Zou goed kunnen, zo heb ik het nog niet ervaren. Maar kan nog komen natuurlijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat chatten is zo niet mijn ding, wel jammer want verder is het best een leuke site.
Ik bedoelde dat ik denk dat mensen die (bijna) geen dates hebben via een datingsite te kritisch zijn. Ook op zichzelf.
Nou ben benieuwdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan heb ik misschien nog wel een gaatje in m'n agenda.
Was dat voor- of nadat de foto's zichtbaar waren? Mijn idee is dat je het wel heel bont moet maken om voor het fotomoment te worden verwijderd. Als het steeds na het fotomoment is, dan zou het deels daar wel eens aan kunnen liggen. Voor goede foto's zijn ook talrijke tips voorhanden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:53 schreef benzin het volgende:
In slechts 40 minuten ben ik door drie meisjes verwijderd, en een vierde schreef zich net uit tijdens het gesprek
Copy/paste je dat laatste gesprek even? Deze hoorde ik nog niet eerder namelijk, lijkt me episch leesvoer!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:53 schreef benzin het volgende:
Ik heb even een enorm baalmomentje.
Laatst van jullie hele set tips gehad over het voeren van gesprekken op Paiq, maar het werpt nog niet echt zijn vruchten af. Het begin lijkt iets soepeler te gaan, de gesprekken lijken iets interessanter, maar ze eindigen nog steeds in stilte, onhandigheid of verwijderd worden.
Het dieptepunt heb ik echt net bereikt. In slechts 40 minuten ben ik door drie meisjes verwijderd, en een vierde schreef zich net uit tijdens het gesprek![]()
Ik dacht dat dat laatste gesprek heel goed ging, maar kennelijk was ik de laatste druppel.
Maar lekker even slapen zo tegen de frustratie en morgenavond maar weer een nieuwe poging doen. Shitzooi.
Vrouwen en humor gaat nu eenmaal niet zo goed samen vaak. Oh, ze zijn er wel, maar je moet - zoals met alles - wat geluk hebben daarmee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:24 schreef prt1 het volgende:
Is het voor vrouwen op datingsites trouwens verboden om humor te gebruiken in hun oproep?
Ik ben tot nu toe 1x tegengekomen dat ik moest lachen om een profiel, de rest heeft wel heel erg veel humor zeggen ze zelf, maar dat weten ze heel goed te verbergen.
kom je nu meequote:Op dinsdag 3 september 2013 23:34 schreef macondo het volgende:
Mensen daten geen clowns. Grappig proberen te zijn in een profiel is nooit zo'n succes, bewaar dat voor als het contact gelegd is zou ik zeggen.
Klopt, maar er is natuurlijk wel een wezenlijk verschil tussen het zijn of het proberen te zijn. Zie een Silenus bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:34 schreef macondo het volgende:
Mensen daten geen clowns. Grappig proberen te zijn in een profiel is nooit zo'n succes, bewaar dat voor als het contact gelegd is zou ik zeggen.
Nou, vond de volgende tekst van een vrouw wel grappig. Daar scoor je toch wel pluspunten mee:quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:34 schreef macondo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:41 schreef prt1 het volgende:
[..]
Nou, vond de volgende tekst van een vrouw wel grappig. Daar scoor je toch wel pluspunten mee:Laatste alinea is vermakelijk. Verder véél te geforceerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
[..]
Nou, vond de volgende tekst van een vrouw wel grappig. Daar scoor je toch wel pluspunten mee:Tenenkrommend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overal verstand van.
In 3/4 gevallen vanavond erna. Misschien moet ik toch eens andere foto's regelen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:07 schreef RVDBRDM het volgende:
[..]
Was dat voor- of nadat de foto's zichtbaar waren? Mijn idee is dat je het wel heel bont moet maken om voor het fotomoment te worden verwijderd. Als het steeds na het fotomoment is, dan zou het deels daar wel eens aan kunnen liggen. Voor goede foto's zijn ook talrijke tips voorhanden.
Chatten is ook tijdverdrijf voor verveelde mensen, niet iedereen zal serieus zijn op zo'n gratis chat site. Wellicht is het een idee een profielen datingsite te proberen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:44 schreef benzin het volgende:
[..]
In 3/4 gevallen vanavond erna. Misschien moet ik toch eens andere foto's regelen.
Mja, dat zal het zijn.quote:
[..]
Nou, vond de volgende tekst van een vrouw wel grappig. Daar scoor je toch wel pluspunten mee:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
Is er een datingsite die je echt kan aanraden? Zeker gezien ik een plek zoek die wat makkelijker en opener is? (Ik ben eventueel bereid te betalen)quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:49 schreef macondo het volgende:
[..]
Chatten is ook tijdverdrijf voor verveelde mensen, niet iedereen zal serieus zijn op zo'n gratis chat site. Wellicht is het een idee een profielen datingsite te proberen.
Dit is toch grappiger dan 99% van de vrouwenprofielen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 september 2013 00:17 schreef prt1 het volgende:
[..]
Dit is toch grappiger dan 99% van de vrouwenprofielen?
Of denk je dat ze dit serieus meent? Ze nuanceert later nog:Ik vind het wel leuk. Alleen intelichend.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
*kuch*quote:Op woensdag 4 september 2013 00:23 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk. Alleen intelichend.....
Probleem is vaak nep profielen die je aan de praat proberen te houden, waardoor je weer meer moet betalen etc.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Is er een datingsite die je echt kan aanraden? Zeker gezien ik een plek zoek die wat makkelijker en opener is? (Ik ben eventueel bereid te betalen)
quote:Op woensdag 4 september 2013 00:17 schreef prt1 het volgende:
[..]
Dit is toch grappiger dan 99% van de vrouwenprofielen?
Of denk je dat ze dit serieus meent? Ze nuanceert later nog:Een profiel hoeft van mij ook niet zo nodig grappig te zijn. Daten is een serieuze aangelegenheid, en dient dan ook serieus te worden benaderd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nee ik kon er gewoon niet om lachen. Op OKCupid waren sommige profielen nog wel leuk geschreven vind ik.A man is not old until regrets take the place of dreams.
Echt..maar wel lachen.quote:
Dat zijn die louche betaalsites waar je het over hebt. Betalen per berichtje. Dat is niet zo via RP of een andere grote site.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Probleem is vaak nep profielen die je aan de praat proberen te houden, waardoor je weer meer moet betalen etc.
Leuk!quote:Op woensdag 4 september 2013 02:10 schreef Rickario het volgende:
Onverwacht vanavond toch bij "date" beland. Was weer gezellig
Ben ook vrij benieuwd jaquote:
Op PaiQ is dat meer regel dan uitzondering als je net begint. Heb het zelf ook meegemaakt in het begin dat ik er echt geen enkele te pakken kreeg zogezegd. En dan leer je vanzelf wel hoe je het beter kan aanpakken. Door schade en schande wordt men wijzerquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:53 schreef benzin het volgende:
Ik heb even een enorm baalmomentje.
Laatst van jullie hele set tips gehad over het voeren van gesprekken op Paiq, maar het werpt nog niet echt zijn vruchten af. Het begin lijkt iets soepeler te gaan, de gesprekken lijken iets interessanter, maar ze eindigen nog steeds in stilte, onhandigheid of verwijderd worden.
Het dieptepunt heb ik echt net bereikt. In slechts 40 minuten ben ik door drie meisjes verwijderd, en een vierde schreef zich net uit tijdens het gesprek![]()
Ik dacht dat dat laatste gesprek heel goed ging, maar kennelijk was ik de laatste druppel.
Maar lekker even slapen zo tegen de frustratie en morgenavond maar weer een nieuwe poging doen. Shitzooi.
Studeerd hij, is hij dokter of zakenman?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:36 schreef Yuki het volgende:
Even een vervolg op de drempel die je kan ervaren om te bellen met je date/vriend(in):
Zojuist die drempel maar eens over gegaanen toen... geen gehoor
Binnen een minuut belde hij terugbijna 40 minuten lang, allebei even flink wat spanning van ons af kunnen praten (ik werk, hij studie).
Grootste voordeel: emoties zijn zoveel beter te peilen!
quote:Op woensdag 4 september 2013 07:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Studeerd hij, is hij dokter of zakenman?
Welke? Degene die de afspraak met jouw vergeten was? Mooi zo!quote:Op woensdag 4 september 2013 02:10 schreef Rickario het volgende:
Onverwacht vanavond toch bij "date" beland. Was weer gezellig
Als de avond dan nog jong is een fijne avondwandelingquote:Op woensdag 4 september 2013 08:07 schreef HaerdenC het volgende:
Gisteren ruim 2 uur en 10 minuten aan de telefoon gehangen met mijn leuke date, ze had eens ge-googled op mijn naam en wist te zeggen dat ze veel maar niets storend gevonden had. Best lief dat ze het eerlijk zegt toch. Weer een fijne babbel, hoorbare glimlachjes en nog steeds een uber goed gevoel. Ziek of niet vanavond zien we mekaar. Ik kijk er wel naar uit! Vrijdag samen een hapje eten en kijken waar de avond ons weer brengt.
Klinkt goed man! En facebook checken en op google zoeken, dat doen denk ik alle vrouwen wel. En van mij mogen ze, krijgen ze iig een goed beeld van je. Ik doe het overigens zelf ook, want wil geen onaangename verrassing tegenkomenquote:Op woensdag 4 september 2013 08:07 schreef HaerdenC het volgende:
Gisteren ruim 2 uur en 10 minuten aan de telefoon gehangen met mijn leuke date, ze had eens ge-googled op mijn naam en wist te zeggen dat ze veel maar niets storend gevonden had. Best lief dat ze het eerlijk zegt toch. Weer een fijne babbel, hoorbare glimlachjes en nog steeds een uber goed gevoel. Ziek of niet vanavond zien we mekaar. Ik kijk er wel naar uit! Vrijdag samen een hapje eten en kijken waar de avond ons weer brengt.
Zo moeilijk is het inderdaad niet. Aan een voornaam en woonplaats heb ik meestal voldoende. En de meesten schermen hun facebook pagina niet eens volledig af, waardoor je altijd wel een paar foto's of dingen kan zien.quote:Op woensdag 4 september 2013 08:22 schreef El_Thijs het volgende:
Ik moet ook zeggen dat ik probeer te achterhalen of ze wel 'echt' zijnEn in veel gevallen is een beetje speurwerk genoeg om de waarheid te achterhalen
Ik heb geen geheimen mijn Facebook is bewust redelijk openquote:Op woensdag 4 september 2013 08:30 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het inderdaad niet. Aan een voornaam en woonplaats heb ik meestal voldoende. En de meesten schermen hun facebook pagina niet eens volledig af, waardoor je altijd wel een paar foto's of dingen kan zien.
Oh, nee ik ook niet. Van mij mogen ze het hele dingen van binnenste buiten keren. Ik heb niks te verbergenquote:Op woensdag 4 september 2013 08:37 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Ik heb geen geheimen mijn Facebook is bewust redelijk openverder krijgt ze de site van mijn zaak te zien en mijn verbouwblog. Tevens wat foto's van mij met mijn zoontje en wat oldtimer dingen dus niks bezwarend eigenlijk gewoon omdat ik ook niet echt bezwarende dingen doe in mijn leven
Schrijven is moeilijk, hmm?quote:Op woensdag 4 september 2013 07:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Studeerd hij, is hij dokter of zakenman?
Jup, hoewel ik een hekel heb aan bellen is het soms gewoon net wat handiger/fijner dan appen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:36 schreef Yuki het volgende:
Even een vervolg op de drempel die je kan ervaren om te bellen met je date/vriend(in):
Zojuist die drempel maar eens over gegaanen toen... geen gehoor
Binnen een minuut belde hij terugbijna 40 minuten lang, allebei even flink wat spanning van ons af kunnen praten (ik werk, hij studie).
Grootste voordeel: emoties zijn zoveel beter te peilen!
Klopt. Ze stelde eerder ook al voor om gisteren te komen maar toen kon ik dus niet ivm een andere afspraak die ik hal had staan. Gisteren toch maar die ene afspraak verschoven en bij haar langs gegaanquote:Op woensdag 4 september 2013 08:06 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Welke? Degene die de afspraak met jouw vergeten was? Mooi zo!
Haha en dan ook gewoon die andere afspraak afzeggen he?quote:Op woensdag 4 september 2013 09:39 schreef Rickario het volgende:
[..]
Klopt. Ze stelde eerder ook al voor om gisteren te komen maar toen kon ik dus niet ivm een andere afspraak die ik hal had staan. Gisteren toch maar die ene afspraak verschoven en bij haar langs gegaan
Ik heb goede ervaringen met RP - redelijk veel leuke dates mee gehad. En uiteindelijk de leukste gehouden, dat is een blijvertje geworden. We verwachten binnen een maand Macondo Junior.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Is er een datingsite die je echt kan aanraden? Zeker gezien ik een plek zoek die wat makkelijker en opener is? (Ik ben eventueel bereid te betalen)
Mooi om te horen dat het dus wel mogelijk is.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:06 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik heb goede ervaringen met RP - redelijk veel leuke dates mee gehad. En uiteindelijk de leukste gehouden, dat is een blijvertje geworden. We verwachten binnen een maand Macondo Junior.
Spirit - wie kent haar nog - heeft ook haar kerel via RP aan de haak geslagen trouwens. Ook al een blijvertje geworden. Daar is ook reeds een klein Spiritje geboren een half jaar terug.
Wel gewoon betalen voor RP trouwens. Dat is alleen maar goed, gratis datingssites zijn vooral entertainment.
Ik buurt hier alleen nog vanuit nostalgie
Het hoeft niet alleen aan de foto's te liggen hoor, het kan ook de combinatie van gesprek en foto's zijn. Persoonlijk vind ik de inhoud en sfeer van het gesprek veel belangrijker dan hoe iemand er uit ziet. Een goed gesprek waarin je de nodige spanning weet op te wekken kan minder goede foto's compenseren (binnen bepaalde grenzen natuurlijk). Een slecht gesprek dat niet loopt met goede foto's compenseren is veel moeilijker.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:44 schreef benzin het volgende:
In 3/4 gevallen vanavond erna. Misschien moet ik toch eens andere foto's regelen.
Of je bent gewoon niet het juiste type.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:44 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 september 2013 11:46 schreef BeamofLight het volgende:
Gisteren een date gehad. Nou ja, date kan ik het niet echt noemen aangezien het met de Boekenschrijfster was. Als ik het zou moeten nummeren dan was het date nummer 150 - 200 ergens.
Samen naar zee gereden. Ze komt daar oorspronkelijk vandaan en omdat het zo'n goed weer was en we beiden vrij hadden (zij vakantie, ik dagje vrij genomen) besloten daar heen te gaan. Uiteraard kent ze alles daar dus het was een soort van rondleiding door dat dorp.
De zeilboot van papa gezien, ome X woont daar, oma Y daar etc.
Samen heerlijk in de jachthaven gezeten op zo'n überrelaxte loungebank met kussens in het zonnetje. Echt perfect.
Ik moest verplicht een schaaltje garnalen bestellen om die grijze verse dingen daarna te ontdoen van van alles om ze op te eten. Allemaal hartstikke grappig.
Daarna besloten om naar het strand te gaan. Erg rustig maar zoo fijn. 2 handdoekjes langs elkaar, je kent het wel. Heerlijk in de zon en kletsen over van alles. Inmiddels was het zo'n half 5 geworden dus we gingen naar de strandtent. Lekker wat gedronken en even nagedacht of we daar wat zouden eten of thuis pas.
Het plan was om dat thuis te doen, dus toen vrij snel gegaan om naar huis te rijden. Heerlijk dagje!Snap ik het nu goed ... je bent op date geweest met je ex of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minds are like parachutes, they work best when open!
Ik denk dat jij doorgaat voor de koelkastquote:Op woensdag 4 september 2013 11:53 schreef Wolken het volgende:
Ze hebben het gisteren uit gemaakt zo te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |