Even weer proberen de buurvrouw te scoren Koosje.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
Werken niet in ieder geval.
Buurtfeest vanavond.
Daar staat weer tegenover dat Finnen voortdurend overlast veroorzaken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:32 schreef Friek_ het volgende:
Bij de Finnen staan er excellente en gerespecteerde wo'ers voor de klas. Hier kloten we aan met matige hbo'ers zonder vakkennis en weinig kunde. Goh, waar zit toch het verschil.
En ze zijn nog steeds niet op het idee gekomen om een taal te gaan gebruiken die daadwerkelijk door iemand verstaan wordt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar staat weer tegenover dat Finnen voortdurend overlast veroorzaken.
Ja hoor, komen niet al teveel mensen dus dat is ook wel relax. En ik kan alles lopen, als er geen bal aan is ben ik zo weer thuis.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je zin in de meet? Leuk dat je De_Coulance gaat ontmoeten.
Dat is mooi. Ik hoop dat het niet regent.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja hoor, komen niet al teveel mensen dus dat is ook wel relax. En ik kan alles lopen, als er geen bal aan is ben ik zo weer thuis.
Proberen de hitsige buurttantes jou niet te koppelen in de hoop op baby's?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
Werken niet in ieder geval.
Buurtfeest vanavond.
Zeker weten dat ze slikken, anders doen ze een Boris Beckertje.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:49 schreef Friek_ het volgende:
Van dat gekoppel had ik ook al last deze carnaval. Ineens kwamen er meerdere dertigers met rammelende eierstokken naar me toe die me aan iemand wilde koppelen.
Enge praktijken.
Ben je hard weggerend?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:49 schreef Friek_ het volgende:
Van dat gekoppel had ik ook al last deze carnaval. Ineens kwamen er meerdere dertigers met rammelende eierstokken naar me toe die me aan iemand wilden koppelen.
Enge praktijken.
Gezegd dat ik al een vriendin had. Maar ja, rond die leeftijd nog aan zulke kinderachtige spelletjes doen is wel verontrustend.quote:
Ik vermoed dat het dan alleen maar erger wordt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gezegd dat ik al een vriendin had. Maar ja, rond die leeftijd nog aan zulke kinderachtige spelletjes doen is wel verontrustend.
Misschien is het eerder wanhopig dan kinderachtig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gezegd dat ik al een vriendin had. Maar ja, rond die leeftijd nog aan zulke kinderachtige spelletjes doen is wel verontrustend.
Typisch vrouwen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien is het eerder wanhopig dan kinderachtig.
Genoeg homo's met rammelende eierstokken hoor.quote:
Of een lekkere Poolse dame die de lul onder je vadsige pens niet erg vindt als je maar genoeg geld hebt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dan veertigplussers die wanhopig op zoek gaan naar een Aziatische bruid.
Slikken is niet echt boeiend. De vraag is of ze te porren zijn voor wat onversneden BDSM of een golden shower willen ontvangen van Disana.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeker weten dat ze slikken, anders doen ze een Boris Beckertje.
Volgens mij vanavond niet. Hopelijk komt B_A ook maar die is al een tijdje niet online geweest.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is mooi. Ik hoop dat het niet regent.
Ik bedoel maarquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of een lekkere Poolse dame die de lul onder je vadsige pens niet erg vindt als je maar genoeg geld hebt.
Nou ik heb van tijd tot tijd ook vrouwen van middelbare leeftijd achter me aan, zelfs in gaykroegjes waar ze zitten te geilen. Dat is toch een nieuw niveau van kansloosheid, homo's met de helft van je leeftijd gaan lopen versieren in een gaykroeg.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel maarDan zijn rammelende eierstokken nog netjes.
Een meet? vanavond? met jou en B_A?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij vanavond niet. Hopelijk komt B_A ook maar die is al een tijdje niet online geweest.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een meet? vanavond? met jou en B_A?
Waarom ben ik niet op de hoogte van deze genialiteit.
Nou..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:07 schreef De_Coulance het volgende:
Als vrouwen worden afgewezen door homo's is dat minder pijnlijk voor hun ego.
Dan wordt 't ook niet gezellig dus.quote:
Ego schmego.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:07 schreef De_Coulance het volgende:
Als vrouwen worden afgewezen door homo's is dat minder pijnlijk voor hun ego.
quote:
Erg sjiek is het niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou ik heb van tijd tot tijd ook vrouwen van middelbare leeftijd achter me aan, zelfs in gaykroegjes waar ze zitten te geilen. Dat is toch een nieuw niveau van kansloosheid, homo's met de helft van je leeftijd gaan lopen versieren in een gaykroeg.
Friek de razende hommel op roze maandag in alle kroegjes.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:09 schreef Friek_ het volgende:
In de Tilburgse gaybar voel ik me onveiliger dan in het donkerste steegje rond vijf uur 's nachts.
Mensen houden ook van alles wat ze niet kunnen krijgen, hetero dames vinden alle leuke kerels homo, en homo's vinden alle leuke kerels hetero. Gelukkig vind ik voornamelijk mezelf leuk, dus ik heb altijd m'n zin.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:09 schreef De_Coulance het volgende:
Ik zag op Dr.Phil een dikke vrouw die zei dat ze alleen maar op homo's viel. Een tranendal later was de conclusie dat ze bang was om afwijzing door haar uiterlijk.
Waarom ik hiernaar keek, geen idee.
Omdat je dagelijks naar Dr. Phil kijkt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:09 schreef De_Coulance het volgende:
Ik zag op Dr.Phil een dikke vrouw die zei dat ze alleen maar op homo's viel. Een tranendal later was de conclusie dat ze bang was om afwijzing door haar uiterlijk.
Waarom ik hiernaar keek, geen idee.
Ik denk dat hij al in Zweden zit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij vanavond niet. Hopelijk komt B_A ook maar die is al een tijdje niet online geweest.
Lekker meezingend met de hits van ABBA in het ABBA-museum.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat hij al in Zweden zit.
Dan was ik allang uit het raam gesprongen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:11 schreef waht het volgende:
[..]
Omdat je dagelijks naar Dr. Phil kijkt.
Of bij het grote vuur voor zijn overleden oma. Een schip kwam er niet niet aan te pas.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lekker meezingend met de hits van ABBA in het ABBA-museum.
Huh wat?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Of bij het grote vuur voor zijn overleden oma. Een schip kwam er niet niet aan te pas.
Oh geen weet van, klote zeg.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn oma in Zweden is overleden, dus vandaar dat hij erheen moet.
Ik heb al meerdere malen fysiek mogen ondervinden dat je als kale man in colbert een nogal gewild figuur bent in dergelijke oorden. Sindsdien blijf ik er maar weg.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Friek de razende hommel op roze maandag in alle kroegjes.
Gedwongen Dr. Phil kijken, de nieuwe marteltechniek voor islamitische terroristen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:11 schreef waht het volgende:
[..]
Omdat je dagelijks naar Dr. Phil kijkt.
Donkere steegjes zijn de natuurlijke habitat van filosofen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:09 schreef Friek_ het volgende:
In de Tilburgse gaybar voel ik me onveiliger dan in het donkerste steegje rond vijf uur 's nachts.
Dan klinkt het wel fout ja.. aan de andere kant had hij het ook over broodjes poep.. dus ik weet het eigenlijk nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat klinkt wel fout als het uit de mond van Ome Willem.
Dat soort programma's zouden ze weer moeten gaan maken. Net als Telekids en de DJ Kat show.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan klinkt het wel fout ja.. aan de andere kant had hij het ook over broodjes poep.. dus ik weet het eigenlijk nietRare man die Ome Willem, net als Meneer Cactus.
True.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat soort programma's zouden ze weer moeten gaan maken. Net als Telekids en de DJ Kat show.
Ik wel, om te trollen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Hé hallo. Tem vroeg zich af of je er wel bent en vanavond naar de meet komt.
oh shit vanavond. Nee dan sla ik over. Even medische shit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Hé hallo. Tem vroeg zich af of je er wel bent en vanavond naar de meet komt.
Ik dacht dat je misschien al in Zweden zat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
oh shit vanavond. Nee dan sla ik over. Even medische shit.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
oh shit vanavond. Nee dan sla ik over. Even medische shit.
nog niet maar eigen shit. Ik had er zin in.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat je misschien al in Zweden zat.
Balen. Medische 'shit' dus. Ik hoop dat het gauw over is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
nog niet maar eigen shit. Ik had er zin in.
Volgens mij komen daar nog grotere paupers die niet willen betalen voor hun drankje en zit o.a. betyar weer met een vette rekening te kijken.quote:
Ik denk niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Balen. Medische 'shit' dus. Ik hoop dat het gauw over is.
Ik begrijp het. Snel opknappen maar, en dan spreken we wel een keer af.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Sorry Tem. Maar het wil niet.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Volgens mij komen daar nog grotere paupers die niet willen betalen voor hun drankje en zit o.a. betyar weer met een vette rekening te kijken.
Ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Volgens mij komen daar nog grotere paupers die niet willen betalen voor hun drankje en zit o.a. betyar weer met een vette rekening te kijken.
Als ik naar het lijstje kijk, zie ik mensen die volgens mij wel gewoon betalen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:51 schreef betyar het volgende:
[..]
De vorige keer kwamen we 200 euro te kort.
oudmeetquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Zal wel meevallen denk ik. Blijft maar een klein clubje over en die zijn allemaal wat ouder
Ik geef er niks om om wat meer te spekken, maar zeg gewoon dat je niet voldoende geld hebt i.p.v. achterbaks weg te lopen of om maar een paar euro in de pot te gooien. Dat soort mensen heb ik een gruwelijke hekel aan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik naar het lijstje kijk, zie ik mensen die volgens mij wel gewoon betalen.
Over wie heb je het dan?quote:
Er is een pleinbiosbar las ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:53 schreef De_Coulance het volgende:
Sowieso bijzonder om een rekening te krijgen bij de Pleinbioscoop, aangezien je bij aankoop betaalt.
Dat ben ik met je eens. Maar dat gaat vanavond niet gebeuren, dus je kunt gerust gaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik geef er niks om om wat meer te spekken, maar zeg gewoon dat je niet voldoende geld hebt i.p.v. achterbaks weg te lopen of om maar een paar euro in de pot te gooien. Dat soort mensen heb ik een gruwelijke hekel aan.
Nu durf je zelf ook niet te zeggen wat je denkt. Ook achterbaks. Namen!quote:
Mag niet, krijg ik weer een ban.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:57 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Nu durf je zelf ook niet te zeggen wat je denkt. Ook achterbaks. Namen!
Waht en v_P.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, Voorschrift heeft ook bijgelapt.
Pipo de trapleurder heeft wat centjes achtergelaten voordat hij vriendelijk verzocht werd om de zaak te verlaten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:01 schreef De_Coulance het volgende:
waht, Gsbrdr en pipo de trappleurder
Emailadresje volspammenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:09 schreef De_Coulance het volgende:
Congratulations Your mobile# have won £1,000,000,00 Pounds Draw#03111520213435 For more info & claims, contact our office on:claimdept342@gmail.com
Krijg net een een sms.
Ik ben rijk vrienden.
Je geflame over werkloosheid en de impact van de meetmethoden van het CBS waren hilarisch.quote:
Eindelijk erkenning voor mijn financiële steun aan deze SC.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, Voorschrift heeft ook bijgelapt.
Met name aan het drankgebruik van de SC'ers.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eindelijk erkenning voor mijn financiële steun aan deze SC.
Php heeft betaald en GS was zo lam dat ie zich waarschijnlijk niets meer kan herinnerenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:01 schreef De_Coulance het volgende:
waht, Gsbrdr en pipo de trappleurder
Geen verschil, de bijstand wordt ook besteed aan Schultenbrau, dus waarom zal mijn bijstand aan deze SC ook niet in bier verdwijnen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Met name aan het drankgebruik van de SC'ers.
Het UWV?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:21 schreef Friek_ het volgende:
En toen kreeg ik ineens een e-mail met de vraag of ik even kon solliciteren op een PhD-positie. We gaan er maar even vanuit dat dit verkeerd geadresseerd is.
Ik bedoel de email van het UWV.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Promoveren bij het UWV, dat zou wel een mooi staaltje ironie zijn.
Direct claimen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:21 schreef Friek_ het volgende:
En toen kreeg ik ineens een e-mail met de vraag of ik even kon solliciteren op een PhD-positie. We gaan er maar even vanuit dat dit verkeerd geadresseerd is.
Gezien Friek_'s hobby van foute plaatjes draaien beneden de rivieren moet hij allang een Prof. Drs. titel hebben in de Muziekologie.quote:
Laatst weer eens in moeten zitten. Vreselijk.quote:
Wat voor auto rij je nu eigenlijk? Die Corsa had je weggedaan toch?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laatst weer eens in moeten zitten. Vreselijk.
Ik ben nog jong en flexibel, op jouw leeftijd zou ik ook met de auto gaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lekker tussen het gepeupel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:27 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik ben nog jong en flexibel.
Dat hebben we dankzij Diederik Samsom.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat gratis wifi vind ik echt lovenswaardig.
Bedankt Samson, mocht u dit lezen!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hebben we dankzij Diederik Samsom.
O, dan hoef ik het niet meer.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bedoelt die kale die rozen uitdeelt en vervolgens Leeuwarden wordt uitgeschopt door kritische Friezen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Een Astra uit 2004.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat voor auto rij je nu eigenlijk? Die Corsa had je weggedaan toch?
Zowaar nog enigszins fatsoenlijk ook nog, ik ben trots op je.quote:
Bijna.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bedoelt die kale die rozen uitdeelt en vervolgens Leeuwarden wordt uitgeschopt door kritische Friezen?
Eerst z'n gezin kwijt, en nu ook z'n achterban, ik krijg bijna medelijden. Bijna.
Onzin. De derde meet was er geen tijd om lam te worden en heb ik gewoon netjes mijn drankjes (2 Fristi en 1 Malibu-cola) betaaldquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Php heeft betaald en GS was zo lam dat ie zich waarschijnlijk niets meer kan herinneren
Ja diequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bedoelt die kale die rozen uitdeelt en vervolgens Leeuwarden wordt uitgeschopt door kritische Friezen?
Eerst z'n gezin kwijt, en nu ook z'n achterban, ik krijg bijna medelijden. Bijna.
quote:
Ach het land verneukt, maar wel gratis wifi.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja die
http://www.profnews.nl/98(...)n-bussen-hebben-wifi
Toen wel. Maar zo lam worden als jij toen vind ik op zich wel een goed excuus om niet te betalen hoor.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onzin. De derde meet was er geen tijd om lam te worden en heb ik gewoon netjes mijn drankjes (2 Fristi en 1 Malibu-cola) betaald.
Vertel me dan even waar u allemaal last van heeft, dan kan de politiek daar misschien wat aan doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach het land verneukt, maar wel gratis wifi.
Tenminste nog iets, he.
Wat direct invloed op mij heeft? Hm, dan is er maar 1 ding eigenlijk, en dat is het afschaffen van variabele beloning bij financiële instellingen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vertel me dan even waar u allemaal last van heeft, dan kan de politiek daar misschien wat aan doen.
Kan op zich wel leasen, maar dat doe ik nu liever niet. Over twee jaar wel nieuwe bak kopen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zowaar nog enigszins fatsoenlijk ook nog, ik ben trots op je.
Gaat heen met je de-politiek-lost-alles-op-mentaliteit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vertel me dan even waar u allemaal last van heeft, dan kan de politiek daar misschien wat aan doen.
Leasen doe ik ook niet aan, zonde van het geld.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan op zich wel leasen, maar dat doe ik nu liever niet. Over twee jaar wel nieuwe bak kopen.
Ah joh, net of we iets merken van die crisis.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach het land verneukt, maar wel gratis wifi.
Tenminste nog iets, he.
Lekker voor je.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat direct invloed op mij heeft? Hm, dan is er maar 1 ding eigenlijk, en dat is het afschaffen van variabele beloning bij financiële instellingen.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:36 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb altijd WiFi, ik heb een magisch Harry Potter toverstokkie
Laat VS dan heengaan met zijn de-politiek-verneukt-alles-mentaliteit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:38 schreef waht het volgende:
[..]
Gaat heen met je de-politiek-lost-alles-op-mentaliteit.
Nouja, zolang je nog werk hebt is het geen ramp, maar de daling in koopkracht merk je echt wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah joh, net of we iets merken van die crisis.
Zolang je nog werk hebt is er niets aan de hand.
Welk advies had ik je nou gegeven laatst?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:39 schreef robin007bond het volgende:
In ons vrije westen ben je helemaal niet vrij. Je bent een slaaf van de consumptiemaatschappij.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welk advies had ik je nou gegeven laatst?
Sla nou niet door, ventje.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:39 schreef robin007bond het volgende:
In ons vrije westen ben je helemaal niet vrij. Je bent een slaaf van de consumptiemaatschappij.
True. Voor een aanzienlijk deel is het het hele jaar hoereren om kraaltjes te mogen kopen in winkelcentra.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:39 schreef robin007bond het volgende:
Ja oké, maar ik kan nog steeds behoorlijk royaal leven. Het is niet alsof we nou niet meer eten of naar de kroeg kunnen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja, zolang je nog werk hebt is het geen ramp, maar de daling in koopkracht merk je echt wel.
Tsja, als jij gelukkig wordt van een kartonnen doos onder een brug als leven dan moet je dat vooral doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:41 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
True. Voor een aanzienlijk deel is het het hele jaar hoereren om kraaltjes te mogen kopen in winkelcentra.
Meneer voor jou.quote:
Enkel de socialisten verneuken iets. De rest kloot maar wat aan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Laat VS dan heengaan met zijn de-politiek-verneukt-alles-mentaliteit.
Nee klopt, heb er verder ook weinig last van, en heb een loonsverhoging gekregen van >3% dus het compenseert wel. Maar qua prijzen merk je wel dat het leven duurder wordt terwijl er minder tegenover staat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja oké, maar ik kan nog steeds behoorlijk royaal leven. Het is niet alsof we nou niet meer eten of naar de kroeg kunnen.
Ik zal de Moslimbroederschap deze joodse morele steun doorgeven.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:42 schreef waht het volgende:
[..]
Enkel de socialisten verneuken iets. De rest kloot maar wat aan.
Nee, als je lam bent is het een goed excuus om je portemonnee om te kieperen en er dan de volgende ochtend achter te komen dan 150 euro best wel veel was voor een avondje kantelenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen wel. Maar zo lam worden als jij toen vind ik op zich wel een goed excuus om niet te betalen hoor.
Er nuchter tussenuit knijpen zonder te betalen, dat is echt een jodenstreek.
Ik vroeg jou niks proleet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsja, als jij gelukkig wordt van een kartonnen doos onder een brug als leven dan moet je dat vooral doen.
Dank.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik zal de Moslimbroederschap deze joodse morele steun doorgeven.
Ik ben enkel simpel van geest, niet een proleet.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:41 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
True. Voor een aanzienlijk deel is het het hele jaar hoereren om kraaltjes te mogen kopen in winkelcentra.
Dat maak ik zelf wel uit, wat jij bent.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben enkel simpel van geest, niet een proleet.
Partypooper ben je toch ook.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het leven van de gemiddelde burger:
Full-time kantoorbaan, waar je de schijn ophoudt iets bij te dragen aan de samenleving. Vervolgens sociaal-verantwoord net even langer doorwerken omdat je niet de 9-tot-5-mentaliteit wil hebben. Je komt 17:45 thuis, moet eten klaarmaken en misschien zelfs boodschappen doen voordat je kunt eten. 18:10 begin je met koken en om half 7 begint het eten.
Vervolgens besteed je de hele avond met het kijken van doelloos entertainment en het spelen van Candy Crush op de tablet. De volgende dag herhaalt dit patroon zich weer.
In de Groene Amsterdammer stond laatst een artikel over hoe mensen massaal hun tijd verspillen. Het gros van de Amerikanen geeft aan dat ze televisiekijken en van de minst leuke activiteiten vinden en toch wordt dat vaker gedaan door de lage drempel.
Kies uit de volgende opties:quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:45 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit, wat jij bent.
Wat een zwartkijkerij.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het leven van de gemiddelde burger:
Full-time kantoorbaan, waar je de schijn ophoudt iets bij te dragen aan de samenleving. Vervolgens sociaal-verantwoord net even langer doorwerken omdat je niet de 9-tot-5-mentaliteit wil hebben. Je komt 17:45 thuis, moet eten klaarmaken en misschien zelfs boodschappen doen voordat je kunt eten. 18:10 begin je met koken en om half 7 begint het eten (als het even meezit).
Vervolgens besteed je de hele avond met het kijken van doelloos entertainment en het spelen van Candy Crush op de tablet. De volgende dag herhaalt dit patroon zich weer.
In de Groene Amsterdammer stond laatst een artikel over hoe mensen massaal hun tijd verspillen. Het gros van de Amerikanen geeft aan dat ze televisiekijken een van de minst leuke activiteiten vinden en toch wordt dat vaker gedaan door de lage drempel.
Die term moest ik DuckDuckGo'en.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Partypooper ben je toch ook.
Waarom is er geen DuckDuckGo Translate?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die term moest ik DuckDuckGo'en.
Je filosofeert over het leven en het verwerpelijke kapitalisme, maar de term partypooper is je vreemd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die term moest ik DuckDuckGo'en.
Alfa Network, ik kan het echt aanraden.quote:
Omdat vertaalservices sowieso belabberd zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waarom is er geen DuckDuckGo Translate?
Eerst was het nog het verwerpelijke socialisme, let wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je filosofeert over het leven en het verwerpelijke kapitalisme, maar de term partypooper is je vreemd.
Ironisch.
Omdat termen die wij hanteren in de gayscene niet voor vertaling vatbaar zijn waarde Bob.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waarom is er geen DuckDuckGo Translate?
Hij glijdt nu al af, en is de 20 nog niet gepasseerd. De SP heeft er een goede aan straks.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Eerst was het nog het verwerpelijke socialisme, let wel.
Merk wel dat de boodschapjes duurder worden inderdaad.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee klopt, heb er verder ook weinig last van, en heb een loonsverhoging gekregen van >3% dus het compenseert wel. Maar qua prijzen merk je wel dat het leven duurder wordt terwijl er minder tegenover staat.
Ik vind het eerder verontrustend.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:51 schreef KoosVogels het volgende:
Grappig hoe Robin zich ontwikkelt.
Absoluut, ik heb niks te klagen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Merk wel dat de boodschapjes duurder worden inderdaad.
Als nog thuiswonende zit je echter ruim in je jasje.
Ach, dat gaat gewoon alle kanten op totdat het stabiliseert.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik vind het eerder verontrustend.
Net een tienermeisje.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:53 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, dat gaat gewoon alle kanten op totdat het stabiliseert.
Nu is het nog een sinusgolf.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:53 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, dat gaat gewoon alle kanten op totdat het stabiliseert.
Hij wordt linkser. Jouw kant dus.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik vind het eerder verontrustend.
Neem een voorbeeld aan Bob, die is 16 en al een cynische volwassen rechtsmens, die komt er wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu is het nog een sinusgolf.
Sinds tien dagen zeventien, homo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Bob, die is 16 en al een cynische volwassen rechtsmens, die komt er wel.
Tsja, hij is meer van de reddingsbootjes die de afvallers in deze maatschappij op moeten vangen. Ik denk dat er iets mis is met de maatschappij zelf.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Bob, die is 16 en al een cynische volwassen rechtsmens, die komt er wel.
Er zit een verschil tussen pragmatische oplossingen bedenken voor maatschappelijke problemen die mensen hebben en klagen dat het allemaal fout zit in de samenleving en dat het anders moet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja, hij is meer van de reddingsbootjes die de afvallers in deze maatschappij op moeten vangen. Ik denk dat er iets mis is met de maatschappij zelf.
Sorry schat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Sinds tien dagen zeventien, homo.
Nee, de maatschappij is gevormd naar hoe mensen zijn. De menselijke natuur zie je gewoon om je heen, daar kan de maatschappij niks aan doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja, hij is meer van de reddingsbootjes die de afvallers in deze maatschappij op moeten vangen. Ik denk dat er iets mis is met de maatschappij zelf.
Als ik eerlijk ben kan ik echt niet snappen hoe mensen gelukkig kunnen zijn door in allerlei bedrijfseconomische modellen gepropt te moeten worden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen pragmatische oplossingen bedenken voor maatschappelijke problemen die mensen hebben en klagen dat het allemaal fout zit in de samenleving en dat het anders moet.
Binnen een paar maanden van rationalist naar sentimentalist gaan lijkt me niet heel gezond.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij wordt linkser. Jouw kant dus.
Veel mensen worden gewoon in die vrijheid gelaten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben kan ik echt niet snappen hoe mensen gelukkig kunnen zijn door in allerlei bedrijfseconomische modellen gepropt te moeten worden.
Je ziet al heel veel professionals klagen over het management. Zelfs docenten worden helemaal doodgemanaged omdat alles volgens werkprocessen moet die ze dan weer moeten aantonen en blabla. Geef die mensen gewoon wat vertrouwen en laat ze hun vak gewoon doen.
Aldus hij die koud 4 jaar ouder is en bij paps en mams woont.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, de maatschappij is gevormd naar hoe mensen zijn. De menselijke natuur zie je gewoon om je heen, daar kan de maatschappij niks aan doen.
Maar dat leer je nog wel.
Dit maatschappelijk systeem is ook opgedrongen. We leven niet in een of andere natuurstaat, dat zomaar uit het niets bestaat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, de maatschappij is gevormd naar hoe mensen zijn. De menselijke natuur zie je gewoon om je heen, daar kan de maatschappij niks aan doen.
Maar dat leer je nog wel.
Dat is dus wat mij regelmatig gebeurt op meetsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, als je lam bent is het een goed excuus om je portemonnee om te kieperen en er dan de volgende ochtend achter te komen dan 150 euro best wel veel was voor een avondje kantelen.
Zo kan je het zien, of je ziet het als aldus hij die over de hele wereld ervaring heeft opgedaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Aldus hij die koud 4 jaar ouder is en bij paps en mams woont.
Ja en wie creëert de maatschappij denk je?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit maatschappelijk systeem is ook opgedrongen. We leven niet in een of andere natuurstaat, dat zomaar uit het niets bestaat.
Gelukkig wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:02 schreef waht het volgende:
[..]
Veel mensen worden gewoon in die vrijheid gelaten.
Over de hele wereld = backpacken in Aus en een beetje in ZA rondhangen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo kan je het zien, of je ziet het als aldus hij die over de hele wereld ervaring heeft opgedaan.
Nou nee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Over de hele wereld = backpacken in Aus en een beetje in ZA rondhangen?
De maatschappij, dat zijn wij. Toch kun je je afvragen in hoeverre die echt door ons gecreëerd wordt. Moet je kijken naar hoeveel reclame op TV komt, hoe erg kuddegedrag het allemaal is. Behoeftes die worden gecreëerd, gedrag dat mensen van de media overnemen, mensen die zinloosheid ervaren en daardoor nare dingen doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en wie creëert de maatschappij denk je?
Het kantoor is sowieso de beste uitvalsbasis.quote:
Leuk hé, cookies.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:12 schreef Mutant01 het volgende:
FREE ACCES TO LOCAL SLUTS.
Donderstraal op met je spam.
Ik krijg het via e-mail, maar hoe komt dat dan? Want ik heb mijn e-mailadres niet op dubieuze sites gebruikt ofzo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je het via e-mail ontvangt heeft dat vrij weinig met cookies te maken.
Google Ads zeker, you pervert.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:12 schreef Mutant01 het volgende:
Jij bent deprimerend.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De maatschappij, dat zijn wij. Toch kun je je afvragen in hoeverre die echt door ons gecreëerd wordt. Moet je kijken naar hoeveel reclame op TV komt, hoe erg kuddegedrag het allemaal is. Behoeftes die worden gecreëerd, gedrag dat mensen van de media overnemen, mensen die zinloosheid ervaren en daardoor nare dingen doen.
Het economisch liberalisme is ook doorgeslagen naar het persoonlijk vlak. Relaties hebben mensen nu meerdere malen in hun leven en het aantal echtscheidingen is enorm. Zelfs personen zijn consumptieartikelen die weggedaan kunnen worden als ze je niet meer in je behoeften bevredigen.
Tsja. Zelfs als je het op normale sites hebt gezet kan je informatie zijn doorverkocht. Stel je bent lid van een forum en je hebt je e-mail daar openbaar staan, dan staat je e-mail al openbaar op internet en kan dat al gebruikt worden door spammers.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik krijg het via e-mail, maar hoe komt dat dan? Want ik heb mijn e-mailadres niet op dubieuze sites gebruikt ofzo.
Hoe lang blijf je dat fabeltje nog volhouden?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Sinds tien dagen zeventien, homo.
Waarom kan een 17-jarige niet geïnteresseerd zijn in politiek?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je dat fabeltje nog volhouden?
Ohjee, een moreel bezwaarde tiener. Waar is het misgegaan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De maatschappij, dat zijn wij. Toch kun je je afvragen in hoeverre die echt door ons gecreëerd wordt. Moet je kijken naar hoeveel reclame op TV komt, hoe erg kuddegedrag het allemaal is. Behoeftes die worden gecreëerd, gedrag dat mensen van de media overnemen, mensen die zinloosheid ervaren en daardoor nare dingen doen.
Het economisch liberalisme is ook doorgeslagen naar het persoonlijk vlak. Relaties hebben mensen nu meerdere malen in hun leven en het aantal echtscheidingen is enorm. Zelfs personen zijn consumptieartikelen die weggedaan kunnen worden als ze je niet meer in je behoeften bevredigen.
Partnerkeuze.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ohjee, een moreel bezwaarde tiener. Waar is het misgegaan?
Nou nou nou nou nou, nu is het weer goed Robin.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waren het foto's van je zusje?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:12 schreef Mutant01 het volgende:
Het is maar helemaal hoe je daar zelf in mee wil gaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ohjee, een moreel bezwaarde tiener. Waar is het misgegaan?
Arme Mono.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een mix tussen Monolith, Voorschrift en Dr.Nikita.
Een homofiele ICT'er met een nudistencamping?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een mix tussen Monolith, Voorschrift en Dr.Nikita.
Dan wordt je vanzelf emo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een homofiele ICT'er met een nudistencamping?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:44 schreef YokiKater het volgende:
Het heeft wel wat weg van zo'n shrunken head.
quote:Brussel - De taalstrijd tussen Nederlands- en Franstalige Belgen dreigt weer op te laaien. De kwestie staat zondag hoog op de agenda. Activisten van beide taalgroepen zijn van plan luidkeels of ludiek van zich te laten horen, in de Voerstreek en rond Brussel.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou, nu is het weer goed Robin.
Dat is wel erg moeilijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is maar helemaal hoe je daar zelf in mee wil gaan.
Je kan best een hippie-bestaan leiden, wars van alle trends/consumentisme/hypes.
Vertel. Genoeg alternatieve types die zich prima reddenquote:
Hmm.. Ik weet het niet. Als ik alleen maar kraanwater drink verklaren mijn vrienden me voor gek.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vertel. Genoeg alternatieve types die zich prima redden.
Zoek andere vrienden. Dat is geen maatschappelijk probleemquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.. Ik weet het niet. Als ik alleen maar kraanwater drink verklaren mijn vrienden me voor gek.
En ik wil eigenlijk alleen gezond eten, maar als ik dan met vrienden eet willen ze gaan frituren en aargh. Peer pressure.
Dan ben je als enige wijs.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.. Ik weet het niet. Als ik alleen maar kraanwater drink verklaren mijn vrienden me voor gek.
En ik wil eigenlijk alleen gezond eten, maar als ik dan met vrienden eet willen ze gaan frituren en aargh. Peer pressure.
Welnee. Genoeg saaie bitterbal-etende, alcoholdrinkende hedonisten.quote:
Die worden al minder saai als ze dronken wordenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee. Genoeg saaie bitterbal-etende, alcoholdrinkende hedonisten.
Sommigen vallen in slaapquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Die worden al minder saai als ze dronken worden
Daar hebben we anders hartelijk om gelachen, vooral toen je haar bijna vlam vatte door die kaarsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sommigen vallen in slaap.
Hoe saai wil je het hebben.
Gelukkig hoef ik mij daar, met mijn uitgedunde haardos van nu, geen zorgen meer om te makenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar hebben we anders hartelijk om gelachen, vooral toen je haar bijna vlam vatte door die kaars
Tsja, ze zijn heel erg aardig. Dan heb ik het er wel voor over.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zoek andere vrienden. Dat is geen maatschappelijk probleem.
Alsof je doodgaat van wat frituur en alcohol op een feestje.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Net of gezond willen eten een zonde is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:42 schreef KoosVogels het volgende:
Net of er enkel gezond eten en frituur bestaat.
Gij zult geen wortelen eten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:39 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Net of gezond willen eten een zonde is.
1 prEI is geen prEI.quote:
Chocoladeprei.quote:
Hoe zeg ik dit... spinazie is geen fruit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:26 schreef YokiKater het volgende:
En spinazie en bananen, appels en sinaasappels
Rammelende preierstokken.quote:
Maar het is allemaal gezond.. jij had al prei en wortelen genoemd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe zeg ik dit... spinazie is geen fruit.
Nou vooruit. Ik ben ook gek op spinazie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar het is allemaal gezond.. jij had al prei en wortelen genoemd.
Preivissa.quote:
Da's Ibiza. Met preiquote:
Niet zo ongEInteresseerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |