @ 22:40:02 #123
Brabo Bastard
pi_130831503
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:17 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Nee nog niet :') komt vanzelf wel
Allicht, maar goed te horen man! Zuiden des lands, of meer naar het hoge Noorden? :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130831644
Dan heb je een full membership, kom je nog met zo'n klote-hartje aan. En dan ook nog eens geen foto's hebben en een soort cryptogram tekst als antwoord.

quote:
Niet zo bijdehand he 1 X in het miljoentje... heb net mijn laatste zakgeld besteedt aan een contractje bij rp en jij bent mijn eerste hartje...oppassuh dus een heel blij zijn.... zelfs MET standaard berichtje....;-)
  woensdag 4 september 2013 @ 23:32:41 #125
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130833988
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

In mijn eerste post over hem, bijna 8 weken geleden, heb ik hem de schuilnaam/bijnaam "De Dokter" gegeven. Toen heb ik ook uitgelegd dat hij geneeskunde studeert en co-schappen zou gaan lopen.

Overigens noem ik hem zelf ook wel eens dokter *achternaam* :+
pi_130834126
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 23:32 schreef Yuki het volgende:

[..]

In mijn eerste post over hem, bijna 8 weken geleden, heb ik hem de schuilnaam/bijnaam "De Dokter" gegeven. Toen heb ik ook uitgelegd dat hij geneeskunde studeert en co-schappen zou gaan lopen.

Overigens noem ik hem zelf ook wel eens dokter *achternaam* :+
Dat is zeker in de slaapkamer tijdens jullie rollenspellen. Leuk, geniet er van! O+
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_130834199
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 23:32 schreef Yuki het volgende:
Overigens noem ik hem zelf ook wel eens dokter *achternaam*
Bibber?
  woensdag 4 september 2013 @ 23:46:52 #128
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130834618
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 23:36 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dat is zeker in de slaapkamer tijdens jullie rollenspellen. Leuk, geniet er van! O+
_O- Nee :P

We hebben vanavond overigens wel doktertje gespeeld. Letterlijk :D
Vrijdag moet hij lichamelijk onderzoek doen op een simulatiepatiënt en voor die tijd zo veel mogelijk oefenen. Als lieftallig vriendinnetje biedt je jezelf dan natuurlijk aan als vrijwilliger O-)
pi_130834731
quote:
17s.gif Op woensdag 4 september 2013 23:46 schreef Yuki het volgende:

[..]

_O- Nee :P

We hebben vanavond overigens wel doktertje gespeeld. Letterlijk :D
Vrijdag moet hij lichamelijk onderzoek doen op een simulatiepatiënt en voor die tijd zo veel mogelijk oefenen. Als lieftallig vriendinnetje biedt je jezelf dan natuurlijk aan als vrijwilliger O-)
Hij studeert voor gynaecoloog? :P

Sorry te makkelijk :')
  donderdag 5 september 2013 @ 00:01:47 #130
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_130835227
Is het normaal op paiq dat je na pak em beet 15 minuten chatten met een nieuwe match al wordt gevraagd voor een date, het liefst vanavond nog?

Dit heb ik nou al een paar keer meegemaakt in de 4 dagen dat ik ingeschreven sta en ik voel me serieus een beetje opgejaagd.

Ik wil iemand eerst enigszins leren 'kennen'. Of in ieder geval een aantal dagen achter elkaar wat berichtjes heen en weer sturen voor ik met haar ga eten.

Ben ik niet wanhopig genoeg?
  donderdag 5 september 2013 @ 00:04:12 #131
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130835314
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 23:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hij studeert voor gynaecoloog? :P

Sorry te makkelijk :')

Geneeskundestudent, dus nee. Zover is hij nog niet ;) en denk niet dat z'n ambitie daar ligt :+

Het was een algeheel lichamelijk onderzoek, compleet met stethoscoop, stemvork, lampje, etc.
Klieren voelen, neurologische testjes, hart en longen luisteren, palperen, percuteren... Ik weet nu dus hoe groot m'n longen zijn, waar m'n lever en milt precies zitten, dat m'n hartslag niet te voelen is bij m'n enkel :o en nog wat dingetjes.

Was wel tof eigenlijk. Ik weet nu wat 'm bezighoudt, hij heeft mij het een en ander uitgelegd bij z'n testjes, ik heb hem wat tips gegeven over subtiel omgaan met vrouwen en hun onhandige bh's :D
Hij blij, ik blij *;
pi_130835340
quote:
17s.gif Op donderdag 5 september 2013 00:04 schreef Yuki het volgende:

[..]

Geneeskundestudent, dus nee. Zover is hij nog niet ;) en denk niet dat z'n ambitie daar ligt :+

Het was een algeheel lichamelijk onderzoek, compleet met stethoscoop, stemvork, lampje, etc.
Klieren voelen, neurologische testjes, hart en longen luisteren, palperen, percuteren... Ik weet nu dus hoe groot m'n longen zijn, waar m'n lever en milt precies zitten, dat m'n hartslag niet te voelen is bij m'n enkel :o en nog wat dingetjes.

Was wel tof eigenlijk. Ik weet nu wat 'm bezighoudt, hij heeft mij het een en ander uitgelegd bij z'n testjes, ik heb hem wat tips gegeven over subtiel omgaan met vrouwen en hun onhandige bh's :D
Hij blij, ik blij *;
:D
pi_130835411
quote:
17s.gif Op donderdag 5 september 2013 00:04 schreef Yuki het volgende:

[..]

Hij blij, ik blij *;
Haha leuk! :D
pi_130835718
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 00:01 schreef SugeLucky het volgende:
Is het normaal op paiq dat je na pak em beet 15 minuten chatten met een nieuwe match al wordt gevraagd voor een date, het liefst vanavond nog?

Dit heb ik nou al een paar keer meegemaakt in de 4 dagen dat ik ingeschreven sta en ik voel me serieus een beetje opgejaagd.

Ik wil iemand eerst enigszins leren 'kennen'. Of in ieder geval een aantal dagen achter elkaar wat berichtjes heen en weer sturen voor ik met haar ga eten.

Vind ik ook wel aardig snel. Gewoon je eigen tempo hanteren, als ze dat niet accepteren zou het toch niks zijn geweest.
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 september 2013 @ 08:00:28 #135
Brabo Bastard
pi_130838522
quote:

Als er een klik is zou ik eigenlijk niet lang wachten. Aan de andere kant kan ik me ook wel voorstellen dat het dan snel is.

Je bent in ieder geval wel gewild :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130839241
quote:

Ik zou willen dat ik dat had man. Zelfs als je er niet op ingaat of nog even de boot afhoudt; er is toch een meisje dat achter jou aanzit en zo snel die moeite wil nemen. Dat lijkt me echt awesome :o :D
pi_130839441
quote:
11s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:56 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik zou willen dat ik dat had man. Zelfs als je er niet op ingaat of nog even de boot afhoudt; er is toch een meisje dat achter jou aanzit en zo snel die moeite wil nemen. Dat lijkt me echt awesome :o :D
Geloof me. Die zijn er. In mijn geval iig wel. Het enige probleem met mij is dat ik dan ook wordt meegesleurd in dat tempo. Als ze je dan keihard laten vallen (Waar ze ook toe in staat zijn) blijf jij met een kutgevoel achter. Probeer zelf nu wat relaxter erin te blijven, maar lukt niet altijd. Is ook afhankelijk van of je iemand echt leuk vind of niet.
  donderdag 5 september 2013 @ 09:07:35 #138
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130839462
Als je zin hebt om die avond te daten, dan doe je dat. Zo niet, dan doe je het niet he. Simple as that.
  donderdag 5 september 2013 @ 09:20:31 #139
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130839728
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:07 schreef Cue_ het volgende:
Als je zin hebt om die avond te daten, dan doe je dat. Zo niet, dan doe je het niet he. Simple as that.
Life ain't that complicated ;)
  donderdag 5 september 2013 @ 09:28:02 #140
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130839903
quote:
2s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:20 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Life ain't that complicated ;)
Soms doet Fok me wel eens anders vermoeden ;(
  donderdag 5 september 2013 @ 10:05:16 #141
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130840701
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Soms doet Fok me wel eens anders vermoeden ;(
Herkenbaar ja :D
Sommige mensen maken het zichzelf niet makkelijk ;)
pi_130843440
Na een dik jaar een relatie gehad te hebben, heb ik mij maar eens ingeschreven bij Paiq om te kijken of het wat is. Resultaat: 14 contacten gehad en bij iedereen is het contact dood gebloed :') . Ik snap er allemaal vrij weinig van. Tijdens het uitgaan vind het vrij makkelijk om nummers te regele/te zoenen/op dates te gaan, maar online is er nog 0,0 interesse getoond. Terwijl ik best wel leuke gesprekken heb gehad. Maar het lijkt erop alsof mensen online een veel te hoge standaard hebben. Dan spreek je fotobewonderaars die jou hoog hebben gescoord aan (foto is een 8.2, dus daar zal het niet aan liggen denk ik) en is het nog verschrikkelijk moeizaam om een gesprek aan de gang te houden. Ik heb het idee dat de man altijd verschrikkelijk veel moeite moet doen om maar enigszins interesse te houden bij de dames. Vaak is het ook nog zo dat ik gematched wordt met iemand die maar nooit online komt? Herkennen meer mensen dit verhaal bij Paiq?
pi_130843626
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:06 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Geloof me. Die zijn er. In mijn geval iig wel.
In dat geval lig je echt veel beter in de markt dan ik.

Het lijkt me makkelijker om dat een beetje af te remmen dan om dat helemaal niet te hebben (zoals ik), maar ach, het gras is altijd groener bij de buren.
pi_130843855
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 11:48 schreef kevin_ het volgende:
Na een dik jaar een relatie gehad te hebben, heb ik mij maar eens ingeschreven bij Paiq om te kijken of het wat is. Resultaat: 14 contacten gehad en bij iedereen is het contact dood gebloed :') . Ik snap er allemaal vrij weinig van. Tijdens het uitgaan vind het vrij makkelijk om nummers te regele/te zoenen/op dates te gaan, maar online is er nog 0,0 interesse getoond. Terwijl ik best wel leuke gesprekken heb gehad. Maar het lijkt erop alsof mensen online een veel te hoge standaard hebben. Dan spreek je fotobewonderaars die jou hoog hebben gescoord aan (foto is een 8.2, dus daar zal het niet aan liggen denk ik) en is het nog verschrikkelijk moeizaam om een gesprek aan de gang te houden. Ik heb het idee dat de man altijd verschrikkelijk veel moeite moet doen om maar enigszins interesse te houden bij de dames. Vaak is het ook nog zo dat ik gematched wordt met iemand die maar nooit online komt? Herkennen meer mensen dit verhaal bij Paiq?
Nee. Waar gaan je gesprekken dan over?
pi_130843937
Dat mensen niet tegelijk met mij online zijn ken ik wel.
Dus dat is steeds een zin heen en weer... Werkt niet supergoed.
  donderdag 5 september 2013 @ 12:09:13 #146
242666 BeamofLight
pi_130843960
Het gevaar van Paiq is, denk ik, dat veel vrouwen het erg leuk vinden om simpelweg te chatten. Dus als tijdverdrijf te zien tijdens een filmpje, GTST, whatever. Als jij dan niet online bent, dan chatten ze toch lekker met 1 van de andere 10 mannen en verdwijn je letterlijk en figuurlijk naar de achtergrond.

Maar aan de andere kant: er is gewoon te daten via Paiq. Voorbeelden hier legio.
pi_130844068
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:05 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee. Waar gaan je gesprekken dan over?
Werk, studie, uitgaan, reizen en af en toe wat dieper zoals over geloofsovertuiging.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:09 schreef BeamofLight het volgende:
Het gevaar van Paiq is, denk ik, dat veel vrouwen het erg leuk vinden om simpelweg te chatten. Dus als tijdverdrijf te zien tijdens een filmpje, GTST, whatever. Als jij dan niet online bent, dan chatten ze toch lekker met 1 van de andere 10 mannen en verdwijn je letterlijk en figuurlijk naar de achtergrond.

Maar aan de andere kant: er is gewoon te daten via Paiq. Voorbeelden hier legio.
Dat idee heb ik erg vaak online ja. Dat het voor de vrouwen gewoon tijdverdrijf is en ze zat andere opties hebben...
  donderdag 5 september 2013 @ 12:17:01 #148
242666 BeamofLight
pi_130844158
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:13 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Werk, studie, uitgaan, reizen en af en toe wat dieper zoals over geloofsovertuiging.

[..]

Dat idee heb ik erg vaak online ja. Dat het voor de vrouwen gewoon tijdverdrijf is en ze zat andere opties hebben...
Tis gratis hè, dat bevordert het serieusheidsgehalte niet
pi_130844175
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:13 schreef kevin_ het volgende:

Die heb jij toch ook? Je zegt net dat je er geen problemen mee hebt om bij het uitgaan dingen te regelen.

Ik snap niet waarom je je hier dan druk over maakt. En anders probeer je gewoon een andere site.
  donderdag 5 september 2013 @ 12:22:11 #150
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130844304
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:17 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Die heb jij toch ook? Je zegt net dat je er geen problemen mee hebt om bij het uitgaan dingen te regelen.

Ik snap niet waarom je je hier dan druk over maakt. En anders probeer je gewoon een andere site.
Mee eens. Daarnaast kun je ook gewoon vragen wanneer iemand weer tijd heeft om verder te chatten, telefoonnummer vragen, er zijn best wel mogelijkheden om vanaf Paiq het contact wat te verstevigen en op date te gaan.
pi_130844403
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:17 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat heb ik ook ja, maar ik ben verder wel serieus bezig, maar dat idee heb ik van de vrouwen niet echt. Stuur dan tenminste een bericht met 'ik zie het niet zitten' of 'ik ben niet op zoek naar een relatie enz.'. Wees eens duidelijk.. Het verbaast mij gewoon dat het online veel lastiger gaat dan irl.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:17 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Tis gratis hè, dat bevordert het serieusheidsgehalte niet
Waar zit jij op dan?
  donderdag 5 september 2013 @ 12:27:55 #152
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130844449
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:26 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Dat heb ik ook ja, maar ik ben verder wel serieus bezig, maar dat idee heb ik van de vrouwen niet echt. Stuur dan tenminste een bericht met 'ik zie het niet zitten' of 'ik ben niet op zoek naar een relatie enz.'. Wees eens duidelijk.. Het verbaast mij gewoon dat het online veel lastiger gaat dan irl.
Online is veel veiliger, in het echt kun je er niet omheen om iets te zeggen. Daarnaast is er wel een verschil tussen een Paiqcontact of dat iemand na twee dates niks laat horen, neem het niet te zwaar op allemaal. Paiq is sowieso vrij luchtig, reguliere datingsites met profielen zijn vaak wat serieuzer.
pi_130844485
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:27 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Online is veel veiliger, in het echt kun je er niet omheen om iets te zeggen. Daarnaast is er wel een verschil tussen een Paiqcontact of dat iemand na twee dates niks laat horen, neem het niet te zwaar op allemaal. Paiq is sowieso vrij luchtig, reguliere datingsites met profielen zijn vaak wat serieuzer.
Precies, als je serieus op zoek bent dan zou ik een profielensite proberen. Wil je gewoon een beetje ouwehoeren en wat daten hier en daar dan voldoet Paiq prima.
pi_130844668
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 11:55 schreef benzin het volgende:

[..]

In dat geval lig je echt veel beter in de markt dan ik.

Het lijkt me makkelijker om dat een beetje af te remmen dan om dat helemaal niet te hebben (zoals ik), maar ach, het gras is altijd groener bij de buren.
Nou valt op zich ook wel mee. Ik denk dat 75% van de reacties/flirts die ik krijg van vrouwen zijn waarbij ik op de foto al zie, nee dat wordt niks. Daar reageer ik ook niet op. Maar goed, 25% is ook niet verkeerd. Er is ook nooit een moment dat ik niet aan het chatten/mailen/whatsappen/daten ben.
  donderdag 5 september 2013 @ 13:07:48 #155
242666 BeamofLight
pi_130845408
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:26 schreef kevin_ het volgende:

[..]

[..]

Waar zit jij op dan?
Ik ben nog even aan het na-huilen van mijn afgelopen relatie. En aangezien ik altijd principieel geweigerd heb te betalen voor datingsites gaat dat straks Paiq en/of RP worden.
pi_130845560
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:27 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Op lexa komt het ook genoeg voor dat je gewoon van het één op andere moment geen reactie meer krijgt. Maak ik me overigens zelf ook schuldig aan, maar goed als ik nog niet gedate heb met diegene zie ik daar geen probleem in. Wat je zegt, als je al gedate hebt, vind ik het wel zo netjes om ff wat te laten horen
pi_130845904
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:07 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ik ben nog even aan het na-huilen van mijn afgelopen relatie. En aangezien ik altijd principieel geweigerd heb te betalen voor datingsites gaat dat straks Paiq en/of RP worden.
Ik heb geen ervaring met RP of andere datingsites. Maar ik moet zegen dat er via Paiq heel snel en makkelijk dates te regelen zijn. En ook nog echt leuke dames :)
Dus succes ^O^
  donderdag 5 september 2013 @ 13:35:16 #158
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130846127
Ik heb de meeste en leukste dates via relatieklik gehad, komt denk ik ook omdat ik wel achter de insteek van die site sta en andersom geldt dat natuurlijk ook voor de mensen die daarop staan. Via Paiq ook wel maar daar vond ik juist de mannen wat tegenvallen.

Bezette mannen, mannen die alleen op zoek waren naar seksdates, zwaar gereformeerden..weinig leuke mannen van mijn leeftijd daar. En dat terwijl ik heel duidelijk had ingevuld wat ik zocht. Speeddates bleven het beste recept voor een leuk gesprek en date al heb je dan wel vaker iemand die wat verder weg woont.
pi_130846198
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:35 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb de meeste en leukste dates via relatieklik gehad, komt denk ik ook omdat ik wel achter de insteek van die site sta en andersom geldt dat natuurlijk ook voor de mensen die daarop staan. Via Paiq ook wel maar daar vond ik juist de mannen wat tegenvallen.

Bezette mannen, mannen die alleen op zoek waren naar seksdates, zwaar gereformeerden..weinig leuke mannen van mijn leeftijd daar.
En dat terwijl ik heel duidelijk had ingevuld wat ik zocht. Speeddates bleven het beste recept voor een leuk gesprek en date al heb je dan wel vaker iemand die wat verder weg woont.
Volgens mij is dat voor 'normale' mannen juist het voordeel van Paiq. Er zitten zoveel freaks dat je als normale vent gewoon opvalt :')
  donderdag 5 september 2013 @ 13:42:21 #160
57047 macondo
pi_130846306
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:07 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Waar komt die afkeer van betalen vandaan bij je? Schaam je je dat je op een datingsite zit, en wil je zeggen "jah voor de gein, date geregeld op internet". Of zie je betalen voor datingsites als naar de hoeren gaan, betaalde seks?

Van mij mag je, no problemo, maar ik snap het gewoon niet zo. Normale datingsites moeten toch ergens verdienen?
Overal verstand van.
pi_130846367
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:42 schreef macondo het volgende:

[..]

Waar komt die afkeer van betalen vandaan bij je? Schaam je je dat je op een datingsite zit, en wil je zeggen "jah voor de gein, date geregeld op internet". Of zie je betalen voor datingsites als naar de hoeren gaan, betaalde seks?

Van mij mag je, no problemo, maar ik snap het gewoon niet zo. Normale datingsites moeten toch ergens verdienen?
Heb er ook totaal geen moeite mee om te betalen. Kijk als het nou niks oplevert dan was ik er ook mee gestopt. Maar heb wel het idee dat mensen die ervoor betalen ook iets serieuzer er mee bezig zijn.
  donderdag 5 september 2013 @ 13:47:00 #162
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_130846421
Voordeel van betalen is gewoon dat je meer kan met zo'n site en actiever kunt zijn. Vooral voor mannen die online daten een must. Afwachten heeft als man geen zin op een datingsite namelijk.
  donderdag 5 september 2013 @ 13:49:29 #163
57047 macondo
pi_130846484
Misschien is het een ego dingetje voor BoL natuurlijk. "Kijk jongens, ik ben niet zo als jullie - ik lig beter in de markt en regel het gratis!"

Allicht, lukte mij ook gratis. Kost alleen ontzettend veel tijd dan.
Overal verstand van.
pi_130846813
Misschien vind hij het gewoon zonde van het geld als het ook gratis kan.
pi_130847035
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Voordeel van betalen is gewoon dat je meer kan met zo'n site en actiever kunt zijn. Vooral voor mannen die online daten een must. Afwachten heeft als man geen zin op een datingsite namelijk.
Ik had op OkC een tijd lang elke paar dagen een nieuwe date en het kostte me niets. Kwestie van een niet-standaard profiel en scherpe 'oneliner' berichten sturen, zoveel werk was het niet. Allemaal leuke en intelligente meisjes met verschillende afkomsten.

Als je gewoon onaantrekkelijk of awkward bent, of domweg niet met vrouwen kunt dealen, dan ga je nergens succes hebben. Maakt niet uit hoeveel geld je ook in zo'n dienst pompt. ;(

Gelukkig voor die betaalde sites zien weinig mensen dat in en wordt er grof geld aan ze verdiend. :P Want ze leven inderdaad in de overtuiging dat ze nog geen succes hebben gehad vanwege hun gratis account met beperkte functionaliteit, en dat wordt ook weer aangemoedigd door de sites zelf. :')
  donderdag 5 september 2013 @ 14:15:51 #166
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130847158
Gisteren bankzaken en het was weer gezellig maar ik ben verkoude dus dat drukt toch de pret behoorlijk desondanks fijne avond gehad. Als ik me morgen wat beter voel gaan we samen de stad in voor een gezellig avondje slenteren :)
  donderdag 5 september 2013 @ 14:18:32 #167
57047 macondo
pi_130847238
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:03 schreef Wolken het volgende:
Misschien vind hij het gewoon zonde van het geld als het ook gratis kan.
Nee, dan had hij het niet over principes gehad.

quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:11 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik had op OkC een tijd lang elke paar dagen een nieuwe date en het kostte me niets. Kwestie van een niet-standaard profiel en scherpe 'oneliner' berichten sturen, zoveel werk was het niet. Allemaal leuke en intelligente meisjes met verschillende afkomsten.

Als je gewoon onaantrekkelijk of awkward bent, of domweg niet met vrouwen kunt dealen, dan ga je nergens succes hebben. Maakt niet uit hoeveel geld je ook in zo'n dienst pompt. ;(

Gelukkig voor die betaalde sites zien weinig mensen dat in en wordt er grof geld aan ze verdiend. :P Want ze leven inderdaad in de overtuiging dat ze nog geen succes hebben gehad vanwege hun gratis account met beperkte functionaliteit, en dat wordt ook weer aangemoedigd door de sites zelf. :')
Grof geld? Een normale site als Lexa of RP zal zeker winst moeten draaien, dat is wat anders dan grof geld incasseren. Anderzijds vind ik het ook prettig dat er nog gewoon liefdadigheid bestaat, gratis websites. Niet iedereen heeft het even breed.
Overal verstand van.
  donderdag 5 september 2013 @ 14:21:41 #168
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130847338
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:15 schreef HaerdenC het volgende:
Gisteren bankzaken en het was weer gezellig maar ik ben verkoude dus dat drukt toch de pret behoorlijk desondanks fijne avond gehad. Als ik me morgen wat beter voel gaan we samen de stad in voor een gezellig avondje slenteren :)
Gaat lekker *O*
  donderdag 5 september 2013 @ 14:21:59 #169
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130847345
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:37 schreef Rickario het volgende:

[..]

Volgens mij is dat voor 'normale' mannen juist het voordeel van Paiq. Er zitten zoveel freaks dat je als normale vent gewoon opvalt :')
Inderdaad.
Ik weet wel zeker dat het voor een 'normale' man beter is op Paiq dan voor een 'normale' vrouw.
pi_130847377
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:18 schreef macondo het volgende:
Grof geld? Een normale site als Lexa of RP zal zeker winst moeten draaien, dat is wat anders dan grof geld incasseren. Anderzijds vind ik het ook prettig dat er nog gewoon liefdadigheid bestaat, gratis websites. Niet iedereen heeft het even breed.
Hoe naief :')

Jij denkt dat Paiq is opgericht uit liefdadigheid _O-
  donderdag 5 september 2013 @ 14:26:28 #171
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130847491
Relatieklik is gratis. Vervelendes types worden meteen eruit gegooid bij melding.

Knuz is misschien wat minder maar ook helemaal gratis.

Er is niks mis met betalen, echter de betaalconstructies zijn soms idioot. Ik heb in het verleden oa betaald voor lexa, veel gedoe van gehad toen ik dat niet meer wilde. Klauwen met geld kwijt terwijl het nog steeds soms onmogelijk was om een profiel goed te kunnen zien omdat iemand dan weer extra privacymaatregelen had genomen. Heb er dus geen goede ervaringen mee. Wil best wel wat geld betalen ervoor maar die bedragen zijn gewoon onzinnig soms. Dan geef ik het liever uit aan een etentje met mijn date.

RP lijkt me qua betaalsite nog het beste werken. Ik vind alleen daar de profielen niet zo uitgebreid.
pi_130847502
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:21 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Inderdaad.
Ik weet wel zeker dat het voor een 'normale' man beter is op Paiq dan voor een 'normale' vrouw.
Dat weet ik ook wel zeker na verhalen gehoord te hebben van m'n dates :')
Ik heb daarnaast een avondje met "date" meegekeken op Paiq. Je schaamt je dan bijna om man te zijn. Damn wat een freaks.
pi_130847534
Knuz verdient honderden euro's per dag aan advertenties. _O_

Waarom zou je in godsnaam met die knullige sites dealen, dat soort meiden kun je in elke kroeg vinden. :')
  donderdag 5 september 2013 @ 14:29:58 #174
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130847609
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:26 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ik heb daarnaast een avondje met "date" meegekeken op Paiq. Je schaamt je dan bijna om man te zijn. Damn wat een freaks.
Ernstig hé :D Ik heb ook altijd wel lol met vriendinnen als we even op mijn Paiq account gaan. Zeer treurig af en toe: "Ja, ik heb van mijn maten gehoord dat je hier zo makkelek seks kunt regele!" "Oh ja joh?" "Jah, ha ha ha ha" "Okee dan, en hoe lukt dat tot nu toe?" "Nouw voor geen meter, echt elleke vrouw hier wil maar gezellig chatten of blockt me gelijk!" -BLOCK-
  donderdag 5 september 2013 @ 14:30:11 #175
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_130847618
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:26 schreef eefje801 het volgende:
Relatieklik is gratis. Vervelendes types worden meteen eruit gegooid bij melding.

Knuz is misschien wat minder maar ook helemaal gratis.

Er is niks mis met betalen, echter de betaalconstructies zijn soms idioot. Ik heb in het verleden oa betaald voor lexa, veel gedoe van gehad toen ik dat niet meer wilde. Klauwen met geld kwijt terwijl het nog steeds soms onmogelijk was om een profiel goed te kunnen zien omdat iemand dan weer extra privacymaatregelen had genomen. Heb er dus geen goede ervaringen mee. Wil best wel wat geld betalen ervoor maar die bedragen zijn gewoon onzinnig soms. Dan geef ik het liever uit aan een etentje met mijn date.

RP lijkt me qua betaalsite nog het beste werken. Ik vind alleen daar de profielen niet zo uitgebreid.
Relatieklik is wel met een hele lange vragenlijst toch? Nog nooit geprobeerd, maar lees er hier wel positieve verhalen over.
  donderdag 5 september 2013 @ 14:32:42 #176
57047 macondo
pi_130847683
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:22 schreef habitue het volgende:

[..]

Hoe naief :')

Jij denkt dat Paiq is opgericht uit liefdadigheid _O-
Subtiel sarcasme, leer het herkennen.

quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:28 schreef Panzermaus het volgende:
Knuz verdient honderden euro's per dag aan advertenties. _O_

Waarom zou je in godsnaam met die knullige sites dealen, dat soort meiden kun je in elke kroeg vinden. :')
Honderden euro's per dag, nondeju! Wat een melkkoe, stelletje rovers.
Overal verstand van.
  donderdag 5 september 2013 @ 14:33:02 #177
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130847698
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:30 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Relatieklik is wel met een hele lange vragenlijst toch? Nog nooit geprobeerd, maar lees er hier wel positieve verhalen over.
Klopt, dat schrikt ook veel mensen af. Ik vind het daar dan ook minder belangrijk of iemand een fantastische profieltekst heeft, vind het al heel knap dat ze die psychologische test hebben doorstaan ;) Verder heb je nog wel een aantal vragen die je in principe heel standaard kunt beantwoorden.

Als iemand die met enige humor invult kun je ook goed schiften. En er staat veel informatie, bijvoorbeeld wat iemands geloofsovertuiging is, of iemand een handicap heeft, kinderwens, etc. etc. Daarnaast is die test verwerkt qua matchpercentage. Er wordt dus per match aangegeven wat overeenkomsten en verschillen zijn en hoe dat zijn uitwerking heeft.
pi_130847809
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:32 schreef macondo het volgende:

[..]

Subtiel sarcasme, leer het herkennen.

PI's, leer het te gebruiken.
pi_130848707
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:26 schreef Rickario het volgende:

[..]

Dat is op lexa ook hoor. Ik heb een keer de berichtjes van al die kerels gezien bij een date van mij. Niet te geloven. Krijg zelf ook regelmatig te horen als ik aan het mailen ben, dat ik er tussen al die gasten wel uitschiet qua normaalheid.
  donderdag 5 september 2013 @ 15:05:08 #180
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_130848826
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:02 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Dat is op lexa ook hoor. Ik heb een keer de berichtjes van al die kerels gezien bij een date van mij. Niet te geloven. Krijg zelf ook regelmatig te horen als ik aan het mailen ben, dat ik er tussen al die gasten wel uitschiet qua normaalheid.
Wat sturen al die mannen dan? Als ik op een profiel reageer is het vaak vrij kort, 1 of 2 dingen uitpikken die me opvielen aan hun profiel en dat ik dat interessant/leuk vind. Vraagje daarover erbij en klaar. Levert vrijwel altijd in elk geval ook (normale) respons op.
pi_130848982
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:05 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Wat sturen al die mannen dan? Als ik op een profiel reageer is het vaak vrij kort, 1 of 2 dingen uitpikken die me opvielen aan hun profiel en dat ik dat interessant/leuk vind. Vraagje daarover erbij en klaar. Levert vrijwel altijd in elk geval ook (normale) respons op.
Doe ik ook en krijg ik ook reactie op. Maar kennelijk zijn sommigen nogal direct in "bepaalde zaken". :P
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 september 2013 @ 17:25:31 #182
Brabo Bastard
pi_130853367
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:08 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Doe ik ook en krijg ik ook reactie op. Maar kennelijk zijn sommigen nogal direct in "bepaalde zaken". :P
Dat klopt wel. Krijg soms ook wel eens te horen dat ik vrij normaal ben :P
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 5 september 2013 @ 17:30:25 #183
242666 BeamofLight
pi_130853502
Voor mij is het gewoon een ego-dingetje inderdaad. En Macondo dat weet jij best, je kent me. Ik wil daar gewoon niet voor betalen. En zonder lukt me dus ook gewoon. Bovendien, als ik ervoor zou betalen voel ik me verplicht de hele dag mails te lezen en te versturen en 's avonds achter de pc te zitten.
  donderdag 5 september 2013 @ 18:29:17 #184
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_130854896
quote:

True that!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_130858666
Waarom durven mensen de confrontatie niet aan als ze er geen zin meer in hebben? Angst voor een weerwoord? Lekker makkelijk? Heb er nu al 2 gehad in een week tijd.. En daarmee bedoel ik, mensen die niet meer met je verder willen, als vriendschap en/of date en dat laf versturen via Whatsappp ipv het persoonlijk face-to-face te vertellen..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2013 20:14:25 ]
  donderdag 5 september 2013 @ 20:41:57 #186
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_130859813
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:14 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Waarom durven mensen de confrontatie niet aan als ze er geen zin meer in hebben? Angst voor een weerwoord? Lekker makkelijk? Heb er nu al 2 gehad in een week tijd.. En daarmee bedoel ik, mensen die niet meer met je verder willen, als vriendschap en/of date en dat laf versturen via Whatsappp ipv het persoonlijk face-to-face te vertellen..
Wen er maar vast aan. Geen uitzondering hoor dat je na tijdje intensief contact en daten met een simpel berichtje wordt afgescheept. Of het netjes is, is natuurlijk een tweede.
pi_130860467
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:14 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Joh je krijgt nog tenminste antwoord. Ik heb er 2x gewoon om moeten vragen of er wat was. Toen met moeite antwoord gekregen.
pi_130861804
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:55 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Joh je krijgt nog tenminste antwoord. Ik heb er 2x gewoon om moeten vragen of er wat was. Toen met moeite antwoord gekregen.
Daar heb je gelijk in.. Desalniettemin krijg ik daar wel een duw van.. Hecht mij nogal snel aan mensen namelijk.. Onthechten gaat moeizaam..
pi_130862212
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in.. Desalniettemin krijg ik daar wel een duw van.. Hecht mij nogal snel aan mensen namelijk.. Onthechten gaat moeizaam..
Begrijp ik. Als ik iemand echt leuk vind heb ik hetzelfde. Is me al 2x overkomen dat het in mijn geval de goeie kant op leek te gaan en dat het "gevoel" bij de ander er niet meer was. De eerste keer was ik echt zwaar verliefd geworden, dus dat duurde wel 2 weken denk ik. De laatste keer was precies een week geleden. Heeft 1 weekend geduurd en nu weer contact met iemand anders dus dat helpt wel :)
pi_130862391
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:25 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Begrijp ik. Als ik iemand echt leuk vind heb ik hetzelfde. Is me al 2x overkomen dat het in mijn geval de goeie kant op leek te gaan en dat het "gevoel" bij de ander er niet meer was. De eerste keer was ik echt zwaar verliefd geworden, dus dat duurde wel 2 weken denk ik. De laatste keer was precies een week geleden. Heeft 1 weekend geduurd en nu weer contact met iemand anders dus dat helpt wel :)
Klopt, door ervaring leer je bij.. Ik heb ook een week of 2 op een roze wolk gezeten, toen op tijd eraf gestapt, voordat ik eraf zou vallen.. Bij de volgende niet meer opgestapt en een pas op de plaats gemaakt.. Hielp heel goed
pi_130862571
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Klopt, door ervaring leer je bij.. Ik heb ook een week of 2 op een roze wolk gezeten, toen op tijd eraf gestapt, voordat ik eraf zou vallen.. Bij de volgende niet meer opgestapt en een pas op de plaats gemaakt.. Hielp heel goed
Wat ik nog altijd het meest bizar vind is dat bij die dates waar ik het eerder over had het gevoel ook gewoon groeide. Die eerste leek ook echt gewoon verliefd op mij te zijn. In totaal 12x gedate met alles erop en eraan. Ik vraag me tot op de dag van vandaag af en toe nog weleens af waarom ze ineens van gedacht is veranderd ook al is het een half jaar geleden inmiddels. Niet dat ik er nog erg meezit, vraag het me gewoon af.
  donderdag 5 september 2013 @ 21:36:51 #192
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130862854
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Vorig jaar had ik een date waar ik op slag verliefd op werd. HJ zou het het "wowgevoel" noemen. Niet verlust, wat ook kan, echt helemaal tot in mijn tenen verliefd, klopte precies zeg maar. Echt alles. Dacht ik ;)

Hij zag het uiteindelijk niet zo ondanks zijn initiële enthousiasme en was hevig aan het rebounden, bleek. Heb het echt wel even moeilijk gehad na een aantal dates, toen ik vage berichtjes terug kreeg en uiteindelijk helemaal niets meer. Het is laf maar ik begrijp het ook wel. Het is nooit leuk om iemand te kwetsen.
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 september 2013 @ 21:37:58 #193
Brabo Bastard
pi_130862926
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:36 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Vorig jaar had ik een date waar ik op slag verliefd op werd. HJ zou het het "wowgevoel" noemen. Niet verlust, wat ook kan, echt helemaal tot in mijn tenen verliefd, klopte precies zeg maar. Echt alles. Dacht ik ;)

Hij zag het uiteindelijk niet zo ondanks zijn initiële enthousiasme en was hevig aan het rebounden, bleek. Heb het echt wel even moeilijk gehad na een aantal dates, toen ik vage berichtjes terug kreeg en uiteindelijk helemaal niets meer. Het is laf maar ik begrijp het ook wel. Het is nooit leuk om iemand te kwetsen.
Inderdaad is het nooit leuk, maar het is zo makkelijk en daarom doen veel mensen het. Het is respectloos maar je doet er vrij weinig aan.
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 5 september 2013 @ 21:41:08 #194
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130863121
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:37 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Inderdaad is het nooit leuk, maar het is zo makkelijk en daarom doen veel mensen het. Het is respectloos maar je doet er vrij weinig aan.
Ja inderdaad, juist omdat ik weet dat niks meer horen in zo'n geval niet leuk is zou ik zelf niet doen. Je gaat dan namelijk echt helemaal bedenken waar het mis is gegaan terwijl het soms simpelweg nét niet voldoende was.

Als het gaat om berichten op een datingsite vooraf aan een eerste date moet ik toegeven dat ik ook wel eens zonder afmelding ben afgehaakt toen iemand nogal eng enthousiast was. Ik wist gewoon dat wanneer ik wat zou sturen ik er niet vanaf zou komen :D
pi_130863132
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:37 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ach ja, tegenwoordig heb ik er een soort van "sensor" voor ontwikkeld :P. En die is tot nu toe 100% accuraat. Als ik tegenwoordig ook maar enige vaagheid merk, vraag ik er direct naar.
  donderdag 5 september 2013 @ 23:14:23 #196
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_130868146
MisterClockonTwelve heeft echt exact dezelfde ervaring gehad als ik, maar dan nog iets extremer met liefst 12 dates al.

Wat Eefje zegt klopt ook: als het dan toch stukloopt zonder uitleg blijf je je soms afvragen waar het dan misging. Maar meestal zijn dat dan kleine dingetjes, het 'gevoel' etc en niet zozeer 1 moment waarop je bent afgerekend.
  vrijdag 6 september 2013 @ 06:53:11 #197
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130872667
Wel wel, ik kom ook weer even langs. Gisteren weer aan de telefoon gehangen. Ik denk dat ik langzaam aan kan zeggen dat de date wel eens serieus een blijvertje kan worden :) Vanavond zien we mekaar weer.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 september 2013 @ 08:00:03 #198
Brabo Bastard
pi_130873014
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:41 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ja inderdaad, juist omdat ik weet dat niks meer horen in zo'n geval niet leuk is zou ik zelf niet doen. Je gaat dan namelijk echt helemaal bedenken waar het mis is gegaan terwijl het soms simpelweg nét niet voldoende was.

Als het gaat om berichten op een datingsite vooraf aan een eerste date moet ik toegeven dat ik ook wel eens zonder afmelding ben afgehaakt toen iemand nogal eng enthousiast was. Ik wist gewoon dat wanneer ik wat zou sturen ik er niet vanaf zou komen :D
Ik heb altijd wel iets laten weten. Al ben ik eens verwijderd midden in een zin :')

De andere kant van het verhaal is dan wel dat als je ineens verwijdert wordt of geen bericht meer krijgt dat het uiteindelijk niet de moeite waard was.

Heb gisteren nog fijn met mijn match gepraat. Lange antwoorden ook en dat voelt best goed. Helaas moet ik d'r een midweek gaan missen (ze gaat op vakantie naar Ameland) ;( :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130873184
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 23:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
MisterClockonTwelve heeft echt exact dezelfde ervaring gehad als ik, maar dan nog iets extremer met liefst 12 dates al.

Wat Eefje zegt klopt ook: als het dan toch stukloopt zonder uitleg blijf je je soms afvragen waar het dan misging. Maar meestal zijn dat dan kleine dingetjes, het 'gevoel' etc en niet zozeer 1 moment waarop je bent afgerekend.
Ff voor de duidelijkheid. Dat waren 12 dates met dezelfde persoon he? waar alles op en eraan zat :P. Dus ja dan kun je je wel voorstellen dat ik het ineens vreemd vind dat er geen "gevoel" meer is. Zoiets merk je volgens mij ook wel 6 dates eerder.

Ik heb één keer gedate met iemand waar ik zelf geen gevoel voor had en waar dat ook niet ging groeien. Alle 4 de dates gewoon gezellig zitten kletsen en afgesloten met 3 zoenen op de wang. Maar nee, vrouwen sturen allerlei liefdevolle whatsapp berichten, zoenen je vol op je mond, hebben sex met je om vervolgens te zeggen dat ze toch geen gevoel voor je hebben. :?
  vrijdag 6 september 2013 @ 08:23:54 #200
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130873240
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:19 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ff voor de duidelijkheid. Dat waren 12 dates met dezelfde persoon he? waar alles op en eraan zat :P. Dus ja dan kun je je wel voorstellen dat ik het ineens vreemd vind dat er geen "gevoel" meer is. Zoiets merk je volgens mij ook wel 6 dates eerder.

Ik heb één keer gedate met iemand waar ik zelf geen gevoel voor had en waar dat ook niet ging groeien. Alle 4 de dates gewoon gezellig zitten kletsen en afgesloten met 3 zoenen op de wang. Maar nee, vrouwen sturen allerlei liefdevolle whatsapp berichten, zoenen je vol op je mond, hebben sex met je om vervolgens te zeggen dat ze toch geen gevoel voor je hebben. :?
Moet je als man eens doen ... dan ben je ineens een klootzak ;) Aan de andere kant, beter nu dan na 7 jaar (spreek uit ervaring)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 september 2013 @ 08:25:45 #201
Brabo Bastard
pi_130873263
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:19 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Zo zijn sommige vrouwen. Die zijn dol op de aandacht die ze op dat moment krijgen en verhullen dat wel eens in zoiets.

Probeer ze maar niet te begrijpen :P
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 september 2013 @ 08:26:05 #202
Brabo Bastard
pi_130873267
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:23 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Moet je als man eens doen ... dan ben je ineens een klootzak ;) Aan de andere kant, beter nu dan na 7 jaar (spreek uit ervaring)
En dat dus.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130875198
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:26 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

En dat dus.
inderdaad

Na een pauze (date en relatiemoe) weer voorzichtig aan het daten (althans weer eens ingeschreven) en paar dagen geleden via e-matching een leuke vrouw "ontmoet". Toch leuk om te merken dat het weer begint te kriebelen dan 8-)
  vrijdag 6 september 2013 @ 10:16:03 #204
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_130875304
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:36 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ken het gevoel. Zo ontiegelijk knudde omdat de gevoelens die je dan hebt niet binnen 24 uur verdwenen zijn. Ik had ook tamelijk wat tijd nodig om over mijn laatste date heen te komen. Kwam omdat het contact zo vaak was maanden lang.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_130879368
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:16 schreef Ajaxfan het volgende:

[..]

Ken het gevoel. Zo ontiegelijk knudde omdat de gevoelens die je dan hebt niet binnen 24 uur verdwenen zijn. Ik had ook tamelijk wat tijd nodig om over mijn laatste date heen te komen. Kwam omdat het contact zo vaak was maanden lang.
Herken dit. Bij mij duurde het ook 2 weken een keer na 2 maanden behoorlijk intensief contact te hebben gehad. Zeker ook omdat het nogal vaag eindigde en ik er nooit een duidelijk antwoord op heb gehad.
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:45:45 #206
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_130880946
Heb er begin vorige week paar dagen mee gezeten na dik anderhalve maand fijn gedate te hebben. Nu blik weer vooruit :)
pi_130881284
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heb er begin vorige week paar dagen mee gezeten na dik anderhalve maand fijn gedate te hebben. Nu blik weer vooruit :)
Mooi zo. Ik heb afgelopen weekend er even meegezeten, maar heb inmiddels alweer een telnummer gescoord, dus we kunnen weer appen. :)
  vrijdag 6 september 2013 @ 14:03:02 #208
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130881492
quote:

Maar nee, vrouwen sturen allerlei liefdevolle whatsapp berichten, zoenen je vol op je mond, hebben sex met je om vervolgens te zeggen dat ze toch geen gevoel voor je hebben. :?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 september 2013 @ 17:36:05 #209
Brabo Bastard
pi_130888929
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:57 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Mooi zo. Ik heb afgelopen weekend er even meegezeten, maar heb inmiddels alweer een telnummer gescoord, dus we kunnen weer appen. :)
Goed bezig man!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130896162
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:03 schreef Yuki het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Neuh, da's serieus hoor :P
pi_130903217
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:03 schreef Yuki het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja bedoel niet alle vrouwen natuurlijk, maar toevallig loop ik ze wel elke keer tegen het lijf :P
  zaterdag 7 september 2013 @ 16:22:03 #212
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130919389
En toen was het ineens voorbij. De Dokter heeft het gevoel dat hij verkeerde keuzes maakt, dat hij z'n tijd aan afleiding besteedt ipv z'n studie... En dus heeft hij gisteren, geheel onverwachts en oneerlijk rigoureus, een punt achter onze relatie gezet. Zomaar, pats boem. Niet vechten, geen oplossing zoeken en proberen het te redden... Paniek, angst dat hij z'n studie verprutst en dus moet ik wijken.
Acht heerlijke weken waarin geen vuiltje aan de lucht leek te zijn in één keer, rücksichtslos, weggegooid.

Needless to say dat ik ontzettend geschrokken en verdrietig ben.
pi_130919413
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:22 schreef Yuki het volgende:
En toen was het ineens voorbij. De Dokter heeft het gevoel dat hij verkeerde keuzes maakt, dat hij z'n tijd aan afleiding besteedt ipv z'n studie... En dus heeft hij gisteren, geheel onverwachts en oneerlijk rigoureus, een punt achter onze relatie gezet. Zomaar, pats boem. Niet vechten, geen oplossing zoeken en proberen het te redden... Paniek, angst dat hij z'n studie verprutst en dus moet ik wijken.
Acht heerlijke weken waarin geen vuiltje aan de lucht leek te zijn in één keer, rücksichtslos, weggegooid.

;(
pi_130919519
quote:

Huh? Dit klinkt echt heel vaag. :{ Een vriendin hebben is toch wel wat meer dan "afleiding". :')
  zaterdag 7 september 2013 @ 16:26:28 #215
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130919531
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:23 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

;(
Ja, dat vat het wel samen.
pi_130919586
Jeetje, jammer om te horen Yuki!
pi_130919603
quote:

Erg vervelend voor je. Ken het gevoel wel als zoiets totaal onverwachts komt. Wel vreemde reden ook.
pi_130919752
Ahhh Yuki, echt klote!

Valt er niet over te praten met hem?
  zaterdag 7 september 2013 @ 16:34:06 #219
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130919763
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:26 schreef Fascination het volgende:

[..]

Huh? Dit klinkt echt heel vaag. :{ Een vriendin hebben is toch wel wat meer dan "afleiding". :')
In zijn ogen is het nu studie en afleiding (alles buiten z'n studie). Daar zitten hele belangrijke dingen bij, zoals de zorg voor z'n moeder. Het merendeel valt niet te veranderen, dus wijken nu alleen nieuwe (leuke) verplichtingen... Z'n relatie.

Ik ben van mening dat we wel een weg kunnen vinden, kunnen proberen het op te lossen. Hij handelt volgens mij echter uit blinde paniek, denkt rationeel een keuze te maken (ongeacht wat ik voel, het kost tijd dus het moet stoppen) maar is daarin alles behalve rationeel.
  zaterdag 7 september 2013 @ 16:36:27 #220
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130919829
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:33 schreef Kekaa het volgende:
Ahhh Yuki, echt klote!

Valt er niet over te praten met hem?
Gisteravond zijn we er niet uitgekomen. Sterker nog, het werd even ruzie.

Ik laat 'm nu maar even met rust, want pushen = verliezen. Ik hoop dat hij tot rust komt, kan bezinnen en zich bedenkt. Ik vrees echter 't ergste.
pi_130919856
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:34 schreef Yuki het volgende:

[..]

In zijn ogen is het nu studie en afleiding (alles buiten z'n studie). Daar zitten hele belangrijke dingen bij, zoals de zorg voor z'n moeder. Het merendeel valt niet te veranderen, dus wijken nu alleen nieuwe (leuke) verplichtingen... Z'n relatie.

Ik ben van mening dat we wel een weg kunnen vinden, kunnen proberen het op te lossen. Hij handelt volgens mij echter uit blinde paniek, denkt rationeel een keuze te maken (ongeacht wat ik voel, het kost tijd dus het moet stoppen) maar is daarin alles behalve rationeel.
Ja, klinkt inderdaad als een paniekactie. Misschien draait hij over een tijdje wel bij. Nou ja, sterkte iig.
pi_130919882
quote:

Erg kut voor je. ;(
:*
Vind het wel een beetje vage actie van hem.
pi_130919933
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:36 schreef Yuki het volgende:

[..]

Gisteravond zijn we er niet uitgekomen. Sterker nog, het werd even ruzie.

Ik laat 'm nu maar even met rust, want pushen = verliezen. Ik hoop dat hij tot rust komt, kan bezinnen en zich bedenkt. Ik vrees echter 't ergste.
:'( Sterkte. En rust wil inderdaad wel eens helpen.
pi_130920073
quote:

huh wat wtf...kolere Yuki...da's kut! damn
  zaterdag 7 september 2013 @ 17:43:18 #225
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130921964
quote:

Ten eerste zwaar kut voor je! Zeker ook omdat het volledig onverwachts komt!

Ik kan de dokter wel begrijpen. Soms moet je dingen laten, opofferen of van je weg duwen om je personelijke doel te bereiken. En daar kan je dan mensen mee kwetsen. Dus wat dat betreft kan ik hem goed begrijpen.

Echter ben ik zelf van mening dat er altijd een oplossing is!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_130922244
Jammer Yuki, sterkte en met rust laten is inderdaad het beste..
pi_130922652
Je zette hem op zo'n hoog voetstuk dat te zien was met "de Dokter" verhalen op het internet, dat hij het een beetje benauwt kreeg hoe je was. Ook_gek zei dat je op het begin ook te hard van stapel liep.
  zaterdag 7 september 2013 @ 18:16:04 #228
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130922791
Jeetje Yuki ;(
Stekte :*
Vage reden en erg onverwacht idd!!!
  zaterdag 7 september 2013 @ 18:37:45 #229
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130923383
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:10 schreef firefly3 het volgende:
Je zette hem op zo'n hoog voetstuk dat te zien was met "de Dokter" verhalen op het internet, dat hij het een beetje benauwt kreeg hoe je was. Ook_gek zei dat je op het begin ook te hard van stapel liep.
Ja hoor, firefly heeft weer een verklaring :') alle wijsheid in pacht :')

Houd toch eens je smoel over dingen waar je niets van weet, idioot.
pi_130923772
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:37 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ja hoor, firefly heeft weer een verklaring :') alle wijsheid in pacht :')

Houd toch eens je smoel over dingen waar je niets van weet, idioot.
Dan was je niet te plakkerig, wat je wilt. Idc
pi_130924019
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Kerel, ze was/is verliefd en daar enthousiast over...let it be
pi_130924317
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Tja, als ik hoor hoe ze over hem praatte vond ze hem gewoon echt leuk en was ze verliefd. Naar mijn idee liep alles ook lekker als ik die verhalen zo leesde en kwam het ook volstrekt onverwacht. Denk dat jouw verhaal dus niet helemaal opgaat.
  zaterdag 7 september 2013 @ 19:32:28 #233
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130925041
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:58 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Kerel, ze was/is verliefd en daar enthousiast over...let it be
Idd...
Firefly heeft volgens mij het empathisch vermogen van een steen...
pi_130925243
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:32 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Idd...
Firefly heeft volgens mij het empathisch vermogen van een steen...
Ik heb nog steeds vaak het idee dat hij gewoon een grote troll is.

Jammer Yuki ;( Blijkbaar is zijn carriere nogal belangrijk voor 'm... het is dan nog maar afwachten hoe dat zou lopen over een aantal jaar. Zit je straks met een vent die nooit thuis is en nooit tijd voor je heeft... of dat nou zo veel beter is?...
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:03:32 #235
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130925885
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:10 schreef firefly3 het volgende:
Dat vond ik inderdaad, maar je vergeet dat het persoons gebonden is. Wie weet stond hij daar precies het zelfde in. Dus dat is alleen maar gissen. Het was toen ook een opmerking van uit mijn eigen oogpunt en mening. Personelijk vond ik het te snel gaan. Ipv ooh ja leuk enz te doen denk ik bijna over alles anders en vraag of zeg ik dingen.

De uitleg van de dokter kan ik zeer goed begrijpen zoals ik eerder melde. Soms moet je hele moeilijke offers brengen om je einddoel te behalen. En daar kan soms mensen bij gekwetst worden. Ik vind dat heel erg knap als je zo gedreven en kei hart kan zijn. Wel ben ik van mening dat je altijd ten alle tijden een oplossing kan vinden, ook dus in dit geval. Maar hoe dan ook.... Het blijft kut voor haar! En ik denk ook dat je nu ook weer de plank volledig mis slaat.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_130925912
quote:

Bah, enorm kut :{
Kan het aan de ene kant wel begrijpen. Realiseren dat studie niet lekker loopt en vervolgens het roer omgooien. Al klinkt dit wel als een blinde paniek actie. Gewoon even met rust laten. Ik denk dat hij wel terug komt wanneer hij z'n studie weer wat op de rails heeft. :)
Rust houden en even niet lastigvallen is denk ik het beste. Hoe moeilijk dit ook is ;(
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:32:17 #237
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130926744
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:04 schreef Rickario het volgende:

[..]

Bah, enorm kut :{
Kan het aan de ene kant wel begrijpen. Realiseren dat studie niet lekker loopt en vervolgens het roer omgooien. Al klinkt dit wel als een blinde paniek actie. Gewoon even met rust laten. Ik denk dat hij wel terug komt wanneer hij z'n studie weer wat op de rails heeft. :)
Rust houden en even niet lastigvallen is denk ik het beste. Hoe moeilijk dit ook is ;(
Over een tijdje vragen hoe het met hem gaat en zeggen dat je open staat om een manier te vinden hoe relatie samen kan gaan met studie omdat je snapt dat studie heel erg belangrijk is. Zo had ik het denk ik gedaan.
pi_130927314
Dramatische dateweek achter de rug...

Zondagavond ergens wat gaan drinken met iemand van RP, setting was één of andere uitgestorven spookstad. Maakte me nog niet zoveel uit, want verdomme, ze zag er érg leuk uit! Goed bij de tijd ook en ik vond haar nogal interessant, to say the least. Al gaf ze bij het afscheid aan een gezellige avond te hebben gehad met een leuke kerel, maar dat het hier verder bij zou blijven. Kut, maar kan gebeuren.

Woensdag afgesproken met iemand van Paiq. De hele avond in een terrasstoel gehangen, goed geouwehoerd en genoten van het goede weer en het uitzicht. Al was ik er zelf niet erg overtuigd van of het echt wat zou zijn. Ik hoefde er geen beslissing meer over te maken in ieder geval, want als je van dagelijks contact ineens teruggaat naar 0 contact weet je het wel. Minder jammer dan de vorige omdat het gevoel er bij mij ook niet was, maar toch...

Dan was er nog een tweede dame van RP, vanmiddag mee afgesproken. Drie keer is scheepsrecht zou je denken, want de wow-factor was hoog bij deze. Goed gevoel voor humor, lekker scherp en ze zag er nog goed uit ook. Hele leuke middag gehad en echt alle positieve signalen waren aanwezig. Niet meer gesnaveld (zoals sommigen dat hier zouden noemen) aangezien we middenin een drukke winkelstraat afscheid namen. Maar ik dacht ECHT dat dit een vervolg zou gaan krijgen. Tot ik thuis kwam (ze vroeg of ik 'r zou appen bij thuiskomst). Was al een omweg terug, aangezien de A27 dicht was en ik besloot binnendoor te rijden. Kom ik middenin in een colonne met 100.000 tractoren terecht omdat er één of ander hillbilly feest net was afgelopen blijkbaar. Was dus laat thuis en ik app haar nog (op dat moment nog enthousiast). Stuurt ze dat ze het erg gezellig vond, maar niet op die manier...

Als ik de dame van een aantal weken terug erbij reken waar ik een paar keer mee gedate heb is dit afwijzing nummer vier op rij. Vijf zelfs, als ik die van daarvóór ook meeneem. Van deze heb ik serieus pijn in mijn maag nu. Het léék godverdegodver zo te klikken... ;(

Echt hoor. Ik ben een zelfverzekerde klootzak op datinggebied, maar daar blijft in dit tempo verdomd weinig meer van over. Begin nu serieus te twijfelen aan mezelf ook, ben dit totaal niet gewend. :') Kennelijk doe ik iets ongelofelijk fout ten opzichte van vorig jaar, waar bijna iedere date wel in snavelen (of meer) eindigde.

I lost my mojo... :'(
pi_130927336
En Yuki, kut zeg!
pi_130927656
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:51 schreef Hungry_Joe het volgende:

Zondagavond ergens wat gaan drinken met iemand van RP, setting was één of andere uitgestorven spookstad. Maakte me nog niet zoveel uit, want verdomme, ze zag er érg leuk uit! Goed bij de tijd ook en ik vond haar nogal interessant, to say the least. Al gaf ze bij het afscheid aan een gezellige avond te hebben gehad met een leuke kerel, maar dat het hier verder bij zou blijven. Kut, maar kan gebeuren.

Woensdag afgesproken met iemand van Paiq. De hele avond in een terrasstoel gehangen, goed geouwehoerd en genoten van het goede weer en het uitzicht. Al was ik er zelf niet erg overtuigd van of het echt wat zou zijn. Ik hoefde er geen beslissing meer over te maken in ieder geval, want als je van dagelijks contact ineens teruggaat naar 0 contact weet je het wel. Minder jammer dan de vorige omdat het gevoel er bij mij ook niet was, maar toch...

Dan was er nog een tweede dame van RP, vanmiddag mee afgesproken. Drie keer is scheepsrecht zou je denken, want de wow-factor was hoog bij deze. Goed gevoel voor humor, lekker scherp en ze zag er nog goed uit ook. Hele leuke middag gehad en echt alle positieve signalen waren aanwezig. Niet meer gesnaveld (zoals sommigen dat hier zouden noemen) aangezien we middenin een drukke winkelstraat afscheid namen. Maar ik dacht ECHT dat dit een vervolg zou gaan krijgen. Tot ik thuis kwam (ze vroeg of ik 'r zou appen bij thuiskomst). Was al een omweg terug, aangezien de A27 dicht was en ik besloot binnendoor te rijden. Kom ik middenin in een colonne met 100.000 tractoren terecht omdat er één of ander hillbilly feest net was afgelopen blijkbaar. Was dus laat thuis en ik app haar nog (op dat moment nog enthousiast). Stuurt ze dat ze het erg gezellig vond, maar niet op die manier...

Als ik de dame van een aantal weken terug erbij reken waar ik een paar keer mee gedate heb is dit afwijzing nummer vier op rij. Vijf zelfs, als ik die van daarvóór ook meeneem. Van deze heb ik serieus pijn in mijn maag nu. Het léék godverdegodver zo te klikken... ;(

Echt hoor. Ik ben een zelfverzekerde klootzak op datinggebied, maar daar blijft in dit tempo verdomd weinig meer van over. Begin nu serieus te twijfelen aan mezelf ook, ben dit totaal niet gewend. :') Kennelijk doe ik iets ongelofelijk fout ten opzichte van vorig jaar, waar bijna iedere date wel in snavelen (of meer) eindigde.

Kut man. Maar als ik zie hoe snel jij dates überhaupt regelt kan ik daar nog wat van leren. ;) Zal er vast wel eentje weer tussen zitten die wel wat langduriger is. Ik heb ook weleens van die periodes dat het allemaal ff niet lekker loopt.
pi_130927783
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:01 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Kut man. Maar als ik zie hoe snel jij dates überhaupt regelt kan ik daar nog wat van leren. ;) Zal er vast wel eentje weer tussen zitten die wel wat langduriger is. Ik heb ook weleens van die periodes dat het allemaal ff niet lekker loopt.
Dit was nummer 15 van dit jaar, en hoe leuk dat ook moge klinken, als het irl niet echt klikt (hetzij in mijn beleving, hetzij in de hare) heb je er nog niet veel aan. Om nu zelf vijf keer op rij ''gefriendzoned'' te worden zet me toch aan het denken... :{
pi_130927819
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:05 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dit was nummer 15 van dit jaar, en hoe leuk dat ook moge klinken, als het irl niet echt klikt (hetzij in mijn beleving, hetzij in de hare) heb je er nog niet veel aan. Om nu zelf vijf keer op rij ''gefriendzoned'' te worden zet me toch aan het denken... :{
Welkom in mijn wereld :P
pi_130927886
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

Welkom in mijn wereld :P
Nog even en ik kan in de Als versieren niet zo makkelijk gaat-reeks mee gaan posten. Maar serieus, dit zit me dus echt dwars. En waar het vandaan komt?
pi_130927930
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:08 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nog even en ik kan in de Als versieren niet zo makkelijk gaat-reeks mee gaan posten. Maar serieus, dit zit me dus echt dwars. En waar het vandaan komt?
'Je wilt te graag'...
pi_130927963
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:08 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Doe je dingen anders dan vorig jaar?

[/quote]
pi_130927976
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

'Je wilt te graag'...
Nu klink je als die retard Firefly. Ik ga niet ontkennen dat ik wel weer toe ben aan meer, maar dat schemert bij mij niet door op een date voor zover ik weet.
pi_130927996
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:11 schreef habitue het volgende:

[..]

Doe je dingen anders dan vorig jaar?

Als ik dat wist...
pi_130928057
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:12 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nu klink je als die retard Firefly. Ik ga niet ontkennen dat ik wel weer toe ben aan meer, maar dat schemert bij mij niet door op een date voor zover ik weet.
Neuh dat is gewoon een beetje de standaard reply die je dan krijgt. Vrouwen schijnen er een bepaald soort zintuig voor te hebben, dus ook al heb je zelf niks in de gaten en denk je dat je alles goed doet, bij de dames gaan alle bellen rinkelen :Y

Hopelijk is het maar een tijdelijke dip voor je.
pi_130928183
Grote kans dat het gewoon toeval is.
Het balletje valt ook wel eens 5x (of vaker) achter elkaar op rood in het casino.
  zaterdag 7 september 2013 @ 21:31:09 #250
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130928606
H_J geen paniek gozer! Ik heb bijna altijd een stoplicht tegen, afgelopen week heb ik ze opeens allemaal mee. Puur toeval, meer is het niet. Soms zit alles mee en soms zit echt alles tegen. Effe stoom afblazen, effe rustig aan doen en iets anders dan date doen en dan hop kan je er zo weer tegen aan :)
pi_130928956
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:51 schreef Hungry_Joe het volgende:

Misschien moet je het niet via internet proberen?

De dingen die ervoor lijken te zorgen dat iemand juist voor jou is, hoeven helemaal niet de dingen te zijn die jij denkt. Als je iemand in het echt ontmoet kan er simpelweg chemie zijn, terwijl je haar via internet misschien niet eens interessant had gevonden.

Je werpt drempels op online. Iedereen doet dat. Terwijl je in de kroeg elkaar gewoon tegen het lijf loopt, oogcontact hebt en de rest is history.

Feromonen worden niet ondersteund door tcp/ip :P Get over it. Zet die PC uit en ga iets ondernemen waar je vrouwen tegenkomt. Datingsites zijn kansloos. Verspilde moeite.
Monkey see, monkey do.
pi_130928994
Badobsession kloon van?
pi_130929174
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:42 schreef habitue het volgende:
Badobsession kloon van?
Dat lijkt me wel duidelijk. :')
pi_130929259
Ben ik toch benieuwd wie jullie denken dat ik ben dan.
Monkey see, monkey do.
  zaterdag 7 september 2013 @ 21:50:51 #255
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130929285
Sorry verkeerde account :@
pi_130929373
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:34 schreef Yuki het volgende:

[..]

Als hij echt nog verliefd was dan zou hij je niet zo makkelijk aan de kant zetten. Dat studie gedoe is overduidelijk een excuus, daar val je toch niet voor.
pi_130929716
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:03 schreef ook_gek het volgende:
De uitleg van de dokter kan ik zeer goed begrijpen zoals ik eerder melde. Soms moet je hele moeilijke offers brengen om je einddoel te behalen. En daar kan soms mensen bij gekwetst worden. Ik vind dat heel erg knap als je zo gedreven en kei hart kan zijn.
Ik ben iemand die heel hard en gedreven kan zijn soms, maar als ik in een relatie zit en van iemand hou dan is het uitmaken wel het andere uiterste om zo'n reden.

Er zijn tijden geweest dat ik werk, sporten en studie voor liet gaan op mijn vriendin.. maar ik maakte het niet uit. Ik zag haar simpelweg wat minder. Af en toe even bellen etc.

Tsja, je moet wat als je 50 uur per week werkt en daarnaast 3 avonden per week sport en ook nog een studie volgt. Zo heb ik jaren geleefd. Voordat ik uiteraard ten onderging aan de stress.. maar dat is een ander verhaal :X

Het komt op mij iig over als een smoesje om er makkelijk vanaf te zijn en ik zou er in haar positie geen moeite meer in steken.
Monkey see, monkey do.
pi_130930256
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:03 schreef BadObsession het volgende:

[..]

Ik ben iemand die heel hard en gedreven kan zijn soms, maar als ik in een relatie zit en van iemand hou dan is het uitmaken wel het andere uiterste om zo'n reden.

Er zijn tijden geweest dat ik werk, sporten en studie voor liet gaan op mijn vriendin.. maar ik maakte het niet uit. Ik zag haar simpelweg wat minder. Af en toe even bellen etc.

Tsja, je moet wat als je 50 uur per week werkt en daarnaast 3 avonden per week sport en ook nog een studie volgt. Zo heb ik jaren geleefd. Voordat ik uiteraard ten onderging aan de stress.. maar dat is een ander verhaal :X

Het komt op mij iig over als een smoesje om er makkelijk vanaf te zijn en ik zou er in haar positie geen moeite meer in steken.
50 uur _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_130930331
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:19 schreef Geerd het volgende:

[..]

50 uur _O-
Te weinig voor jou? :P

Ik werk nu 36 uur per week en verdien een stuk meer dan toen :+ Dus het heeft wel zijn vruchten afgeworpen.
Monkey see, monkey do.
pi_130930378
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:21 schreef BadObsession het volgende:

[..]

Te weinig voor jou? :P

Ik werk nu 36 uur per week en verdien een stuk meer dan toen :+ Dus het heeft wel zijn vruchten afgeworpen.
Neuh ik wou een ladder neer zetten ;) Respect hoor vol aan de bak en studie derbij.
Werk zelf ook 36 uur volgens rooster dan, altijd laat heerlijk uitslapen :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_130930533
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:53 schreef Kola het volgende:

[..]

Als hij echt nog verliefd was dan zou hij je niet zo makkelijk aan de kant zetten. Dat studie gedoe is overduidelijk een excuus, daar val je toch niet voor.
Ik Kola heeft gelijk :Y

Hoi Kola :W
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:36:38 #262
402989 japiedevlugge
pi_130930854
quote:
3s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:27 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik Kola heeft gelijk :Y

Hoi Kola :W
Is toch maar de vraag. Wat je beschrijft is eigenlijk een situatie vanuit een rustig leven waar er ruimte voor liefde is. Maar als iemand zich verdrukt voelt door allerlei dingen om hem heen kan iemand uit paniek wel degelijk zijn eigen liefde opofferen.

Het is vooral moeilijk om het zo van de zijlijn te beoordelen, maar het kan best kloppen. Het kan ook zijn dat hij er inderdaad gewoon niets meer in ziet maar goed.
Grijp ze!
pi_130931230
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:36 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Is toch maar de vraag. Wat je beschrijft is eigenlijk een situatie vanuit een rustig leven waar er ruimte voor liefde is. Maar als iemand zich verdrukt voelt door allerlei dingen om hem heen kan iemand uit paniek wel degelijk zijn eigen liefde opofferen.

Het is vooral moeilijk om het zo van de zijlijn te beoordelen, maar het kan best kloppen. Het kan ook zijn dat hij er inderdaad gewoon niets meer in ziet maar goed.
Lul niet zo sjiek man :')
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 7 september 2013 @ 23:01:16 #264
402989 japiedevlugge
pi_130931593
quote:
12s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:49 schreef Geerd het volgende:

[..]

Lul niet zo sjiek man :')
Business as usual Geertje.
Grijp ze!
pi_130931632
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:01 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Business as usual Geertje.
Geertje Wilders? Ik heet geen Geert
Ik zwaai naar dieren.
pi_130931698
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:05 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nummer 15 al? Dacht dat ik er veel had met 10. :P. Maar je hebt gelijk. Wigenlijk heb ik maar voor 2 meer gevoeld dan vriendschap en uitgerekend zij zagen t niet te zitten. Jammer maar hetzij zo.
pi_130931746
quote:

[..]

Zo ineens? Die verdrukking heb ik vaker wel gezien bij mensen, maar dat was echt opbouwend waar het na een langere tijd barstte. Van iets naar niets is meestal gewoon zo als het gevoel er niet meer is of er geen toekomst in ziet en diegene zijn tijd aan andere -belangrijkere- dingen wil besteden. Waar het hier ook meer op lijkt. Als hij zo dol op haar was, smoorverliefd en alles ging zo perfect, dan had hij het niet afgekapt op deze manier. Echt niet.

[ Bericht 10% gewijzigd door Kola op 07-09-2013 23:12:00 ]
pi_130931759
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:53 schreef Kola het volgende:

[..]

Inderdaad, waarschijnlijk was Yuki het vakantietussendoortje van acht weken en iets te gretig in het benoemen van bepaalde zaken. Of er nu sprake was van een relatie, dit dat. Niet toevoegen op facebook et cetera.
pi_130932360
Kan je reactie waarderen ook_gek, maar als je online verhaaltjes post over iemand gaan de bellen bij me rinkelen, en hard ook.
pi_130932546
quote:

[..]

Tja, wat maakt het uit of hij de liefde wegdrukt of sowieso niet voelde. Ik beide gevallen voelt ie niets voor je.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_130932738
Wat een gedoe allemaal. Wel denk ik ook dat HJ wel een beetje te graag wil. Drie in 1 week...

Bij mij dacht ik dat het een beetje de goede kant op ging met mn fling. Nadat ik dat afgeschreven had vorige week. Hij sprak me maandag aan dat ie me toch wel leuk vond, maar dit moment niet goed is. Over 4mnd ofzo.
En ik wil zelf ook teveel en te snel. Afgelopen donderdag was het ook heel gezellig, behalve het einde van de avond voor mij. Teveel drank enzo.
Nu mn eigen advies opvolgen en het laten rusten...
  zaterdag 7 september 2013 @ 23:46:41 #272
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130932854
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:30 schreef firefly3 het volgende:
Kan je reactie waarderen ook_gek, maar als je online verhaaltjes post over iemand gaan de bellen bij me rinkelen, en hard ook.
Opmerkelijk want jij verteld maar al te graag en zeer gretig over je eigen avonturen met vrouwen. Zelfs als er totaal geen aanleiding is knal jij er een versier verhaal in. Dat valt toch echt onder de zelfde noemer als de Dokter verhalen.

Maar goed, ze was enthousiast en deelde graag hoe de zaken er voor staan. Niks mis mee toch? Is weer eens wat anders in dit topic. Ben het wel met je eens dat het snel ging. Maar wat ik zeg, persoon afhankelijk he. Wie weet stond hij daar juist het zelfde in. Dat weten we natuurlijk niet. Maar stel dat hij het zelfde idee over dit soort situaties heeft als ik die heb, dan was het gedoemd te mislukken wegen plakken, klef en snel. Afgaande op de verhalen die ik gelezen heb dan he. Maar ach wat maakt het allemaal uit toch? Neem bv mijn vrienden kring op dit moment. Vriendin 1 is binnen 10 maanden getrouwd, vriendin 2 is na 14 maanden gaan samen wonen en vriendin 3 is pas na 3 jaar relatie gaan samen wonen. Alle 3 totaaaaaaaal verschillend maar ze hebben wel 1 ding gemeen. Alle 3 zijn ze zeer tevreden over de gang van hun relatie net als hun partners.
pi_130932899
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds vaak het idee dat hij gewoon een grote troll is.
Ik heb al met zeven fokkers gemeet ongeveer. Twee waren negatief, de anderen positief. Als je actie wilt ondernemen mag je gerust mee. Ik ga toevallig zo ook met een fokker weg.
pi_130932979
Alle vrouwen zijn gelijk ook_gek, geen voetstuk
pi_130933003
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb al met zeven fokkers gemeet ongeveer. Twee waren negatief, de anderen positief. Als je actie wilt ondernemen mag je gerust mee. Ik ga toevallig zo ook met een fokker weg.
Nee ik ga een week negerinnen versieren :9
  zaterdag 7 september 2013 @ 23:57:41 #276
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130933300
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:49 schreef firefly3 het volgende:
Alle vrouwen zijn gelijk ook_gek, geen voetstuk
Waar plaats ik een vrouw op een voetstuk dan? Enige wat ik gedaan heb met de 3 voorbeelden is aantonen dat de karakters ver uit elkaar kunnen liggen maar dat wanneer de zelfde voorkeuren / karakters bij elkaar komen ze 1 ding gemeen hebben. De relatie werkt prima.
pi_130933521
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:43 schreef Kekaa het volgende:
Wat een gedoe allemaal. Wel denk ik ook dat HJ wel een beetje te graag wil. Drie in 1 week...
Ja, ze voelen zijn wanhoop waarschijnlijk. Vandaar alle "je bent een leuke vent maar..." reacties. Niets is zo onaantrekkelijk voor vrouwen

[ Bericht 3% gewijzigd door Kola op 08-09-2013 00:10:36 ]
pi_130933631
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:03 schreef Kola het volgende:

[..]

Ja, ze voelen zijn wanhoop waarschijnlijk. Vandaar alle "je bent een leuke vent maar..." reacties. Niets is zo onaantrekkelijk voor vrouwen.
Vrouwen hebben liever een vent die geen interesse in ze heeft :')
pi_130933649
Wat is dat toch met "op het voetstuk plaatsen" en dat het negatief is?
In de verliefdheidsperiode doe je dat toch? Beide kanten op. De wereld bestaat dan toch even uit 2 mensen alleen?

Misschien dat mensen het anders willen/ervaren, maar dan stap ik wel een deur verder :)
pi_130933846
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Vrouwen hebben liever een vent die geen interesse in ze heeft :')
Misvatting. Er zit een wereld van verschil tussen interesse en wanhoop. Bij sommigen spat het er gewoon vanaf.
pi_130933932
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:12 schreef Kola het volgende:

[..]

Misvatting. Er zit een wereld van verschil tussen interesse en wanhoop. Bij sommigen spat het er gewoon vanaf.
Vrouwen worden wanhopig als die leuke kerel geen interesse in ze heeft ja :P

Ik denk trouwens niet dat het van H_J afspat...
  zondag 8 september 2013 @ 00:16:22 #282
402989 japiedevlugge
pi_130933969
Mwa, 3 in een week. Ik zou er geen zin in hebben.

Maar laten we wel wezen, 9/10 online dates worden niets. Dus als je een tijdje bezig bent dan ga je niet als je met één iemand in gesprek bent, dat andere leuke meisje principieel negeren. Dan ben je gewoon niet slim bezig.
Grijp ze!
pi_130933997
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:06 schreef Chawi het volgende:
In de verliefdheidsperiode doe je dat toch? Beide kanten op. De wereld bestaat dan toch even uit 2 mensen alleen?

Misschien dat mensen het anders willen/ervaren, maar dan stap ik wel een deur verder :)
Vaak is één van de twee verliefder dan de ander.
pi_130934059
Ja én? Dat is toch het risico van het spel?
pi_130934133
quote:

Precies, en dat is toch het mooie eraan, dat iemand je zo weet te boeien voor een tijd. En nee, het komt niet altijd van twee kanten, nogal wiedes, maar om dan maar zo strategisch te gaan handelen. :')
pi_130934173
Hear hear Fascination!

Allemaal zelfbescherming in plaats van genieten van wat wel is geweest :D
pi_130934176
Hoop trollen in het topic vanavond. Interessant om te lezen, dat wel. Nog even en ik ga de mannelijke - voormalige - Andromache worden.
pi_130934196
Reageer jij nou maar eens op je DM. Zit nu zelfs al hier te posten uit verveling :+
  zondag 8 september 2013 @ 00:23:20 #289
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130934205
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:16 schreef japiedevlugge het volgende:
Mwa, 3 in een week. Ik zou er geen zin in hebben.

Je moet alles eens gedaan hebben. Is best leuk om te doen, het hangt er van af hoe je er alleen zelf in staat :)
pi_130934208
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:22 schreef Chawi het volgende:
Reageer jij nou maar eens op je DM. Zit nu zelfs al hier te posten uit verveling :+
Oops. Will do.
pi_130934214
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 00:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hoop trollen in het topic vanavond. Interessant om te lezen, dat wel. Nog even en ik ga de mannelijke - voormalige - Andromache worden.
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:22 schreef Chawi het volgende:
De eerste biedt zich al aan O+
pi_130934241
Ssssst Faxie _O-
pi_130934242
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je moet alles eens gedaan hebben. Is best leuk om te doen, het hangt er van af hoe je er alleen zelf in staat :)
Dit valt nog wel mee. Een tijdje terug had ik er vijf binnen een week. Al was dat wel iets teveel van het goede, toegegeven... :')
pi_130934265
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:15 schreef Faxie het volgende:

[..]

Vrouwen worden wanhopig als die leuke kerel geen interesse in ze heeft ja :P

Ik denk trouwens niet dat het van H_J afspat...
Sommige vrouwen ja. Maar misschien ook omdat mannen wat makkelijker en minder afwijzend zijn over het algemeen. Veel vrouwen zijn de drama makers die het verpesten. Worden ze gedumpt dan manipuleren ze zich weer een weg terug. Tot ze er zelf klaar mee zijn. Ik heb ook altijd het idee dat ze een beetje van die zwakkere figuren uitzoeken, waar ze overheen kunnen schreeuwen. Ondertussen zeiken dat hij te lief is en dat ze een echte vent willen waar ze niet zo overheen kunnen lopen. Één en al onzekerheid. Een man die er niets van moet weten zien ze als dominanter, alsof ze daar beneden staan, dan is de wanhoop dichtbij en die grote bek snel verdwenen. Tja, vrouwen.
  zondag 8 september 2013 @ 00:27:04 #295
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130934325
Tof wel dat velen hier weten hoe De Dokter denkt en wat hij voelt :')14.gif

Ik heb reden genoeg om aan te nemen dat hij ook verliefd is/was op mij en wel degelijk serieus verder wilde. Ik voel alleen niet de behoefte om die redenen hier te delen.
Heb ik me vergist? Misschien. Ik denk echter dat hij uit blinde paniek heeft gehandeld.

Maakt het überhaupt uit? Nee, verdriet doet het me sowieso.

Speculaties mogen verder achterwege blijven. Ik vond het wel zo eerlijk om ook de break-up hier te delen, maar dat was wel het laatste. Dit hoofdstuk in het topic is uit.
pi_130934337
quote:

Niet wanneer het van 1 kant komt :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_130934455
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:27 schreef Geerd het volgende:

[..]

Want dat weet je van te voren?
pi_130934462
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:27 schreef Geerd het volgende:

[..]

Gewoon een contract opstellen met een termijn waarin de verliefdheid mag plaatsvinden op straffe van een schadevergoeding, weet iedereen waar hij aan toe is. :)
pi_130934533
quote:
2s.gif Op zondag 8 september 2013 00:27 schreef Yuki het volgende:
Tof wel dat velen hier weten hoe De Dokter denkt en wat hij voelt :')[ afbeelding ]

Ik heb reden genoeg om aan te nemen dat hij ook verliefd is/was op mij en wel degelijk serieus verder wilde. Ik voel alleen niet de behoefte om die redenen hier te delen.
Heb ik me vergist? Misschien. Ik denk echter dat hij uit blinde paniek heeft gehandeld.

Speculaties mogen verder achterwege blijven. Ik vond het wel zo eerlijk om ook de break-up hier te delen, maar dat was wel het laatste. Dit hoofdstuk in het topic is uit.
Laat ze lekker ouwehoeren Yuki! Jij en hij weten alleen wat er echt gebeurd is. Hoop dat je ergens de afsluiting of aansluiting weer kan vinden :). Laat het niet jouzelf als persoon bepalen.

Het is zijn manier om er mee om te gaan. Niet een reflectie op jou als persoon!
pi_130934623
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:31 schreef Fascination het volgende:

[..]

Gewoon een contract opstellen met een termijn waarin de verliefdheid mag plaatsvinden op straffe van een schadevergoeding, weet iedereen waar hij aan toe is. :)
Dat heet toch alimentatie??
Ik zwaai naar dieren.
pi_130934700
quote:
2s.gif Op zondag 8 september 2013 00:27 schreef Yuki het volgende:
Tof wel dat velen hier weten hoe De Dokter denkt en wat hij voelt :')[ afbeelding ]

Ik zou er me niet teveel van aantrekken, die reacties. Het doet me hier vaak denken aan zo'n consultatiebureau met van die eeuwige oude vrijsters die je te woord staan. Zelf hebben ze nog nooit een kind gebaard vanuit hun stoffige baarmoeder maar ze weten een moeder van meerdere kinderen wel precies te vertellen hoe ze met hun kind om moeten gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')