Eindelijk erkenning voor mijn financiële steun aan deze SC.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, Voorschrift heeft ook bijgelapt.
Met name aan het drankgebruik van de SC'ers.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eindelijk erkenning voor mijn financiële steun aan deze SC.
Php heeft betaald en GS was zo lam dat ie zich waarschijnlijk niets meer kan herinnerenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:01 schreef De_Coulance het volgende:
waht, Gsbrdr en pipo de trappleurder
Geen verschil, de bijstand wordt ook besteed aan Schultenbrau, dus waarom zal mijn bijstand aan deze SC ook niet in bier verdwijnen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Met name aan het drankgebruik van de SC'ers.
Het UWV?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:21 schreef Friek_ het volgende:
En toen kreeg ik ineens een e-mail met de vraag of ik even kon solliciteren op een PhD-positie. We gaan er maar even vanuit dat dit verkeerd geadresseerd is.
Ik bedoel de email van het UWV.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Promoveren bij het UWV, dat zou wel een mooi staaltje ironie zijn.
Direct claimen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:21 schreef Friek_ het volgende:
En toen kreeg ik ineens een e-mail met de vraag of ik even kon solliciteren op een PhD-positie. We gaan er maar even vanuit dat dit verkeerd geadresseerd is.
Gezien Friek_'s hobby van foute plaatjes draaien beneden de rivieren moet hij allang een Prof. Drs. titel hebben in de Muziekologie.quote:
Laatst weer eens in moeten zitten. Vreselijk.quote:
Wat voor auto rij je nu eigenlijk? Die Corsa had je weggedaan toch?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laatst weer eens in moeten zitten. Vreselijk.
Ik ben nog jong en flexibel, op jouw leeftijd zou ik ook met de auto gaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lekker tussen het gepeupel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:27 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik ben nog jong en flexibel.
Dat hebben we dankzij Diederik Samsom.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat gratis wifi vind ik echt lovenswaardig.
Bedankt Samson, mocht u dit lezen!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hebben we dankzij Diederik Samsom.
O, dan hoef ik het niet meer.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bedoelt die kale die rozen uitdeelt en vervolgens Leeuwarden wordt uitgeschopt door kritische Friezen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Een Astra uit 2004.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat voor auto rij je nu eigenlijk? Die Corsa had je weggedaan toch?
Zowaar nog enigszins fatsoenlijk ook nog, ik ben trots op je.quote:
Bijna.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bedoelt die kale die rozen uitdeelt en vervolgens Leeuwarden wordt uitgeschopt door kritische Friezen?
Eerst z'n gezin kwijt, en nu ook z'n achterban, ik krijg bijna medelijden. Bijna.
Onzin. De derde meet was er geen tijd om lam te worden en heb ik gewoon netjes mijn drankjes (2 Fristi en 1 Malibu-cola) betaaldquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Php heeft betaald en GS was zo lam dat ie zich waarschijnlijk niets meer kan herinneren
Ja diequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bedoelt die kale die rozen uitdeelt en vervolgens Leeuwarden wordt uitgeschopt door kritische Friezen?
Eerst z'n gezin kwijt, en nu ook z'n achterban, ik krijg bijna medelijden. Bijna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |