Subtiel sarcasme, leer het herkennen.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:22 schreef habitue het volgende:
[..]
Hoe naief![]()
Jij denkt dat Paiq is opgericht uit liefdadigheid
Honderden euro's per dag, nondeju! Wat een melkkoe, stelletje rovers.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:28 schreef Panzermaus het volgende:
Knuz verdient honderden euro's per dag aan advertenties.
Waarom zou je in godsnaam met die knullige sites dealen, dat soort meiden kun je in elke kroeg vinden.
Klopt, dat schrikt ook veel mensen af. Ik vind het daar dan ook minder belangrijk of iemand een fantastische profieltekst heeft, vind het al heel knap dat ze die psychologische test hebben doorstaanquote:Op donderdag 5 september 2013 14:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Relatieklik is wel met een hele lange vragenlijst toch? Nog nooit geprobeerd, maar lees er hier wel positieve verhalen over.
PI's, leer het te gebruiken.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:32 schreef macondo het volgende:
[..]
Subtiel sarcasme, leer het herkennen.
Dat is op lexa ook hoor. Ik heb een keer de berichtjes van al die kerels gezien bij een date van mij. Niet te geloven. Krijg zelf ook regelmatig te horen als ik aan het mailen ben, dat ik er tussen al die gasten wel uitschiet qua normaalheid.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:26 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel zeker na verhalen gehoord te hebben van m'n dates
Ik heb daarnaast een avondje met "date" meegekeken op Paiq. Je schaamt je dan bijna om man te zijn. Damn wat een freaks.
Wat sturen al die mannen dan? Als ik op een profiel reageer is het vaak vrij kort, 1 of 2 dingen uitpikken die me opvielen aan hun profiel en dat ik dat interessant/leuk vind. Vraagje daarover erbij en klaar. Levert vrijwel altijd in elk geval ook (normale) respons op.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:02 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Dat is op lexa ook hoor. Ik heb een keer de berichtjes van al die kerels gezien bij een date van mij. Niet te geloven. Krijg zelf ook regelmatig te horen als ik aan het mailen ben, dat ik er tussen al die gasten wel uitschiet qua normaalheid.
Doe ik ook en krijg ik ook reactie op. Maar kennelijk zijn sommigen nogal direct in "bepaalde zaken".quote:Op donderdag 5 september 2013 15:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat sturen al die mannen dan? Als ik op een profiel reageer is het vaak vrij kort, 1 of 2 dingen uitpikken die me opvielen aan hun profiel en dat ik dat interessant/leuk vind. Vraagje daarover erbij en klaar. Levert vrijwel altijd in elk geval ook (normale) respons op.
Dat klopt wel. Krijg soms ook wel eens te horen dat ik vrij normaal benquote:Op donderdag 5 september 2013 15:08 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Doe ik ook en krijg ik ook reactie op. Maar kennelijk zijn sommigen nogal direct in "bepaalde zaken".
True that!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:36 schreef Yuki het volgende:
Even een vervolg op de drempel die je kan ervaren om te bellen met je date/vriend(in):
Zojuist die drempel maar eens over gegaanen toen... geen gehoor
Binnen een minuut belde hij terugbijna 40 minuten lang, allebei even flink wat spanning van ons af kunnen praten (ik werk, hij studie).
Grootste voordeel: emoties zijn zoveel beter te peilen!
Wen er maar vast aan. Geen uitzondering hoor dat je na tijdje intensief contact en daten met een simpel berichtje wordt afgescheept. Of het netjes is, is natuurlijk een tweede.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:14 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Waarom durven mensen de confrontatie niet aan als ze er geen zin meer in hebben? Angst voor een weerwoord? Lekker makkelijk? Heb er nu al 2 gehad in een week tijd.. En daarmee bedoel ik, mensen die niet meer met je verder willen, als vriendschap en/of date en dat laf versturen via Whatsappp ipv het persoonlijk face-to-face te vertellen..
Joh je krijgt nog tenminste antwoord. Ik heb er 2x gewoon om moeten vragen of er wat was. Toen met moeite antwoord gekregen.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:14 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Waarom durven mensen de confrontatie niet aan als ze er geen zin meer in hebben? Angst voor een weerwoord? Lekker makkelijk? Heb er nu al 2 gehad in een week tijd.. En daarmee bedoel ik, mensen die niet meer met je verder willen, als vriendschap en/of date en dat laf versturen via Whatsappp ipv het persoonlijk face-to-face te vertellen..
Daar heb je gelijk in.. Desalniettemin krijg ik daar wel een duw van.. Hecht mij nogal snel aan mensen namelijk.. Onthechten gaat moeizaam..quote:Op donderdag 5 september 2013 20:55 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Joh je krijgt nog tenminste antwoord. Ik heb er 2x gewoon om moeten vragen of er wat was. Toen met moeite antwoord gekregen.
Begrijp ik. Als ik iemand echt leuk vind heb ik hetzelfde. Is me al 2x overkomen dat het in mijn geval de goeie kant op leek te gaan en dat het "gevoel" bij de ander er niet meer was. De eerste keer was ik echt zwaar verliefd geworden, dus dat duurde wel 2 weken denk ik. De laatste keer was precies een week geleden. Heeft 1 weekend geduurd en nu weer contact met iemand anders dus dat helpt welquote:Op donderdag 5 september 2013 21:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.. Desalniettemin krijg ik daar wel een duw van.. Hecht mij nogal snel aan mensen namelijk.. Onthechten gaat moeizaam..
Klopt, door ervaring leer je bij.. Ik heb ook een week of 2 op een roze wolk gezeten, toen op tijd eraf gestapt, voordat ik eraf zou vallen.. Bij de volgende niet meer opgestapt en een pas op de plaats gemaakt.. Hielp heel goedquote:Op donderdag 5 september 2013 21:25 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Begrijp ik. Als ik iemand echt leuk vind heb ik hetzelfde. Is me al 2x overkomen dat het in mijn geval de goeie kant op leek te gaan en dat het "gevoel" bij de ander er niet meer was. De eerste keer was ik echt zwaar verliefd geworden, dus dat duurde wel 2 weken denk ik. De laatste keer was precies een week geleden. Heeft 1 weekend geduurd en nu weer contact met iemand anders dus dat helpt wel
Wat ik nog altijd het meest bizar vind is dat bij die dates waar ik het eerder over had het gevoel ook gewoon groeide. Die eerste leek ook echt gewoon verliefd op mij te zijn. In totaal 12x gedate met alles erop en eraan. Ik vraag me tot op de dag van vandaag af en toe nog weleens af waarom ze ineens van gedacht is veranderd ook al is het een half jaar geleden inmiddels. Niet dat ik er nog erg meezit, vraag het me gewoon af.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Klopt, door ervaring leer je bij.. Ik heb ook een week of 2 op een roze wolk gezeten, toen op tijd eraf gestapt, voordat ik eraf zou vallen.. Bij de volgende niet meer opgestapt en een pas op de plaats gemaakt.. Hielp heel goed
Vorig jaar had ik een date waar ik op slag verliefd op werd. HJ zou het het "wowgevoel" noemen. Niet verlust, wat ook kan, echt helemaal tot in mijn tenen verliefd, klopte precies zeg maar. Echt alles. Dacht ikquote:Op donderdag 5 september 2013 21:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.. Desalniettemin krijg ik daar wel een duw van.. Hecht mij nogal snel aan mensen namelijk.. Onthechten gaat moeizaam..
Inderdaad is het nooit leuk, maar het is zo makkelijk en daarom doen veel mensen het. Het is respectloos maar je doet er vrij weinig aan.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik een date waar ik op slag verliefd op werd. HJ zou het het "wowgevoel" noemen. Niet verlust, wat ook kan, echt helemaal tot in mijn tenen verliefd, klopte precies zeg maar. Echt alles. Dacht ik
Hij zag het uiteindelijk niet zo ondanks zijn initiële enthousiasme en was hevig aan het rebounden, bleek. Heb het echt wel even moeilijk gehad na een aantal dates, toen ik vage berichtjes terug kreeg en uiteindelijk helemaal niets meer. Het is laf maar ik begrijp het ook wel. Het is nooit leuk om iemand te kwetsen.
Ja inderdaad, juist omdat ik weet dat niks meer horen in zo'n geval niet leuk is zou ik zelf niet doen. Je gaat dan namelijk echt helemaal bedenken waar het mis is gegaan terwijl het soms simpelweg nét niet voldoende was.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad is het nooit leuk, maar het is zo makkelijk en daarom doen veel mensen het. Het is respectloos maar je doet er vrij weinig aan.
Ach ja, tegenwoordig heb ik er een soort van "sensor" voor ontwikkeldquote:Op donderdag 5 september 2013 21:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad is het nooit leuk, maar het is zo makkelijk en daarom doen veel mensen het. Het is respectloos maar je doet er vrij weinig aan.
Ik heb altijd wel iets laten weten. Al ben ik eens verwijderd midden in een zinquote:Op donderdag 5 september 2013 21:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, juist omdat ik weet dat niks meer horen in zo'n geval niet leuk is zou ik zelf niet doen. Je gaat dan namelijk echt helemaal bedenken waar het mis is gegaan terwijl het soms simpelweg nét niet voldoende was.
Als het gaat om berichten op een datingsite vooraf aan een eerste date moet ik toegeven dat ik ook wel eens zonder afmelding ben afgehaakt toen iemand nogal eng enthousiast was. Ik wist gewoon dat wanneer ik wat zou sturen ik er niet vanaf zou komen
Ff voor de duidelijkheid. Dat waren 12 dates met dezelfde persoon he? waar alles op en eraan zatquote:Op donderdag 5 september 2013 23:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
MisterClockonTwelve heeft echt exact dezelfde ervaring gehad als ik, maar dan nog iets extremer met liefst 12 dates al.
Wat Eefje zegt klopt ook: als het dan toch stukloopt zonder uitleg blijf je je soms afvragen waar het dan misging. Maar meestal zijn dat dan kleine dingetjes, het 'gevoel' etc en niet zozeer 1 moment waarop je bent afgerekend.
Moet je als man eens doen ... dan ben je ineens een klootzakquote:Op vrijdag 6 september 2013 08:19 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ff voor de duidelijkheid. Dat waren 12 dates met dezelfde persoon he? waar alles op en eraan zat. Dus ja dan kun je je wel voorstellen dat ik het ineens vreemd vind dat er geen "gevoel" meer is. Zoiets merk je volgens mij ook wel 6 dates eerder.
Ik heb één keer gedate met iemand waar ik zelf geen gevoel voor had en waar dat ook niet ging groeien. Alle 4 de dates gewoon gezellig zitten kletsen en afgesloten met 3 zoenen op de wang. Maar nee, vrouwen sturen allerlei liefdevolle whatsapp berichten, zoenen je vol op je mond, hebben sex met je om vervolgens te zeggen dat ze toch geen gevoel voor je hebben.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |