was een grapje. Komt goed. Ga eens even rustig aan doen denk ik.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je zou ook even tot jezelf komen zeg.. Maar sterkte.
Helemáál is een groot woord, ik zie dan 9 maanden beurzen opdoemen, the horror..quote:Op woensdag 4 september 2013 13:18 schreef MissGump het volgende:
[..]
Helemaal met je eens dat het erg lastig is voor een relatie als de een helemaal voor huisje boompje beestje gaat en de ander niet. Been there, done that, geen succes
M'n klim maatje had ook al een andere zekeraar geregeld. Dus zo'n probleem was het niet om mijn afspraak met hem te cancelenquote:Op woensdag 4 september 2013 10:01 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Haha en dan ook gewoon die andere afspraak afzeggen he?Ik herken mezelf er een beetje in
En de buurman???quote:Op woensdag 4 september 2013 13:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Helemáál is een groot woord, ik zie dan 9 maanden beurzen opdoemen, the horror..
En on topic; ik heb ook de datelijntjes weer eens wat aangezwengeld. Binnenkort vast wel een leuk verslag.
Gadverquote:
Ja, helaas. Komt goed hoorquote:Op woensdag 4 september 2013 13:46 schreef Wolken het volgende:
[..]
Gadver. We gaan zaterdag wel even voor je op zoek!
Ja wel fijn als mensen waarmee je een afspraak hebt daar begrip voor op kunnen brengen.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:34 schreef Rickario het volgende:
[..]
M'n klim maatje had ook al een andere zekeraar geregeld. Dus zo'n probleem was het niet om mijn afspraak met hem te cancelenHij gaf me groot gelijk
.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:46 schreef japiedevlugge het volgende:
Reageren jullie wel eens op profielen zonder foto/op verzoek? Ik heb het 2x gedaan, 1e keer was t de moeite waard, was juist een hele mooie. Daarnet eentje die er niet uitziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
Soms word je prettig verrast. En de andere keer iets minder prettig.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:46 schreef japiedevlugge het volgende:
Reageren jullie wel eens op profielen zonder foto/op verzoek? Ik heb het 2x gedaan, 1e keer was t de moeite waard, was juist een hele mooie. Daarnet eentje die er niet uitziet
Het is echt verrassend makkelijk soms om met slechts een paar stukjes info uit een profiel, veel meer info te achterhalen via google.quote:Op woensdag 4 september 2013 08:22 schreef El_Thijs het volgende:
Ik moet ook zeggen dat ik probeer te achterhalen of ze wel 'echt' zijnEn in veel gevallen is een beetje speurwerk genoeg om de waarheid te achterhalen
top man!!quote:Op woensdag 4 september 2013 10:06 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik heb goede ervaringen met RP - redelijk veel leuke dates mee gehad. En uiteindelijk de leukste gehouden, dat is een blijvertje geworden. We verwachten binnen een maand Macondo Junior.
Klopt. En dan heel soms zie je nog andere foto's als je geluk hebt. Waar ze helemaal opstaat. En je erachter komt dat de foto op haar profiel op zo'n manier is gemaakt dat je haar flabby zwembandjes niet ziet.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:11 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Het is echt verrassend makkelijk soms om met slechts een paar stukjes info uit een profiel, veel meer info te achterhalen via google.
Beetje onduidelijk nog. "Hij studie" staat er, maar hij was toch dokter?quote:Op woensdag 4 september 2013 09:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Schrijven is moeilijk, hmm?
Kan je wel lezen?Want dan heb je het antwoord op je vraag al in de post die je quote.
En jij bent een echt vuurvliegje?quote:Op woensdag 4 september 2013 19:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Beetje onduidelijk nog. "Hij studie" staat er, maar hij was toch dokter?
Ik dacht dat hij een dokter was omdat er telkens "De Dokter" voorbij kwamquote:
Zolang je een soortgelijke mail terugkrijgt is er niks aan de hand. Maar als je dan 1-zins antwoorden krijgt of zelfs antwoorden van 1 woord dan is het verspilde moeite.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:45 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Crap joh. Hebben jullie ook weleens dat je op een gegeven moment aan het mailen bent en dat je mails dan ook steeds langer worden? Ik betrap mezelf daar wel op en merk ook gewoon dat ik iets teveel vragen in één mail heb gezet.. Heb hem nog teruggelezen en er spijt van, maar mailtje is al verzonden
Krijg zelf ook lange mails van dr terug. Maar de afgelopen mail die ik stuurde was echt extreemquote:Op woensdag 4 september 2013 19:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zolang je een soortgelijke mail terugkrijgt is er niks aan de hand. Maar als je dan 1-zins antwoorden krijgt of zelfs antwoorden van 1 woord dan is het verspilde moeite.
Ik weet denk dat je wel een beetje gelijk hebt. Hoewel ik het idee heb dat ik echt mijn best doe om leuke gesprekken te hebben. Soms voel ik het ook al wel aankomen als het gesprek niet goed ging, maar regelmatig lijkt het bijna perfect te gaan en dan gaat het ook mis. En stiekem doet het toch elke keer dat het gebeurt een beetje pijn.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:27 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Het hoeft niet alleen aan de foto's te liggen hoor, het kan ook de combinatie van gesprek en foto's zijn. Persoonlijk vind ik de inhoud en sfeer van het gesprek veel belangrijker dan hoe iemand er uit ziet. Een goed gesprek waarin je de nodige spanning weet op te wekken kan minder goede foto's compenseren (binnen bepaalde grenzen natuurlijk). Een slecht gesprek dat niet loopt met goede foto's compenseren is veel moeilijker.
Afgaande op wat ik van je gelezen heb denk ik dat bij jou beide niet echt er uit springen. Waarschijnlijk heb je nog steeds moeite met het opbouwen van die spanning in gesprekken (gewoon blijven oefenen, maar pas op dat je wel jezelf blijft en geen truukjes aan gaat leren) en als dan de foto ook nog niet echt bijzonder is, dan zullen mensen snel afhaken. Je moet gewoon aan beiden blijven werken, dus èn betere foto's, èn je gesprekken proberen te verbeteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |