Dat heb ik ook ja, maar ik ben verder wel serieus bezig, maar dat idee heb ik van de vrouwen niet echt. Stuur dan tenminste een bericht met 'ik zie het niet zitten' of 'ik ben niet op zoek naar een relatie enz.'. Wees eens duidelijk.. Het verbaast mij gewoon dat het online veel lastiger gaat dan irl.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die heb jij toch ook? Je zegt net dat je er geen problemen mee hebt om bij het uitgaan dingen te regelen.
Ik snap niet waarom je je hier dan druk over maakt. En anders probeer je gewoon een andere site.
Waar zit jij op dan?quote:Op donderdag 5 september 2013 12:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Tis gratis hè, dat bevordert het serieusheidsgehalte niet
Online is veel veiliger, in het echt kun je er niet omheen om iets te zeggen. Daarnaast is er wel een verschil tussen een Paiqcontact of dat iemand na twee dates niks laat horen, neem het niet te zwaar op allemaal. Paiq is sowieso vrij luchtig, reguliere datingsites met profielen zijn vaak wat serieuzer.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:26 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja, maar ik ben verder wel serieus bezig, maar dat idee heb ik van de vrouwen niet echt. Stuur dan tenminste een bericht met 'ik zie het niet zitten' of 'ik ben niet op zoek naar een relatie enz.'. Wees eens duidelijk.. Het verbaast mij gewoon dat het online veel lastiger gaat dan irl.
Precies, als je serieus op zoek bent dan zou ik een profielensite proberen. Wil je gewoon een beetje ouwehoeren en wat daten hier en daar dan voldoet Paiq prima.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Online is veel veiliger, in het echt kun je er niet omheen om iets te zeggen. Daarnaast is er wel een verschil tussen een Paiqcontact of dat iemand na twee dates niks laat horen, neem het niet te zwaar op allemaal. Paiq is sowieso vrij luchtig, reguliere datingsites met profielen zijn vaak wat serieuzer.
Nou valt op zich ook wel mee. Ik denk dat 75% van de reacties/flirts die ik krijg van vrouwen zijn waarbij ik op de foto al zie, nee dat wordt niks. Daar reageer ik ook niet op. Maar goed, 25% is ook niet verkeerd. Er is ook nooit een moment dat ik niet aan het chatten/mailen/whatsappen/daten ben.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:55 schreef benzin het volgende:
[..]
In dat geval lig je echt veel beter in de markt dan ik.
Het lijkt me makkelijker om dat een beetje af te remmen dan om dat helemaal niet te hebben (zoals ik), maar ach, het gras is altijd groener bij de buren.
Ik ben nog even aan het na-huilen van mijn afgelopen relatie. En aangezien ik altijd principieel geweigerd heb te betalen voor datingsites gaat dat straks Paiq en/of RP worden.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:26 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja, maar ik ben verder wel serieus bezig, maar dat idee heb ik van de vrouwen niet echt. Stuur dan tenminste een bericht met 'ik zie het niet zitten' of 'ik ben niet op zoek naar een relatie enz.'. Wees eens duidelijk.. Het verbaast mij gewoon dat het online veel lastiger gaat dan irl.
[..]
Waar zit jij op dan?
Op lexa komt het ook genoeg voor dat je gewoon van het één op andere moment geen reactie meer krijgt. Maak ik me overigens zelf ook schuldig aan, maar goed als ik nog niet gedate heb met diegene zie ik daar geen probleem in. Wat je zegt, als je al gedate hebt, vind ik het wel zo netjes om ff wat te laten horenquote:Op donderdag 5 september 2013 12:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Online is veel veiliger, in het echt kun je er niet omheen om iets te zeggen. Daarnaast is er wel een verschil tussen een Paiqcontact of dat iemand na twee dates niks laat horen, neem het niet te zwaar op allemaal. Paiq is sowieso vrij luchtig, reguliere datingsites met profielen zijn vaak wat serieuzer.
Ik heb geen ervaring met RP of andere datingsites. Maar ik moet zegen dat er via Paiq heel snel en makkelijk dates te regelen zijn. En ook nog echt leuke damesquote:Op donderdag 5 september 2013 13:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik ben nog even aan het na-huilen van mijn afgelopen relatie. En aangezien ik altijd principieel geweigerd heb te betalen voor datingsites gaat dat straks Paiq en/of RP worden.
Volgens mij is dat voor 'normale' mannen juist het voordeel van Paiq. Er zitten zoveel freaks dat je als normale vent gewoon opvaltquote:Op donderdag 5 september 2013 13:35 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb de meeste en leukste dates via relatieklik gehad, komt denk ik ook omdat ik wel achter de insteek van die site sta en andersom geldt dat natuurlijk ook voor de mensen die daarop staan. Via Paiq ook wel maar daar vond ik juist de mannen wat tegenvallen.
Bezette mannen, mannen die alleen op zoek waren naar seksdates, zwaar gereformeerden..weinig leuke mannen van mijn leeftijd daar. En dat terwijl ik heel duidelijk had ingevuld wat ik zocht. Speeddates bleven het beste recept voor een leuk gesprek en date al heb je dan wel vaker iemand die wat verder weg woont.
Waar komt die afkeer van betalen vandaan bij je? Schaam je je dat je op een datingsite zit, en wil je zeggen "jah voor de gein, date geregeld op internet". Of zie je betalen voor datingsites als naar de hoeren gaan, betaalde seks?quote:Op donderdag 5 september 2013 13:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik ben nog even aan het na-huilen van mijn afgelopen relatie. En aangezien ik altijd principieel geweigerd heb te betalen voor datingsites gaat dat straks Paiq en/of RP worden.
Heb er ook totaal geen moeite mee om te betalen. Kijk als het nou niks oplevert dan was ik er ook mee gestopt. Maar heb wel het idee dat mensen die ervoor betalen ook iets serieuzer er mee bezig zijn.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:42 schreef macondo het volgende:
[..]
Waar komt die afkeer van betalen vandaan bij je? Schaam je je dat je op een datingsite zit, en wil je zeggen "jah voor de gein, date geregeld op internet". Of zie je betalen voor datingsites als naar de hoeren gaan, betaalde seks?
Van mij mag je, no problemo, maar ik snap het gewoon niet zo. Normale datingsites moeten toch ergens verdienen?
Ik had op OkC een tijd lang elke paar dagen een nieuwe date en het kostte me niets. Kwestie van een niet-standaard profiel en scherpe 'oneliner' berichten sturen, zoveel werk was het niet. Allemaal leuke en intelligente meisjes met verschillende afkomsten.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Voordeel van betalen is gewoon dat je meer kan met zo'n site en actiever kunt zijn. Vooral voor mannen die online daten een must. Afwachten heeft als man geen zin op een datingsite namelijk.
Nee, dan had hij het niet over principes gehad.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:03 schreef Wolken het volgende:
Misschien vind hij het gewoon zonde van het geld als het ook gratis kan.
Grof geld? Een normale site als Lexa of RP zal zeker winst moeten draaien, dat is wat anders dan grof geld incasseren. Anderzijds vind ik het ook prettig dat er nog gewoon liefdadigheid bestaat, gratis websites. Niet iedereen heeft het even breed.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik had op OkC een tijd lang elke paar dagen een nieuwe date en het kostte me niets. Kwestie van een niet-standaard profiel en scherpe 'oneliner' berichten sturen, zoveel werk was het niet. Allemaal leuke en intelligente meisjes met verschillende afkomsten.
Als je gewoon onaantrekkelijk of awkward bent, of domweg niet met vrouwen kunt dealen, dan ga je nergens succes hebben. Maakt niet uit hoeveel geld je ook in zo'n dienst pompt.
Gelukkig voor die betaalde sites zien weinig mensen dat in en wordt er grof geld aan ze verdiend.Want ze leven inderdaad in de overtuiging dat ze nog geen succes hebben gehad vanwege hun gratis account met beperkte functionaliteit, en dat wordt ook weer aangemoedigd door de sites zelf.
Gaat lekkerquote:Op donderdag 5 september 2013 14:15 schreef HaerdenC het volgende:
Gisteren bankzaken en het was weer gezellig maar ik ben verkoude dus dat drukt toch de pret behoorlijk desondanks fijne avond gehad. Als ik me morgen wat beter voel gaan we samen de stad in voor een gezellig avondje slenteren
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:37 schreef Rickario het volgende:
[..]
Volgens mij is dat voor 'normale' mannen juist het voordeel van Paiq. Er zitten zoveel freaks dat je als normale vent gewoon opvalt
Hoe naiefquote:Op donderdag 5 september 2013 14:18 schreef macondo het volgende:
Grof geld? Een normale site als Lexa of RP zal zeker winst moeten draaien, dat is wat anders dan grof geld incasseren. Anderzijds vind ik het ook prettig dat er nog gewoon liefdadigheid bestaat, gratis websites. Niet iedereen heeft het even breed.
Dat weet ik ook wel zeker na verhalen gehoord te hebben van m'n datesquote:Op donderdag 5 september 2013 14:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik weet wel zeker dat het voor een 'normale' man beter is op Paiq dan voor een 'normale' vrouw.
Ernstig héquote:Op donderdag 5 september 2013 14:26 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel zeker na verhalen gehoord te hebben van m'n dates
Ik heb daarnaast een avondje met "date" meegekeken op Paiq. Je schaamt je dan bijna om man te zijn. Damn wat een freaks.
Relatieklik is wel met een hele lange vragenlijst toch? Nog nooit geprobeerd, maar lees er hier wel positieve verhalen over.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:26 schreef eefje801 het volgende:
Relatieklik is gratis. Vervelendes types worden meteen eruit gegooid bij melding.
Knuz is misschien wat minder maar ook helemaal gratis.
Er is niks mis met betalen, echter de betaalconstructies zijn soms idioot. Ik heb in het verleden oa betaald voor lexa, veel gedoe van gehad toen ik dat niet meer wilde. Klauwen met geld kwijt terwijl het nog steeds soms onmogelijk was om een profiel goed te kunnen zien omdat iemand dan weer extra privacymaatregelen had genomen. Heb er dus geen goede ervaringen mee. Wil best wel wat geld betalen ervoor maar die bedragen zijn gewoon onzinnig soms. Dan geef ik het liever uit aan een etentje met mijn date.
RP lijkt me qua betaalsite nog het beste werken. Ik vind alleen daar de profielen niet zo uitgebreid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |