Zo zijn sommige vrouwen. Die zijn dol op de aandacht die ze op dat moment krijgen en verhullen dat wel eens in zoiets.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:19 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ff voor de duidelijkheid. Dat waren 12 dates met dezelfde persoon he? waar alles op en eraan zat. Dus ja dan kun je je wel voorstellen dat ik het ineens vreemd vind dat er geen "gevoel" meer is. Zoiets merk je volgens mij ook wel 6 dates eerder.
Ik heb één keer gedate met iemand waar ik zelf geen gevoel voor had en waar dat ook niet ging groeien. Alle 4 de dates gewoon gezellig zitten kletsen en afgesloten met 3 zoenen op de wang. Maar nee, vrouwen sturen allerlei liefdevolle whatsapp berichten, zoenen je vol op je mond, hebben sex met je om vervolgens te zeggen dat ze toch geen gevoel voor je hebben.![]()
En dat dus.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:23 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Moet je als man eens doen ... dan ben je ineens een klootzakAan de andere kant, beter nu dan na 7 jaar (spreek uit ervaring)
inderdaadquote:
Ken het gevoel. Zo ontiegelijk knudde omdat de gevoelens die je dan hebt niet binnen 24 uur verdwenen zijn. Ik had ook tamelijk wat tijd nodig om over mijn laatste date heen te komen. Kwam omdat het contact zo vaak was maanden lang.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik een date waar ik op slag verliefd op werd. HJ zou het het "wowgevoel" noemen. Niet verlust, wat ook kan, echt helemaal tot in mijn tenen verliefd, klopte precies zeg maar. Echt alles. Dacht ik
Hij zag het uiteindelijk niet zo ondanks zijn initiële enthousiasme en was hevig aan het rebounden, bleek. Heb het echt wel even moeilijk gehad na een aantal dates, toen ik vage berichtjes terug kreeg en uiteindelijk helemaal niets meer. Het is laf maar ik begrijp het ook wel. Het is nooit leuk om iemand te kwetsen.
Herken dit. Bij mij duurde het ook 2 weken een keer na 2 maanden behoorlijk intensief contact te hebben gehad. Zeker ook omdat het nogal vaag eindigde en ik er nooit een duidelijk antwoord op heb gehad.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:16 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ken het gevoel. Zo ontiegelijk knudde omdat de gevoelens die je dan hebt niet binnen 24 uur verdwenen zijn. Ik had ook tamelijk wat tijd nodig om over mijn laatste date heen te komen. Kwam omdat het contact zo vaak was maanden lang.
Mooi zo. Ik heb afgelopen weekend er even meegezeten, maar heb inmiddels alweer een telnummer gescoord, dus we kunnen weer appen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heb er begin vorige week paar dagen mee gezeten na dik anderhalve maand fijn gedate te hebben. Nu blik weer vooruit
quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:19 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Maar nee, vrouwen sturen allerlei liefdevolle whatsapp berichten, zoenen je vol op je mond, hebben sex met je om vervolgens te zeggen dat ze toch geen gevoel voor je hebben.![]()
Goed bezig man!quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:57 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik heb afgelopen weekend er even meegezeten, maar heb inmiddels alweer een telnummer gescoord, dus we kunnen weer appen.
Ja bedoel niet alle vrouwen natuurlijk, maar toevallig loop ik ze wel elke keer tegen het lijfquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:22 schreef Yuki het volgende:
En toen was het ineens voorbij. De Dokter heeft het gevoel dat hij verkeerde keuzes maakt, dat hij z'n tijd aan afleiding besteedt ipv z'n studie... En dus heeft hij gisteren, geheel onverwachts en oneerlijk rigoureus, een punt achter onze relatie gezet. Zomaar, pats boem. Niet vechten, geen oplossing zoeken en proberen het te redden... Paniek, angst dat hij z'n studie verprutst en dus moet ik wijken.
Acht heerlijke weken waarin geen vuiltje aan de lucht leek te zijn in één keer, rücksichtslos, weggegooid.
Needless to say dat ik ontzettend geschrokken en verdrietig ben.
Huh? Dit klinkt echt heel vaag.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:22 schreef Yuki het volgende:
En toen was het ineens voorbij. De Dokter heeft het gevoel dat hij verkeerde keuzes maakt, dat hij z'n tijd aan afleiding besteedt ipv z'n studie... En dus heeft hij gisteren, geheel onverwachts en oneerlijk rigoureus, een punt achter onze relatie gezet. Zomaar, pats boem. Niet vechten, geen oplossing zoeken en proberen het te redden... Paniek, angst dat hij z'n studie verprutst en dus moet ik wijken.
Acht heerlijke weken waarin geen vuiltje aan de lucht leek te zijn in één keer, rücksichtslos, weggegooid.
Erg vervelend voor je. Ken het gevoel wel als zoiets totaal onverwachts komt. Wel vreemde reden ook.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:22 schreef Yuki het volgende:
In zijn ogen is het nu studie en afleiding (alles buiten z'n studie). Daar zitten hele belangrijke dingen bij, zoals de zorg voor z'n moeder. Het merendeel valt niet te veranderen, dus wijken nu alleen nieuwe (leuke) verplichtingen... Z'n relatie.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Huh? Dit klinkt echt heel vaag.Een vriendin hebben is toch wel wat meer dan "afleiding".
Gisteravond zijn we er niet uitgekomen. Sterker nog, het werd even ruzie.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:33 schreef Kekaa het volgende:
Ahhh Yuki, echt klote!
Valt er niet over te praten met hem?
Ja, klinkt inderdaad als een paniekactie. Misschien draait hij over een tijdje wel bij. Nou ja, sterkte iig.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
In zijn ogen is het nu studie en afleiding (alles buiten z'n studie). Daar zitten hele belangrijke dingen bij, zoals de zorg voor z'n moeder. Het merendeel valt niet te veranderen, dus wijken nu alleen nieuwe (leuke) verplichtingen... Z'n relatie.
Ik ben van mening dat we wel een weg kunnen vinden, kunnen proberen het op te lossen. Hij handelt volgens mij echter uit blinde paniek, denkt rationeel een keuze te maken (ongeacht wat ik voel, het kost tijd dus het moet stoppen) maar is daarin alles behalve rationeel.
Erg kut voor je.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:22 schreef Yuki het volgende:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gisteravond zijn we er niet uitgekomen. Sterker nog, het werd even ruzie.
Ik laat 'm nu maar even met rust, want pushen = verliezen. Ik hoop dat hij tot rust komt, kan bezinnen en zich bedenkt. Ik vrees echter 't ergste.
huh wat wtf...kolere Yuki...da's kut! damnquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:22 schreef Yuki het volgende:
Ten eerste zwaar kut voor je! Zeker ook omdat het volledig onverwachts komt!quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:22 schreef Yuki het volgende:
Ja hoor, firefly heeft weer een verklaringquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:10 schreef firefly3 het volgende:
Je zette hem op zo'n hoog voetstuk dat te zien was met "de Dokter" verhalen op het internet, dat hij het een beetje benauwt kreeg hoe je was. Ook_gek zei dat je op het begin ook te hard van stapel liep.
Dan was je niet te plakkerig, wat je wilt. Idcquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja hoor, firefly heeft weer een verklaringalle wijsheid in pacht
Houd toch eens je smoel over dingen waar je niets van weet, idioot.
Kerel, ze was/is verliefd en daar enthousiast over...let it bequote:Op zaterdag 7 september 2013 18:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan was je niet te plakkerig, wat je wilt. Idc
Tja, als ik hoor hoe ze over hem praatte vond ze hem gewoon echt leuk en was ze verliefd. Naar mijn idee liep alles ook lekker als ik die verhalen zo leesde en kwam het ook volstrekt onverwacht. Denk dat jouw verhaal dus niet helemaal opgaat.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan was je niet te plakkerig, wat je wilt. Idc
Idd...quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:58 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Kerel, ze was/is verliefd en daar enthousiast over...let it be
Ik heb nog steeds vaak het idee dat hij gewoon een grote troll is.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd...
Firefly heeft volgens mij het empathisch vermogen van een steen...
Dat vond ik inderdaad, maar je vergeet dat het persoons gebonden is. Wie weet stond hij daar precies het zelfde in. Dus dat is alleen maar gissen. Het was toen ook een opmerking van uit mijn eigen oogpunt en mening. Personelijk vond ik het te snel gaan. Ipv ooh ja leuk enz te doen denk ik bijna over alles anders en vraag of zeg ik dingen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:10 schreef firefly3 het volgende:
Je zette hem op zo'n hoog voetstuk dat te zien was met "de Dokter" verhalen op het internet, dat hij het een beetje benauwt kreeg hoe je was. Ook_gek zei dat je op het begin ook te hard van stapel liep.
Bah, enorm kutquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:22 schreef Yuki het volgende:
Over een tijdje vragen hoe het met hem gaat en zeggen dat je open staat om een manier te vinden hoe relatie samen kan gaan met studie omdat je snapt dat studie heel erg belangrijk is. Zo had ik het denk ik gedaan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:04 schreef Rickario het volgende:
[..]
Bah, enorm kut![]()
Kan het aan de ene kant wel begrijpen. Realiseren dat studie niet lekker loopt en vervolgens het roer omgooien. Al klinkt dit wel als een blinde paniek actie. Gewoon even met rust laten. Ik denk dat hij wel terug komt wanneer hij z'n studie weer wat op de rails heeft.
Rust houden en even niet lastigvallen is denk ik het beste. Hoe moeilijk dit ook is
Kut man. Maar als ik zie hoe snel jij dates überhaupt regelt kan ik daar nog wat van leren.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dramatische dateweek achter de rug...
Zondagavond ergens wat gaan drinken met iemand van RP, setting was één of andere uitgestorven spookstad. Maakte me nog niet zoveel uit, want verdomme, ze zag er érg leuk uit! Goed bij de tijd ook en ik vond haar nogal interessant, to say the least. Al gaf ze bij het afscheid aan een gezellige avond te hebben gehad met een leuke kerel, maar dat het hier verder bij zou blijven. Kut, maar kan gebeuren.
Woensdag afgesproken met iemand van Paiq. De hele avond in een terrasstoel gehangen, goed geouwehoerd en genoten van het goede weer en het uitzicht. Al was ik er zelf niet erg overtuigd van of het echt wat zou zijn. Ik hoefde er geen beslissing meer over te maken in ieder geval, want als je van dagelijks contact ineens teruggaat naar 0 contact weet je het wel. Minder jammer dan de vorige omdat het gevoel er bij mij ook niet was, maar toch...
Dan was er nog een tweede dame van RP, vanmiddag mee afgesproken. Drie keer is scheepsrecht zou je denken, want de wow-factor was hoog bij deze. Goed gevoel voor humor, lekker scherp en ze zag er nog goed uit ook. Hele leuke middag gehad en echt alle positieve signalen waren aanwezig. Niet meer gesnaveld (zoals sommigen dat hier zouden noemen) aangezien we middenin een drukke winkelstraat afscheid namen. Maar ik dacht ECHT dat dit een vervolg zou gaan krijgen. Tot ik thuis kwam (ze vroeg of ik 'r zou appen bij thuiskomst). Was al een omweg terug, aangezien de A27 dicht was en ik besloot binnendoor te rijden. Kom ik middenin in een colonne met 100.000 tractoren terecht omdat er één of ander hillbilly feest net was afgelopen blijkbaar. Was dus laat thuis en ik app haar nog (op dat moment nog enthousiast). Stuurt ze dat ze het erg gezellig vond, maar niet op die manier...
Als ik de dame van een aantal weken terug erbij reken waar ik een paar keer mee gedate heb is dit afwijzing nummer vier op rij. Vijf zelfs, als ik die van daarvóór ook meeneem. Van deze heb ik serieus pijn in mijn maag nu. Het léék godverdegodver zo te klikken...![]()
Echt hoor. Ik ben een zelfverzekerde klootzak op datinggebied, maar daar blijft in dit tempo verdomd weinig meer van over. Begin nu serieus te twijfelen aan mezelf ook, ben dit totaal niet gewend.Kennelijk doe ik iets ongelofelijk fout ten opzichte van vorig jaar, waar bijna iedere date wel in snavelen (of meer) eindigde.
I lost my mojo...
Dit was nummer 15 van dit jaar, en hoe leuk dat ook moge klinken, als het irl niet echt klikt (hetzij in mijn beleving, hetzij in de hare) heb je er nog niet veel aan. Om nu zelf vijf keer op rij ''gefriendzoned'' te worden zet me toch aan het denken...quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:01 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Kut man. Maar als ik zie hoe snel jij dates überhaupt regelt kan ik daar nog wat van leren.Zal er vast wel eentje weer tussen zitten die wel wat langduriger is. Ik heb ook weleens van die periodes dat het allemaal ff niet lekker loopt.
Welkom in mijn wereldquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dit was nummer 15 van dit jaar, en hoe leuk dat ook moge klinken, als het irl niet echt klikt (hetzij in mijn beleving, hetzij in de hare) heb je er nog niet veel aan. Om nu zelf vijf keer op rij ''gefriendzoned'' te worden zet me toch aan het denken...
Nog even en ik kan in de Als versieren niet zo makkelijk gaat-reeks mee gaan posten. Maar serieus, dit zit me dus echt dwars. En waar het vandaan komt?quote:
'Je wilt te graag'...quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nog even en ik kan in de Als versieren niet zo makkelijk gaat-reeks mee gaan posten. Maar serieus, dit zit me dus echt dwars. En waar het vandaan komt?
Doe je dingen anders dan vorig jaar?quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nog even en ik kan in de Als versieren niet zo makkelijk gaat-reeks mee gaan posten. Maar serieus, dit zit me dus echt dwars. En waar het vandaan komt?
Nu klink je als die retard Firefly. Ik ga niet ontkennen dat ik wel weer toe ben aan meer, maar dat schemert bij mij niet door op een date voor zover ik weet.quote:
Als ik dat wist...quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:11 schreef habitue het volgende:
[..]
Doe je dingen anders dan vorig jaar?
Neuh dat is gewoon een beetje de standaard reply die je dan krijgt. Vrouwen schijnen er een bepaald soort zintuig voor te hebben, dus ook al heb je zelf niks in de gaten en denk je dat je alles goed doet, bij de dames gaan alle bellen rinkelenquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nu klink je als die retard Firefly. Ik ga niet ontkennen dat ik wel weer toe ben aan meer, maar dat schemert bij mij niet door op een date voor zover ik weet.
Misschien moet je het niet via internet proberen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dramatische dateweek achter de rug...
I lost my mojo...
Als hij echt nog verliefd was dan zou hij je niet zo makkelijk aan de kant zetten. Dat studie gedoe is overduidelijk een excuus, daar val je toch niet voor.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
In zijn ogen is het nu studie en afleiding (alles buiten z'n studie). Daar zitten hele belangrijke dingen bij, zoals de zorg voor z'n moeder. Het merendeel valt niet te veranderen, dus wijken nu alleen nieuwe (leuke) verplichtingen... Z'n relatie.
Ik ben van mening dat we wel een weg kunnen vinden, kunnen proberen het op te lossen. Hij handelt volgens mij echter uit blinde paniek, denkt rationeel een keuze te maken (ongeacht wat ik voel, het kost tijd dus het moet stoppen) maar is daarin alles behalve rationeel.
Ik ben iemand die heel hard en gedreven kan zijn soms, maar als ik in een relatie zit en van iemand hou dan is het uitmaken wel het andere uiterste om zo'n reden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:03 schreef ook_gek het volgende:
De uitleg van de dokter kan ik zeer goed begrijpen zoals ik eerder melde. Soms moet je hele moeilijke offers brengen om je einddoel te behalen. En daar kan soms mensen bij gekwetst worden. Ik vind dat heel erg knap als je zo gedreven en kei hart kan zijn.
50 uurquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:03 schreef BadObsession het volgende:
[..]
Ik ben iemand die heel hard en gedreven kan zijn soms, maar als ik in een relatie zit en van iemand hou dan is het uitmaken wel het andere uiterste om zo'n reden.
Er zijn tijden geweest dat ik werk, sporten en studie voor liet gaan op mijn vriendin.. maar ik maakte het niet uit. Ik zag haar simpelweg wat minder. Af en toe even bellen etc.
Tsja, je moet wat als je 50 uur per week werkt en daarnaast 3 avonden per week sport en ook nog een studie volgt. Zo heb ik jaren geleefd. Voordat ik uiteraard ten onderging aan de stress.. maar dat is een ander verhaal
Het komt op mij iig over als een smoesje om er makkelijk vanaf te zijn en ik zou er in haar positie geen moeite meer in steken.
Te weinig voor jou?quote:
Neuh ik wou een ladder neer zettenquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:21 schreef BadObsession het volgende:
[..]
Te weinig voor jou?
Ik werk nu 36 uur per week en verdien een stuk meer dan toenDus het heeft wel zijn vruchten afgeworpen.
Ik Kola heeft gelijkquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:53 schreef Kola het volgende:
[..]
Als hij echt nog verliefd was dan zou hij je niet zo makkelijk aan de kant zetten. Dat studie gedoe is overduidelijk een excuus, daar val je toch niet voor.
Is toch maar de vraag. Wat je beschrijft is eigenlijk een situatie vanuit een rustig leven waar er ruimte voor liefde is. Maar als iemand zich verdrukt voelt door allerlei dingen om hem heen kan iemand uit paniek wel degelijk zijn eigen liefde opofferen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:27 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik Kola heeft gelijk
Hoi Kola![]()
Lul niet zo sjiek manquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:36 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Is toch maar de vraag. Wat je beschrijft is eigenlijk een situatie vanuit een rustig leven waar er ruimte voor liefde is. Maar als iemand zich verdrukt voelt door allerlei dingen om hem heen kan iemand uit paniek wel degelijk zijn eigen liefde opofferen.
Het is vooral moeilijk om het zo van de zijlijn te beoordelen, maar het kan best kloppen. Het kan ook zijn dat hij er inderdaad gewoon niets meer in ziet maar goed.
Geertje Wilders? Ik heet geen Geertquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:01 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Business as usual Geertje.
Nummer 15 al? Dacht dat ik er veel had met 10.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dit was nummer 15 van dit jaar, en hoe leuk dat ook moge klinken, als het irl niet echt klikt (hetzij in mijn beleving, hetzij in de hare) heb je er nog niet veel aan. Om nu zelf vijf keer op rij ''gefriendzoned'' te worden zet me toch aan het denken...
Zo ineens? Die verdrukking heb ik vaker wel gezien bij mensen, maar dat was echt opbouwend waar het na een langere tijd barstte. Van iets naar niets is meestal gewoon zo als het gevoel er niet meer is of er geen toekomst in ziet en diegene zijn tijd aan andere -belangrijkere- dingen wil besteden. Waar het hier ook meer op lijkt. Als hij zo dol op haar was, smoorverliefd en alles ging zo perfect, dan had hij het niet afgekapt op deze manier. Echt niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:36 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Is toch maar de vraag. Wat je beschrijft is eigenlijk een situatie vanuit een rustig leven waar er ruimte voor liefde is. Maar als iemand zich verdrukt voelt door allerlei dingen om hem heen kan iemand uit paniek wel degelijk zijn eigen liefde opofferen.
Het is vooral moeilijk om het zo van de zijlijn te beoordelen, maar het kan best kloppen. Het kan ook zijn dat hij er inderdaad gewoon niets meer in ziet maar goed.
Inderdaad, waarschijnlijk was Yuki het vakantietussendoortje van acht weken en iets te gretig in het benoemen van bepaalde zaken. Of er nu sprake was van een relatie, dit dat. Niet toevoegen op facebook et cetera.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:53 schreef Kola het volgende:
[..]
Als hij echt nog verliefd was dan zou hij je niet zo makkelijk aan de kant zetten. Dat studie gedoe is overduidelijk een excuus, daar val je toch niet voor.
Tja, wat maakt het uit of hij de liefde wegdrukt of sowieso niet voelde. Ik beide gevallen voelt ie niets voor je.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:36 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Opmerkelijk want jij verteld maar al te graag en zeer gretig over je eigen avonturen met vrouwen. Zelfs als er totaal geen aanleiding is knal jij er een versier verhaal in. Dat valt toch echt onder de zelfde noemer als de Dokter verhalen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:30 schreef firefly3 het volgende:
Kan je reactie waarderen ook_gek, maar als je online verhaaltjes post over iemand gaan de bellen bij me rinkelen, en hard ook.
Ik heb al met zeven fokkers gemeet ongeveer. Twee waren negatief, de anderen positief. Als je actie wilt ondernemen mag je gerust mee. Ik ga toevallig zo ook met een fokker weg.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds vaak het idee dat hij gewoon een grote troll is.
Nee ik ga een week negerinnen versierenquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb al met zeven fokkers gemeet ongeveer. Twee waren negatief, de anderen positief. Als je actie wilt ondernemen mag je gerust mee. Ik ga toevallig zo ook met een fokker weg.
Waar plaats ik een vrouw op een voetstuk dan? Enige wat ik gedaan heb met de 3 voorbeelden is aantonen dat de karakters ver uit elkaar kunnen liggen maar dat wanneer de zelfde voorkeuren / karakters bij elkaar komen ze 1 ding gemeen hebben. De relatie werkt prima.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:49 schreef firefly3 het volgende:
Alle vrouwen zijn gelijk ook_gek, geen voetstuk
Ja, ze voelen zijn wanhoop waarschijnlijk. Vandaar alle "je bent een leuke vent maar..." reacties. Niets is zo onaantrekkelijk voor vrouwenquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:43 schreef Kekaa het volgende:
Wat een gedoe allemaal. Wel denk ik ook dat HJ wel een beetje te graag wil. Drie in 1 week...
Vrouwen hebben liever een vent die geen interesse in ze heeftquote:Op zondag 8 september 2013 00:03 schreef Kola het volgende:
[..]
Ja, ze voelen zijn wanhoop waarschijnlijk. Vandaar alle "je bent een leuke vent maar..." reacties. Niets is zo onaantrekkelijk voor vrouwen.
Misvatting. Er zit een wereld van verschil tussen interesse en wanhoop. Bij sommigen spat het er gewoon vanaf.quote:Op zondag 8 september 2013 00:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen hebben liever een vent die geen interesse in ze heeft
Vrouwen worden wanhopig als die leuke kerel geen interesse in ze heeft jaquote:Op zondag 8 september 2013 00:12 schreef Kola het volgende:
[..]
Misvatting. Er zit een wereld van verschil tussen interesse en wanhoop. Bij sommigen spat het er gewoon vanaf.
Vaak is één van de twee verliefder dan de ander.quote:Op zondag 8 september 2013 00:06 schreef Chawi het volgende:
Wat is dat toch met "op het voetstuk plaatsen" en dat het negatief is?
In de verliefdheidsperiode doe je dat toch? Beide kanten op. De wereld bestaat dan toch even uit 2 mensen alleen?
Misschien dat mensen het anders willen/ervaren, maar dan stap ik wel een deur verder
Precies, en dat is toch het mooie eraan, dat iemand je zo weet te boeien voor een tijd. En nee, het komt niet altijd van twee kanten, nogal wiedes, maar om dan maar zo strategisch te gaan handelen.quote:Op zondag 8 september 2013 00:06 schreef Chawi het volgende:
In de verliefdheidsperiode doe je dat toch? Beide kanten op. De wereld bestaat dan toch even uit 2 mensen alleen?
Misschien dat mensen het anders willen/ervaren, maar dan stap ik wel een deur verder
Je moet alles eens gedaan hebben. Is best leuk om te doen, het hangt er van af hoe je er alleen zelf in staatquote:Op zondag 8 september 2013 00:16 schreef japiedevlugge het volgende:
Mwa, 3 in een week. Ik zou er geen zin in hebben.
Oops. Will do.quote:Op zondag 8 september 2013 00:22 schreef Chawi het volgende:
Reageer jij nou maar eens op je DM. Zit nu zelfs al hier te posten uit verveling
quote:Op zondag 8 september 2013 00:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hoop trollen in het topic vanavond. Interessant om te lezen, dat wel. Nog even en ik ga de mannelijke - voormalige - Andromache worden.
De eerste biedt zich al aanquote:Op zondag 8 september 2013 00:22 schreef Chawi het volgende:
Reageer jij nou maar eens op je DM. Zit nu zelfs al hier te posten uit verveling
Dit valt nog wel mee. Een tijdje terug had ik er vijf binnen een week. Al was dat wel iets teveel van het goede, toegegeven...quote:Op zondag 8 september 2013 00:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet alles eens gedaan hebben. Is best leuk om te doen, het hangt er van af hoe je er alleen zelf in staat
Sommige vrouwen ja. Maar misschien ook omdat mannen wat makkelijker en minder afwijzend zijn over het algemeen. Veel vrouwen zijn de drama makers die het verpesten. Worden ze gedumpt dan manipuleren ze zich weer een weg terug. Tot ze er zelf klaar mee zijn. Ik heb ook altijd het idee dat ze een beetje van die zwakkere figuren uitzoeken, waar ze overheen kunnen schreeuwen. Ondertussen zeiken dat hij te lief is en dat ze een echte vent willen waar ze niet zo overheen kunnen lopen. Één en al onzekerheid. Een man die er niets van moet weten zien ze als dominanter, alsof ze daar beneden staan, dan is de wanhoop dichtbij en die grote bek snel verdwenen. Tja, vrouwen.quote:Op zondag 8 september 2013 00:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen worden wanhopig als die leuke kerel geen interesse in ze heeft ja![]()
Ik denk trouwens niet dat het van H_J afspat...

Niet wanneer het van 1 kant komtquote:Op zondag 8 september 2013 00:06 schreef Chawi het volgende:
Gewoon een contract opstellen met een termijn waarin de verliefdheid mag plaatsvinden op straffe van een schadevergoeding, weet iedereen waar hij aan toe is.quote:
Laat ze lekker ouwehoeren Yuki! Jij en hij weten alleen wat er echt gebeurd is. Hoop dat je ergens de afsluiting of aansluiting weer kan vindenquote:Op zondag 8 september 2013 00:27 schreef Yuki het volgende:
Tof wel dat velen hier weten hoe De Dokter denkt en wat hij voelt[ afbeelding ]
Ik heb reden genoeg om aan te nemen dat hij ook verliefd is/was op mij en wel degelijk serieus verder wilde. Ik voel alleen niet de behoefte om die redenen hier te delen.
Heb ik me vergist? Misschien. Ik denk echter dat hij uit blinde paniek heeft gehandeld.
Maakt het überhaupt uit? Nee, verdriet doet het me sowieso.
Speculaties mogen verder achterwege blijven. Ik vond het wel zo eerlijk om ook de break-up hier te delen, maar dat was wel het laatste. Dit hoofdstuk in het topic is uit.
Dat heet toch alimentatie??quote:Op zondag 8 september 2013 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon een contract opstellen met een termijn waarin de verliefdheid mag plaatsvinden op straffe van een schadevergoeding, weet iedereen waar hij aan toe is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |