Ja joh. Ik vermaak me er ook mee hoor, maar schrok een beetje van de grootte van m'n eigen mail die ik net verstuurdequote:Op woensdag 4 september 2013 20:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Whehe, herkenbaar van die alsmaar uitdijende mails, maar dat zijn vaak wel de leukste contacten imho. Ik heb er nu zo eentje via RP, maar die is gvd leuk en heeft nog gevoel voor humor ook...
Eens zien of daar komend weekend mee af te spreken valt
Al doende leert men. Heel soms is de eerste meteen raak, maar over het algemeen moet je over een flink aantal heen voordat je net die ene vind die de moeite waard is en jou de moeite waard vind.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet denk dat je wel een beetje gelijk hebt. Hoewel ik het idee heb dat ik echt mijn best doe om leuke gesprekken te hebben. Soms voel ik het ook al wel aankomen als het gesprek niet goed ging, maar regelmatig lijkt het bijna perfect te gaan en dan gaat het ook mis. En stiekem doet het toch elke keer dat het gebeurt een beetje pijn.
Had je de gesprekken gelezen die ik laatst in deze reeks had gepost?
RP?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:33 schreef joyvke het volgende:
Ook aangemeld. Lijkt me wel weer eens leuk om te daten. Zo ver wel paar leuke mailcontacten.
Wat is PoF ook alweerquote:Op woensdag 4 september 2013 21:37 schreef joyvke het volgende:
Okcupid en PoF, maar ik denk dat ik PoF alweer ga deactiveren. RP is nooit iets geweest, dat zal nu niet veel anders zijn denk ik.
Die ken ik niet eensquote:
Net even gekeken, maar ze doen de naam niet veel eer aan. Geef een ruime search op in Nederland en geen enkel resultaatquote:Op woensdag 4 september 2013 21:43 schreef joyvke het volgende:
Hmm vind er zelf tot nu toe weinig aan. Veel buitenlandse mensen die reageren. Paar jaar terug was het wel een fijne site, maar goed dingen veranderen.
Ook dat vooralquote:Op woensdag 4 september 2013 21:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Net even gekeken, maar ze doen de naam niet veel eer aan. Geef een ruime search op in Nederland en geen enkel resultaat![]()
Probeerde net ook even, moet je advanced search pakken. Als ik zoek in 18 / 28 age ranges krijg ik 634 results.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Net even gekeken, maar ze doen de naam niet veel eer aan. Geef een ruime search op in Nederland en geen enkel resultaat![]()
Ik zocht 25/32. Kreeg nadaquote:Op woensdag 4 september 2013 21:49 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Probeerde net ook even, moet je advanced search pakken. Als ik zoek in 18 / 28 age ranges krijg ik 634 results.
Nice! Date geregeld uiteraard?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:08 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb een leuk iemand bij paiq te pakken
en die date van vorige week heb ik maar opgegevenlife goes on
PoF vind mij gewoon niet liefquote:Op woensdag 4 september 2013 22:28 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
25/32 zijn er 521 van in NL
Goed bezig aldo! Idd. Ik heb nu ook contact weer met een ander en ben de laatste ook vergeten inmiddelsquote:Op woensdag 4 september 2013 22:08 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb een leuk iemand bij paiq te pakken
en die date van vorige week heb ik maar opgegevenlife goes on
Allicht, maar goed te horen man! Zuiden des lands, of meer naar het hoge Noorden?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee nog nietkomt vanzelf wel
quote:Niet zo bijdehand he 1 X in het miljoentje... heb net mijn laatste zakgeld besteedt aan een contractje bij rp en jij bent mijn eerste hartje...oppassuh dus een heel blij zijn.... zelfs MET standaard berichtje....;-)
In mijn eerste post over hem, bijna 8 weken geleden, heb ik hem de schuilnaam/bijnaam "De Dokter" gegeven. Toen heb ik ook uitgelegd dat hij geneeskunde studeert en co-schappen zou gaan lopen.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Beetje onduidelijk nog. "Hij studie" staat er, maar hij was toch dokter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |