abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 september 2013 @ 08:25:45 #201
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_130873263
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:19 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ff voor de duidelijkheid. Dat waren 12 dates met dezelfde persoon he? waar alles op en eraan zat :P. Dus ja dan kun je je wel voorstellen dat ik het ineens vreemd vind dat er geen "gevoel" meer is. Zoiets merk je volgens mij ook wel 6 dates eerder.

Ik heb één keer gedate met iemand waar ik zelf geen gevoel voor had en waar dat ook niet ging groeien. Alle 4 de dates gewoon gezellig zitten kletsen en afgesloten met 3 zoenen op de wang. Maar nee, vrouwen sturen allerlei liefdevolle whatsapp berichten, zoenen je vol op je mond, hebben sex met je om vervolgens te zeggen dat ze toch geen gevoel voor je hebben. :?
Zo zijn sommige vrouwen. Die zijn dol op de aandacht die ze op dat moment krijgen en verhullen dat wel eens in zoiets.

Probeer ze maar niet te begrijpen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 september 2013 @ 08:26:05 #202
Brabo Bastard
pi_130873267
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:23 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Moet je als man eens doen ... dan ben je ineens een klootzak ;) Aan de andere kant, beter nu dan na 7 jaar (spreek uit ervaring)
En dat dus.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130875198
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:26 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

En dat dus.
inderdaad

Na een pauze (date en relatiemoe) weer voorzichtig aan het daten (althans weer eens ingeschreven) en paar dagen geleden via e-matching een leuke vrouw "ontmoet". Toch leuk om te merken dat het weer begint te kriebelen dan 8-)
  vrijdag 6 september 2013 @ 10:16:03 #204
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_130875304
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:36 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Vorig jaar had ik een date waar ik op slag verliefd op werd. HJ zou het het "wowgevoel" noemen. Niet verlust, wat ook kan, echt helemaal tot in mijn tenen verliefd, klopte precies zeg maar. Echt alles. Dacht ik ;)

Hij zag het uiteindelijk niet zo ondanks zijn initiële enthousiasme en was hevig aan het rebounden, bleek. Heb het echt wel even moeilijk gehad na een aantal dates, toen ik vage berichtjes terug kreeg en uiteindelijk helemaal niets meer. Het is laf maar ik begrijp het ook wel. Het is nooit leuk om iemand te kwetsen.
Ken het gevoel. Zo ontiegelijk knudde omdat de gevoelens die je dan hebt niet binnen 24 uur verdwenen zijn. Ik had ook tamelijk wat tijd nodig om over mijn laatste date heen te komen. Kwam omdat het contact zo vaak was maanden lang.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_130879368
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:16 schreef Ajaxfan het volgende:

[..]

Ken het gevoel. Zo ontiegelijk knudde omdat de gevoelens die je dan hebt niet binnen 24 uur verdwenen zijn. Ik had ook tamelijk wat tijd nodig om over mijn laatste date heen te komen. Kwam omdat het contact zo vaak was maanden lang.
Herken dit. Bij mij duurde het ook 2 weken een keer na 2 maanden behoorlijk intensief contact te hebben gehad. Zeker ook omdat het nogal vaag eindigde en ik er nooit een duidelijk antwoord op heb gehad.
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:45:45 #206
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_130880946
Heb er begin vorige week paar dagen mee gezeten na dik anderhalve maand fijn gedate te hebben. Nu blik weer vooruit :)
pi_130881284
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heb er begin vorige week paar dagen mee gezeten na dik anderhalve maand fijn gedate te hebben. Nu blik weer vooruit :)
Mooi zo. Ik heb afgelopen weekend er even meegezeten, maar heb inmiddels alweer een telnummer gescoord, dus we kunnen weer appen. :)
  vrijdag 6 september 2013 @ 14:03:02 #208
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130881492
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:19 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

Maar nee, vrouwen sturen allerlei liefdevolle whatsapp berichten, zoenen je vol op je mond, hebben sex met je om vervolgens te zeggen dat ze toch geen gevoel voor je hebben. :?
♥ || Baby catcher in training || ♥
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 september 2013 @ 17:36:05 #209
Brabo Bastard
pi_130888929
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:57 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Mooi zo. Ik heb afgelopen weekend er even meegezeten, maar heb inmiddels alweer een telnummer gescoord, dus we kunnen weer appen. :)
Goed bezig man!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130896162
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:03 schreef Yuki het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Neuh, da's serieus hoor :P
pi_130903217
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:03 schreef Yuki het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja bedoel niet alle vrouwen natuurlijk, maar toevallig loop ik ze wel elke keer tegen het lijf :P
  zaterdag 7 september 2013 @ 16:22:03 #212
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130919389
En toen was het ineens voorbij. De Dokter heeft het gevoel dat hij verkeerde keuzes maakt, dat hij z'n tijd aan afleiding besteedt ipv z'n studie... En dus heeft hij gisteren, geheel onverwachts en oneerlijk rigoureus, een punt achter onze relatie gezet. Zomaar, pats boem. Niet vechten, geen oplossing zoeken en proberen het te redden... Paniek, angst dat hij z'n studie verprutst en dus moet ik wijken.
Acht heerlijke weken waarin geen vuiltje aan de lucht leek te zijn in één keer, rücksichtslos, weggegooid.

Needless to say dat ik ontzettend geschrokken en verdrietig ben.
pi_130919413
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:22 schreef Yuki het volgende:
En toen was het ineens voorbij. De Dokter heeft het gevoel dat hij verkeerde keuzes maakt, dat hij z'n tijd aan afleiding besteedt ipv z'n studie... En dus heeft hij gisteren, geheel onverwachts en oneerlijk rigoureus, een punt achter onze relatie gezet. Zomaar, pats boem. Niet vechten, geen oplossing zoeken en proberen het te redden... Paniek, angst dat hij z'n studie verprutst en dus moet ik wijken.
Acht heerlijke weken waarin geen vuiltje aan de lucht leek te zijn in één keer, rücksichtslos, weggegooid.

;(
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_130919519
quote:

Huh? Dit klinkt echt heel vaag. :{ Een vriendin hebben is toch wel wat meer dan "afleiding". :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 7 september 2013 @ 16:26:28 #215
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130919531
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:23 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

;(
Ja, dat vat het wel samen.
pi_130919586
Jeetje, jammer om te horen Yuki!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_130919603
quote:

Erg vervelend voor je. Ken het gevoel wel als zoiets totaal onverwachts komt. Wel vreemde reden ook.
pi_130919752
Ahhh Yuki, echt klote!

Valt er niet over te praten met hem?
  zaterdag 7 september 2013 @ 16:34:06 #219
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130919763
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:26 schreef Fascination het volgende:

[..]

Huh? Dit klinkt echt heel vaag. :{ Een vriendin hebben is toch wel wat meer dan "afleiding". :')
In zijn ogen is het nu studie en afleiding (alles buiten z'n studie). Daar zitten hele belangrijke dingen bij, zoals de zorg voor z'n moeder. Het merendeel valt niet te veranderen, dus wijken nu alleen nieuwe (leuke) verplichtingen... Z'n relatie.

Ik ben van mening dat we wel een weg kunnen vinden, kunnen proberen het op te lossen. Hij handelt volgens mij echter uit blinde paniek, denkt rationeel een keuze te maken (ongeacht wat ik voel, het kost tijd dus het moet stoppen) maar is daarin alles behalve rationeel.
  zaterdag 7 september 2013 @ 16:36:27 #220
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130919829
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:33 schreef Kekaa het volgende:
Ahhh Yuki, echt klote!

Valt er niet over te praten met hem?
Gisteravond zijn we er niet uitgekomen. Sterker nog, het werd even ruzie.

Ik laat 'm nu maar even met rust, want pushen = verliezen. Ik hoop dat hij tot rust komt, kan bezinnen en zich bedenkt. Ik vrees echter 't ergste.
pi_130919856
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:34 schreef Yuki het volgende:

[..]

In zijn ogen is het nu studie en afleiding (alles buiten z'n studie). Daar zitten hele belangrijke dingen bij, zoals de zorg voor z'n moeder. Het merendeel valt niet te veranderen, dus wijken nu alleen nieuwe (leuke) verplichtingen... Z'n relatie.

Ik ben van mening dat we wel een weg kunnen vinden, kunnen proberen het op te lossen. Hij handelt volgens mij echter uit blinde paniek, denkt rationeel een keuze te maken (ongeacht wat ik voel, het kost tijd dus het moet stoppen) maar is daarin alles behalve rationeel.
Ja, klinkt inderdaad als een paniekactie. Misschien draait hij over een tijdje wel bij. Nou ja, sterkte iig.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_130919882
quote:

Erg kut voor je. ;(
:*
Vind het wel een beetje vage actie van hem.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_130919933
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:36 schreef Yuki het volgende:

[..]

Gisteravond zijn we er niet uitgekomen. Sterker nog, het werd even ruzie.

Ik laat 'm nu maar even met rust, want pushen = verliezen. Ik hoop dat hij tot rust komt, kan bezinnen en zich bedenkt. Ik vrees echter 't ergste.
:'( Sterkte. En rust wil inderdaad wel eens helpen.
pi_130920073
quote:

huh wat wtf...kolere Yuki...da's kut! damn
  zaterdag 7 september 2013 @ 17:43:18 #225
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130921964
quote:

Ten eerste zwaar kut voor je! Zeker ook omdat het volledig onverwachts komt!

Ik kan de dokter wel begrijpen. Soms moet je dingen laten, opofferen of van je weg duwen om je personelijke doel te bereiken. En daar kan je dan mensen mee kwetsen. Dus wat dat betreft kan ik hem goed begrijpen.

Echter ben ik zelf van mening dat er altijd een oplossing is!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')