Nu durf je zelf ook niet te zeggen wat je denkt. Ook achterbaks. Namen!quote:
Mag niet, krijg ik weer een ban.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:57 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Nu durf je zelf ook niet te zeggen wat je denkt. Ook achterbaks. Namen!
Waht en v_P.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, Voorschrift heeft ook bijgelapt.
Pipo de trapleurder heeft wat centjes achtergelaten voordat hij vriendelijk verzocht werd om de zaak te verlaten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:01 schreef De_Coulance het volgende:
waht, Gsbrdr en pipo de trappleurder
Emailadresje volspammenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:09 schreef De_Coulance het volgende:
Congratulations Your mobile# have won £1,000,000,00 Pounds Draw#03111520213435 For more info & claims, contact our office on:claimdept342@gmail.com
Krijg net een een sms.
Ik ben rijk vrienden.
Je geflame over werkloosheid en de impact van de meetmethoden van het CBS waren hilarisch.quote:
Eindelijk erkenning voor mijn financiële steun aan deze SC.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, Voorschrift heeft ook bijgelapt.
Met name aan het drankgebruik van de SC'ers.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eindelijk erkenning voor mijn financiële steun aan deze SC.
Php heeft betaald en GS was zo lam dat ie zich waarschijnlijk niets meer kan herinnerenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:01 schreef De_Coulance het volgende:
waht, Gsbrdr en pipo de trappleurder
Geen verschil, de bijstand wordt ook besteed aan Schultenbrau, dus waarom zal mijn bijstand aan deze SC ook niet in bier verdwijnen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Met name aan het drankgebruik van de SC'ers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |