abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130825354
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Whehe, herkenbaar van die alsmaar uitdijende mails, maar dat zijn vaak wel de leukste contacten imho. Ik heb er nu zo eentje via RP, maar die is gvd leuk en heeft nog gevoel voor humor ook...

Eens zien of daar komend weekend mee af te spreken valt :7
Ja joh. Ik vermaak me er ook mee hoor, maar schrok een beetje van de grootte van m'n eigen mail die ik net verstuurde :P. Hopelijk schrikt zij er niet al te erg van, maar tot nu toe reageert ze nog leuk terug.
  woensdag 4 september 2013 @ 20:59:24 #102
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_130826078
Weer ff aangemeld op Paiq, niet zozeer om te chatten maar even zien hoe stel nieuwe foto's ongeveer beoordeeld worden, kan ik m'n voordeel weer mee doen op andere site. Wordt de foto waarvan ik dacht 'deze is leuk' als laagste beoordeeld en krijg ik op de in mijn optiek slechtste meteen een fotobewonderaar :')
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 september 2013 @ 21:31:43 #103
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_130827595
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:38 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik weet denk dat je wel een beetje gelijk hebt. Hoewel ik het idee heb dat ik echt mijn best doe om leuke gesprekken te hebben. Soms voel ik het ook al wel aankomen als het gesprek niet goed ging, maar regelmatig lijkt het bijna perfect te gaan en dan gaat het ook mis. En stiekem doet het toch elke keer dat het gebeurt een beetje pijn.

Had je de gesprekken gelezen die ik laatst in deze reeks had gepost?
Al doende leert men. Heel soms is de eerste meteen raak, maar over het algemeen moet je over een flink aantal heen voordat je net die ene vind die de moeite waard is en jou de moeite waard vind.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_130827687
Ook aangemeld. Lijkt me wel weer eens leuk om te daten :). Zo ver wel paar leuke mailcontacten.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 september 2013 @ 21:36:40 #105
Brabo Bastard
pi_130827854
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:33 schreef joyvke het volgende:
Ook aangemeld. Lijkt me wel weer eens leuk om te daten :). Zo ver wel paar leuke mailcontacten.
RP?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130827923
Okcupid en PoF, maar ik denk dat ik PoF alweer ga deactiveren. RP is nooit iets geweest, dat zal nu niet veel anders zijn denk ik.
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 september 2013 @ 21:38:34 #107
Brabo Bastard
pi_130827972
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:37 schreef joyvke het volgende:
Okcupid en PoF, maar ik denk dat ik PoF alweer ga deactiveren. RP is nooit iets geweest, dat zal nu niet veel anders zijn denk ik.
Wat is PoF ook alweer :@
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130828038
PlentyofFish :).
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 september 2013 @ 21:41:39 #109
Brabo Bastard
pi_130828155
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:39 schreef joyvke het volgende:
PlentyofFish :).
Die ken ik niet eens :D

Is die de moeite waard?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130828298
Hmm vind er zelf tot nu toe weinig aan. Veel buitenlandse mensen die reageren. Paar jaar terug was het wel een fijne site, maar goed dingen veranderen :).
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 september 2013 @ 21:44:41 #111
Brabo Bastard
pi_130828341
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:43 schreef joyvke het volgende:
Hmm vind er zelf tot nu toe weinig aan. Veel buitenlandse mensen die reageren. Paar jaar terug was het wel een fijne site, maar goed dingen veranderen :).
Net even gekeken, maar ze doen de naam niet veel eer aan. Geef een ruime search op in Nederland en geen enkel resultaat :D :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130828535
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:44 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Net even gekeken, maar ze doen de naam niet veel eer aan. Geef een ruime search op in Nederland en geen enkel resultaat :D :')
Ook dat vooral ;). Denk dat er betere alternatieven zijn voor nu.
  woensdag 4 september 2013 @ 21:49:15 #113
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_130828594
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:44 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Probeerde net ook even, moet je advanced search pakken. Als ik zoek in 18 / 28 age ranges krijg ik 634 results.
Grijp ze!
pi_130829668
ik heb een leuk iemand bij paiq te pakken *G*

en die date van vorige week heb ik maar opgegeven :') life goes on :)
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_130829893
Bij mij haken ze altijd af als ik zeg dat ik pas over tijdje terug in Nederland ben. -O-

Welke sites raden jullie eigenlijk aan ?
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 september 2013 @ 22:15:34 #116
Brabo Bastard
pi_130830066
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:49 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Probeerde net ook even, moet je advanced search pakken. Als ik zoek in 18 / 28 age ranges krijg ik 634 results.
Ik zocht 25/32. Kreeg nada :P
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 september 2013 @ 22:16:07 #117
Brabo Bastard
pi_130830095
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:08 schreef AldoTheApache het volgende:

Nice! Date geregeld uiteraard?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130830156
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:16 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nice! Date geregeld uiteraard?
Nee nog niet :') komt vanzelf wel
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  woensdag 4 september 2013 @ 22:28:33 #119
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_130830821
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:15 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik zocht 25/32. Kreeg nada :P
25/32 zijn er 521 van in NL
Grijp ze!
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 september 2013 @ 22:30:05 #120
Brabo Bastard
pi_130830896
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:28 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

25/32 zijn er 521 van in NL
PoF vind mij gewoon niet lief ;(
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130831375
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:08 schreef AldoTheApache het volgende:

Goed bezig aldo! Idd. Ik heb nu ook contact weer met een ander en ben de laatste ook vergeten inmiddels
pi_130831486
En gewoon een vraag die al voor de 5.000.000ste keer gesteld wordt snoeihard negeren. +1
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 september 2013 @ 22:40:02 #123
Brabo Bastard
pi_130831503
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:17 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Nee nog niet :') komt vanzelf wel
Allicht, maar goed te horen man! Zuiden des lands, of meer naar het hoge Noorden? :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130831644
Dan heb je een full membership, kom je nog met zo'n klote-hartje aan. En dan ook nog eens geen foto's hebben en een soort cryptogram tekst als antwoord.

quote:
Niet zo bijdehand he 1 X in het miljoentje... heb net mijn laatste zakgeld besteedt aan een contractje bij rp en jij bent mijn eerste hartje...oppassuh dus een heel blij zijn.... zelfs MET standaard berichtje....;-)
  woensdag 4 september 2013 @ 23:32:41 #125
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130833988
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Beetje onduidelijk nog. "Hij studie" staat er, maar hij was toch dokter?
In mijn eerste post over hem, bijna 8 weken geleden, heb ik hem de schuilnaam/bijnaam "De Dokter" gegeven. Toen heb ik ook uitgelegd dat hij geneeskunde studeert en co-schappen zou gaan lopen.

Overigens noem ik hem zelf ook wel eens dokter *achternaam* :+
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_130834126
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 23:32 schreef Yuki het volgende:

[..]

In mijn eerste post over hem, bijna 8 weken geleden, heb ik hem de schuilnaam/bijnaam "De Dokter" gegeven. Toen heb ik ook uitgelegd dat hij geneeskunde studeert en co-schappen zou gaan lopen.

Overigens noem ik hem zelf ook wel eens dokter *achternaam* :+
Dat is zeker in de slaapkamer tijdens jullie rollenspellen. Leuk, geniet er van! O+
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_130834199
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 23:32 schreef Yuki het volgende:
Overigens noem ik hem zelf ook wel eens dokter *achternaam*
Bibber?
  woensdag 4 september 2013 @ 23:46:52 #128
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130834618
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 23:36 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dat is zeker in de slaapkamer tijdens jullie rollenspellen. Leuk, geniet er van! O+
_O- Nee :P

We hebben vanavond overigens wel doktertje gespeeld. Letterlijk :D
Vrijdag moet hij lichamelijk onderzoek doen op een simulatiepatiënt en voor die tijd zo veel mogelijk oefenen. Als lieftallig vriendinnetje biedt je jezelf dan natuurlijk aan als vrijwilliger O-)
pi_130834731
quote:
17s.gif Op woensdag 4 september 2013 23:46 schreef Yuki het volgende:

[..]

_O- Nee :P

We hebben vanavond overigens wel doktertje gespeeld. Letterlijk :D
Vrijdag moet hij lichamelijk onderzoek doen op een simulatiepatiënt en voor die tijd zo veel mogelijk oefenen. Als lieftallig vriendinnetje biedt je jezelf dan natuurlijk aan als vrijwilliger O-)
Hij studeert voor gynaecoloog? :P

Sorry te makkelijk :')
  donderdag 5 september 2013 @ 00:01:47 #130
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_130835227
Is het normaal op paiq dat je na pak em beet 15 minuten chatten met een nieuwe match al wordt gevraagd voor een date, het liefst vanavond nog?

Dit heb ik nou al een paar keer meegemaakt in de 4 dagen dat ik ingeschreven sta en ik voel me serieus een beetje opgejaagd.

Ik wil iemand eerst enigszins leren 'kennen'. Of in ieder geval een aantal dagen achter elkaar wat berichtjes heen en weer sturen voor ik met haar ga eten.

Ben ik niet wanhopig genoeg?
  donderdag 5 september 2013 @ 00:04:12 #131
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130835314
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 23:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hij studeert voor gynaecoloog? :P

Sorry te makkelijk :')
:')

Geneeskundestudent, dus nee. Zover is hij nog niet ;) en denk niet dat z'n ambitie daar ligt :+

Het was een algeheel lichamelijk onderzoek, compleet met stethoscoop, stemvork, lampje, etc.
Klieren voelen, neurologische testjes, hart en longen luisteren, palperen, percuteren... Ik weet nu dus hoe groot m'n longen zijn, waar m'n lever en milt precies zitten, dat m'n hartslag niet te voelen is bij m'n enkel :o en nog wat dingetjes.

Was wel tof eigenlijk. Ik weet nu wat 'm bezighoudt, hij heeft mij het een en ander uitgelegd bij z'n testjes, ik heb hem wat tips gegeven over subtiel omgaan met vrouwen en hun onhandige bh's :D
Hij blij, ik blij *;
pi_130835340
quote:
17s.gif Op donderdag 5 september 2013 00:04 schreef Yuki het volgende:

[..]

Geneeskundestudent, dus nee. Zover is hij nog niet ;) en denk niet dat z'n ambitie daar ligt :+

Het was een algeheel lichamelijk onderzoek, compleet met stethoscoop, stemvork, lampje, etc.
Klieren voelen, neurologische testjes, hart en longen luisteren, palperen, percuteren... Ik weet nu dus hoe groot m'n longen zijn, waar m'n lever en milt precies zitten, dat m'n hartslag niet te voelen is bij m'n enkel :o en nog wat dingetjes.

Was wel tof eigenlijk. Ik weet nu wat 'm bezighoudt, hij heeft mij het een en ander uitgelegd bij z'n testjes, ik heb hem wat tips gegeven over subtiel omgaan met vrouwen en hun onhandige bh's :D
Hij blij, ik blij *;
:D
pi_130835411
quote:
17s.gif Op donderdag 5 september 2013 00:04 schreef Yuki het volgende:

[..]

Hij blij, ik blij *;
Haha leuk! :D
pi_130835718
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 00:01 schreef SugeLucky het volgende:
Is het normaal op paiq dat je na pak em beet 15 minuten chatten met een nieuwe match al wordt gevraagd voor een date, het liefst vanavond nog?

Dit heb ik nou al een paar keer meegemaakt in de 4 dagen dat ik ingeschreven sta en ik voel me serieus een beetje opgejaagd.

Ik wil iemand eerst enigszins leren 'kennen'. Of in ieder geval een aantal dagen achter elkaar wat berichtjes heen en weer sturen voor ik met haar ga eten.

Vind ik ook wel aardig snel. Gewoon je eigen tempo hanteren, als ze dat niet accepteren zou het toch niks zijn geweest.
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 september 2013 @ 08:00:28 #135
Brabo Bastard
pi_130838522
quote:

Als er een klik is zou ik eigenlijk niet lang wachten. Aan de andere kant kan ik me ook wel voorstellen dat het dan snel is.

Je bent in ieder geval wel gewild :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130839241
quote:

Ik zou willen dat ik dat had man. Zelfs als je er niet op ingaat of nog even de boot afhoudt; er is toch een meisje dat achter jou aanzit en zo snel die moeite wil nemen. Dat lijkt me echt awesome :o :D
pi_130839441
quote:
11s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:56 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik zou willen dat ik dat had man. Zelfs als je er niet op ingaat of nog even de boot afhoudt; er is toch een meisje dat achter jou aanzit en zo snel die moeite wil nemen. Dat lijkt me echt awesome :o :D
Geloof me. Die zijn er. In mijn geval iig wel. Het enige probleem met mij is dat ik dan ook wordt meegesleurd in dat tempo. Als ze je dan keihard laten vallen (Waar ze ook toe in staat zijn) blijf jij met een kutgevoel achter. Probeer zelf nu wat relaxter erin te blijven, maar lukt niet altijd. Is ook afhankelijk van of je iemand echt leuk vind of niet.
  donderdag 5 september 2013 @ 09:07:35 #138
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130839462
Als je zin hebt om die avond te daten, dan doe je dat. Zo niet, dan doe je het niet he. Simple as that.
  donderdag 5 september 2013 @ 09:20:31 #139
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130839728
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:07 schreef Cue_ het volgende:
Als je zin hebt om die avond te daten, dan doe je dat. Zo niet, dan doe je het niet he. Simple as that.
Life ain't that complicated ;)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  donderdag 5 september 2013 @ 09:28:02 #140
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130839903
quote:
2s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:20 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Life ain't that complicated ;)
Soms doet Fok me wel eens anders vermoeden ;(
  donderdag 5 september 2013 @ 10:05:16 #141
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130840701
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Soms doet Fok me wel eens anders vermoeden ;(
Herkenbaar ja :D
Sommige mensen maken het zichzelf niet makkelijk ;)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_130843440
Na een dik jaar een relatie gehad te hebben, heb ik mij maar eens ingeschreven bij Paiq om te kijken of het wat is. Resultaat: 14 contacten gehad en bij iedereen is het contact dood gebloed :') . Ik snap er allemaal vrij weinig van. Tijdens het uitgaan vind het vrij makkelijk om nummers te regele/te zoenen/op dates te gaan, maar online is er nog 0,0 interesse getoond. Terwijl ik best wel leuke gesprekken heb gehad. Maar het lijkt erop alsof mensen online een veel te hoge standaard hebben. Dan spreek je fotobewonderaars die jou hoog hebben gescoord aan (foto is een 8.2, dus daar zal het niet aan liggen denk ik) en is het nog verschrikkelijk moeizaam om een gesprek aan de gang te houden. Ik heb het idee dat de man altijd verschrikkelijk veel moeite moet doen om maar enigszins interesse te houden bij de dames. Vaak is het ook nog zo dat ik gematched wordt met iemand die maar nooit online komt? Herkennen meer mensen dit verhaal bij Paiq?
pi_130843626
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:06 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Geloof me. Die zijn er. In mijn geval iig wel.
In dat geval lig je echt veel beter in de markt dan ik.

Het lijkt me makkelijker om dat een beetje af te remmen dan om dat helemaal niet te hebben (zoals ik), maar ach, het gras is altijd groener bij de buren.
pi_130843855
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 11:48 schreef kevin_ het volgende:
Na een dik jaar een relatie gehad te hebben, heb ik mij maar eens ingeschreven bij Paiq om te kijken of het wat is. Resultaat: 14 contacten gehad en bij iedereen is het contact dood gebloed :') . Ik snap er allemaal vrij weinig van. Tijdens het uitgaan vind het vrij makkelijk om nummers te regele/te zoenen/op dates te gaan, maar online is er nog 0,0 interesse getoond. Terwijl ik best wel leuke gesprekken heb gehad. Maar het lijkt erop alsof mensen online een veel te hoge standaard hebben. Dan spreek je fotobewonderaars die jou hoog hebben gescoord aan (foto is een 8.2, dus daar zal het niet aan liggen denk ik) en is het nog verschrikkelijk moeizaam om een gesprek aan de gang te houden. Ik heb het idee dat de man altijd verschrikkelijk veel moeite moet doen om maar enigszins interesse te houden bij de dames. Vaak is het ook nog zo dat ik gematched wordt met iemand die maar nooit online komt? Herkennen meer mensen dit verhaal bij Paiq?
Nee. Waar gaan je gesprekken dan over?
pi_130843937
Dat mensen niet tegelijk met mij online zijn ken ik wel.
Dus dat is steeds een zin heen en weer... Werkt niet supergoed.
  donderdag 5 september 2013 @ 12:09:13 #146
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_130843960
Het gevaar van Paiq is, denk ik, dat veel vrouwen het erg leuk vinden om simpelweg te chatten. Dus als tijdverdrijf te zien tijdens een filmpje, GTST, whatever. Als jij dan niet online bent, dan chatten ze toch lekker met 1 van de andere 10 mannen en verdwijn je letterlijk en figuurlijk naar de achtergrond.

Maar aan de andere kant: er is gewoon te daten via Paiq. Voorbeelden hier legio.
pi_130844068
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:05 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee. Waar gaan je gesprekken dan over?
Werk, studie, uitgaan, reizen en af en toe wat dieper zoals over geloofsovertuiging.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:09 schreef BeamofLight het volgende:
Het gevaar van Paiq is, denk ik, dat veel vrouwen het erg leuk vinden om simpelweg te chatten. Dus als tijdverdrijf te zien tijdens een filmpje, GTST, whatever. Als jij dan niet online bent, dan chatten ze toch lekker met 1 van de andere 10 mannen en verdwijn je letterlijk en figuurlijk naar de achtergrond.

Maar aan de andere kant: er is gewoon te daten via Paiq. Voorbeelden hier legio.
Dat idee heb ik erg vaak online ja. Dat het voor de vrouwen gewoon tijdverdrijf is en ze zat andere opties hebben...
  donderdag 5 september 2013 @ 12:17:01 #148
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_130844158
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:13 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Werk, studie, uitgaan, reizen en af en toe wat dieper zoals over geloofsovertuiging.

[..]

Dat idee heb ik erg vaak online ja. Dat het voor de vrouwen gewoon tijdverdrijf is en ze zat andere opties hebben...
Tis gratis hè, dat bevordert het serieusheidsgehalte niet
pi_130844175
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:13 schreef kevin_ het volgende:

Die heb jij toch ook? Je zegt net dat je er geen problemen mee hebt om bij het uitgaan dingen te regelen.

Ik snap niet waarom je je hier dan druk over maakt. En anders probeer je gewoon een andere site.
  donderdag 5 september 2013 @ 12:22:11 #150
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130844304
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:17 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Die heb jij toch ook? Je zegt net dat je er geen problemen mee hebt om bij het uitgaan dingen te regelen.

Ik snap niet waarom je je hier dan druk over maakt. En anders probeer je gewoon een andere site.
Mee eens. Daarnaast kun je ook gewoon vragen wanneer iemand weer tijd heeft om verder te chatten, telefoonnummer vragen, er zijn best wel mogelijkheden om vanaf Paiq het contact wat te verstevigen en op date te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')