abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130928956
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dramatische dateweek achter de rug...

I lost my mojo... :'(
Misschien moet je het niet via internet proberen?

De dingen die ervoor lijken te zorgen dat iemand juist voor jou is, hoeven helemaal niet de dingen te zijn die jij denkt. Als je iemand in het echt ontmoet kan er simpelweg chemie zijn, terwijl je haar via internet misschien niet eens interessant had gevonden.

Je werpt drempels op online. Iedereen doet dat. Terwijl je in de kroeg elkaar gewoon tegen het lijf loopt, oogcontact hebt en de rest is history.

Feromonen worden niet ondersteund door tcp/ip :P Get over it. Zet die PC uit en ga iets ondernemen waar je vrouwen tegenkomt. Datingsites zijn kansloos. Verspilde moeite.
Monkey see, monkey do.
pi_130928994
Badobsession kloon van?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_130929174
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:42 schreef habitue het volgende:
Badobsession kloon van?
Dat lijkt me wel duidelijk. :')
pi_130929259
Ben ik toch benieuwd wie jullie denken dat ik ben dan.
Monkey see, monkey do.
  zaterdag 7 september 2013 @ 21:50:51 #255
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130929285
Sorry verkeerde account :@
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_130929373
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:34 schreef Yuki het volgende:

[..]

In zijn ogen is het nu studie en afleiding (alles buiten z'n studie). Daar zitten hele belangrijke dingen bij, zoals de zorg voor z'n moeder. Het merendeel valt niet te veranderen, dus wijken nu alleen nieuwe (leuke) verplichtingen... Z'n relatie.

Ik ben van mening dat we wel een weg kunnen vinden, kunnen proberen het op te lossen. Hij handelt volgens mij echter uit blinde paniek, denkt rationeel een keuze te maken (ongeacht wat ik voel, het kost tijd dus het moet stoppen) maar is daarin alles behalve rationeel.
Als hij echt nog verliefd was dan zou hij je niet zo makkelijk aan de kant zetten. Dat studie gedoe is overduidelijk een excuus, daar val je toch niet voor.
pi_130929716
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:03 schreef ook_gek het volgende:
De uitleg van de dokter kan ik zeer goed begrijpen zoals ik eerder melde. Soms moet je hele moeilijke offers brengen om je einddoel te behalen. En daar kan soms mensen bij gekwetst worden. Ik vind dat heel erg knap als je zo gedreven en kei hart kan zijn.
Ik ben iemand die heel hard en gedreven kan zijn soms, maar als ik in een relatie zit en van iemand hou dan is het uitmaken wel het andere uiterste om zo'n reden.

Er zijn tijden geweest dat ik werk, sporten en studie voor liet gaan op mijn vriendin.. maar ik maakte het niet uit. Ik zag haar simpelweg wat minder. Af en toe even bellen etc.

Tsja, je moet wat als je 50 uur per week werkt en daarnaast 3 avonden per week sport en ook nog een studie volgt. Zo heb ik jaren geleefd. Voordat ik uiteraard ten onderging aan de stress.. maar dat is een ander verhaal :X

Het komt op mij iig over als een smoesje om er makkelijk vanaf te zijn en ik zou er in haar positie geen moeite meer in steken.
Monkey see, monkey do.
pi_130930256
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:03 schreef BadObsession het volgende:

[..]

Ik ben iemand die heel hard en gedreven kan zijn soms, maar als ik in een relatie zit en van iemand hou dan is het uitmaken wel het andere uiterste om zo'n reden.

Er zijn tijden geweest dat ik werk, sporten en studie voor liet gaan op mijn vriendin.. maar ik maakte het niet uit. Ik zag haar simpelweg wat minder. Af en toe even bellen etc.

Tsja, je moet wat als je 50 uur per week werkt en daarnaast 3 avonden per week sport en ook nog een studie volgt. Zo heb ik jaren geleefd. Voordat ik uiteraard ten onderging aan de stress.. maar dat is een ander verhaal :X

Het komt op mij iig over als een smoesje om er makkelijk vanaf te zijn en ik zou er in haar positie geen moeite meer in steken.
50 uur _O-
pi_130930331
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:19 schreef Geerd het volgende:

[..]

50 uur _O-
Te weinig voor jou? :P

Ik werk nu 36 uur per week en verdien een stuk meer dan toen :+ Dus het heeft wel zijn vruchten afgeworpen.
Monkey see, monkey do.
pi_130930378
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:21 schreef BadObsession het volgende:

[..]

Te weinig voor jou? :P

Ik werk nu 36 uur per week en verdien een stuk meer dan toen :+ Dus het heeft wel zijn vruchten afgeworpen.
Neuh ik wou een ladder neer zetten ;) Respect hoor vol aan de bak en studie derbij.
Werk zelf ook 36 uur volgens rooster dan, altijd laat heerlijk uitslapen :P
pi_130930533
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:53 schreef Kola het volgende:

[..]

Als hij echt nog verliefd was dan zou hij je niet zo makkelijk aan de kant zetten. Dat studie gedoe is overduidelijk een excuus, daar val je toch niet voor.
Ik Kola heeft gelijk :Y

Hoi Kola :W
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:36:38 #262
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_130930854
quote:
3s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:27 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik Kola heeft gelijk :Y

Hoi Kola :W
Is toch maar de vraag. Wat je beschrijft is eigenlijk een situatie vanuit een rustig leven waar er ruimte voor liefde is. Maar als iemand zich verdrukt voelt door allerlei dingen om hem heen kan iemand uit paniek wel degelijk zijn eigen liefde opofferen.

Het is vooral moeilijk om het zo van de zijlijn te beoordelen, maar het kan best kloppen. Het kan ook zijn dat hij er inderdaad gewoon niets meer in ziet maar goed.
Grijp ze!
pi_130931230
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:36 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Is toch maar de vraag. Wat je beschrijft is eigenlijk een situatie vanuit een rustig leven waar er ruimte voor liefde is. Maar als iemand zich verdrukt voelt door allerlei dingen om hem heen kan iemand uit paniek wel degelijk zijn eigen liefde opofferen.

Het is vooral moeilijk om het zo van de zijlijn te beoordelen, maar het kan best kloppen. Het kan ook zijn dat hij er inderdaad gewoon niets meer in ziet maar goed.
Lul niet zo sjiek man :')
  zaterdag 7 september 2013 @ 23:01:16 #264
402989 japiedevlugge
pi_130931593
quote:
12s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:49 schreef Geerd het volgende:

[..]

Lul niet zo sjiek man :')
Business as usual Geertje.
Grijp ze!
pi_130931632
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:01 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Business as usual Geertje.
Geertje Wilders? Ik heet geen Geert
pi_130931698
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:05 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dit was nummer 15 van dit jaar, en hoe leuk dat ook moge klinken, als het irl niet echt klikt (hetzij in mijn beleving, hetzij in de hare) heb je er nog niet veel aan. Om nu zelf vijf keer op rij ''gefriendzoned'' te worden zet me toch aan het denken... :{
Nummer 15 al? Dacht dat ik er veel had met 10. :P. Maar je hebt gelijk. Wigenlijk heb ik maar voor 2 meer gevoeld dan vriendschap en uitgerekend zij zagen t niet te zitten. Jammer maar hetzij zo.
pi_130931746
quote:

[..]

Zo ineens? Die verdrukking heb ik vaker wel gezien bij mensen, maar dat was echt opbouwend waar het na een langere tijd barstte. Van iets naar niets is meestal gewoon zo als het gevoel er niet meer is of er geen toekomst in ziet en diegene zijn tijd aan andere -belangrijkere- dingen wil besteden. Waar het hier ook meer op lijkt. Als hij zo dol op haar was, smoorverliefd en alles ging zo perfect, dan had hij het niet afgekapt op deze manier. Echt niet.

[ Bericht 10% gewijzigd door Kola op 07-09-2013 23:12:00 ]
pi_130931759
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:53 schreef Kola het volgende:

[..]

Inderdaad, waarschijnlijk was Yuki het vakantietussendoortje van acht weken en iets te gretig in het benoemen van bepaalde zaken. Of er nu sprake was van een relatie, dit dat. Niet toevoegen op facebook et cetera.
pi_130932360
Kan je reactie waarderen ook_gek, maar als je online verhaaltjes post over iemand gaan de bellen bij me rinkelen, en hard ook.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130932546
quote:

[..]

Tja, wat maakt het uit of hij de liefde wegdrukt of sowieso niet voelde. Ik beide gevallen voelt ie niets voor je.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_130932738
Wat een gedoe allemaal. Wel denk ik ook dat HJ wel een beetje te graag wil. Drie in 1 week...

Bij mij dacht ik dat het een beetje de goede kant op ging met mn fling. Nadat ik dat afgeschreven had vorige week. Hij sprak me maandag aan dat ie me toch wel leuk vond, maar dit moment niet goed is. Over 4mnd ofzo.
En ik wil zelf ook teveel en te snel. Afgelopen donderdag was het ook heel gezellig, behalve het einde van de avond voor mij. Teveel drank enzo.
Nu mn eigen advies opvolgen en het laten rusten...
  zaterdag 7 september 2013 @ 23:46:41 #272
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130932854
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:30 schreef firefly3 het volgende:
Kan je reactie waarderen ook_gek, maar als je online verhaaltjes post over iemand gaan de bellen bij me rinkelen, en hard ook.
Opmerkelijk want jij verteld maar al te graag en zeer gretig over je eigen avonturen met vrouwen. Zelfs als er totaal geen aanleiding is knal jij er een versier verhaal in. Dat valt toch echt onder de zelfde noemer als de Dokter verhalen.

Maar goed, ze was enthousiast en deelde graag hoe de zaken er voor staan. Niks mis mee toch? Is weer eens wat anders in dit topic. Ben het wel met je eens dat het snel ging. Maar wat ik zeg, persoon afhankelijk he. Wie weet stond hij daar juist het zelfde in. Dat weten we natuurlijk niet. Maar stel dat hij het zelfde idee over dit soort situaties heeft als ik die heb, dan was het gedoemd te mislukken wegen plakken, klef en snel. Afgaande op de verhalen die ik gelezen heb dan he. Maar ach wat maakt het allemaal uit toch? Neem bv mijn vrienden kring op dit moment. Vriendin 1 is binnen 10 maanden getrouwd, vriendin 2 is na 14 maanden gaan samen wonen en vriendin 3 is pas na 3 jaar relatie gaan samen wonen. Alle 3 totaaaaaaaal verschillend maar ze hebben wel 1 ding gemeen. Alle 3 zijn ze zeer tevreden over de gang van hun relatie net als hun partners.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_130932899
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds vaak het idee dat hij gewoon een grote troll is.
Ik heb al met zeven fokkers gemeet ongeveer. Twee waren negatief, de anderen positief. Als je actie wilt ondernemen mag je gerust mee. Ik ga toevallig zo ook met een fokker weg.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130932979
Alle vrouwen zijn gelijk ook_gek, geen voetstuk
pi_130933003
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb al met zeven fokkers gemeet ongeveer. Twee waren negatief, de anderen positief. Als je actie wilt ondernemen mag je gerust mee. Ik ga toevallig zo ook met een fokker weg.
Nee ik ga een week negerinnen versieren :9
  zaterdag 7 september 2013 @ 23:57:41 #276
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130933300
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:49 schreef firefly3 het volgende:
Alle vrouwen zijn gelijk ook_gek, geen voetstuk
Waar plaats ik een vrouw op een voetstuk dan? Enige wat ik gedaan heb met de 3 voorbeelden is aantonen dat de karakters ver uit elkaar kunnen liggen maar dat wanneer de zelfde voorkeuren / karakters bij elkaar komen ze 1 ding gemeen hebben. De relatie werkt prima.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_130933521
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:43 schreef Kekaa het volgende:
Wat een gedoe allemaal. Wel denk ik ook dat HJ wel een beetje te graag wil. Drie in 1 week...
Ja, ze voelen zijn wanhoop waarschijnlijk. Vandaar alle "je bent een leuke vent maar..." reacties. Niets is zo onaantrekkelijk voor vrouwen

[ Bericht 3% gewijzigd door Kola op 08-09-2013 00:10:36 ]
pi_130933631
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:03 schreef Kola het volgende:

[..]

Ja, ze voelen zijn wanhoop waarschijnlijk. Vandaar alle "je bent een leuke vent maar..." reacties. Niets is zo onaantrekkelijk voor vrouwen.
Vrouwen hebben liever een vent die geen interesse in ze heeft :')
pi_130933649
Wat is dat toch met "op het voetstuk plaatsen" en dat het negatief is?
In de verliefdheidsperiode doe je dat toch? Beide kanten op. De wereld bestaat dan toch even uit 2 mensen alleen?

Misschien dat mensen het anders willen/ervaren, maar dan stap ik wel een deur verder :)
pi_130933846
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Vrouwen hebben liever een vent die geen interesse in ze heeft :')
Misvatting. Er zit een wereld van verschil tussen interesse en wanhoop. Bij sommigen spat het er gewoon vanaf.
pi_130933932
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:12 schreef Kola het volgende:

[..]

Misvatting. Er zit een wereld van verschil tussen interesse en wanhoop. Bij sommigen spat het er gewoon vanaf.
Vrouwen worden wanhopig als die leuke kerel geen interesse in ze heeft ja :P

Ik denk trouwens niet dat het van H_J afspat...
  zondag 8 september 2013 @ 00:16:22 #282
402989 japiedevlugge
pi_130933969
Mwa, 3 in een week. Ik zou er geen zin in hebben.

Maar laten we wel wezen, 9/10 online dates worden niets. Dus als je een tijdje bezig bent dan ga je niet als je met één iemand in gesprek bent, dat andere leuke meisje principieel negeren. Dan ben je gewoon niet slim bezig.
Grijp ze!
pi_130933997
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:06 schreef Chawi het volgende:
In de verliefdheidsperiode doe je dat toch? Beide kanten op. De wereld bestaat dan toch even uit 2 mensen alleen?

Misschien dat mensen het anders willen/ervaren, maar dan stap ik wel een deur verder :)
Vaak is één van de twee verliefder dan de ander.
pi_130934059
Ja én? Dat is toch het risico van het spel?
pi_130934133
quote:

Precies, en dat is toch het mooie eraan, dat iemand je zo weet te boeien voor een tijd. En nee, het komt niet altijd van twee kanten, nogal wiedes, maar om dan maar zo strategisch te gaan handelen. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_130934173
Hear hear Fascination!

Allemaal zelfbescherming in plaats van genieten van wat wel is geweest :D
pi_130934176
Hoop trollen in het topic vanavond. Interessant om te lezen, dat wel. Nog even en ik ga de mannelijke - voormalige - Andromache worden.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_130934196
Reageer jij nou maar eens op je DM. Zit nu zelfs al hier te posten uit verveling :+
  zondag 8 september 2013 @ 00:23:20 #289
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130934205
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:16 schreef japiedevlugge het volgende:
Mwa, 3 in een week. Ik zou er geen zin in hebben.

Je moet alles eens gedaan hebben. Is best leuk om te doen, het hangt er van af hoe je er alleen zelf in staat :)
pi_130934208
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:22 schreef Chawi het volgende:
Reageer jij nou maar eens op je DM. Zit nu zelfs al hier te posten uit verveling :+
Oops. Will do.
pi_130934214
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 00:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hoop trollen in het topic vanavond. Interessant om te lezen, dat wel. Nog even en ik ga de mannelijke - voormalige - Andromache worden.
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:22 schreef Chawi het volgende:
De eerste biedt zich al aan O+
pi_130934241
Ssssst Faxie _O-
pi_130934242
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je moet alles eens gedaan hebben. Is best leuk om te doen, het hangt er van af hoe je er alleen zelf in staat :)
Dit valt nog wel mee. Een tijdje terug had ik er vijf binnen een week. Al was dat wel iets teveel van het goede, toegegeven... :')
pi_130934265
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:15 schreef Faxie het volgende:

[..]

Vrouwen worden wanhopig als die leuke kerel geen interesse in ze heeft ja :P

Ik denk trouwens niet dat het van H_J afspat...
Sommige vrouwen ja. Maar misschien ook omdat mannen wat makkelijker en minder afwijzend zijn over het algemeen. Veel vrouwen zijn de drama makers die het verpesten. Worden ze gedumpt dan manipuleren ze zich weer een weg terug. Tot ze er zelf klaar mee zijn. Ik heb ook altijd het idee dat ze een beetje van die zwakkere figuren uitzoeken, waar ze overheen kunnen schreeuwen. Ondertussen zeiken dat hij te lief is en dat ze een echte vent willen waar ze niet zo overheen kunnen lopen. Één en al onzekerheid. Een man die er niets van moet weten zien ze als dominanter, alsof ze daar beneden staan, dan is de wanhoop dichtbij en die grote bek snel verdwenen. Tja, vrouwen.
  zondag 8 september 2013 @ 00:27:04 #295
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130934325
Tof wel dat velen hier weten hoe De Dokter denkt en wat hij voelt :')14.gif

Ik heb reden genoeg om aan te nemen dat hij ook verliefd is/was op mij en wel degelijk serieus verder wilde. Ik voel alleen niet de behoefte om die redenen hier te delen.
Heb ik me vergist? Misschien. Ik denk echter dat hij uit blinde paniek heeft gehandeld.

Maakt het überhaupt uit? Nee, verdriet doet het me sowieso.

Speculaties mogen verder achterwege blijven. Ik vond het wel zo eerlijk om ook de break-up hier te delen, maar dat was wel het laatste. Dit hoofdstuk in het topic is uit.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_130934337
quote:

Niet wanneer het van 1 kant komt :')
pi_130934455
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:27 schreef Geerd het volgende:

[..]

Want dat weet je van te voren?
pi_130934462
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:27 schreef Geerd het volgende:

[..]

Gewoon een contract opstellen met een termijn waarin de verliefdheid mag plaatsvinden op straffe van een schadevergoeding, weet iedereen waar hij aan toe is. :)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_130934533
quote:
2s.gif Op zondag 8 september 2013 00:27 schreef Yuki het volgende:
Tof wel dat velen hier weten hoe De Dokter denkt en wat hij voelt :')[ afbeelding ]

Ik heb reden genoeg om aan te nemen dat hij ook verliefd is/was op mij en wel degelijk serieus verder wilde. Ik voel alleen niet de behoefte om die redenen hier te delen.
Heb ik me vergist? Misschien. Ik denk echter dat hij uit blinde paniek heeft gehandeld.

Maakt het überhaupt uit? Nee, verdriet doet het me sowieso.

Speculaties mogen verder achterwege blijven. Ik vond het wel zo eerlijk om ook de break-up hier te delen, maar dat was wel het laatste. Dit hoofdstuk in het topic is uit.
Laat ze lekker ouwehoeren Yuki! Jij en hij weten alleen wat er echt gebeurd is. Hoop dat je ergens de afsluiting of aansluiting weer kan vinden :). Laat het niet jouzelf als persoon bepalen.

Het is zijn manier om er mee om te gaan. Niet een reflectie op jou als persoon!
pi_130934623
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:31 schreef Fascination het volgende:

[..]

Gewoon een contract opstellen met een termijn waarin de verliefdheid mag plaatsvinden op straffe van een schadevergoeding, weet iedereen waar hij aan toe is. :)
Dat heet toch alimentatie??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')