Waar plaats ik een vrouw op een voetstuk dan? Enige wat ik gedaan heb met de 3 voorbeelden is aantonen dat de karakters ver uit elkaar kunnen liggen maar dat wanneer de zelfde voorkeuren / karakters bij elkaar komen ze 1 ding gemeen hebben. De relatie werkt prima.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:49 schreef firefly3 het volgende:
Alle vrouwen zijn gelijk ook_gek, geen voetstuk
Ja, ze voelen zijn wanhoop waarschijnlijk. Vandaar alle "je bent een leuke vent maar..." reacties. Niets is zo onaantrekkelijk voor vrouwenquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:43 schreef Kekaa het volgende:
Wat een gedoe allemaal. Wel denk ik ook dat HJ wel een beetje te graag wil. Drie in 1 week...
Vrouwen hebben liever een vent die geen interesse in ze heeftquote:Op zondag 8 september 2013 00:03 schreef Kola het volgende:
[..]
Ja, ze voelen zijn wanhoop waarschijnlijk. Vandaar alle "je bent een leuke vent maar..." reacties. Niets is zo onaantrekkelijk voor vrouwen.
Misvatting. Er zit een wereld van verschil tussen interesse en wanhoop. Bij sommigen spat het er gewoon vanaf.quote:Op zondag 8 september 2013 00:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen hebben liever een vent die geen interesse in ze heeft
Vrouwen worden wanhopig als die leuke kerel geen interesse in ze heeft jaquote:Op zondag 8 september 2013 00:12 schreef Kola het volgende:
[..]
Misvatting. Er zit een wereld van verschil tussen interesse en wanhoop. Bij sommigen spat het er gewoon vanaf.
Vaak is één van de twee verliefder dan de ander.quote:Op zondag 8 september 2013 00:06 schreef Chawi het volgende:
Wat is dat toch met "op het voetstuk plaatsen" en dat het negatief is?
In de verliefdheidsperiode doe je dat toch? Beide kanten op. De wereld bestaat dan toch even uit 2 mensen alleen?
Misschien dat mensen het anders willen/ervaren, maar dan stap ik wel een deur verder
Precies, en dat is toch het mooie eraan, dat iemand je zo weet te boeien voor een tijd. En nee, het komt niet altijd van twee kanten, nogal wiedes, maar om dan maar zo strategisch te gaan handelen.quote:Op zondag 8 september 2013 00:06 schreef Chawi het volgende:
In de verliefdheidsperiode doe je dat toch? Beide kanten op. De wereld bestaat dan toch even uit 2 mensen alleen?
Misschien dat mensen het anders willen/ervaren, maar dan stap ik wel een deur verder
Je moet alles eens gedaan hebben. Is best leuk om te doen, het hangt er van af hoe je er alleen zelf in staatquote:Op zondag 8 september 2013 00:16 schreef japiedevlugge het volgende:
Mwa, 3 in een week. Ik zou er geen zin in hebben.
Oops. Will do.quote:Op zondag 8 september 2013 00:22 schreef Chawi het volgende:
Reageer jij nou maar eens op je DM. Zit nu zelfs al hier te posten uit verveling
quote:Op zondag 8 september 2013 00:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hoop trollen in het topic vanavond. Interessant om te lezen, dat wel. Nog even en ik ga de mannelijke - voormalige - Andromache worden.
De eerste biedt zich al aanquote:Op zondag 8 september 2013 00:22 schreef Chawi het volgende:
Reageer jij nou maar eens op je DM. Zit nu zelfs al hier te posten uit verveling
Dit valt nog wel mee. Een tijdje terug had ik er vijf binnen een week. Al was dat wel iets teveel van het goede, toegegeven...quote:Op zondag 8 september 2013 00:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet alles eens gedaan hebben. Is best leuk om te doen, het hangt er van af hoe je er alleen zelf in staat
Sommige vrouwen ja. Maar misschien ook omdat mannen wat makkelijker en minder afwijzend zijn over het algemeen. Veel vrouwen zijn de drama makers die het verpesten. Worden ze gedumpt dan manipuleren ze zich weer een weg terug. Tot ze er zelf klaar mee zijn. Ik heb ook altijd het idee dat ze een beetje van die zwakkere figuren uitzoeken, waar ze overheen kunnen schreeuwen. Ondertussen zeiken dat hij te lief is en dat ze een echte vent willen waar ze niet zo overheen kunnen lopen. Één en al onzekerheid. Een man die er niets van moet weten zien ze als dominanter, alsof ze daar beneden staan, dan is de wanhoop dichtbij en die grote bek snel verdwenen. Tja, vrouwen.quote:Op zondag 8 september 2013 00:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen worden wanhopig als die leuke kerel geen interesse in ze heeft ja![]()
Ik denk trouwens niet dat het van H_J afspat...

Niet wanneer het van 1 kant komtquote:Op zondag 8 september 2013 00:06 schreef Chawi het volgende:
Gewoon een contract opstellen met een termijn waarin de verliefdheid mag plaatsvinden op straffe van een schadevergoeding, weet iedereen waar hij aan toe is.quote:
Laat ze lekker ouwehoeren Yuki! Jij en hij weten alleen wat er echt gebeurd is. Hoop dat je ergens de afsluiting of aansluiting weer kan vindenquote:Op zondag 8 september 2013 00:27 schreef Yuki het volgende:
Tof wel dat velen hier weten hoe De Dokter denkt en wat hij voelt[ afbeelding ]
Ik heb reden genoeg om aan te nemen dat hij ook verliefd is/was op mij en wel degelijk serieus verder wilde. Ik voel alleen niet de behoefte om die redenen hier te delen.
Heb ik me vergist? Misschien. Ik denk echter dat hij uit blinde paniek heeft gehandeld.
Maakt het überhaupt uit? Nee, verdriet doet het me sowieso.
Speculaties mogen verder achterwege blijven. Ik vond het wel zo eerlijk om ook de break-up hier te delen, maar dat was wel het laatste. Dit hoofdstuk in het topic is uit.
Dat heet toch alimentatie??quote:Op zondag 8 september 2013 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon een contract opstellen met een termijn waarin de verliefdheid mag plaatsvinden op straffe van een schadevergoeding, weet iedereen waar hij aan toe is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |