Zou goed kunnen, zo heb ik het nog niet ervaren. Maar kan nog komen natuurlijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat chatten is zo niet mijn ding, wel jammer want verder is het best een leuke site.
Ik bedoelde dat ik denk dat mensen die (bijna) geen dates hebben via een datingsite te kritisch zijn. Ook op zichzelf.
Nou ben benieuwdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan heb ik misschien nog wel een gaatje in m'n agenda.
Was dat voor- of nadat de foto's zichtbaar waren? Mijn idee is dat je het wel heel bont moet maken om voor het fotomoment te worden verwijderd. Als het steeds na het fotomoment is, dan zou het deels daar wel eens aan kunnen liggen. Voor goede foto's zijn ook talrijke tips voorhanden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:53 schreef benzin het volgende:
In slechts 40 minuten ben ik door drie meisjes verwijderd, en een vierde schreef zich net uit tijdens het gesprek
Copy/paste je dat laatste gesprek even? Deze hoorde ik nog niet eerder namelijk, lijkt me episch leesvoer!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:53 schreef benzin het volgende:
Ik heb even een enorm baalmomentje.
Laatst van jullie hele set tips gehad over het voeren van gesprekken op Paiq, maar het werpt nog niet echt zijn vruchten af. Het begin lijkt iets soepeler te gaan, de gesprekken lijken iets interessanter, maar ze eindigen nog steeds in stilte, onhandigheid of verwijderd worden.
Het dieptepunt heb ik echt net bereikt. In slechts 40 minuten ben ik door drie meisjes verwijderd, en een vierde schreef zich net uit tijdens het gesprek![]()
Ik dacht dat dat laatste gesprek heel goed ging, maar kennelijk was ik de laatste druppel.
Maar lekker even slapen zo tegen de frustratie en morgenavond maar weer een nieuwe poging doen. Shitzooi.
Vrouwen en humor gaat nu eenmaal niet zo goed samen vaak. Oh, ze zijn er wel, maar je moet - zoals met alles - wat geluk hebben daarmee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:24 schreef prt1 het volgende:
Is het voor vrouwen op datingsites trouwens verboden om humor te gebruiken in hun oproep?
Ik ben tot nu toe 1x tegengekomen dat ik moest lachen om een profiel, de rest heeft wel heel erg veel humor zeggen ze zelf, maar dat weten ze heel goed te verbergen.
kom je nu meequote:Op dinsdag 3 september 2013 23:34 schreef macondo het volgende:
Mensen daten geen clowns. Grappig proberen te zijn in een profiel is nooit zo'n succes, bewaar dat voor als het contact gelegd is zou ik zeggen.
Klopt, maar er is natuurlijk wel een wezenlijk verschil tussen het zijn of het proberen te zijn. Zie een Silenus bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:34 schreef macondo het volgende:
Mensen daten geen clowns. Grappig proberen te zijn in een profiel is nooit zo'n succes, bewaar dat voor als het contact gelegd is zou ik zeggen.
Nou, vond de volgende tekst van een vrouw wel grappig. Daar scoor je toch wel pluspunten mee:quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:34 schreef macondo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:41 schreef prt1 het volgende:
[..]
Nou, vond de volgende tekst van een vrouw wel grappig. Daar scoor je toch wel pluspunten mee:Laatste alinea is vermakelijk. Verder véél te geforceerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
[..]
Nou, vond de volgende tekst van een vrouw wel grappig. Daar scoor je toch wel pluspunten mee:Tenenkrommend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overal verstand van.
In 3/4 gevallen vanavond erna. Misschien moet ik toch eens andere foto's regelen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:07 schreef RVDBRDM het volgende:
[..]
Was dat voor- of nadat de foto's zichtbaar waren? Mijn idee is dat je het wel heel bont moet maken om voor het fotomoment te worden verwijderd. Als het steeds na het fotomoment is, dan zou het deels daar wel eens aan kunnen liggen. Voor goede foto's zijn ook talrijke tips voorhanden.
Chatten is ook tijdverdrijf voor verveelde mensen, niet iedereen zal serieus zijn op zo'n gratis chat site. Wellicht is het een idee een profielen datingsite te proberen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:44 schreef benzin het volgende:
[..]
In 3/4 gevallen vanavond erna. Misschien moet ik toch eens andere foto's regelen.
Mja, dat zal het zijn.quote:
[..]
Nou, vond de volgende tekst van een vrouw wel grappig. Daar scoor je toch wel pluspunten mee:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
Is er een datingsite die je echt kan aanraden? Zeker gezien ik een plek zoek die wat makkelijker en opener is? (Ik ben eventueel bereid te betalen)quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:49 schreef macondo het volgende:
[..]
Chatten is ook tijdverdrijf voor verveelde mensen, niet iedereen zal serieus zijn op zo'n gratis chat site. Wellicht is het een idee een profielen datingsite te proberen.
Dit is toch grappiger dan 99% van de vrouwenprofielen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |