abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 september 2013 @ 08:25:45 #201
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_130873263
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:19 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ff voor de duidelijkheid. Dat waren 12 dates met dezelfde persoon he? waar alles op en eraan zat :P. Dus ja dan kun je je wel voorstellen dat ik het ineens vreemd vind dat er geen "gevoel" meer is. Zoiets merk je volgens mij ook wel 6 dates eerder.

Ik heb één keer gedate met iemand waar ik zelf geen gevoel voor had en waar dat ook niet ging groeien. Alle 4 de dates gewoon gezellig zitten kletsen en afgesloten met 3 zoenen op de wang. Maar nee, vrouwen sturen allerlei liefdevolle whatsapp berichten, zoenen je vol op je mond, hebben sex met je om vervolgens te zeggen dat ze toch geen gevoel voor je hebben. :?
Zo zijn sommige vrouwen. Die zijn dol op de aandacht die ze op dat moment krijgen en verhullen dat wel eens in zoiets.

Probeer ze maar niet te begrijpen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 september 2013 @ 08:26:05 #202
Brabo Bastard
pi_130873267
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:23 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Moet je als man eens doen ... dan ben je ineens een klootzak ;) Aan de andere kant, beter nu dan na 7 jaar (spreek uit ervaring)
En dat dus.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130875198
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:26 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

En dat dus.
inderdaad

Na een pauze (date en relatiemoe) weer voorzichtig aan het daten (althans weer eens ingeschreven) en paar dagen geleden via e-matching een leuke vrouw "ontmoet". Toch leuk om te merken dat het weer begint te kriebelen dan 8-)
  vrijdag 6 september 2013 @ 10:16:03 #204
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_130875304
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:36 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Vorig jaar had ik een date waar ik op slag verliefd op werd. HJ zou het het "wowgevoel" noemen. Niet verlust, wat ook kan, echt helemaal tot in mijn tenen verliefd, klopte precies zeg maar. Echt alles. Dacht ik ;)

Hij zag het uiteindelijk niet zo ondanks zijn initiële enthousiasme en was hevig aan het rebounden, bleek. Heb het echt wel even moeilijk gehad na een aantal dates, toen ik vage berichtjes terug kreeg en uiteindelijk helemaal niets meer. Het is laf maar ik begrijp het ook wel. Het is nooit leuk om iemand te kwetsen.
Ken het gevoel. Zo ontiegelijk knudde omdat de gevoelens die je dan hebt niet binnen 24 uur verdwenen zijn. Ik had ook tamelijk wat tijd nodig om over mijn laatste date heen te komen. Kwam omdat het contact zo vaak was maanden lang.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_130879368
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:16 schreef Ajaxfan het volgende:

[..]

Ken het gevoel. Zo ontiegelijk knudde omdat de gevoelens die je dan hebt niet binnen 24 uur verdwenen zijn. Ik had ook tamelijk wat tijd nodig om over mijn laatste date heen te komen. Kwam omdat het contact zo vaak was maanden lang.
Herken dit. Bij mij duurde het ook 2 weken een keer na 2 maanden behoorlijk intensief contact te hebben gehad. Zeker ook omdat het nogal vaag eindigde en ik er nooit een duidelijk antwoord op heb gehad.
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:45:45 #206
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_130880946
Heb er begin vorige week paar dagen mee gezeten na dik anderhalve maand fijn gedate te hebben. Nu blik weer vooruit :)
pi_130881284
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heb er begin vorige week paar dagen mee gezeten na dik anderhalve maand fijn gedate te hebben. Nu blik weer vooruit :)
Mooi zo. Ik heb afgelopen weekend er even meegezeten, maar heb inmiddels alweer een telnummer gescoord, dus we kunnen weer appen. :)
  vrijdag 6 september 2013 @ 14:03:02 #208
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130881492
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:19 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

Maar nee, vrouwen sturen allerlei liefdevolle whatsapp berichten, zoenen je vol op je mond, hebben sex met je om vervolgens te zeggen dat ze toch geen gevoel voor je hebben. :?
♥ || Baby catcher in training || ♥
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 september 2013 @ 17:36:05 #209
Brabo Bastard
pi_130888929
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:57 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Mooi zo. Ik heb afgelopen weekend er even meegezeten, maar heb inmiddels alweer een telnummer gescoord, dus we kunnen weer appen. :)
Goed bezig man!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130896162
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:03 schreef Yuki het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Neuh, da's serieus hoor :P
pi_130903217
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:03 schreef Yuki het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja bedoel niet alle vrouwen natuurlijk, maar toevallig loop ik ze wel elke keer tegen het lijf :P
  zaterdag 7 september 2013 @ 16:22:03 #212
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130919389
En toen was het ineens voorbij. De Dokter heeft het gevoel dat hij verkeerde keuzes maakt, dat hij z'n tijd aan afleiding besteedt ipv z'n studie... En dus heeft hij gisteren, geheel onverwachts en oneerlijk rigoureus, een punt achter onze relatie gezet. Zomaar, pats boem. Niet vechten, geen oplossing zoeken en proberen het te redden... Paniek, angst dat hij z'n studie verprutst en dus moet ik wijken.
Acht heerlijke weken waarin geen vuiltje aan de lucht leek te zijn in één keer, rücksichtslos, weggegooid.

Needless to say dat ik ontzettend geschrokken en verdrietig ben.
pi_130919413
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:22 schreef Yuki het volgende:
En toen was het ineens voorbij. De Dokter heeft het gevoel dat hij verkeerde keuzes maakt, dat hij z'n tijd aan afleiding besteedt ipv z'n studie... En dus heeft hij gisteren, geheel onverwachts en oneerlijk rigoureus, een punt achter onze relatie gezet. Zomaar, pats boem. Niet vechten, geen oplossing zoeken en proberen het te redden... Paniek, angst dat hij z'n studie verprutst en dus moet ik wijken.
Acht heerlijke weken waarin geen vuiltje aan de lucht leek te zijn in één keer, rücksichtslos, weggegooid.

;(
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_130919519
quote:

Huh? Dit klinkt echt heel vaag. :{ Een vriendin hebben is toch wel wat meer dan "afleiding". :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 7 september 2013 @ 16:26:28 #215
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130919531
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:23 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

;(
Ja, dat vat het wel samen.
pi_130919586
Jeetje, jammer om te horen Yuki!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_130919603
quote:

Erg vervelend voor je. Ken het gevoel wel als zoiets totaal onverwachts komt. Wel vreemde reden ook.
pi_130919752
Ahhh Yuki, echt klote!

Valt er niet over te praten met hem?
  zaterdag 7 september 2013 @ 16:34:06 #219
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130919763
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:26 schreef Fascination het volgende:

[..]

Huh? Dit klinkt echt heel vaag. :{ Een vriendin hebben is toch wel wat meer dan "afleiding". :')
In zijn ogen is het nu studie en afleiding (alles buiten z'n studie). Daar zitten hele belangrijke dingen bij, zoals de zorg voor z'n moeder. Het merendeel valt niet te veranderen, dus wijken nu alleen nieuwe (leuke) verplichtingen... Z'n relatie.

Ik ben van mening dat we wel een weg kunnen vinden, kunnen proberen het op te lossen. Hij handelt volgens mij echter uit blinde paniek, denkt rationeel een keuze te maken (ongeacht wat ik voel, het kost tijd dus het moet stoppen) maar is daarin alles behalve rationeel.
  zaterdag 7 september 2013 @ 16:36:27 #220
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130919829
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:33 schreef Kekaa het volgende:
Ahhh Yuki, echt klote!

Valt er niet over te praten met hem?
Gisteravond zijn we er niet uitgekomen. Sterker nog, het werd even ruzie.

Ik laat 'm nu maar even met rust, want pushen = verliezen. Ik hoop dat hij tot rust komt, kan bezinnen en zich bedenkt. Ik vrees echter 't ergste.
pi_130919856
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:34 schreef Yuki het volgende:

[..]

In zijn ogen is het nu studie en afleiding (alles buiten z'n studie). Daar zitten hele belangrijke dingen bij, zoals de zorg voor z'n moeder. Het merendeel valt niet te veranderen, dus wijken nu alleen nieuwe (leuke) verplichtingen... Z'n relatie.

Ik ben van mening dat we wel een weg kunnen vinden, kunnen proberen het op te lossen. Hij handelt volgens mij echter uit blinde paniek, denkt rationeel een keuze te maken (ongeacht wat ik voel, het kost tijd dus het moet stoppen) maar is daarin alles behalve rationeel.
Ja, klinkt inderdaad als een paniekactie. Misschien draait hij over een tijdje wel bij. Nou ja, sterkte iig.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_130919882
quote:

Erg kut voor je. ;(
:*
Vind het wel een beetje vage actie van hem.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_130919933
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:36 schreef Yuki het volgende:

[..]

Gisteravond zijn we er niet uitgekomen. Sterker nog, het werd even ruzie.

Ik laat 'm nu maar even met rust, want pushen = verliezen. Ik hoop dat hij tot rust komt, kan bezinnen en zich bedenkt. Ik vrees echter 't ergste.
:'( Sterkte. En rust wil inderdaad wel eens helpen.
pi_130920073
quote:

huh wat wtf...kolere Yuki...da's kut! damn
  zaterdag 7 september 2013 @ 17:43:18 #225
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130921964
quote:

Ten eerste zwaar kut voor je! Zeker ook omdat het volledig onverwachts komt!

Ik kan de dokter wel begrijpen. Soms moet je dingen laten, opofferen of van je weg duwen om je personelijke doel te bereiken. En daar kan je dan mensen mee kwetsen. Dus wat dat betreft kan ik hem goed begrijpen.

Echter ben ik zelf van mening dat er altijd een oplossing is!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_130922244
Jammer Yuki, sterkte en met rust laten is inderdaad het beste..
pi_130922652
Je zette hem op zo'n hoog voetstuk dat te zien was met "de Dokter" verhalen op het internet, dat hij het een beetje benauwt kreeg hoe je was. Ook_gek zei dat je op het begin ook te hard van stapel liep.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zaterdag 7 september 2013 @ 18:16:04 #228
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130922791
Jeetje Yuki ;(
Stekte :*
Vage reden en erg onverwacht idd!!!
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  zaterdag 7 september 2013 @ 18:37:45 #229
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130923383
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:10 schreef firefly3 het volgende:
Je zette hem op zo'n hoog voetstuk dat te zien was met "de Dokter" verhalen op het internet, dat hij het een beetje benauwt kreeg hoe je was. Ook_gek zei dat je op het begin ook te hard van stapel liep.
Ja hoor, firefly heeft weer een verklaring :') alle wijsheid in pacht :')

Houd toch eens je smoel over dingen waar je niets van weet, idioot.
pi_130923772
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:37 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ja hoor, firefly heeft weer een verklaring :') alle wijsheid in pacht :')

Houd toch eens je smoel over dingen waar je niets van weet, idioot.
Dan was je niet te plakkerig, wat je wilt. Idc
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130924019
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Kerel, ze was/is verliefd en daar enthousiast over...let it be
pi_130924317
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Tja, als ik hoor hoe ze over hem praatte vond ze hem gewoon echt leuk en was ze verliefd. Naar mijn idee liep alles ook lekker als ik die verhalen zo leesde en kwam het ook volstrekt onverwacht. Denk dat jouw verhaal dus niet helemaal opgaat.
  zaterdag 7 september 2013 @ 19:32:28 #233
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130925041
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:58 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Kerel, ze was/is verliefd en daar enthousiast over...let it be
Idd...
Firefly heeft volgens mij het empathisch vermogen van een steen...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_130925243
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:32 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Idd...
Firefly heeft volgens mij het empathisch vermogen van een steen...
Ik heb nog steeds vaak het idee dat hij gewoon een grote troll is.

Jammer Yuki ;( Blijkbaar is zijn carriere nogal belangrijk voor 'm... het is dan nog maar afwachten hoe dat zou lopen over een aantal jaar. Zit je straks met een vent die nooit thuis is en nooit tijd voor je heeft... of dat nou zo veel beter is?...
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:03:32 #235
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130925885
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:10 schreef firefly3 het volgende:
Dat vond ik inderdaad, maar je vergeet dat het persoons gebonden is. Wie weet stond hij daar precies het zelfde in. Dus dat is alleen maar gissen. Het was toen ook een opmerking van uit mijn eigen oogpunt en mening. Personelijk vond ik het te snel gaan. Ipv ooh ja leuk enz te doen denk ik bijna over alles anders en vraag of zeg ik dingen.

De uitleg van de dokter kan ik zeer goed begrijpen zoals ik eerder melde. Soms moet je hele moeilijke offers brengen om je einddoel te behalen. En daar kan soms mensen bij gekwetst worden. Ik vind dat heel erg knap als je zo gedreven en kei hart kan zijn. Wel ben ik van mening dat je altijd ten alle tijden een oplossing kan vinden, ook dus in dit geval. Maar hoe dan ook.... Het blijft kut voor haar! En ik denk ook dat je nu ook weer de plank volledig mis slaat.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_130925912
quote:

Bah, enorm kut :{
Kan het aan de ene kant wel begrijpen. Realiseren dat studie niet lekker loopt en vervolgens het roer omgooien. Al klinkt dit wel als een blinde paniek actie. Gewoon even met rust laten. Ik denk dat hij wel terug komt wanneer hij z'n studie weer wat op de rails heeft. :)
Rust houden en even niet lastigvallen is denk ik het beste. Hoe moeilijk dit ook is ;(
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:32:17 #237
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130926744
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:04 schreef Rickario het volgende:

[..]

Bah, enorm kut :{
Kan het aan de ene kant wel begrijpen. Realiseren dat studie niet lekker loopt en vervolgens het roer omgooien. Al klinkt dit wel als een blinde paniek actie. Gewoon even met rust laten. Ik denk dat hij wel terug komt wanneer hij z'n studie weer wat op de rails heeft. :)
Rust houden en even niet lastigvallen is denk ik het beste. Hoe moeilijk dit ook is ;(
Over een tijdje vragen hoe het met hem gaat en zeggen dat je open staat om een manier te vinden hoe relatie samen kan gaan met studie omdat je snapt dat studie heel erg belangrijk is. Zo had ik het denk ik gedaan.
pi_130927314
Dramatische dateweek achter de rug...

Zondagavond ergens wat gaan drinken met iemand van RP, setting was één of andere uitgestorven spookstad. Maakte me nog niet zoveel uit, want verdomme, ze zag er érg leuk uit! Goed bij de tijd ook en ik vond haar nogal interessant, to say the least. Al gaf ze bij het afscheid aan een gezellige avond te hebben gehad met een leuke kerel, maar dat het hier verder bij zou blijven. Kut, maar kan gebeuren.

Woensdag afgesproken met iemand van Paiq. De hele avond in een terrasstoel gehangen, goed geouwehoerd en genoten van het goede weer en het uitzicht. Al was ik er zelf niet erg overtuigd van of het echt wat zou zijn. Ik hoefde er geen beslissing meer over te maken in ieder geval, want als je van dagelijks contact ineens teruggaat naar 0 contact weet je het wel. Minder jammer dan de vorige omdat het gevoel er bij mij ook niet was, maar toch...

Dan was er nog een tweede dame van RP, vanmiddag mee afgesproken. Drie keer is scheepsrecht zou je denken, want de wow-factor was hoog bij deze. Goed gevoel voor humor, lekker scherp en ze zag er nog goed uit ook. Hele leuke middag gehad en echt alle positieve signalen waren aanwezig. Niet meer gesnaveld (zoals sommigen dat hier zouden noemen) aangezien we middenin een drukke winkelstraat afscheid namen. Maar ik dacht ECHT dat dit een vervolg zou gaan krijgen. Tot ik thuis kwam (ze vroeg of ik 'r zou appen bij thuiskomst). Was al een omweg terug, aangezien de A27 dicht was en ik besloot binnendoor te rijden. Kom ik middenin in een colonne met 100.000 tractoren terecht omdat er één of ander hillbilly feest net was afgelopen blijkbaar. Was dus laat thuis en ik app haar nog (op dat moment nog enthousiast). Stuurt ze dat ze het erg gezellig vond, maar niet op die manier...

Als ik de dame van een aantal weken terug erbij reken waar ik een paar keer mee gedate heb is dit afwijzing nummer vier op rij. Vijf zelfs, als ik die van daarvóór ook meeneem. Van deze heb ik serieus pijn in mijn maag nu. Het léék godverdegodver zo te klikken... ;(

Echt hoor. Ik ben een zelfverzekerde klootzak op datinggebied, maar daar blijft in dit tempo verdomd weinig meer van over. Begin nu serieus te twijfelen aan mezelf ook, ben dit totaal niet gewend. :') Kennelijk doe ik iets ongelofelijk fout ten opzichte van vorig jaar, waar bijna iedere date wel in snavelen (of meer) eindigde.

I lost my mojo... :'(
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_130927336
En Yuki, kut zeg!
pi_130927656
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dramatische dateweek achter de rug...

Zondagavond ergens wat gaan drinken met iemand van RP, setting was één of andere uitgestorven spookstad. Maakte me nog niet zoveel uit, want verdomme, ze zag er érg leuk uit! Goed bij de tijd ook en ik vond haar nogal interessant, to say the least. Al gaf ze bij het afscheid aan een gezellige avond te hebben gehad met een leuke kerel, maar dat het hier verder bij zou blijven. Kut, maar kan gebeuren.

Woensdag afgesproken met iemand van Paiq. De hele avond in een terrasstoel gehangen, goed geouwehoerd en genoten van het goede weer en het uitzicht. Al was ik er zelf niet erg overtuigd van of het echt wat zou zijn. Ik hoefde er geen beslissing meer over te maken in ieder geval, want als je van dagelijks contact ineens teruggaat naar 0 contact weet je het wel. Minder jammer dan de vorige omdat het gevoel er bij mij ook niet was, maar toch...

Dan was er nog een tweede dame van RP, vanmiddag mee afgesproken. Drie keer is scheepsrecht zou je denken, want de wow-factor was hoog bij deze. Goed gevoel voor humor, lekker scherp en ze zag er nog goed uit ook. Hele leuke middag gehad en echt alle positieve signalen waren aanwezig. Niet meer gesnaveld (zoals sommigen dat hier zouden noemen) aangezien we middenin een drukke winkelstraat afscheid namen. Maar ik dacht ECHT dat dit een vervolg zou gaan krijgen. Tot ik thuis kwam (ze vroeg of ik 'r zou appen bij thuiskomst). Was al een omweg terug, aangezien de A27 dicht was en ik besloot binnendoor te rijden. Kom ik middenin in een colonne met 100.000 tractoren terecht omdat er één of ander hillbilly feest net was afgelopen blijkbaar. Was dus laat thuis en ik app haar nog (op dat moment nog enthousiast). Stuurt ze dat ze het erg gezellig vond, maar niet op die manier...

Als ik de dame van een aantal weken terug erbij reken waar ik een paar keer mee gedate heb is dit afwijzing nummer vier op rij. Vijf zelfs, als ik die van daarvóór ook meeneem. Van deze heb ik serieus pijn in mijn maag nu. Het léék godverdegodver zo te klikken... ;(

Echt hoor. Ik ben een zelfverzekerde klootzak op datinggebied, maar daar blijft in dit tempo verdomd weinig meer van over. Begin nu serieus te twijfelen aan mezelf ook, ben dit totaal niet gewend. :') Kennelijk doe ik iets ongelofelijk fout ten opzichte van vorig jaar, waar bijna iedere date wel in snavelen (of meer) eindigde.

I lost my mojo... :'(
Kut man. Maar als ik zie hoe snel jij dates überhaupt regelt kan ik daar nog wat van leren. ;) Zal er vast wel eentje weer tussen zitten die wel wat langduriger is. Ik heb ook weleens van die periodes dat het allemaal ff niet lekker loopt.
pi_130927783
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:01 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Kut man. Maar als ik zie hoe snel jij dates überhaupt regelt kan ik daar nog wat van leren. ;) Zal er vast wel eentje weer tussen zitten die wel wat langduriger is. Ik heb ook weleens van die periodes dat het allemaal ff niet lekker loopt.
Dit was nummer 15 van dit jaar, en hoe leuk dat ook moge klinken, als het irl niet echt klikt (hetzij in mijn beleving, hetzij in de hare) heb je er nog niet veel aan. Om nu zelf vijf keer op rij ''gefriendzoned'' te worden zet me toch aan het denken... :{
pi_130927819
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:05 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dit was nummer 15 van dit jaar, en hoe leuk dat ook moge klinken, als het irl niet echt klikt (hetzij in mijn beleving, hetzij in de hare) heb je er nog niet veel aan. Om nu zelf vijf keer op rij ''gefriendzoned'' te worden zet me toch aan het denken... :{
Welkom in mijn wereld :P
pi_130927886
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

Welkom in mijn wereld :P
Nog even en ik kan in de Als versieren niet zo makkelijk gaat-reeks mee gaan posten. Maar serieus, dit zit me dus echt dwars. En waar het vandaan komt?
pi_130927930
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:08 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nog even en ik kan in de Als versieren niet zo makkelijk gaat-reeks mee gaan posten. Maar serieus, dit zit me dus echt dwars. En waar het vandaan komt?
'Je wilt te graag'...
pi_130927963
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:08 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Doe je dingen anders dan vorig jaar?

[/quote]
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_130927976
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

'Je wilt te graag'...
Nu klink je als die retard Firefly. Ik ga niet ontkennen dat ik wel weer toe ben aan meer, maar dat schemert bij mij niet door op een date voor zover ik weet.
pi_130927996
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:11 schreef habitue het volgende:

[..]

Doe je dingen anders dan vorig jaar?

Als ik dat wist...
pi_130928057
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:12 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nu klink je als die retard Firefly. Ik ga niet ontkennen dat ik wel weer toe ben aan meer, maar dat schemert bij mij niet door op een date voor zover ik weet.
Neuh dat is gewoon een beetje de standaard reply die je dan krijgt. Vrouwen schijnen er een bepaald soort zintuig voor te hebben, dus ook al heb je zelf niks in de gaten en denk je dat je alles goed doet, bij de dames gaan alle bellen rinkelen :Y

Hopelijk is het maar een tijdelijke dip voor je.
pi_130928183
Grote kans dat het gewoon toeval is.
Het balletje valt ook wel eens 5x (of vaker) achter elkaar op rood in het casino.
  zaterdag 7 september 2013 @ 21:31:09 #250
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130928606
H_J geen paniek gozer! Ik heb bijna altijd een stoplicht tegen, afgelopen week heb ik ze opeens allemaal mee. Puur toeval, meer is het niet. Soms zit alles mee en soms zit echt alles tegen. Effe stoom afblazen, effe rustig aan doen en iets anders dan date doen en dan hop kan je er zo weer tegen aan :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')