Zo zijn sommige vrouwen. Die zijn dol op de aandacht die ze op dat moment krijgen en verhullen dat wel eens in zoiets.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:19 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ff voor de duidelijkheid. Dat waren 12 dates met dezelfde persoon he? waar alles op en eraan zat. Dus ja dan kun je je wel voorstellen dat ik het ineens vreemd vind dat er geen "gevoel" meer is. Zoiets merk je volgens mij ook wel 6 dates eerder.
Ik heb één keer gedate met iemand waar ik zelf geen gevoel voor had en waar dat ook niet ging groeien. Alle 4 de dates gewoon gezellig zitten kletsen en afgesloten met 3 zoenen op de wang. Maar nee, vrouwen sturen allerlei liefdevolle whatsapp berichten, zoenen je vol op je mond, hebben sex met je om vervolgens te zeggen dat ze toch geen gevoel voor je hebben.![]()
En dat dus.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:23 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Moet je als man eens doen ... dan ben je ineens een klootzakAan de andere kant, beter nu dan na 7 jaar (spreek uit ervaring)
inderdaadquote:
Ken het gevoel. Zo ontiegelijk knudde omdat de gevoelens die je dan hebt niet binnen 24 uur verdwenen zijn. Ik had ook tamelijk wat tijd nodig om over mijn laatste date heen te komen. Kwam omdat het contact zo vaak was maanden lang.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik een date waar ik op slag verliefd op werd. HJ zou het het "wowgevoel" noemen. Niet verlust, wat ook kan, echt helemaal tot in mijn tenen verliefd, klopte precies zeg maar. Echt alles. Dacht ik
Hij zag het uiteindelijk niet zo ondanks zijn initiële enthousiasme en was hevig aan het rebounden, bleek. Heb het echt wel even moeilijk gehad na een aantal dates, toen ik vage berichtjes terug kreeg en uiteindelijk helemaal niets meer. Het is laf maar ik begrijp het ook wel. Het is nooit leuk om iemand te kwetsen.
Herken dit. Bij mij duurde het ook 2 weken een keer na 2 maanden behoorlijk intensief contact te hebben gehad. Zeker ook omdat het nogal vaag eindigde en ik er nooit een duidelijk antwoord op heb gehad.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:16 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ken het gevoel. Zo ontiegelijk knudde omdat de gevoelens die je dan hebt niet binnen 24 uur verdwenen zijn. Ik had ook tamelijk wat tijd nodig om over mijn laatste date heen te komen. Kwam omdat het contact zo vaak was maanden lang.
Mooi zo. Ik heb afgelopen weekend er even meegezeten, maar heb inmiddels alweer een telnummer gescoord, dus we kunnen weer appen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heb er begin vorige week paar dagen mee gezeten na dik anderhalve maand fijn gedate te hebben. Nu blik weer vooruit
quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:19 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Maar nee, vrouwen sturen allerlei liefdevolle whatsapp berichten, zoenen je vol op je mond, hebben sex met je om vervolgens te zeggen dat ze toch geen gevoel voor je hebben.![]()
Goed bezig man!quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:57 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik heb afgelopen weekend er even meegezeten, maar heb inmiddels alweer een telnummer gescoord, dus we kunnen weer appen.
Ja bedoel niet alle vrouwen natuurlijk, maar toevallig loop ik ze wel elke keer tegen het lijfquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:22 schreef Yuki het volgende:
En toen was het ineens voorbij. De Dokter heeft het gevoel dat hij verkeerde keuzes maakt, dat hij z'n tijd aan afleiding besteedt ipv z'n studie... En dus heeft hij gisteren, geheel onverwachts en oneerlijk rigoureus, een punt achter onze relatie gezet. Zomaar, pats boem. Niet vechten, geen oplossing zoeken en proberen het te redden... Paniek, angst dat hij z'n studie verprutst en dus moet ik wijken.
Acht heerlijke weken waarin geen vuiltje aan de lucht leek te zijn in één keer, rücksichtslos, weggegooid.
Needless to say dat ik ontzettend geschrokken en verdrietig ben.
Huh? Dit klinkt echt heel vaag.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:22 schreef Yuki het volgende:
En toen was het ineens voorbij. De Dokter heeft het gevoel dat hij verkeerde keuzes maakt, dat hij z'n tijd aan afleiding besteedt ipv z'n studie... En dus heeft hij gisteren, geheel onverwachts en oneerlijk rigoureus, een punt achter onze relatie gezet. Zomaar, pats boem. Niet vechten, geen oplossing zoeken en proberen het te redden... Paniek, angst dat hij z'n studie verprutst en dus moet ik wijken.
Acht heerlijke weken waarin geen vuiltje aan de lucht leek te zijn in één keer, rücksichtslos, weggegooid.
Erg vervelend voor je. Ken het gevoel wel als zoiets totaal onverwachts komt. Wel vreemde reden ook.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:22 schreef Yuki het volgende:
In zijn ogen is het nu studie en afleiding (alles buiten z'n studie). Daar zitten hele belangrijke dingen bij, zoals de zorg voor z'n moeder. Het merendeel valt niet te veranderen, dus wijken nu alleen nieuwe (leuke) verplichtingen... Z'n relatie.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Huh? Dit klinkt echt heel vaag.Een vriendin hebben is toch wel wat meer dan "afleiding".
Gisteravond zijn we er niet uitgekomen. Sterker nog, het werd even ruzie.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:33 schreef Kekaa het volgende:
Ahhh Yuki, echt klote!
Valt er niet over te praten met hem?
Ja, klinkt inderdaad als een paniekactie. Misschien draait hij over een tijdje wel bij. Nou ja, sterkte iig.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
In zijn ogen is het nu studie en afleiding (alles buiten z'n studie). Daar zitten hele belangrijke dingen bij, zoals de zorg voor z'n moeder. Het merendeel valt niet te veranderen, dus wijken nu alleen nieuwe (leuke) verplichtingen... Z'n relatie.
Ik ben van mening dat we wel een weg kunnen vinden, kunnen proberen het op te lossen. Hij handelt volgens mij echter uit blinde paniek, denkt rationeel een keuze te maken (ongeacht wat ik voel, het kost tijd dus het moet stoppen) maar is daarin alles behalve rationeel.
Erg kut voor je.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:22 schreef Yuki het volgende:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gisteravond zijn we er niet uitgekomen. Sterker nog, het werd even ruzie.
Ik laat 'm nu maar even met rust, want pushen = verliezen. Ik hoop dat hij tot rust komt, kan bezinnen en zich bedenkt. Ik vrees echter 't ergste.
huh wat wtf...kolere Yuki...da's kut! damnquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:22 schreef Yuki het volgende:
Ten eerste zwaar kut voor je! Zeker ook omdat het volledig onverwachts komt!quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:22 schreef Yuki het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |