Dat is zeker in de slaapkamer tijdens jullie rollenspellen. Leuk, geniet er van!quote:Op woensdag 4 september 2013 23:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
In mijn eerste post over hem, bijna 8 weken geleden, heb ik hem de schuilnaam/bijnaam "De Dokter" gegeven. Toen heb ik ook uitgelegd dat hij geneeskunde studeert en co-schappen zou gaan lopen.
Overigens noem ik hem zelf ook wel eens dokter *achternaam*
Bibber?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:32 schreef Yuki het volgende:
Overigens noem ik hem zelf ook wel eens dokter *achternaam*
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is zeker in de slaapkamer tijdens jullie rollenspellen. Leuk, geniet er van!
Hij studeert voor gynaecoloog?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:46 schreef Yuki het volgende:
[..]Nee
We hebben vanavond overigens wel doktertje gespeeld. Letterlijk
Vrijdag moet hij lichamelijk onderzoek doen op een simulatiepatiënt en voor die tijd zo veel mogelijk oefenen. Als lieftallig vriendinnetje biedt je jezelf dan natuurlijk aan als vrijwilliger
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij studeert voor gynaecoloog?
Sorry te makkelijk![]()
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geneeskundestudent, dus nee. Zover is hij nog nieten denk niet dat z'n ambitie daar ligt
Het was een algeheel lichamelijk onderzoek, compleet met stethoscoop, stemvork, lampje, etc.
Klieren voelen, neurologische testjes, hart en longen luisteren, palperen, percuteren... Ik weet nu dus hoe groot m'n longen zijn, waar m'n lever en milt precies zitten, dat m'n hartslag niet te voelen is bij m'n enkelen nog wat dingetjes.
Was wel tof eigenlijk. Ik weet nu wat 'm bezighoudt, hij heeft mij het een en ander uitgelegd bij z'n testjes, ik heb hem wat tips gegeven over subtiel omgaan met vrouwen en hun onhandige bh's
Hij blij, ik blij
Haha leuk!quote:Op donderdag 5 september 2013 00:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geneeskundestudent, dus nee. Zover is hij nog nieten denk niet dat z'n ambitie daar ligt
Het was een algeheel lichamelijk onderzoek, compleet met stethoscoop, stemvork, lampje, etc.
Klieren voelen, neurologische testjes, hart en longen luisteren, palperen, percuteren... Ik weet nu dus hoe groot m'n longen zijn, waar m'n lever en milt precies zitten, dat m'n hartslag niet te voelen is bij m'n enkelen nog wat dingetjes.
Was wel tof eigenlijk. Ik weet nu wat 'm bezighoudt, hij heeft mij het een en ander uitgelegd bij z'n testjes, ik heb hem wat tips gegeven over subtiel omgaan met vrouwen en hun onhandige bh's
Hij blij, ik blij
Vind ik ook wel aardig snel. Gewoon je eigen tempo hanteren, als ze dat niet accepteren zou het toch niks zijn geweest.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:01 schreef SugeLucky het volgende:
Is het normaal op paiq dat je na pak em beet 15 minuten chatten met een nieuwe match al wordt gevraagd voor een date, het liefst vanavond nog?
Dit heb ik nou al een paar keer meegemaakt in de 4 dagen dat ik ingeschreven sta en ik voel me serieus een beetje opgejaagd.
Ik wil iemand eerst enigszins leren 'kennen'. Of in ieder geval een aantal dagen achter elkaar wat berichtjes heen en weer sturen voor ik met haar ga eten.
Ben ik niet wanhopig genoeg?
Als er een klik is zou ik eigenlijk niet lang wachten. Aan de andere kant kan ik me ook wel voorstellen dat het dan snel is.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:01 schreef SugeLucky het volgende:
Is het normaal op paiq dat je na pak em beet 15 minuten chatten met een nieuwe match al wordt gevraagd voor een date, het liefst vanavond nog?
Dit heb ik nou al een paar keer meegemaakt in de 4 dagen dat ik ingeschreven sta en ik voel me serieus een beetje opgejaagd.
Ik wil iemand eerst enigszins leren 'kennen'. Of in ieder geval een aantal dagen achter elkaar wat berichtjes heen en weer sturen voor ik met haar ga eten.
Ik zou willen dat ik dat had man. Zelfs als je er niet op ingaat of nog even de boot afhoudt; er is toch een meisje dat achter jou aanzit en zo snel die moeite wil nemen. Dat lijkt me echt awesomequote:Op donderdag 5 september 2013 00:01 schreef SugeLucky het volgende:
Geloof me. Die zijn er. In mijn geval iig wel. Het enige probleem met mij is dat ik dan ook wordt meegesleurd in dat tempo. Als ze je dan keihard laten vallen (Waar ze ook toe in staat zijn) blijf jij met een kutgevoel achter. Probeer zelf nu wat relaxter erin te blijven, maar lukt niet altijd. Is ook afhankelijk van of je iemand echt leuk vind of niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat had man. Zelfs als je er niet op ingaat of nog even de boot afhoudt; er is toch een meisje dat achter jou aanzit en zo snel die moeite wil nemen. Dat lijkt me echt awesome![]()
Life ain't that complicatedquote:Op donderdag 5 september 2013 09:07 schreef Cue_ het volgende:
Als je zin hebt om die avond te daten, dan doe je dat. Zo niet, dan doe je het niet he. Simple as that.
Soms doet Fok me wel eens anders vermoedenquote:Op donderdag 5 september 2013 09:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Life ain't that complicated
Herkenbaar jaquote:Op donderdag 5 september 2013 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Soms doet Fok me wel eens anders vermoeden
In dat geval lig je echt veel beter in de markt dan ik.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:06 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Geloof me. Die zijn er. In mijn geval iig wel.
Nee. Waar gaan je gesprekken dan over?quote:Op donderdag 5 september 2013 11:48 schreef kevin_ het volgende:
Na een dik jaar een relatie gehad te hebben, heb ik mij maar eens ingeschreven bij Paiq om te kijken of het wat is. Resultaat: 14 contacten gehad en bij iedereen is het contact dood gebloed. Ik snap er allemaal vrij weinig van. Tijdens het uitgaan vind het vrij makkelijk om nummers te regele/te zoenen/op dates te gaan, maar online is er nog 0,0 interesse getoond. Terwijl ik best wel leuke gesprekken heb gehad. Maar het lijkt erop alsof mensen online een veel te hoge standaard hebben. Dan spreek je fotobewonderaars die jou hoog hebben gescoord aan (foto is een 8.2, dus daar zal het niet aan liggen denk ik) en is het nog verschrikkelijk moeizaam om een gesprek aan de gang te houden. Ik heb het idee dat de man altijd verschrikkelijk veel moeite moet doen om maar enigszins interesse te houden bij de dames. Vaak is het ook nog zo dat ik gematched wordt met iemand die maar nooit online komt? Herkennen meer mensen dit verhaal bij Paiq?
Werk, studie, uitgaan, reizen en af en toe wat dieper zoals over geloofsovertuiging.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee. Waar gaan je gesprekken dan over?
Dat idee heb ik erg vaak online ja. Dat het voor de vrouwen gewoon tijdverdrijf is en ze zat andere opties hebben...quote:Op donderdag 5 september 2013 12:09 schreef BeamofLight het volgende:
Het gevaar van Paiq is, denk ik, dat veel vrouwen het erg leuk vinden om simpelweg te chatten. Dus als tijdverdrijf te zien tijdens een filmpje, GTST, whatever. Als jij dan niet online bent, dan chatten ze toch lekker met 1 van de andere 10 mannen en verdwijn je letterlijk en figuurlijk naar de achtergrond.
Maar aan de andere kant: er is gewoon te daten via Paiq. Voorbeelden hier legio.
Tis gratis hè, dat bevordert het serieusheidsgehalte nietquote:Op donderdag 5 september 2013 12:13 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Werk, studie, uitgaan, reizen en af en toe wat dieper zoals over geloofsovertuiging.
[..]
Dat idee heb ik erg vaak online ja. Dat het voor de vrouwen gewoon tijdverdrijf is en ze zat andere opties hebben...
Die heb jij toch ook? Je zegt net dat je er geen problemen mee hebt om bij het uitgaan dingen te regelen.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:13 schreef kevin_ het volgende:
Dat idee heb ik erg vaak online ja. Dat het voor de vrouwen gewoon tijdverdrijf is en ze zat andere opties hebben...
Mee eens. Daarnaast kun je ook gewoon vragen wanneer iemand weer tijd heeft om verder te chatten, telefoonnummer vragen, er zijn best wel mogelijkheden om vanaf Paiq het contact wat te verstevigen en op date te gaan.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die heb jij toch ook? Je zegt net dat je er geen problemen mee hebt om bij het uitgaan dingen te regelen.
Ik snap niet waarom je je hier dan druk over maakt. En anders probeer je gewoon een andere site.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |